Levotzin:eista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Baikonur
Kameleontti

Re: Levotzin:eista

Post by Baikonur »

PORBOT wrote:Onko Levareilla viihdearvoa?
Jos pidät nukkumisesta.
"Never thought that a street drug would be what we need."
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Baikonur wrote:
Jos pidät nukkumisesta.
No just. Eikös näillä sais millään annostuksella hyvää oloa ja sillain ettei nyt kokoajan olis nukahtamassa?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
zerk

Post by zerk »

PORBOT wrote:
Baikonur wrote:
Jos pidät nukkumisesta.
No just. Eikös näillä sais millään annostuksella hyvää oloa ja sillain ettei nyt kokoajan olis nukahtamassa?
EI. Neurolepteillä on suunnilleen yhtä paljon viihdepotentiaalia kuin buranalla.
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

zerk wrote:
PORBOT wrote:
Baikonur wrote: Jos pidät nukkumisesta.
EI. Neurolepteillä on suunnilleen yhtä paljon viihdepotentiaalia kuin buranalla.
Mikä tekee neurolepteistä sellasia että ei voi viihteillä?
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

PORBOT wrote: Mikä tekee neurolepteistä sellasia että ei voi viihteillä?
Antipsykootit ei oikeestaan oo yhtään viihteilykamaa. Emt jos joku on sitä mieltä?
kaveri oli joutunu sairaalaa kun oli ''viihteilly'' vähä antipsykootteil ja saanu himmeen kouristuskohtauksen.
Eikä kuitenkaa oloissa ollu,tai ken tietää,saatto ollakkin kun oli kombotellu muiden hermostoo lamaavien kans.

ja siis tosiaa nää vaa väsyttää. Näillä kun on vaan oikeeta arvoo oikeeseen tarkotukseen.

Jos haluut viihteillä niin että sua väsyttää kuin normaalia ihmista ni. Ei siinä. Kai siitäkin saa viihdettä kun koittaa
silmiä pittää auki?

....... :D :doh:
. . . (--) °
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Mushru wrote:
PORBOT wrote: Mikä tekee neurolepteistä sellasia että ei voi viihteillä?
Antipsykootit ei oikeestaan oo yhtään viihteilykamaa. Emt jos joku on sitä mieltä?
kaveri oli joutunu sairaalaa kun oli ''viihteilly'' vähä antipsykootteil ja saanu himmeen kouristuskohtauksen.
Eikä kuitenkaa oloissa ollu,tai ken tietää,saatto ollakkin kun oli kombotellu muiden hermostoo lamaavien kans.

ja siis tosiaa nää vaa väsyttää. Näillä kun on vaan oikeeta arvoo oikeeseen tarkotukseen.

Jos haluut viihteillä niin että sua väsyttää kuin normaalia ihmista ni. Ei siinä. Kai siitäkin saa viihdettä kun koittaa
silmiä pittää auki?

....... :D :doh:
Hmm... Kai on sitte pakko uskoo. Toisaalta se väsymys vois ol iha rentoa. : D
avantGarde
Lepakko

Post by avantGarde »

Ja mulla tuppaa tuleen neurolepteista sen väsymyksen lisäksi levottomat jalat ja kädet. Vitun ärsyttävää kun koko ajan pitää oikoo raajoja, mut sit kyl jossai vaihees tipahtaa. Ja seuraava päivä koomanen zombie olo.
Usko vaan nyt PORBOT, et saa näistä mitään viihdettä irti.
zerk

Post by zerk »

Neuroleptien väsymyksessä ei ole mitään "rentoa". Tunnet olosi zombiksi ja kuolleeksi- AVOID.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Sori nyt vaan jätkät, mut mä oon saanut näistä viihdettä irti. Toki sitä on ollut jollain tasolla paska tilanne, jotta olen kokenut että lobotomia > selväpäisyys, mutta en edes ollut missään psykoosissa, viekkareissa, tai muussakaan - vaan vähän tylsistynyt ja kyrpiintynyt. Söin Levozinin ja kelasin että hei, mitä jos en meniskään nukkumaan, vaan jäisin kattoon telkkaria?

Siinä sit neurolepteissä hiisailin spliffiä ja kattelin Simpsoneita. Letkeetä oli. Otin seuraavana iltana uudestaan.

Tietynlaisen epätoivoisen mielentilan se vaatii, mut en mä kokenu et toi lääkitsi mitään muuta kuin mun tylsistyneisyyttä ja yleistä apeutta elämää kohtaan, eli ihan viihdekäytöksi laskisin.

Levozin. Voisin nytkin heittää tauluun.

Voin kyllä kertoo, että tosta tuli ehkä nistein olo koskaan. Vetää nyt neuroleptejä huvikseen, pysäyttäkää joku mut saatana.

EDIT
zan wrote:
PCD wrote:Kuinkas hyvin eka kertalaisella Levarit tuo unen? olis n.10kpl kaksvitosia Levareita :)
Kyllä unen saat noilla, se on varma, syö vielä varmuudelta 200mg. Tosin sivuvaikutuset voi olla epämiellyttäviä, kuten zombimaisuutta, vetelää oloa ja huonoa itsetuntoa. Ensijoitajana jättäisin syömättä. söisin, tai per nas/hiaan käyttäsin siihen "varattuja" aineita mieluumin kuten imovane, tenox tai stilnoct (priimaa) ja jos haluat saada pään sekaisin niin ei muuta kun alkoa vaan, parit napit (miten nyt käytätkin) ja sirdalud nokkaan.
:mrgreen:

ei muuta kun onnea ja menestystä valitsemallenne tielle :lol:
Vanha postaus tämäkin, mut pisti silmään.

Varmuudelta 200mg? Kuinka helvetin varman päälle sitä tarvii pelaa? Jos tarvitsee noita vain unensaantiin eikä muuten täyspäiväisenä lääkityksenä, niin ensikertalaiselle 200mg? Silloin ehkä ottaisin, jos nukahtamattomuudesta seuraisi jotain kuolemanvakavaa, mut ehkä tarkoitus ei ollut että sitä tipahtaa heti ja on sit kans sängyssä ens viikkoon asti. Itse olen syönyt noin neljäsosia 50mg levareista ja hyvin on tipahtanut, nukkunut kellon ympäri, jaksanut just ja just käydä paskalla ja syömässä, ja menny takas nukkumaan. Stimulantteja tai psykedeelejä jos on ollut vielä koneessa niin 25mg on ollut tarpeeksi.

Yhden kerran (ensimmäisen kerran) olen syönyt kokonaisen Levozinin ja pientä varikkopysähdystä lukuun ottamatta olin vuodepotilas yli 24h. Unta oli noin puolet, loput sellaista lamaantunutta makailua sängyssä kädet täristen. 25mg tai yli tuottaa mulle yleensä melko inhottavan akathisian seuraavana päivänä.
eerika11
Karvakuono

Post by eerika11 »

Mulla oli kans joskus pieni määrä levozinia nukahtamsivaikeuksiin, mut tarvi lopettaa sivuvaikutuksen takia, ei meinannu sen oton jälkeen kunnolla pissa tulla.
zero
Kameleontti

Post by zero »

mitenköhän näitten kanssa.. tulin tänään kuntoutukseen ja lekuri meinas että tiputetaan 1500mg ketipinoria pois 200mg/vrk kerrallaan, ja ens yöksi laitto levozinia 5mg + 5mg tarvittaessa. unilääkkeinä siis käytän.

osaako kukaan sanoa vertailusuhdetta ketipinor - levozin, esim. paljonko levozinia vastaa 600mg ketipinoria? kun sen verran vakavaa toi unettomuus on etten tänne valvomaan todellakaa oo tullut, ahistus vaan pahenee ja tulee vainoharhaseks siitä.

ja onko levozin kroonisessa käytössä kovinkin vaarallisempi kuin ketipinor? muutaman vuoden joutunut tota ketipinoria syömään, alkuun 200mg josta joutunut ajan kuluessa tohon 1500mg:een nostamaan.

mutta mitä teiän teksteistä lukee, niin vaikuttaa vitun pieneltä annokselta toi 10mg tälläselle jolla on vitun korkea luontaistole melkein kaikkeen nykyään.. mutta voihan toi 10mg 1200mg ketipinorin rinnalla auttaakkin, toivottavasti. sen näkee..
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
zero
Kameleontti

Post by zero »

lisää tästä aiheesta.
eerika11 wrote:Mulla oli kans joskus pieni määrä levozinia nukahtamsivaikeuksiin, mut tarvi lopettaa sivuvaikutuksen takia, ei meinannu sen oton jälkeen kunnolla pissa tulla.
ite pääsin vihdoin yksityiselle urologille kun parin vuoden aikana yleisellä puolella ei mitään tehty. oireina vaikea kuseminen, rakko ei tyhjene kunnolla, joutuu katetroimaan, joko vähän väliä kusella ravaamista tai sitten helvetin harvoin, alamahakipua yms. muuta mukavaa. no tää tajus ensimmäisenä kysyä että mitä psyykelääkkeitä sattuu menemään, listasin siinä sitten mitä menee, sanoi että levozin voi tehdä tuota ja ketipinor pahentaa sitä yhdessä syötynä. nyt tulevana keskiviikkona klinikalla hoitaja konsultoi lekuria jos levozinin voisi vaihtaa muuhun. (miksipä ei?) jos tää ei auta, laitto se tutkimuksiinkin, hyvä että vihdoin saa jotain aikaan.

tulipahan vaan mieleen onko kellään muulla levozineista moista tullut? kiinnostaisi että auttoiko lääkkeen lopetus/vaihto, vai joutuiko muutakin tekemään, ts. mahdollista pysyvää vahinkoa? kohta reilun vuoden verran onneks vasta syönyt tätä ja annostus vain 20mg/vrk. niin ja voihan se muustakin johtua, bupresta oon huomannut että vaikeutuu pidemmäksikin aikaa kuseminen, voi siis olla mahdollista että sekin on tän aiheuttanut, tai joku muu mikä lie, mahdollisuuksia on monia.

tamsuminin syönnin aloitin ite kun niitä sattui tuolla olemaan vajaa pari viikkoa sitten. mutta mukava että saadaan jotain selvyyttä aikaan, tämäkin kun aika erakoiduttava vaiva.

edit: heh, hyvä kertoa psykoosilääkkeitä syöville potilaille itsemurha-annoksia: "Levomepromatsiinin hengenvaarallinen kerta-annos aikuiselle on noin 1 g" :)

zero
Kameleontti

Post by zero »

lisää.

tietääkö kukaan onko missään olemassa bentsojen kaltaista vertailutaulukkoa leptien suhteista toisiinsa, esim. paljonko vaikka 200mg ketipinoria vastaa levozinia. tuli vaan tässä mieleen kun ketipinorista niin vittumaisia sivuoireita alkanut tulemaan tolla 800mg annoksella, niin lähin leikkimää ja tiputin 600mg:een ja nostin levozinin 20mg->25mg, tai tää levozin annos oli lekurin päätös, ite oisin mielellään laittanu lisää. 5h unta viime yönä, blaah. noh, ei sitä aina voi niin hyvin nukkua.

Petri6
OD

Post by Petri6 »

En saa kännykällä linkkejä aikaiseksi, mutta hakutermillä "antipsychotics equivalence table" näyttäisi löytyvän useitakin.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

Vanha topic, mut teki mieli nostaa pari asiaa.

1) Levozinia ei suotta käytetä saattohoidossa esim. hydromorfonin kanssa. Unohtakaa Lyricat, bentsot ja antihistamiinit - Levozin buustaa helposti jopa 50% ja on itsessäänkin voimakas analgeetti. On myös niin sedatiivinen, et tekee mulla esim. oksikodonista sellaisen autuaan raskaan, morfiinia enemmän muistuttavan. 8)

2) zerkin kysymykseen taulukosta: useampi löytyy, tässä suht. kattava (Levozin tosin puuttu :oops: )

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/article ... /table/T2/

Annokset ovat suhteessa klorpromatsiiniin eli Thorazineen.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

No huvinsa kullakin mutta itse en kyllä buustaisi (lue: pilaisi) opioidejani antipsykooteilla.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Suboxoneprinssi
Lepakko

Petri6 wrote:No huvinsa kullakin mutta itse en kyllä buustaisi (lue: pilaisi) opioidejani antipsykooteilla.
Pieni dose ei mulla sitä oloa kauheesti pilaa. Ainakin bupren kohalla se on pelkkää plussaa. En kyllä monesti harrasta, yleensä jos on liian vähän opioideja kunnon kuosiin.
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Hah, vai että levareista haetaan "viihdettä"... :mrgreen:

Suosittelen kokeilemaan 100mg levomepromatsiiniä per nuppi porukalla, mutta muistakaa laittaa vaipat ja mennä valmiiksi sänkyyn. Sitten parin kolmen päivän päästä kun heräätte "kevyessä" zombimoodissa niin voihan sitä viihteen vuoksi yrittää vaikka sanoa "mustan kissan paksut posket" mahdollisimman nopeasti, ja katsoa kuka onnistuu ekana.
Cogito, ergo sum
Suboxoneprinssi
Lepakko

Blackened wrote:Hah, vai että levareista haetaan "viihdettä"... :mrgreen:

Suosittelen kokeilemaan 100mg levomepromatsiiniä per nuppi porukalla, mutta muistakaa laittaa vaipat ja mennä valmiiksi sänkyyn. Sitten parin kolmen päivän päästä kun heräätte "kevyessä" zombimoodissa niin voihan sitä viihteen vuoksi yrittää vaikka sanoa "mustan kissan paksut posket" mahdollisimman nopeasti, ja katsoa kuka onnistuu ekana.
No joo ei ollu kivaa ku ekan kerran pistelin vahingos 50mg menee. Myöhemmin hiffasin et 5 ois riittäny.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Suboxoneprinssi wrote:Vanha topic, mut teki mieli nostaa pari asiaa.

1) Levozinia ei suotta käytetä saattohoidossa esim. hydromorfonin kanssa. Unohtakaa Lyricat, bentsot ja antihistamiinit - Levozin buustaa helposti jopa 50% ja on itsessäänkin voimakas analgeetti. On myös niin sedatiivinen, et tekee mulla esim. oksikodonista sellaisen autuaan raskaan, morfiinia enemmän muistuttavan. 8)
.
Tästä oon kuullu monesti ja koettanu testaillakkin, mutten osaa sanoo oikein. Oisko mitää lähteitä tälle? Siis boostaavalle vaikutukselle, sen tiesinkin et on voimakas analgeetti.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil: