DMT (dimetyylitryptamiini)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
STRN
Psykonautti
Posts: 149
Joined: 2011-05-09 12:28

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by STRN »

Herranjumala kun eilen kokeilin ekaa kertaa vapottaa bongilla, meinas järki lähteä. Aikasemmin "vapottanu" 1,5l pullofolio tyylillä ja dmt aina alkanu palaa. Säikähdin jostain syystä vaikutuksia ja meni koko trippi pilalle. Enskerralla lähetää sillä meiningillä että toivottavasti jään tripille ja dmt henget vie mukanaan. :doh:
4:20pm
pallokorva

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by pallokorva »

DMT:tä oon polttanut yhteensä 100mg. Kaikki meni samalla sessiolla. Ekaksi laitoin 50mg bongiin tuhkaa DMT:tä ja röökiä (olisin laittanut ohjeiden mukaan basilikaa muttei ollut), tarkoituksenani saafa breakthrough. Hyhhyh, ei röökin kanssa saa otettu hittiä (tavallaan arvasin sen mutta malttamaton olin), poltin loput Dimitrit samalla tavalla. Eipä oikeastaan toiminut muutakuin pienet visuaalit tuli ja oksettava nausea, joka luultavasti johtui röökistä.

Olen kiitollinen ettei tullut breakthroukkia koska ei ollut edes vahtia. Hommasin melko pian tuosta puol ketsiä lisää, mutta annoin pois koska en uskaltanut polttaa sitä vaikka mieli teki. En ole vielä valmis, ja ei dimitri maailmasta lopu joten kun olen vslmis niin luultavasti breakthrougin poltan.
pallokorva

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by pallokorva »

Poltin muuten noiden dimitrien jälkeen blossitkin, ei kolissut mitenkään erikoisemmin, ei itseasiassa melkeimpä yhtään, eiks DMT:n pitäs boostata blossia tai toisinpäin?
STRN
Psykonautti
Posts: 149
Joined: 2011-05-09 12:28

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by STRN »

Olis tota vielä 40mg ja aattelin nössöillä ja ottaa vaan 20mg seuraavaks. Nykyään tykänny naksunousuissa polttaa mikäli vaan väännöissä jaksaa alkaa kyhää. Liian vaikeeta käyttää tota. En uskalla enää! Ihan hyvä vaan että sitä säästyy.
4:20pm
User avatar
ExtraTerrestrial
Psykonautti
Posts: 93
Joined: 2015-12-22 21:02

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by ExtraTerrestrial »

Sain tässä käsiini 500mg DMT:tä. Odottelen kokeilua siihen saakka kunnes ostamani fikti saapuu. Toisaalta haluan myös odottaa sen kaksi viikkoa, kunnes nBOME-toleranssi on laskenut. Hieman heikonlaisesti tästäkin asiasta löytyy tietoa, onko 25i-nBOME:n ja DMT:n välillä ristikkäistoleranssia. Olen ymmärtänyt että on, vaikka DMT vapotettuna ei toleranssia aiheuta lähes ollenkaan.

Eniveis, pitkään mietin The Machinen rakentelua mutta ei löydy reiän tekemiseen vaadittavia työkaluja enkä viitsisi vain tätä varten ostaa. Vähän mm. DMT Nexusta tutkittuani päädyin sitten ratkaisuun, joka yhdistää The Machinen ja bongista vapottelun parhaimmat puolet. Ostin Prismasta parin kappaleen pussin hankausteräsvillaa alle eurolla. Polttelen hankausteräsvillasta mahdolliset kemikaalit pois, leikkaan villasta sopivan kokoisen palan ja tungen pesään. Vettä laitan hieman pohjalle. Paljon tästäkin on ollut puolesta ja vastaan väittelyä, onko sillä vedellä mitään virkaa bongista vapotellessa. Olen kuitenkin tullut siihen ymmärrykseen, että veden viilentämän DMT:n kondensoituminen on niin vähäistä että se ei juurikaan vaikuta saavutettuun lopputulokseen. Toisaalta se ero voi kuroutua siinä vaiheessa, kun viilentynyt höyry on helpommin hengitettävissä.

Itseltäni onneksi löytyy kaasusytkäri, niin tuon DMT:n sulatus ja vapottelu on vähän helpompaa kun liekki on kuuma ja kohdistettu. Eli hankausvillaa pesään ja siihen päälle sopivan kokoinen annos DMT:tä. DMT sulatetaan pesään, pesä bongiin kiinni ja sitten vapottelemaan. :)
User avatar
ExtraTerrestrial
Psykonautti
Posts: 93
Joined: 2015-12-22 21:02

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by ExtraTerrestrial »

Vaakaa ei tullut, joten päätin tänään sitten silmämääräisillä annoksilla päästä läpi. Ensimmäisellä kerralla, joka on edellisessä viestissä mainitsemani tekniikka, toimi ainakin höyrystämisen kannalta hyvin. Ongelma vaan oli, että isoon bongiini ei jostain syystä sitten muodustunutkaan tarpeeksi savua niin hitit jäi aika pieniksi. Osa DMT:stä taisi myös sulaa pesän seinään. Toisella kerralla käytin halkaistun pullon ja folion yhdistelmää. Tällä pääsin melkein läpi. Tunsin jo, kuinka joku olisi yrittänyt vetää minua köydellä johonkin. Ehkä olisi vielä henkoset pitänyt ottaa jotta olisin kunnolla päässyt läpi. Kolmannella kerralla kokeilin Knaster+DMT+Knaster-sandwichiä. Lyhyitä torchauksia parin tuuman päästä ja savua sisään. Tämäkin nousi selväksi, mutten päässyt kuitenkaan läpi.

En halua ihan kaikkea haaskata ja muutenkin ehkä parempi odottaa sitä fiktiä, joten sitten fiktin saapumisen jälkeen jatkan tuolla foliopullotaktiikalla. Inhoittavan makuistahan se dmt oli, mutta toisaalta kunnon savut ganjaa tuolla puolen metrin bongilla raastavat vielä enemmän kurkkua.

Ei ole rahoja ostaa Volcanoa, GVG:tä tai muuta vapoa, joten ehkä seuraavalla kerralla ostan changaa. :D
User avatar
ExtraTerrestrial
Psykonautti
Posts: 93
Joined: 2015-12-22 21:02

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by ExtraTerrestrial »

Menee nyt vähän yksinpuheluksi, mutta nyt taisi löytyä kultainen lanka sen suhteen, miten saan nautittua mahdollisimman paljon DMT:tä mahdollisimman lyhyessä ajassa. Ostin Vapocanen, ja sen mukana hasista ja öljyjä varten tarkoitettua tiheäverkkoista screeniä. Hintaa Vapocanelle tuli noin 30 euroa postikuluineen, screenit siihen päälle pari euroa. Screenit kuitenkin valauttivat lämmöstä sulavan DMT:n läpi vaikka laitoin parikin, joten tungin Vapocanen "pesäosan" täyteen teräsvillaa mihin mahdolliset läpi sulavat dimitrit sitten jäisivät. Kun pitää kaasuliekkiä suorassa kulmassa Vapocanen yläosan sisäilmareikää kohti ja imee ilmaa hitaasti tyhjään bongiin, on bongi pian täynnä DMT-höyryä. Tällä tavoin otan kaksi keuhkollista jota pidän noin 15 sekuntia, kolmatta sitten niin pitkään kuin pystyn. Höyry ei tunnu eikä maistu oikeastaan millekään, joten sen keuhkoissa pitäminen on hyvin helppoa.

Tällä tavoin olen saanut todella vahvan psykedeelisen kokemuksen. Ihan satavarmasti en osaa sanoa, olenko kuitenkaan saanut "breakthrough"-kokemusta. Vaikka monet breakthrough-piirteet olivat esillä, koin kuitenkin olevani vielä täällä. Ehkäpä minulla vain on liian korkeat odotukset ainetta kohtaan. Tästä huolimatta kokemukseni oli yksi vahvimpia mitä vastaan on tullut. Noin 10-15 minuutin ajan tuntui kuin olisin ollut vahvan psyketripin huipuissa. :up:

Joten jos DMT helppo vapottaminen kiinnostaa ja haluaa muutenkin edullisen vapon ganjaa varten niin suosittelen tuota Vapocanea! :)
frapathea

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by frapathea »

Mä oon ottanu DMT:tä sillä tavalla, että pieni bongi tai bubbleri, ilman vettä, ensin kaks screenii pohjalle, niiden päälle DMT, yks screeni siihen päälle ja puna-apilan kukkaa sen päälle. Sit sytytän puna-apilan, joka palaessaan höyrystää DMT:n. Toiminu joka kerta. Kolmas hitti tuntuis yleensä olevan "se" hitti – ja sen tuntee kyllä ihan heti, että nyt mennään.

Ja joo kunnon breakthrough on kyllä sellasta menoa, että kehosta irtoaa aivan takuuvarmasti ja tulee matkusteltua toisissa maailmoissa kaikenmaailman ökömönkiäisten seurassa.
User avatar
ExtraTerrestrial
Psykonautti
Posts: 93
Joined: 2015-12-22 21:02

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by ExtraTerrestrial »

Eih! Vihdoinkin kun olisin saanut breakthrough-kokemuksen niin setting ei ollut kunnossa. :mad: Menin kaverin luokse. Otan ensimmäisen hitin, DMT alkaa toimia. Otan sitten toisen ja huomaan kuinka lattia hehkuu punaisena ja mieli alkaa kieroutua korkkiruuvin lailla. Tajuan että nyt se on menoa joten otan sitten lopuksi kolmannen ja varmasti olisi tullut kunnon breakthrough ellei musiikki olisi pauhannut taustalla, kaveri olisi kysellyt milloin hän voi ottaa ja toinen ovesta tullut kaveri kysellyt niitä näitä. Nyt oli niin sanotusti toinen jalka todellisuudessa ja toinen DMT-hyperavaruudessa. Näin punaisena hehkuvan päättymättömän pylväshallin. Olisi ollut mukava tietää mitä muuta siellä olisi ollut, mutta eipä voi mitään. Vituttaa näin jälkeenpäin.

Toisaalta kokeilemallahan tässä olen oppinut ja nyt olen kyllä saanut hiottua aika hyvän tekniikan. Viime kerroilla hitit eivät ole tuntuneet ja ulos hengittäessä ei tullut mukana yhtään höyryä. Tällä kertaa DMT selkeästi kutkutti kurkkua ja keuhkoja, ja uloshengittäessäkin tuli mukana höyryä. Hitit olivat selkeästi vahvempia mitä aikaisemmin ja se näkyi ja tuntui. Toisaalta en tiedä onko sillä suurta merkitystä, että olen jo tuosta erottelusatsistani vapotellut ne epäpuhtaimmat ja nyt pääsin käsiksi niihin puhtaimpiin, paikotellen täysin valkoisiin kiteisiin.

Oli miten oli, hieman epäonnistuneesta kokemuksesta huolimatta DMT näytti minulle todelliset kasvonsa ja selkeästi paras deeli mitä olen kokeillut! :up: Seuraavia hyperavaruusseikkailuja odotellessa.
User avatar
Mekstori
Psykonautti
Posts: 99
Joined: 2015-11-08 19:34

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by Mekstori »

Kuulemma jos volcanolla ottaa niin se dmt kondensoituu tosi nopeesti niihin pussin reunoihin = vähemmän vaikuttavaaa ainetta keuhkoihin ja pussi tulee paskaseks. Ite oon löytäny patentti tavan miten saan yksillä henkosilla breakthroughn. Mulla on tosiaan isot ja suht sietokykyset keuhkot ettei välttämättä kaikilla toimi:

-Ottaa jonku 2l muovipullon, leikkaa pohjan pois.
-Muotoilee pullon pohjan tilalle folio 'pohjan' ja ottaa sen pois pullon pohjasta.
-Laittaa folion päälle DMT:tä reilusti ja laittaa foliokupin pullon pohjaan kiinni.
-Sitten annetaan sytkärillä liekkiä pullon foliopohjaan jonkun matkan päästä ettei pääse palamaan (korkki siis kiinni pullossa täs vaiheessa)
-Kun pullo on täynnä tosi tiheetä savua niin aukasee korkin ja laittaa suun pullon suulle.
-Sitten vetää foliopohjan irti pullosta ja imasee samalla kaiken keuhkoon.
Youtube-videosta bongasin.

Voin vaan sanoa et tulee niin tiheetä savua et käy kyllä keuhkoihin mut en oo tarvinnu uusia henkosia kuhan ainetta on ollu tarpeeks. Ja kyllä breakthroughn tunnistaa vaikka ois mikä setting. Ite en ainankaan tienny oliks silmät kiinni vai auki ku olin ihan toisessa ulottuvuudessa ja tätä mailmaa tai musiikkia tai lopuks ees omaa itteään ei ollu jäljellä. Ja lopuks vaan ikuisuus osana energiaa tai miten sen nyt haluaa muotoilla.

Mitenköhän vaikuttas jos ottais reilusti ennen DMT:tä vaikka 5mg Diapamia (syön iltasin tarpeen mukaan 10-30mg nukkumiseen)? Yleensä suosin vetää psyket psykeinä paitti pidemmän tripin (esim. lsd) loppustimulaatiossa saatan bentsoihin turvautua.

Edit: kävi muuten hassusti eilen ku en oo vähään aikaan poltttanu budia ja kaivoin piipun esille ja otin hitit ja tajusin heti ku otin savut et tää oli se piippu millä viimeks poltin DMT:tä. Ei ollu onneks mitään isoja jäämiä mut paikat kyl alko vähän huojuu ja sulaa :D tuli niin puun takaa
User avatar
ExtraTerrestrial
Psykonautti
Posts: 93
Joined: 2015-12-22 21:02

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by ExtraTerrestrial »

DMT-Nexuksessa joku testasi muuten tuota DMT:n kondensoitumista ja kestää ilmeisesti useita minuutteja, ennenkuin DMT alkaa kondensoitua takaisin kiteiksi. Mutta ilmeisesti Volcano ei kuitenkaan ole kovin suositeltu tapa DMT:n nauttimiseen muutenkaan, ainakaan Nexuksessa

Ennen tuota Vapocanea kokeilin tuota foliopullotekniikkaa, mutta itselläni se ei oikein toiminut. Parilla kerralla tosin pullo-folioviritelmä falskasi. DMT:tä oli muutenkin melko vaikea saada höyrystymään polttamatta sitä. Kaasusytkärillä oli helpompi saada se höyrystymään, ehkä osaan vain kontrolloida kaasuliekkiä paremmin. Ja vaikka sinne muodostuikin sitä savua/höyryä niin aika karkean tuntoista se oli keuhkoille, ainakin Vapocaneen verrattuna. Se etu tässä tavassa eittämättä on, että oikealla taktiikalla saa sen verran vaikuttavaa ainetta höyrystymään, että saa sen yhden hitin breakthrough'n.

Vapocanella tekniikka on hiottu nyt huippuunsa, ja viimeisellä muutamalla kokeilukerralla on tullut breakthrough! :up: Viimeisimmällä kerralla riitti jo kaksi hittiä. Kolme hittiä oli tarkoitus ottaa, mutta toista hittiä keuhkoissa pitäessäni aloin jo tuntea että nyt on menoa. Pitelin vain höyryjä keuhkoissa, menin makuulle ja annoin mennä. Pitänee seuraavalla kerralla kokeilla, riittääkö pelkästään yksi hitti breakthroughiin. Savu/höyry ei tunnu keuhkoihin juuri ollenkaan joten hittejä saa pidettyä pitkäänkin keuhkoissa ongelmitta.

Jännää että pari ensimmäistä onnistunutta breakthrough'ta koin silmät auki. Viimeisimmällä kerralla tajusin laittaa silmät kiinni. Tosin ei se menoa haitannut vaikka ne silmät olivat auki. Huone alkoi huojua ja osittain sulaa, ja tekstuuri muuttui eräänlaiseksi yhdistelmäksi orgaanisuutta ja digitaalisuutta. Ihan kuin se olisi ollut rakentunut miljardeista nanoboteista. Huone näytti etäisesti tutulta mutten kokenut sitä ollenkaan omakseni. Aivan kuin olisi katsonut valokuvaa tai maalausta omasta huoneestaan. Aikakin hidastui huomattavasti.

Kääntöpuolena noilla onnistuneilla kerroilla on se, että nyt ei huvita ihan niin usein lähteä raketin selässä toiseen galaksiin. Sen verta voimallinen kokemus kuitenkin tuo breakthrough. Siitä huolimatta tykkään tästä enempi kuin esimerkiksi haposta. DMT-tripin aikana tapahtuu kuitenkin lyhyessä ajassa niin paljon, että sitä voi käyttää vaikka kuinka monta kertaa ja silti hämmästellä kokemusta aina uudelleen ja uudelleen, unohtamatta kuitenkaan enteogeenistä puolta.

Muttamutta... Pikaisesti nettiä selailtuani diatsepaamin vaikutus DMT-trippiin näyttäisi olevan enemmän psyykkistä/henkistä puolta vaimentava, mutta visuaalit pysyvät yhtä vahvoina. Varmaan riippuu ihmisestä, mitä tripiltä hakee. Jotkut ovat tykänneet siitä, että ufo-fiiliksen puuttuessa tai ollessa vaimeampana on mukavampi kun pystyy keskittymään tarkemmin ympäröiviin visuaaleihin.
barturi
Karvakuono
Posts: 38
Joined: 2008-10-22 15:41

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by barturi »

Pääsin eilen polttamaan ensimmäiset testidoseni DMT:tä. Ensimmäinen annos oli niin pieni, että mitään sanottavampia visuaaleja ei tullut. Erittäin raskas tunne kropassa vain ja korvissa kuului vinkuvaa ääntä. Miellyttävä afterglow. Tunnin päästä vedin isommat ja nyt se alkoi nousemaan välittömästi kun vedin henkeen. Silmissä alkoi vilkkua kaikenlaista 2D-kuviota. Kaikki liikkui niin nopeasti, että ei ollut aikaa keskittyä mihinkään. Avasin silmät. Tämä ei ollut vielä breakthrough-annos, koska pystyin vielä olemaan kropassani ja jonkinlaisessa todellisuudessa. Todellisuus oli vain muuttunut joksikin hyvin erilaiseksi. En todellakaan odottanut tällaista. Ajattelin, että DMT olisi edes etäisesti LSD:n kaltaista, mutta ei näköjään. Hapoissa kaikki on vähän sumeaa ja normaalin maailman päällä on huntu. Nyt itse maailma oli muuttunut. Nyt tuntui, että itse maailma oli muuttunut joksikin todella vieraaksi. Huone näytti siltä kuin se olisi rakennettu Lego-palikoista tai mosaiikista. Jokainen pinta oli täynnä aaltomaisia kuvioita.

Todella erikoinen fiilis, täytyy sanoa. Ehkä ensi kerralla pitää isontaa annosta tai ehkä pulloon jäi vielä vähän höyryä. Uskon, että paljoa ei olisi enää tarvittu. Savu tuntui aika vittumaiselta kurkussa, mutta sitä ei ollut vaikea pitää sisällä. Taidan vain vetää koko 1,5 litran pullon kerralla tyhjäksi. Ehkä se toimisi paremmin, jos sitä kallistaa niin, että savu valuu alaspäin.
sxoxyvg
OD
Posts: 1624
Joined: 2007-06-19 01:22

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by sxoxyvg »

Älydimitri, hardcore! Ite tykkään tost klassikko lamppuvapost, eli pyöree ESL(tai hehku jos semmose viel jostai löydät), suht pieni semmonen. Jos ESL ni rönki paskat sielt kannast irti, dimitrii inee nii vitusti(kuha ei käräytä ni voi imee samaa satsii aika vitu pitkää), joku putki limsapullon korkist läpi, korkki kii kantaan(e27 = perfect fit). Sit tasasta lämmittelyä joka puolelt ettei höyrystynyt DMT vaan kristallisoidu toiselle puolelle lamppua. Ite teen sillee et kynttiläl lämppäilen alkuu alapuolelt, pyörittäen lamppuu samal et liekit nuolee reunoja. Sit ku hittei alkaa ottaa ni vaakatasoon härdeli ja lämmitys pohjaan ja kannan päähän. Happy travels in the hyperspace!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
User avatar
ExtraTerrestrial
Psykonautti
Posts: 93
Joined: 2015-12-22 21:02

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by ExtraTerrestrial »

Tämä DMT:n vapottelukin taitaa olla asia, johon jokaisella on itse parhaaksi kokemansa tapa päästä hyperavaruuteen. Muovipullolla itsekin kokeilin ensimmäisiä kertoja, mutta sen ongelma oli siinä että kaikesta varovaisuudesta huolimatta tulee polttaneeksi ainakin osan DMT:stä, ja DMT-savu tosiaan korventaa kurkkua ja tuntuu ikävältä. Hyvin höyrystynyt DMT ei maistu eikä tunnu miltään. Jos omistaa bongin, niin suosittelen siihen liitettävän vapon hankkimista. Verraten edullinen ja suhteellisen kikkailuvapaa tapa saada DMT:stä kaikki irti. Toki jos ei halua kikkailla, niin vaihtoehtona on tehdä "köyhän miehen changaa". Eli DMT imeytetään asetonin tai isopropanolin avulla vaikka basilikaan suhteessa 1:1 jos hifistelijöiden suosimia yrttejä ei löydy. Tällöin DMT:tä voi polttaa normaalisti esim. piipussa ilman vaaraa aineen tuhoutumisesta.

Höyrystämisvälineen lisäksi tärkeää on myös se tekniikka, jolla höyryn sisään hengittää. Yhdellä hitillä hyvin harvoin saa breakthrough-kokemusta ilman hyviä välineitä, eikä aina niilläkään. Sen sijaan suosittelen, että ottaa hittejä joita pitää 5-15 sekuntia. Tämä toistetaan niin usein, kunnes tuntuu siltä että alkaa olla menoa. Se on viesti siitä, että pitää ottaa vielä yksi mahdollisimman suuri keuhkollinen jota sitten pitää mahdollisimman pitkään. Itselläni on riittänyt kolme, välillä kaksi hittiä tällä tavalla breakthroughiin.

Tässä kirjoitellessa alkoi taas pitkästä aikaa tehdä mieli DMT:tä. Toisaalta onhan tuolla kaapinperällä vielä 200 grammaa mimosaa, joten voisi kai ruveta kokkailupuuhiin! :up:
frapathea

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by frapathea »

Tempelli wrote:Jos omistaa bongin, niin suosittelen siihen liitettävän vapon hankkimista.
Siis millaisen tarkalleenottaen? Ihan joku sähkökäyttöinen pilvenpolttoon tarkoitettu vapo vai jokin aivan toisenlainen viritelmä?
User avatar
ExtraTerrestrial
Psykonautti
Posts: 93
Joined: 2015-12-22 21:02

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by ExtraTerrestrial »

frapathea wrote:
Tempelli wrote:Jos omistaa bongin, niin suosittelen siihen liitettävän vapon hankkimista.
Siis millaisen tarkalleenottaen? Ihan joku sähkökäyttöinen pilvenpolttoon tarkoitettu vapo vai jokin aivan toisenlainen viritelmä?
Noita taitaa olla muutamia markkinoilla, mutta periaatteeltaan ne toimivat samoin. Eli näissä bongiliitännäisissä vapoissa on pesät, joiden päällä on pieni aukko ilmanottoa varten. Kun aukon päältä kuumennetaan kaasusytkärillä ja imetään samalla bongista, aukosta kulkeutuva ilma lämpenee sen verran että se höyrystää pesässä olevan höyrystettävän asian. Hinnat näissä taitavat vaihdella 10-50 euron välillä merkistä ja laadusta riippuen. Oma vaponi maksoi 30 euroa postikuluineen.

Tosin se täytyy sanoa, että pilven vapotteluun tämä on vähän köykäinen. Ilmaa saa kuumentaa ja bongista imeä aika pitkään, ennen kuin höyryä muodostuu. Sen sijaan DMT:n vapottelussa tämä yllätti positiivisesti.
barturi
Karvakuono
Posts: 38
Joined: 2008-10-22 15:41

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by barturi »

Tossa yksi päivä sain vedettyä kunnollisemman annoksen. Vaikea sanoa oliko se breakthrough, koska ei ole omakohtaista vertailukohtaa. Nyt näin välittömästi 2-ulotteisen mandalakuvion, joka näkyi vain muutaman sekunnin, ennen kuin hajosi palasiksi. Sitten olin valkoisessa valossa ja jonkinlaisia geometrisia portaaleja alkoi aueta. Ne ikäänkuin sykki tai salamoi ja omituinen robottimainen, sähköinen kova ääni kuului näistä portaaleista. On tosi vaikea kuvailla mitä tapahtui, koska en osaa oikein liittää näitä mihinkään aikaisemmin tuntemaani konseptiin. Aika pian vaikutus alkoi laskea ja yritin pitää kiinni kokemuksesta, mutta se lipui pois. Avasin silmät ja sitten alkoi euforia. Olo oli samaan aikaan rentoutunut, mutta virkeä ja innostunut. Tämä fiilis jatkui monta tuntia ja nukahdin lopulta kuin pikkulapsi.

Tähän mennessä olen käyttänyt foliometodia ja se on kyllä toiminut hyvin. Pelkät DMT:stä jääneet jämätkin kolahtaa. Huomasin kuitenkin, että pullon seinämiin on tiivistynyt DMT:tä. En tiedä kuinka paljon tämä vaikuttaa. Aion koettaa pienempää pulloa, jos pienemmällä pinta-alalla olisi jotain vaikutusta. Aion huuhdella pullon apteekkibensalla ja haihduttaa sen. Myös The Machine on työn alla lähipäivinä. Sitä on ainakin kehuttu.
User avatar
ExtraTerrestrial
Psykonautti
Posts: 93
Joined: 2015-12-22 21:02

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by ExtraTerrestrial »

Omaan korvaan kuulostaa breakthrough-kokemukselta, tosin vaikea sanoa. Breakthrough ei ole pelkästään sitä mitä silmät näkevät ja korvat kuulevat, vaan myös sitä miten asiat kokee. Olen kokenut monta DMT-trippiä vahvoilla visuaaleilla, kuitenkaan kokematta vieraantumista tästä maailmasta. Breakthrough omissa kokemuksissani on siirtyminen toiseen ulottuvuuteen. Oli silmät kiinni tai auki, kaikki mitä ympärillä näkyy tuntuu vieraalta ja transdimensionaaliselta.

Mutta hyvin mahdollista että sinulla tuli breakthrough. Vaikka ei-breakthrough-kokemuksessa visuaalit saattavatkin olla vahvoja, breakthrough-kokemuksessa ne ovat yleensä luonteeltaan sellaisia ettei ihmismieli niitä pysty kunnolla käsittämään. Itse olen nähnyt moniulotteisia tasoja ja elementtejä, joiden tekstuurit ovat olleet hyvin kompleksisia. Olen kohdannut tummia ja kiiluvasilmäisiä entiteettejä. Ulkoisesti vaikuttivat hieman pelottavilta, mutta aistin ne kuitenkin selkeästi vaarattomiksi. Päinvastoin, olen kokenut että ne ovat opastaneet minua tilanteessa.

Mutta lykkyä The Machinen rakentelussa! :up: Kävi itselläkin mielessä tehdä sellainen, mutta työkalujen puutteen vuoksi jäi väliin. Yksi varhaisempia installaatioitani oli tosin mukaelma The Machinesta. Pistin bongin pesään teräsvillaa, jonka sisälle ripottelin dmt:n. Toimi kyllä, mutta koin liekin kontrolloimisen hankalaksi. The Machinessa kontrolloiminen lienee helpompaa, sillä teräsvillaa lämmitetään suoraan alta eikä suoraa kontaktia teräsvillaan ole ainakaan kaasusytkärillä. Tuossa bongiversiossa pesä oli syvä ja kartiomainen, joten liekkiä oli pakko kohdistaa teräsvillaa kohti jotta DMT höyrystyi. Pakolta onnistuin polttamaan osan DMT:stä tästä huolimatta. Nyt mennään tällä bongivapolla! :) Alkuun ehkä vähän hitaampi kun DMT:n lämpeämisessä kestää. Tosin voisi ehkä esisulattaa DMT:n niin höyrystyisi nopeammin. Toisaalta kun ensimmäiset höyryt tulevat bongiin niin homma on iisimpi ja hittien imemisessä bongiin kestää vain sekunteja.
frapathea

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by frapathea »

Musta se on breakthrough, jos tavara nk. toimii. Siis kun DMT:llä saattaa jäädä roikkumaan sillai reunalle, että tulee vähän hassu olo, sellainen odottava, mutta mitään ei tapahdu. Jos näet visuaaleja ja kuulet ääniä niin kyllä mä sen breakthroughsi laskisin.
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by Suboxoneprinssi »

frapathea wrote:Musta se on breakthrough, jos tavara nk. toimii. Siis kun DMT:llä saattaa jäädä roikkumaan sillai reunalle, että tulee vähän hassu olo, sellainen odottava, mutta mitään ei tapahdu. Jos näet visuaaleja ja kuulet ääniä niin kyllä mä sen breakthroughsi laskisin.
Ite miellän breakthroughn sellaiseksi, että fyysinen sijainti (jos senhetkinen trippi tuntee käsitettä "fyysinen sijainti" [huom: jos ei, silloin on ainakin kyseessä breakthrough -trippi!]) muuttuu tunnistamattomaksi - en itse DMT:n avulla ole paljoa kokenut kehosta irtautumista, mutta kehon täydellistä irtautumista kaikesta muusta ympäristöstä kylläkin. Jos näen visuaaleja mutta tunnistan silti olevani olohuoneen sohvalla, se ei minulle täytä breakthroughn kriteerejä.

On 1) täysiä floppeja; 2) tussahduksia, missä raketti kyllä lähtee muttei pääse ilmakehästä; ja 3) breakthrough-trippejä, jolloin raketti lähtee ulkoavaruuteen asti.
barturi
Karvakuono
Posts: 38
Joined: 2008-10-22 15:41

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by barturi »

Vaikea sanoa olinko tietoinen olinpaikastani, koska laitoin silmäni kiinni. Ainakaan se ei käynyt mielessäni, koska niin erikoisia asioita tapahtui. Pitäisi tässä taas poltella kun tulee rauhallinen tilanne ja kukaan ei häiritse. Tein oman versioni Machinesta laittamalla lasisen bonginpesän vanhan tuttipullon kylkeen. Imu tapahtuu tuttiosan kautta. Ehkä tällä pääsee sellaiseen kohtumaiseen tilaan ja voi uudelleenelää syntymänsä :P Pitää vielä hankkia teräsvillaa.
frapathea

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by frapathea »

Suboxoneprinssi wrote:
frapathea wrote:Musta se on breakthrough, jos tavara nk. toimii. Siis kun DMT:llä saattaa jäädä roikkumaan sillai reunalle, että tulee vähän hassu olo, sellainen odottava, mutta mitään ei tapahdu. Jos näet visuaaleja ja kuulet ääniä niin kyllä mä sen breakthroughsi laskisin.
Ite miellän breakthroughn sellaiseksi, että fyysinen sijainti (jos senhetkinen trippi tuntee käsitettä "fyysinen sijainti" [huom: jos ei, silloin on ainakin kyseessä breakthrough -trippi!]) muuttuu tunnistamattomaksi - en itse DMT:n avulla ole paljoa kokenut kehosta irtautumista, mutta kehon täydellistä irtautumista kaikesta muusta ympäristöstä kylläkin. Jos näen visuaaleja mutta tunnistan silti olevani olohuoneen sohvalla, se ei minulle täytä breakthroughn kriteerejä.

On 1) täysiä floppeja; 2) tussahduksia, missä raketti kyllä lähtee muttei pääse ilmakehästä; ja 3) breakthrough-trippejä, jolloin raketti lähtee ulkoavaruuteen asti.
Siis mun käsittääkseni breakthrough tarkoittaa kyllä ihan vaan sitä, että aine toimii. Ja mulla on ainakin ollut trippejä jotka on tapahtunu ihan "tässä ulottuvuudessa" sillä tavoin ettei oo tapahtunut mitään kirjaimellista kehostairtautumista mutta jotka on kuitenkin olleet ihan yhtä intensiivisiä kuin OOBE:tkin. Jos näen olohuoneessani toisen maailman olentoineen ja holvikaarineen niin musta on aika hiustenhalkomista väittää ettei se olis breakthrough vain siksi että evokoin toisen ulottuvuuden sen sijaan että itse vaihtaisin ulottuvuutta. Kumpikin on kuitenkin psykonautillisesti ja/tai maagisesti puhuen aika voimakkaita kokemuksia/työskentelytapoja. Ihmisten kokemukset vaihtelee, älä yleistä itsestäsi.
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by Suboxoneprinssi »

frapathea wrote:Siis mun käsittääkseni breakthrough tarkoittaa kyllä ihan vaan sitä, että aine toimii. Ja mulla on ainakin ollut trippejä jotka on tapahtunu ihan "tässä ulottuvuudessa" sillä tavoin ettei oo tapahtunut mitään kirjaimellista kehostairtautumista mutta jotka on kuitenkin olleet ihan yhtä intensiivisiä kuin OOBE:tkin. Jos näen olohuoneessani toisen maailman olentoineen ja holvikaarineen niin musta on aika hiustenhalkomista väittää ettei se olis breakthrough vain siksi että evokoin toisen ulottuvuuden sen sijaan että itse vaihtaisin ulottuvuutta. Kumpikin on kuitenkin psykonautillisesti ja/tai maagisesti puhuen aika voimakkaita kokemuksia/työskentelytapoja. Ihmisten kokemukset vaihtelee, älä yleistä itsestäsi.
Ei ollut tarkoituskaan yleistää, siksi sanoinkin että "itse miellän breakthroughn...". Ihan valideja pointteja tuollaisten kokemusten psykonautillisesta meriitistä; oon jokseenkin samaa mieltä, mutta itselläni poikkeuksetta intensiivisimmät ja upeimmat matkat on ollut nimenomaan matkoja, jolloin "oikeaa" sijaintiani en ole pystynyt hahmottamaan lainkaan, tai kuin vain väläyksinä.

Totta kai kokemukset vaihtelee, en väittänytkään että "breakthrough tarkoittaa" yleisellä tasolla mitään - ainoastaan mitä se minulle on. Ja tuo raketin tussahdus -meininki oli ehkä skidisti liioittelua, hienoja trippejä ne on monesti silti ollut (vaikka yleensä on aina jollain tasolla pettymys todeta piipun kädestä ottaneelle frendille, että tässä sitä vielä istutaan), mut ite oon kokenut vahvasti DMT:n kuten myös salvian kanssa että riittävä ponnistus ja annostus puskevat läpi tietyn esteen, yli jonkinlaisen kynnyksen, jonka takana se diipein psykedeelinen kokemus on. Break on through to the other side - monesti se jopa fyysisesti tuntuu siltä (ja vastavuoroisesti joskus se, ettei ole päässyt läpi, on tuntunut vähän siltä kuin olisi kimmonnut takaisin alaspäin trampoliinista).

Kun linkoutuu tarpeeksi suurella voimalla tai riittävä imu repäisee neulansilmän läpi, toisella puolella tapahtuu kummia. Jos jää vajaaksi, osa sitä tuonpuoleista psykedeliaa valuu omalle puolelle realiteettia. Jonkinsorttinen wormhole -meininki. Minulle breakthrough on juuri tätä.
User avatar
ExtraTerrestrial
Psykonautti
Posts: 93
Joined: 2015-12-22 21:02

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by ExtraTerrestrial »

Suboxoneprinssi wrote:Kun linkoutuu tarpeeksi suurella voimalla tai riittävä imu repäisee neulansilmän läpi, toisella puolella tapahtuu kummia. Jos jää vajaaksi, osa sitä tuonpuoleista psykedeliaa valuu omalle puolelle realiteettia. Jonkinsorttinen wormhole -meininki. Minulle breakthrough on juuri tätä.
Pystyn samaistumaan tähän. Ensimmäinen "lähes breakthrough" olikin juuri tuo fiilis, missä osa tuonpuoleisesta psykedeliasta valuu omalle puolelle. Tuntui siltä että jalka oli ovenraossa. Pienistä asioista se breakthroughin toteutumattomuus lopulta johtui. Liian paljon ärsykkeitä ympärillä. Musiikki pauhasi täysillä ja pari kaveria hölisi omiaan ja häiritsivät antautumista matkalle.

En kuitenkaan ihan täysin itsekään allekirjoita sitä, että breakthough olisi että aine toimii, vaikka ymmärrän pointin väitteen takana. Jos ajatellaan väitettä konkreettisesti, jokainen DMT:n kokeilukerta olisi ollut minulle breakthrough. Jokaisella kerralla aine on toiminut, mutta monesti olen vain kokenut psykedeelistä mielentilaa ja euforiaa, ehkä pieniä visuaaleja. Toisaalta kun olen lukenut niin monet eivät edes tykkää kategorisoida DMT-kokemusta breakthroughiin ja ei-breakthroughiin. Vaikka olen kokenut monta breakthroughia ja kokenut uskomattomia asioita melkoisella intensiteetillä, tuo raketilla ampuminen toiseen ulottuvuuteen ja siellä ikuisuuden viettäminen ufoukkojen ja uskomattomien maisemien parissa tuntuu itseltäkin liioittelulta. Toki vahva DMT-trippi tuntuu pidemmältä kuin se viitisen minuuttia mitä se kestää, muttei sentään ihan ikuisuuksia.

Mutta itselläkin on ollut breakthrough-kokemuksia, jotka ovat tapahtuneet tässä ulottuvuudessa. Tai itse olen kokenut asian ennemmin niin, että oikeassa elämässäni rakentunut ympäristö siirtyy toiseen ulottuvuuteen ja vääristyy sen kyseisen ulottuvuuden fysiikan lakien mukaisesti. Tosin kuten sanottua, DMT-kokemukset ovat hyvin yksilöllisiä. On vaikea luoda sitä selkeää rajaa, että kun nämä kriteerit täyttyvät niin se on sitten breakthrough. Omalla kohdallani moni kriteeri on täyttynyt, mutta osa ei ja osa ei ihan sellaisella intensiteetillä mitä on kuvailtu.
barturi
Karvakuono
Posts: 38
Joined: 2008-10-22 15:41

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by barturi »

:cry: Loppui DMT:t, juuri kun olin päässyt jyvälle kokemuksesta. Putsasin höyrystinpullonikin isopropanolilla, haihdutin vesihauteessa ja sehän toimi hyvin. Ensimmäiset kokeilut oli vain pelkkää kakofoniaa, josta ei saanut mitään selkoa, mutta sitten aloin ymmärtää, että jokin puhui minulle. Sen jälkeen näitä ääniä ja hahmoja alkoi tulla joka kerta. Niitä oli kokonainen kuoro. Yritin kysyä jotain filosofisia kysymyksiä, mutta ne nauroi mun kysymyksille tai heitti tsoukkia. Rationaalisesti ajateltuna nämä ovat tietenkin oman mieleni eri puolia. Erään tripin aikana näin myrkynvihreän ja mustan olion, joka ilmeisesti edusti minussa olevia negatiivisista puolta, joka sanoo asioita kuten että en pysty tekemään jotain tai olen ihan arvoton ihminen. Se säteili saatanallisen tuntuista pahaa energiaa ja levitti geometrisia lonkeroitaan mua kohti. Sitten erilaiset hyvät oliot puski tämän pois. Yritän ottaa tästä opikseni ja käytän tätä visiota apunani arkielämässä ja meditaatiossa.

Tuntuu, että DMT:n avulla mieli pääsee käsiksi eräänlaiseen aivojen konekieleen, kuin tietoinen mieli kaappaisi joitakin signaaleja, mitä eri aivojen osat lähettävät toisilleen, mutta mikä normaalisti toimii kulissien takana. Tekeehän happokin tietysti sitä, mutta tämä on kongreettisempaa. Silmät avoinnakin nähdyt visuaalit toi mulle mieleen sen, että näin kaikista objekteista prototyyppiversiot. Jos näin kissani, niin oli kuin olisin nähnyt prototyyppiversion kissasta, kissan idean. Kaikki on rikottu geometrisiksi perusosasikseen.

Tämä on kyllä erikoista, mutta mahtavaa ainetta. Ei yhtään pahaa sanottavaa. Taitaa mennä suosikkipsykedeelikseni.
User avatar
okkultis
Karvakuono
Posts: 15
Joined: 2017-03-23 17:42

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by okkultis »

Mä olen dmt:tä polttanut tuhkan alta bongista ja myös hehkulamppu vaposta, mut silti mun lemppari muoto aineesta on changa. Se on vaan niin jumalallinen yrttisekoitus. Viimeksi pääsin puhdistautumaan henkiolentojen kanssa, sitä edellisen totaalisen egokuolema tripin jälkeen. Näin mitä kauniimpia visuaaleja, joissa oli kaikkia hienoja symboleja, jotka liikkuivat fraktaaleina ympäriinsä, brimstone fraktaali oli kaikista siistein. Siistiä miten nuo symboolitkin on jäänyt päähän niin, että ne näkyy tripillä visuaalisesti.
Ens kuussa lisää changaa ja ajattelin tällä kertaa polttaa jointista sitä, mitä on muut mieltä, että kannattaako sitä jointista polttaa ? Onko kukaan kokeillut. Itse en ole kuin bongista polttamalla aiemmin käyttänyt. :P
Magia on Tahdon kanssa sopusoinnussa tapahtuvan muutoksen aikaansaamisen Tiede ja Taide
PabloC
Karvakuono
Posts: 32
Joined: 2017-03-17 21:48

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by PabloC »

Tutkinut DMT:tä ja ayahuasckaa paljon netistä ja katsonut videoita, niin kiinnostus ainetta kohtaan löytyy. Myös kuitenki pelkoa, koska 2x kertaa salviaa kokeilleena (50x ja 25x) jossa molemmat tripit olivat huonoja. En edes tajua mitä tapahtui tripillä. Jotenkin luulin kuolleeni enkä muistanut polttaneeni mitään ennenkuin trippi loppui. Mutta jäi pelonsekainen ja ahdistava fiilis. En löytänyt pointtia siitä.
"I don't do drugs, I am drugs"
barturi
Karvakuono
Posts: 38
Joined: 2008-10-22 15:41

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by barturi »

PabloC wrote: 2017-08-31 11:12 Tutkinut DMT:tä ja ayahuasckaa paljon netistä ja katsonut videoita, niin kiinnostus ainetta kohtaan löytyy. Myös kuitenki pelkoa, koska 2x kertaa salviaa kokeilleena (50x ja 25x) jossa molemmat tripit olivat huonoja. En edes tajua mitä tapahtui tripillä. Jotenkin luulin kuolleeni enkä muistanut polttaneeni mitään ennenkuin trippi loppui. Mutta jäi pelonsekainen ja ahdistava fiilis. En löytänyt pointtia siitä.
Salvia aiheuttaa ilmeisesti aika usein huonoja matkoja. DMT taas ei sekoita päätä samalla tavalla. Pahinta DMT:ssä on oma pelko sitä kokemusta kohtaan, koska se on niin voimakas. On varmaankin sellaisia ihmisiä, jotka ovat heti valmiita vaikka kokeilemaan laskuvarjohyppyä, mutta itse sain aineesta enemmän irti kun lisäsin annosta pikkuhiljaa, kuten DMT-Nexus sivuillakin neuvotaan.
User avatar
Thatspecialsomeone
Psykonautti
Posts: 146
Joined: 2017-11-03 16:25

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by Thatspecialsomeone »

Toimiiko poltettu DMT tai 5-meo-dmt jos on ssri lääke kuurilla?
Woe is me, oh woe
User avatar
dpi
Lepakko
Posts: 226
Joined: 2018-03-10 22:54

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by dpi »

barturi wrote: 2017-09-08 09:49
PabloC wrote: 2017-08-31 11:12 Tutkinut DMT:tä ja ayahuasckaa paljon netistä ja katsonut videoita, niin kiinnostus ainetta kohtaan löytyy. Myös kuitenki pelkoa, koska 2x kertaa salviaa kokeilleena (50x ja 25x) jossa molemmat tripit olivat huonoja. En edes tajua mitä tapahtui tripillä. Jotenkin luulin kuolleeni enkä muistanut polttaneeni mitään ennenkuin trippi loppui. Mutta jäi pelonsekainen ja ahdistava fiilis. En löytänyt pointtia siitä.
Salvia aiheuttaa ilmeisesti aika usein huonoja matkoja. DMT taas ei sekoita päätä samalla tavalla. Pahinta DMT:ssä on oma pelko sitä kokemusta kohtaan, koska se on niin voimakas. On varmaankin sellaisia ihmisiä, jotka ovat heti valmiita vaikka kokeilemaan laskuvarjohyppyä, mutta itse sain aineesta enemmän irti kun lisäsin annosta pikkuhiljaa, kuten DMT-Nexus sivuillakin neuvotaan.
Sally extracti on eri kuin lefa. Ja lefa johdattaa Sallyn maailmaan, extracteihin ole viitsinyt kajota, mitä kuullut, niin tarpeeks voimakas dose voi viedä toiseen universumiin, joka kuulemma on aika pelottavaa. Ei ehkä kuulosta siltä, mut luonnon yhdisteissä on oma juttunsa, mikä luo aineelle ns.hengen.


Vaikkapa thc ja cbd.. Ganjassa ne balansoi toinen toisiaan. Harmaliini ja harmala? Toinen toimii vähänniinkun vastavaikuttajana.

Salvia on lempimaailmoja. Ei sitä voi vertaa DMT hiukkaskiihdyttimellä läpi universumin -kokemusta.

Ketään ei ole vielä flipannut DMT:n vaikutuksesta. Se menee joskus vaan niin yli kaiken ymmärryksen et luottaa siihen et ei se henkeä vie.. Vaikka unohtaisikin miten hengitetään jne.
Sally voi jättää joo ahdistuneen/hämmentyneen olotilan pitkäkskin aikaa.

DMT yksinään on aika . . - no vähänkuin mopoa suoneen. Se läväyttää vaan koko kehon Nirvanaan (tai pillipiiparilaan) , ja sit palaakin jo matkalta.

Sallysta nyt vois omassa topicissaan. Mut emmä näkis näitä yhessä poltettuna. Kummatkin vie eri kolkkaan awaruut. Tai toinen vie sen läpi ja toinen vie omaan kotogalaxiinsa.
Thatspecialsomeone wrote: 2018-05-30 13:21 Toimiiko poltettu DMT tai 5-meo-dmt jos on ssri lääke kuurilla?
Ei siitä ainakaan haittaa ole. Voi ne viedä terää vaikutuksilta (DMT matkii serotoniinia target synapseissa. Jos joku estää serotoniinia kierrättymästä, niin silloin reseptorit on vähemmän herkkiä serotoniinin vaikutuksille, koska keho tasapainottaa sen määrää sillä et jos sitä on yllinkyllin, niin keho vähentää reseptoriherkkyyttä.

DMT:han vapauttaa kaikkia välittäjäaineita paitsi melatoniinia. Siks se onkin koko kehon rush ja root boot.

5meo-dmt toimii synergiassa dmt:n kanssa.

Emmä sit tiedä, luulis et DMT vaikuttaa siis muutakin kautta kuin aktivoimalla serotoniinia. 5-meo on vähän outoa pelkiltään.

Must se tasapainottaa välittäjäainekemiaa. DMT.
Refloissa parhautta. Hiisaa DMT:a ja olla ihan universeissä. Flippaamiseen tarvitaan vahvistusta. Onko kukaan flipannu ikinä (kuin säikähdettyään) DMT:sta.

Changa on my choise to use dmt ;- villejä yrttejä ja mao-estäjää. Se on jo viidakkotripailua se :)

Mut ssri.. Tiedä mitäkaikkee ne oikeestaan edes tekee. :left:

Mun käsityksen mukaan ihan seiffei minkä kanssa vaan. Vaikka ties mistä serotoniinisyndroomista puhutaankin, aika harvassa ne tapaukset. Oikeesti. Todellisuudessa.

Suosittelen Kannaa ja Mäkikuismaa SRI lääkkeinä. Ei oo niin selektiivisiä.

Mutta joo. DMT sopii oikeestaan mihinvaan. Ku ilokaasua, mut aina jonkun oivalluksen tuo. Ei se tietääkseni oe letaalia minkään aineen tai kombon kanssa. Ainakin itse hengissä, vaikka joskus unohtanu senkin mites se nyt hengitettiinkään. Jännä kokemus.

Pitää vaa luottaa aineeseen. Pelko saa aikaan kaikki negat.

DMT on ehkä seiffein dope mitä tiedän. Happiki taitaa olla myrkyllisempää jos överisti kiskoo. Emmäiedä. Hapettaa se ainakin.

Elämä.
Keep It Unreal.
Post Reply