Vaultin Vappu?
-
Maor
- Kameleontti
-
tRip
- Moderator
-
Harold
- Kameleontti
-
Maor
- Kameleontti
-
spasm
- OD
-
Maor
- Kameleontti
-
downstair
- Psykonautti
meinasi jo pieni epätoivo iskeä kun koomailin tässä aamua ja venasin saamattomuuttani että joku soittaa ja ilmoittaa haluavansa vapun kunniaksi välttämättä tarjota mulle ainetta x. harkitsin jopa että hiippailisin kuvaamaan maorin ja frapathean seikkailuista karmean myrkky huume aine pilleri trippi hallusinaatio valistus videon lapsosille vaikkei sellainen mitään lasten kazottavaa totisesti olekaan.
nyt paljastuneiden yhteydenottoseikkojen valossa pitää ehkä kuitenkin jättää väliin
nyt paljastuneiden yhteydenottoseikkojen valossa pitää ehkä kuitenkin jättää väliin
-
Dalph
- Psykonautti
-
Usoda
- LD50
Tuli taas täälläkin otettua aivan liian paljon liian vähässä aikaa ja sammuin :S
Nyt on taas hyvä pitää taukoa alkoholista vähän aikaa
Suklaanhimo iski tänään ja kaupat on kiinni
Nyt on taas hyvä pitää taukoa alkoholista vähän aikaa
Suklaanhimo iski tänään ja kaupat on kiinni
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Dalph
- Psykonautti
-
frapathea
Minä join skumppaa. Eikö ole hienostunutta. Tosin kaveri heitti varmaan 1/4 pullosta maahan kun suutuin siitä, että se sanoi mua rumaksi ja ärsyttäväksi muijaksi ja heitin juomia päälleen
Vappuuni sisältyi myös jehovien kanssa kiistelyä, joku perusdiileri
ja kauheeta draamaa erään pariskunnan välillä. Ja vittumaisten ohikulkijoiden potkimista rautakärkisillä kengillä. Hyvä hyvä!
Oli muutes ihan kamalaa stadissa, tuuli ja ihmisiin meinas tukehtua. Joka paikasta tuli tuttuja vastaan. Hulluks siinä olis pitäny jo tulla.
Oli muutes ihan kamalaa stadissa, tuuli ja ihmisiin meinas tukehtua. Joka paikasta tuli tuttuja vastaan. Hulluks siinä olis pitäny jo tulla.
-
Lännen nopein
- Apteekki
-
MetsänNeito
- Apteekki
-
Inovix
- Apteekki
Alku illasta humalassa. Loppuillasta täysin pihalla sirdaludien, oopiumin ja zolpidemien avustamana.
Muuten ihan letkeä ilta paitsi että kukan säädöt meni vituiks ni tuli syötyä ryynejä pitkästä aikaa eikä se niin kauheaa ollut. Zolpparit sai minut vain näkemään kaiken kahtena ja kyllä otti muuten päähän suunnattomasti. Ei meinannut välillä tunnistaa kavereitaan. Muisti ei kyllä mennyt mihinkään.
Inovix
Muuten ihan letkeä ilta paitsi että kukan säädöt meni vituiks ni tuli syötyä ryynejä pitkästä aikaa eikä se niin kauheaa ollut. Zolpparit sai minut vain näkemään kaiken kahtena ja kyllä otti muuten päähän suunnattomasti. Ei meinannut välillä tunnistaa kavereitaan. Muisti ei kyllä mennyt mihinkään.
Inovix
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
Ahab
-
Ayrenum
- Lepakko
-
magiclymagical
- Apteekki
-
skirtfeber
- Apteekki
siel ei vietetä sit beltanea tai jotain tulijuhlia? voi olla et menee enemmän irlannin ja skotlannin puolelle.artemisia absinthium wrote:minä kirjoittelin paniikinsekaisissa tunnelmissa esseetä koko yön, täällä kun ei vappua tunnetano ei se mitään, voi sitä vetää tuhannen lärvit joku muukin päivä jos siltä tuntuu. vappu ei ikinä ole ollut suosikkijuhlapäiviäni muutenkaan XP
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
sublime
- Rotta
Vähän pajautin ja juotua tuli taas liikaa, harvemmin mä kohtuudella osaankaan ottaa
Kaatuilin sitten kalliolla ja ties missä muualla, ihmisiä oli tosiaan stadi niin täynnä, että hyvä jos liikkumaan pääsi... Nyt on kaikki paikat ruhjeilla
Ihan hauskaa silti oli, ei oikeestaan kaduta muu kuin tuo hampaan katkominen.
Ihan hauskaa silti oli, ei oikeestaan kaduta muu kuin tuo hampaan katkominen.
-
artemisia absinthium
- Apteekki
ei ikävä kyllä ollut yhtään mitään meininkejä vappuna.. mutta kohta pääsen kuitenkin tulijuhlille, tiedä sitten liittyykö beltaneen mitenkään. jessssskirtfeber wrote:siel ei vietetä sit beltanea tai jotain tulijuhlia? voi olla et menee enemmän irlannin ja skotlannin puolelle.artemisia absinthium wrote:minä kirjoittelin paniikinsekaisissa tunnelmissa esseetä koko yön, täällä kun ei vappua tunnetano ei se mitään, voi sitä vetää tuhannen lärvit joku muukin päivä jos siltä tuntuu. vappu ei ikinä ole ollut suosikkijuhlapäiviäni muutenkaan XP
-
Maor
- Kameleontti
Kyllähän työläistenjuhla meni aikamoisen sekavissa tunnelmissa, oluen, tramalin ja tenoxin kombolla lähti muisti ja huuli aukesi, jalkaan tui myös kymmenensentin vekki.
Tässä vasta alkaa nyt kunnolla heräilemään, kun meni tuossa pari päivää jyvien ja savujen kanssa rentoillessa.
Tässä vasta alkaa nyt kunnolla heräilemään, kun meni tuossa pari päivää jyvien ja savujen kanssa rentoillessa.
-:- We're All Mad Here -:-
-
shishamon
Mjoo vappu, tuo rakastettava kokokansan överöintijuhla. Alkoholia ja pilvee tuli nautittua. Vähän on muistikuvat hukassa tolta illalta. Sen enempää yksityiskohtiin menemättä ilta päättyi siihen, kun muutama poliisiauto kierteli yöpymispaikkamme ympärilla ilmeisesti meitä etsien. Vitun alkoholi ja vitun vappu.

-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
-
Maor
- Kameleontti
-
Ayrenum
- Lepakko
-
skirtfeber
- Apteekki