Missä trippaatte?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Kotona, mieluiten illalla/yöllä/aamuyöstä se on se mukavin set&setting. :)
Asun myös metsän vieressä joten usein käy niin että jossain vaiheessa trippiä löydän itseni sieltä. Se metsä vetää minua puoleensa. :shock:
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Jihad wrote:Jos olisi tarpeeksi visuaalista stimulaatiota sisätiloissa, maalauksia, seinäkankaita ja sen sellaista, niin kai se sisälläkin menisi ihan jees.
Ei kai hyvällä tripillä ees tarvii ulkoista stimulaatiota. Kun alitajunnan portit on räjähtäny auki ni sieltä on vastaanotettavissa kaikki maailmankaikkeuden data, joten eiku silmät kii ja tutustumaan!
olet oikeassa.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Ayrenum wrote:
Jihad wrote:Jos olisi tarpeeksi visuaalista stimulaatiota sisätiloissa, maalauksia, seinäkankaita ja sen sellaista, niin kai se sisälläkin menisi ihan jees.
Ei kai hyvällä tripillä ees tarvii ulkoista stimulaatiota. Kun alitajunnan portit on räjähtäny auki ni sieltä on vastaanotettavissa kaikki maailmankaikkeuden data, joten eiku silmät kii ja tutustumaan!
Tai ehkä hyvällä tripillä illuusio ulkoisesta ja sisäisestä häviää, tuntee että on osa maailmaa.
Tyhmä Kansalainen
Lepakko

Post by Tyhmä Kansalainen »

Parasta sitä on olla omassa kotonaan tai hyvin tuntemassaan paikassa, jossa ei tule häiriöitä vastaan.
Metsä on myös ehdoton suosikkini. Kaikki julkiset paikat ovat hirveitä, vaikkakin kokemukseni pienten kävelymatkojen kanssa julkisilla paikoilla ovatkin olleet kaikki positiivisia / vähemmän kuumottavia kokemuksia.
Parasta oli kerran pienellä annostuksella "rähinäyrttiä" käydä kärpässienimetällä... :roll: Ei kuumottanut yhtään vaan tomerasti kävelin pitkin polkupyöräteitä kohti sieniapajiani. :twisted: Ikimuistoinen kokemus.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Parasta on ulkona, metsässä, mökillä ehdottomasti mukavin..
Himassa harvemmin viitsii.
spasm
OD

Post by spasm »

Ulkona ehdottomasti, varsinkin siellä metsissä. Kotona silloin kun on mahdotonta olla missään julkisissa paikoissa (=missään ulkona).
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Hupu
Psykonautti

Post by Hupu »

Omassa päässäni, kotosalla.

Nyt kesän tullen vois kyl mennä tuohon luontoon trippaileen... Aivan mahtavia paikkoja ihan lähellä... Rantaa, metsäpolkuja jne... :)
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Miedohko trippi samalla kun käy kaupungilla kiertelemässä vois olla minusta kiinnostava ainakin kerran kokemuksena.
Ikäväkseni oon vaan turhan pelokas ja aina kuumottelen että jos joku huomaa ja jää kiinni niin ehkä parempi että pysyttelen turvallisemmassa ympäristössä. Jotta trippi voisi olla onnistuva pitäisi osata liikkua kaupungilla ilman kuumotteluja.
Kaupunkitripille ehdottomasti kyllä tarttis trippivahdin ja sitä mulla ei ikävä kyllä myöskään ole. :cry:
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
immuzu

Post by immuzu »

Hupu wrote:Omassa päässäni, kotosalla.
Näin täälläkin :D
Miasma
OD

Post by Miasma »

immuzu wrote:
Kaipa sitä pitää itsekkin ilmottautua. :D
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
immuzu

Post by immuzu »

Miasma wrote:
immuzu wrote:
Kaipa sitä pitää itsekkin ilmottautua. :D
paras paikka.. 8) :lol:
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Omassa päässä myös, kotona tai traditioksi muodostunut kesäinen sienitrippi kalliorannalla katsomassa auringonlaskua.

Ulkona trippailu on antoisaa kunhan saa olla rauhassa.
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

Lasipallo wrote:Itseäni houkuttaisi myös hylätyt rakennukset, tehtaat ja paikat, missä on reilusti mekaanisia vempaimia.
Älä sano noin...en mee enää KOSKAAN autiotaloon dexmeilemään..vaikkakin olin seurassa niin olin seota.. :shock:
2000-luvun sakilainen.
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

tuo autio rehutehdas mun naapuris on mahtava seikkailumiljöö! siellä tuli heiluttua joskus pilvipäissään todella paljon. Se oli kyllä jännittävää aikaa! :shock: Se mesta on jäänyt pysyvästi mun uniinkin, heh!
Tyhmä Kansalainen
Lepakko

Post by Tyhmä Kansalainen »

Aluksi kun aloitin kasveihin tutustumisen, niin kaikki tapahtui sisätiloissa visusti kotona. Se on hyvä ja tuttu ympäristö eikä yllättäviä tilanteita pääse kovinkaan helpolla syntymään.
Ei tarvitse kuumotella ulkopuolisista, eikä tarvitse huomata olevansa eksyksissä. Aluksi ajattelin, että se on tyhmää mennä ulos ihmisten ilmoille sellaisissa tiloissa... miksei kaikki vain trippailisi kotonaan? :roll:

Omassa kotonaan trippailu on edelleenkin parasta antia mitä vain voi olla. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Mutta kun kasvit ovat alkaneet tulemaan tutuiksi kuten annostukset ja vaikutukset ja tuo kesäkin on tehnyt tulojaan niin ulkoilma on kovasti alkanut houkuttelemaan enkä osaa enää muutenkaan kuumotella niin kuten aikaisemmin. :lol: :oops: :D
Jos silmät ovat viiruna ja punaisina niin kuka ne ensimmäisenä yhdistäisi hamppuun tai mikäli silmät ovat vateina niin kuka niihin niin tarkasti huomiota kiinnittää loppujen lopuksi? Jos käyttäytyminen pysyy normaalina ja pystyy muuten asioimaan kaupassa niin miksei sitä pienessä pilvessä voisi tehdä seikkailujen seikkailua ja lähteä kauppaan hakemaan karkkia ja vaikkapa uutta elokuvaa illan jatkeeksi. :D Ei se ole välttämättä järkevintä silloin kun kaikki naurattaa ja ei erota vasenta oikeasta, mutta mitä sitten jos ei kuumota ja on vasta pienet olot kyseessä niin kaupungilla kävely, kaupassa käynti, puistossa ihmisten ihmettely tai vaikkapa auringon lasku viljapellon yllä voi olla mitä hienoin kokemus. :wink:
Sitten tietenkin puhdas metsä kauniine äänineen ja outoine kasvineen on hieno paikka ja mikäli kävelee koirankusetuslenkiltä vähän pidemmälle niin vahvempikin trippailu voi onnistua omissa oloissaan upeiden maisemien keskellä. Tosin suosittelen ensin hyvin ympäristöön tutustumista selvin päin... Itse olen tavannut ottaa kompassin matkaan ja katsellut suurin piirtien missä ilmansuunnassa koti sijaitsee. Kerran tuli pidempi retki kun yö yllätti ja olin harhaillut liian pitkälle tuntemattomaan. Kotiin pääsin vain sokeasti huonoa kompassia uskoen (nuoli heitteli 180 astetta ja siitä sitä yritettiin arpoa minne päin mennä kun autojekaan äänet eivät kuuluneet.)

Eikä se kasvien käyttö aina tarvitse mitään tajunnan räjäyttävää ympäristöä ja aktiviteettia tuhatta ja sataa vaan ihan vain kotona pistää hyvän musiikin soimaan, polttaa pari sätkää ja kokkailee. Sitten mukavasti selviääkin hyvän ruuan kanssa katsomaan koneelta luontodokumenttiä tai vaikkapa komediaa niin ei se ilta muuta tarvitse.
Itsekkin kun olen enemmänkin rauhallinen ihminen rauhallisine aatoksineen ( :twisted: ) niin kotona jumituksissa tai tripeissä omalla sohvalla on tullut koettua hienoimmat hetket ehdottomasti :!:
Sohvan voisin sanoakkin yhdeksi parhaimmaksi paikaksi... rennot vaatteet, peittoa päälle ja leffa pyörimään taustalle... sitä joko uppoutuu leffaan tai omaan päähänsä täydellisesti.
spasm
OD

Post by spasm »

Koti on kyllä turvallinen paikka olla oloissa, vaikka joskus saattavat juuri ne neljä seinää ahdistaakin paljon enemmän kuin antaa turvaa.
Ulkona trippailu on todella mahtavaa, kun ei kuumota. Ulkona, varsinkin luonnossa, on niin paljon visuaaleille altistavia kohteita ja muutenkin todella kaunista.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mun on yleensä pakko aina päästä trippaillessa ulos..
Neljä seinää rupeaa tällaisella piripäällä hyvin helposti ahdistamaan, varsinkin kun psykedeelit saavat olon entistä levottomammaksi.
Selvinpäin/savuissa voi sitten fiilistellä himassa..

Noh, olen kyllä hieman oppinut sisälläkin trippailemaan.
Mutta silti jotenkin ne psykedeelit vain kuuluvat luontoon.

Ja pään sisällä nyt trippailen kaiken aikaa :roll:
Ahab

Post by Ahab »

miitissä :wink:
growy
Kameleontti

Post by growy »

Talvisin kotosalla,kesällä yleensä luonnossa.
Kesäyöllä mökillä tai luonnossa..Mikään ei voita luonnossa trippailua.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Sanokaapa missä päin helsingissä on mielestänne parhaat merinäköalat, mielellään jokin rauhaisa paikka mistä tiirailla tuota rakasta itämertamme.

Suomenlinnassa on kyllä hienoa (muutenkin) ja laivat lipuu rentouttavasti ohitse, mutta vähän hankalasti saavutettavissa oleva paikka. (Vaatii vähän jaksamista lähteä aina sinne).
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Kotona ei sovi liikaa trippailla. Käy tylsäksi. Varsinkin jos kotosalla on porukkaa niin että pitää pysytellä omassa huoneessa. En enää itse asiassa suostuisi kotona trippailemaan tai mielellään muussakaan paikassa missä pitää pysytellä jossain yhdessä huoneessa..
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Miksi kotona trippaillessa pitää pysytellä omassa huoneessa? Kuumottaako kämppis? vaiko kenties äiti?
-:- We're All Mad Here -:-
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Maor wrote:vaiko kenties äiti?
Toistaiseksi tämä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Maor
Kameleontti