U-49900

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Black7343
Psykonautti

U-49900

Post by Black7343 »

edit: splitattu U-47700 topikista -ferox
Velho wrote:
Suboxoneprinssi wrote: Jotkut on sanonu btw et tää toimis vaikka olis subua vetäny - pystyyks joku vahvistaan? Meinais nimittäin et tälläkin olis helvetin kova affiniteetti myy-reseptorille.
Joo kyllä tää jotenki toimi vaikka aamulla veti subuakin mutta aika vaisusti jollei iha älytöntä määrää vetäny..

Edit. Kukaa kokeillu tota U-49900?
Toimi minulla,tosin texii tuli otettuu edellisenä iltana ja vähän.
Millonkas toi U-49900 on ilmaantunut maisemiin,kun ei ole kukaan maininnut edes kuulleensa tuosta?
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.
zerk

Re: U-47700

Post by zerk »

Black7343 wrote:
Velho wrote:
Suboxoneprinssi wrote: Jotkut on sanonu btw et tää toimis vaikka olis subua vetäny - pystyyks joku vahvistaan? Meinais nimittäin et tälläkin olis helvetin kova affiniteetti myy-reseptorille.
Joo kyllä tää jotenki toimi vaikka aamulla veti subuakin mutta aika vaisusti jollei iha älytöntä määrää vetäny..

Edit. Kukaa kokeillu tota U-49900?
Toimi minulla,tosin texii tuli otettuu edellisenä iltana ja vähän.
Millonkas toi U-49900 on ilmaantunut maisemiin,kun ei ole kukaan maininnut edes kuulleensa tuosta?
Nuo tulee Suomeen viiveellä. Lue BL jos haluat viimeisimmän tiedon.
Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 »

Kiitti vinkistä ;) Ajattelin,et tänne korpeen tulee kaikki 5v muita jäljessä :D
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.
Velho
LD50

Post by Velho »

Joo toi U-49900 on vissii aika hiljattain tullu ja tiiän yhen vendoorin millä sitö on. Kokemuksia ei oo tullu vastaan viellä. Kemikaali info oli 7,5x OC/tai U-47700 mutta ilmeisesti suht samallainen kuin U-47700.
U-49900 ( 3,4-dichloro-N-(2-[/color](diethylamino)cyclohexyl)-N-methylbenzamide) on U-47700 (3,4-Dichloro-N-[(1R,2R)-2-(dimethylamino)cyclohexyl]-N-methylbenzamide) analogi.

[img]//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/97/U-47700_fixedstructure.svg[/img]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/File:U- ... ucture.svg

https://forum.dopalamy.com/uploads/mont ... e5ae5b.jpg
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
SadPanda
LD50

Re: U-49900

Post by SadPanda »

Tiedän paikan mistä tätä saa. mutta aika hintava hinta tällä. Miten onko minulla vaan kallis labravendori vai onko tässä annoskoot jotenkin pienemmät vai? Koska grammahinta on melkein 10x kertainen mitä esim se u-47700 .

Mä en todellakaan ole hommaamassa tätä. Mietin vaan ku vimeyönä näin painajaista että olin ottanut amfea ja mut lähetetiin oulun psykiatriselle osastolle metadonin PIKA pudotukseen.. Olipa muuten kun heräsi niin semmoinen HELPOTTAVA tunne :D että "huh et se oli untahihihi" Niin tuli mieleen että JOS menis kaikki vituiksi (mitä en todellakaan halua tai aijo toteuttaa.) mutta kun eihän sitä ole ennenkään TARKOITUKSELLA hoidosta hommattu itteä ulos tai retkahdettu. enkä ole suunittelemassa sitä..leikin siis ns ajatuksella :D että kävisikö tämä tai se tämän sukulainen eli se 47700 niin metadonin vierotusoireiden poissapitämiseen? Ja sitten toisaalta kiehtoo muutenkin aineet ja niiden analogit summuut. tämähän on siis 47700 llan annalogi.

:shock: :roll:
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Velho
LD50

Re: U-49900

Post by Velho »

Kyl tuo vaikuttas jokapaikas olevan jtn +100e/g jollei isoja määriä ota.

Pari kokemusta löytänyt ja toine tykkäs muttei erityisemmin kehunut ja toinen ei digannu :/
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag