kevään eka miitti?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
spasm
OD

Post by spasm »

Tässä olisi taas yksi tamperelainen ilmoittautumassa. Ajattelin kyllä silti osallistua Helsingin miittiinkin :P
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

minäkin voisin tampereelle tulla, kun se on sen verran lähempänä.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Luotijuna
Psykonautti

Post by Luotijuna »

Enpä ole koskaan ollut miitissä ku juuri vähäisen aikaa sitten vasta rekisteröidyin, mutta kerta se on ensimmäinenkin niin voisin tulla tutustumaan meininkiin jos vaikka spasmin kanssa täältä lähtisin. Eli oon messissä tuolloin 9.6
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

uskallan luvata että ainakin käymään tuun siinä jossain vaiheessa
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
RL
Psykonautti

Post by RL »

Muakin kiinnostais miitti jos vaan rahaa saan! Mitään muutakaan ei tuolloin ole, eli cunt me in. :D Vai kelpaako tällaset nollapostaajat mukkaan..
Thoxium

Post by Thoxium »

Mut voi pistää listaan, en voi jättää tulematta :)
HZB
Psykonautti

Post by HZB »

Alkaapa himottaa osallistua ensimmäiseen vaulttimiittiin.

rrrrrrrrrrrrrr
Nabaztag (Joka muuten on muinaista klingonimurretta galaksin toiselta puolelta ja viittaa kuulemma paikallisiin pörröisiin mutta isokorvaisiin loikkiviin sienieläimiin) ,...
downstair
Psykonautti

Post by downstair »

RL wrote:Vai kelpaako tällaset nollapostaajat mukkaan..
Image
Joo mä kans alustavasti?
sublime
Rotta

Post by sublime »

Thoxium wrote:Mut voi pistää listaan, en voi jättää tulematta :)
*squee* :D

Jee, tännehän tulee porukkaa mielin määrin, kunnon kekkerit pystyyn :)
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Miks mulle ei mitään kerrottu,perjantaina alotellaan ja lauantaina jatketaan, jos mitään kummallista ei tapahdu IM IN :D
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Alustavasti olen mukana... Jos uskallan. :oops:

Onkohan miitit kovin sisäänpäinlämpeneviä vai miten? No, enköhän uskaltaudu paikalle jos aika osoittautuu sopivaksi.
spasm
OD

Post by spasm »

Lymykonna wrote:Alustavasti olen mukana... Jos uskallan. :oops:

Onkohan miitit kovin sisäänpäinlämpeneviä vai miten? No, enköhän uskaltaudu paikalle jos aika osoittautuu sopivaksi.

Taitaa olla tulevassa miitissä reilusti suurin osa uusia miittaajia, joten nou kuumotus
spasm
OD

Post by spasm »

Niinköhän :lol: Kyllä me uudetkin ollaan kova vastus kuumottamisessa :!:
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

JOS ehdin lähteä, niin kyytissä pääsee väliltä seinäjoki-tampere-hellsinki väkeä kyytissä 4kpl. :)
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
spasm
OD

Post by spasm »

Mie taidan itse lähteä autolla liikkeelle, joten kyytiin mahtuu 3 henkilöä (yksi paikka varattuna). Tampereelta Helsinkiin siis. Näin alustavasti.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Jahas, jos kyytiäkin sais nuin helpolla, niin kyllähän tässä houkutus tulis lähteekkin, ei vaan ole minkäänlaista tietoa, että mikä elämänvaihe on päällä noinkin pitkän ajan kuluttua.

spasm, jos tästä päätänkin lähteä, niin voisinko vaikka teidän mukana matkustella? Matkakustannukset jakaen tietenkin.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
spasm
OD

Post by spasm »

Lännen nopein wrote:spasm, jos tästä päätänkin lähteä, niin voisinko vaikka teidän mukana matkustella? Matkakustannukset jakaen tietenkin.
Kyllä vain, tervetuloa mukaan.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Hienoa! täytyypi ruveta järjestämään asioita siihen suuntaan, että resurssit riittävät. Eli näillä näkymin minutkin voi miittilistaan lisätä :)
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Thoxium

Post by Thoxium »

Stickyks vaan, ja ekaa viestiä vois muokata informaattisemmaksi (eli osallistujat, paikka, aika, jne) ;)
Ahab

Post by Ahab »

Thoxium wrote:Stickyks vaan, ja ekaa viestiä vois muokata informaattisemmaksi (eli osallistujat, paikka, aika, jne) ;)
Tämä on vaan yleisen puolen topic tästä aiheesta johon ei tarkoituksella laiteta tarkempaa infoa ettei kuka tahansa tule kuokkimaan. Asiasta on syväluotaava topic miitti-alueella joka näkyy kun saa sinne oikeudet.
Thoxium

Post by Thoxium »

Ahab wrote:
Thoxium wrote:Stickyks vaan, ja ekaa viestiä vois muokata informaattisemmaksi (eli osallistujat, paikka, aika, jne) ;)
Tämä on vaan yleisen puolen topic tästä aiheesta johon ei tarkoituksella laiteta tarkempaa infoa ettei kuka tahansa tule kuokkimaan. Asiasta on syväluotaava topic miitti-alueella joka näkyy kun saa sinne oikeudet.
Eipä ole näkyny :(
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Onko tuo aika lyöty lukkoon vai miten?
zero
Kameleontti

Post by zero »

moi.

missä toi tapaamispaikka ois sit? ku en taida iha bussi/juna-asemalta osata johku suomenlinnaan. :)

mut joo, laittakaa mut listaan. oisha se mukava nähdä millasta porukkaa tääl yleensä seikkailee. :)

tulipa hymiöitä.

moi.
Borealis
Tuppisuu

Post by Borealis »

Nollapostaajista puheen ollen... 8)
Itseänikin kiinnostais, mikäli posseen mahtuu tämmönen superuusi naama... :D
EDIT: Btw, en ole poliisi enkä alaikäinen...
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

miittiin oon tulos! :twisted:
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Onks sul Borealis Kerouac Avatarina?
Näyttää ainakin siltä...
Usoda
LD50

Post by Usoda »

spasm wrote:Mie taidan itse lähteä autolla liikkeelle, joten kyytiin mahtuu 3 henkilöä (yksi paikka varattuna). Tampereelta Helsinkiin siis. Näin alustavasti.
Mahtuisiko vielä kyytiin? :) Näyttää siltä että 9 päivä kesäkuuta pääsisin miittaamaan kunhan kyyti vaan järjestyy.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
spasm
OD

Post by spasm »

Usoda wrote:
spasm wrote:Mie taidan itse lähteä autolla liikkeelle, joten kyytiin mahtuu 3 henkilöä (yksi paikka varattuna). Tampereelta Helsinkiin siis. Näin alustavasti.
Mahtuisiko vielä kyytiin? :) Näyttää siltä että 9 päivä kesäkuuta pääsisin miittaamaan kunhan kyyti vaan järjestyy.

Vielä mahtuu kyytiin, tervetuloa. Tällä hetkellä vissiin tulossa miun nissaniin minä, luotijuna, lännen nopein, usoda. Eli periaatteessa vielä jollekin halukkaalle paikka.

Usodalle ja Lännen nopeimmalle vielä tiedoksi, että en tosiaan tiedä yhtään milloin tuolta helsingin suunnalta tulee lähdettyä takaisinpäin.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Laskekaa mut mukaan 9.6.07. Tulee käytyä helsingissä ihan liian harvoin.

BTW onko olemassa muita Turkulaisia vaulttilaisia? Vois sitä Turkumiitinkin pitää!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Usoda
LD50

Re: kevään eka miitti?

Post by Usoda »

Löytyisikö tästä miitistä vielä mistään tarkempia aikatauluja että osaisi varautua tarvitsisiko järjestää itselleni majapaikka helsingistä vai ei.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava