Suboxoneprinssi wrote:
Jotkut on sanonu btw et tää toimis vaikka olis subua vetäny - pystyyks joku vahvistaan? Meinais nimittäin et tälläkin olis helvetin kova affiniteetti myy-reseptorille.
Joo kyllä tää jotenki toimi vaikka aamulla veti subuakin mutta aika vaisusti jollei iha älytöntä määrää vetäny..
Edit. Kukaa kokeillu tota U-49900?
Toimi minulla,tosin texii tuli otettuu edellisenä iltana ja vähän.
Millonkas toi U-49900 on ilmaantunut maisemiin,kun ei ole kukaan maininnut edes kuulleensa tuosta?
Suboxoneprinssi wrote:
Jotkut on sanonu btw et tää toimis vaikka olis subua vetäny - pystyyks joku vahvistaan? Meinais nimittäin et tälläkin olis helvetin kova affiniteetti myy-reseptorille.
Joo kyllä tää jotenki toimi vaikka aamulla veti subuakin mutta aika vaisusti jollei iha älytöntä määrää vetäny..
Edit. Kukaa kokeillu tota U-49900?
Toimi minulla,tosin texii tuli otettuu edellisenä iltana ja vähän.
Millonkas toi U-49900 on ilmaantunut maisemiin,kun ei ole kukaan maininnut edes kuulleensa tuosta?
Nuo tulee Suomeen viiveellä. Lue BL jos haluat viimeisimmän tiedon.
Joo toi U-49900 on vissii aika hiljattain tullu ja tiiän yhen vendoorin millä sitö on. Kokemuksia ei oo tullu vastaan viellä. Kemikaali info oli 7,5x OC/tai U-47700 mutta ilmeisesti suht samallainen kuin U-47700.
U-49900 ( 3,4-dichloro-N-(2-[/color](diethylamino)cyclohexyl)-N-methylbenzamide) on U-47700 (3,4-Dichloro-N-[(1R,2R)-2-(dimethylamino)cyclohexyl]-N-methylbenzamide) analogi.
Tiedän paikan mistä tätä saa. mutta aika hintava hinta tällä. Miten onko minulla vaan kallis labravendori vai onko tässä annoskoot jotenkin pienemmät vai? Koska grammahinta on melkein 10x kertainen mitä esim se u-47700 .
Mä en todellakaan ole hommaamassa tätä. Mietin vaan ku vimeyönä näin painajaista että olin ottanut amfea ja mut lähetetiin oulun psykiatriselle osastolle metadonin PIKA pudotukseen.. Olipa muuten kun heräsi niin semmoinen HELPOTTAVA tunne että "huh et se oli untahihihi" Niin tuli mieleen että JOS menis kaikki vituiksi (mitä en todellakaan halua tai aijo toteuttaa.) mutta kun eihän sitä ole ennenkään TARKOITUKSELLA hoidosta hommattu itteä ulos tai retkahdettu. enkä ole suunittelemassa sitä..leikin siis ns ajatuksella että kävisikö tämä tai se tämän sukulainen eli se 47700 niin metadonin vierotusoireiden poissapitämiseen? Ja sitten toisaalta kiehtoo muutenkin aineet ja niiden analogit summuut. tämähän on siis 47700 llan annalogi.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma