The Psychoactive Vaultin ilmapiiri !

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Jep. Resin hits kuullut ainakin jonkun britin sanovan, kun kerroin hänelle mitä polttelen. Ja karstoja siis sillä hetkellä.
"Taste
Ahab

Post by Ahab »

Kun täällä on noista kirjoitusvirheistä yms. puhuttu niin imo ei tarvii quottaa aina koko keskustelua kun vastataan johonkin. Vähemmästäkin ymmärtää mitä tarkoitetaan. Samat asiat lukee useaan kertaan samalla sivulla. Ei järkeä. Varsinkin kun se on vielä offtopicia.

Onkohan tämä nyt sitä överiä moden itkemistä :roll:
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Nykyään tulee ihan liikaa posteja tänne, menee aina järjettömästi aikaa selata kaikki postit, kun niitä tulee viellä monesti koko ajan lisää. Ja sitten kun ei ole käynyt pariin päivään.. horror..
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Terroristi ilmottautuu :!:
Pahoittelen..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
spasm
OD

Post by spasm »

Lasipallo wrote:Nykyään tulee ihan liikaa posteja tänne, menee aina järjettömästi aikaa selata kaikki postit, kun niitä tulee viellä monesti koko ajan lisää. Ja sitten kun ei ole käynyt pariin päivään.. horror..

Olen huomannut täysin saman. Ja tässä taas yksi lisää :roll:
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
olzu123
Tuppisuu

Post by olzu123 »

Olen uusi täälä mutta olen saanut hyvän käsityksen tämän foorumin ilmapiiristä. Täälä ei ihmiset ole liian kireitä ja nenäkkäitä. Vaan he osaavat auttaa ja informoida meitä tietoa kaipaavia. Toivottavasti homma jatkuu samansuuntaisena :P
Matkailu avartaa mieltä ja virkistää kehoa.
Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar »

joo kyl pitää kiitosta antaa itsekin, oon itekki aika uus tääl mut tää on ainut vaultti mihkä on jaksanu regata ja oikeesti kirjotella jotai, syy kai asiallisen ilmapiirin ? melko hyvästi tulee kyl neuvoi kun kyselee, tosin vaikuttaa välistä että ns. kokeneemmat psychonautit on sen verta ihteesä täynnä et jotai pätemisen tarvetta ja pilkunnussintaa on havaittavissa jossai määrin, mut ei mitään ylitsepääsemätöntä.

jatketaa samaa rataa nii hyvä tullee ! nii ja sori ku en kirjota nyt asiatekstiä niin korrektisti mut oon subuis ja savuis nii ei oikei jaksa keskittyä eikä liiemmälti kiinnostakkaan, pääasia että ihmiset saa selvää mitä kirjoitan ! =))
immuzu

Post by immuzu »

Loistava ilmapiiri. Pidän! <3 :lol:
TiiEitsKay
Lepakko

Post by TiiEitsKay »

Señor Escobar wrote:...tosin vaikuttaa välistä että ns. kokeneemmat psychonautit on sen verta ihteesä täynnä et jotai pätemisen tarvetta ja pilkunnussintaa on havaittavissa...
Johtuu koksusta :)
RL
Psykonautti

Post by RL »

Moi, olen uusi! o/

Päätin liittyä kun olen jo pitkään seurannut tätä foorumia ja ilmapiiri tosiaan on hirmu mukava. Tuskinpa tulen paljon postailemaan kun en päihteilyä (vielä) ole pahemmin harrastanut. Toivottavasti se asia tulee muuttumaan. Että tervehdys vaan kaikille.
frapathea

Post by frapathea »

Ootte mun suosikkifoorumi vaikken ole täällä ptikään hengaillut ja siitä hyvästä sateenkaaren värejä teille! Porukka tietää mistä puhuu ja fiilinki on rento ja tulokkaitakin tykätään ottaa vastaan. ja irkkikin on hauska, vaikka sainkin poliisihaukkuja kun toista kertaa joinin.

Olette parhaita ihan tosissaan :D
spasm
OD

Post by spasm »

RL wrote:Moi, olen uusi! o/

Päätin liittyä kun olen jo pitkään seurannut tätä foorumia ja ilmapiiri tosiaan on hirmu mukava. Tuskinpa tulen paljon postailemaan kun en päihteilyä (vielä) ole pahemmin harrastanut. Toivottavasti se asia tulee muuttumaan. Että tervehdys vaan kaikille.

Ehtiihän sitä päihteillä, vaikka koko elämänsä (jonka pituus saattaa tietysti muuttua päihteystä) :P Kunhan maltillisesti jaksaa aloittaa (ja jatkaa).
Mutta jääköön turha höpinä; Tervehdys vaan, ja tervetuloa Vaulttiin! o/
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
RL
Psykonautti

Post by RL »

spasm wrote: Ehtiihän sitä päihteillä, vaikka koko elämänsä (jonka pituus saattaa tietysti muuttua päihteystä) :P Kunhan maltillisesti jaksaa aloittaa (ja jatkaa).
Mutta jääköön turha höpinä; Tervehdys vaan, ja tervetuloa Vaulttiin! o/
Juu ei tässä kiirettä ole. :P Kiitoksia vaan.
panda
Psykonautti

Post by panda »

paska meininki. ei vaiskaan, kohtis asiallinen tunnelma vertaamatta mihinkään. toivottavasti mun paikallaolo ei laske tasoa ihan vittuna. eipä sillä että se mun maailmaa ravistais suuntaan tai toiseen. haistakaa vittu. ootte ihania. <3
rikos ei kannata ja katkol on hauskaa.
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

joo on kyllä kiva olla täällä ei kukaan niin vittuile paitsi panda :lol: ei vaiskaankaiki on ihan kivoja
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
Ahab

Post by Ahab »

panda käy vaikka päihdelinkissä häiriköimässä pahimmat angstit pois :wink:
Ei pahalla, ei hyvällä. Peace.
panda
Psykonautti

Post by panda »

Ahab wrote:panda käy vaikka päihdelinkissä häiriköimässä pahimmat angstit pois :wink:
Ei pahalla, ei hyvällä. Peace.
vitun huora vitun huora viyrtytiun ghuora vitunn huora viytun huoara kuolekuole kuole kuoleeee kuol3e vitun vitun runkku ime vuoiiitttttuuuvitun idiootti hiastavittukuyoolee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miasma
OD

Post by Miasma »

aivoruoska wrote:mulla on jotenkin sellanen fiilis että bannit olisivat tulossa, joku outo fiilis selkärangassa, kuuleeko kukaan muu sen tulevan?
Jotain epämääräistä ääntä olen kuulevinani :roll:
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
Kalastaja

Post by Kalastaja »

aivoruoska wrote:mulla on jotenkin sellanen fiilis että bannit olisivat tulossa, joku outo fiilis selkärangassa, kuuleeko kukaan muu sen tulevan?
Lujaa soi korvissa. Voihan sen tietysti nukuttaakin, tosin sitten se pitää herättää.
panda
Psykonautti

Post by panda »

käyttäkää vähemmän huumeita älkääkä kuunnelko selkärangalla, siihen tarkoitukseen on korvat.
jyväkännäysurpoiluahan toi postaus oli. humalassa tehty. oli kyllä sen verran idiootti postaus ettei ehkä sillä kuitata.. kuitenkaan en ainakaan tarkoituksen mukaisesti trollaa tai mitään, ehkä jotain provoo ja jyväkänni/depressiokilarit tulee purettua tänne mutta en häiriköi häiriköinnin takia. sama ku vetäis tolpan keskaria koska haluaa kusta..
jos jotain häiritsee, vitun ikävää. kaikkea ei pidä ottaa niin itseensä. onneks kukaan ei pakota ketään lukemaan mitään mitä kirjotan.
panda
Psykonautti

Post by panda »

kukaan ei pakota ryhtymään moderaattoriks. 8) ei vais, koitan jatkossa skarppaa ylenpalttista urpoilua. idiootiks olen syntynyt, ei voi mitään mutta ryynikännitilitykset olkoon jatkossa naapureiden ongelma.
p'z.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Hei Panda, jos sekoilet ryynijurrissa täällä, niin voisit seuraavana aamuna vaikka siivota jälkesi. Tai koittaa tuhkakuppia valloittaa kaikkien muiden alueiden sijaan.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
mr.codeine
Karvakuono

Post by mr.codeine »

joo tää on ainoo asiallinen "päihteily" foorumi oon saanu paljo apua ja hyödyllistä tietoa, joka on varmasti luotettavampaa kun narkkikaverien kertomat urbaanilegendat! ja vielä kerran tiedoksi eräälle epäilijälle, että oon ollu mukana jo vault2 ajoilta, vaikka tämä nimi on aika uus. vanhat nimim. olen sekopäisyydessäni unohtanut lisäksi olen kirjotellu anonyyminä kun en ole jaksanu kirjautua tai olen unohtanut salasanani.
Recall
Karvakuono

Post by Recall »

Pakko kyllä sanoa, että ilmapiiri on aina ollut hyvä näillä foorumeilla. Aivan liian vähän tänne tulee kirjoiteltua siihen nähden, kuinka aktiivisesti olen lukenut ja seurannut sivusta. Yritän parantaa tapani. Ehkä. Asiallinen meininki. Oikeasti.
Kuumotus
Lepakko

Post by Kuumotus »

Juu viime aikoina omasta mielestäni parantunut ilmapiiri, tai sitten se johtuu vain siitä että oon päässy uudestaan mukaan parin, neljän kuukauden tauon jälkeen. :-) Tosi aktiivista nykyään täällä psykotrooppisessa ilmastossa ja se on hyvä.
4:20
Ahab

Post by Ahab »

Kuumotus wrote:...Tosi aktiivista nykyään täällä psykotrooppisessa ilmastossa ja se on hyvä.
Hieman taisi olla kinastelua tuossa viime viikkoina mutta selvittiinhän siitä.
Mukava huomata että tuo määritelmäni ilmanalasta leviää :wink:
Miasma
OD

Post by Miasma »

Nyt on alkanut nyppimään, kun jotkut eivät osaa lukea noita hemmetin sääntöjä!

Säännöt

Muuten on pysynyt ilmapiiri hyvänä.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Miasma wrote:Nyt on alkanut nyppimään, kun jotkut eivät osaa lukea noita hemmetin sääntöjä!

Säännöt

INDEED!
-:- We're All Mad Here -:-
frapathea

Post by frapathea »

Maor wrote:
Miasma wrote:Nyt on alkanut nyppimään, kun jotkut eivät osaa lukea noita hemmetin sääntöjä!

Säännöt

INDEED!
Jos noita sääntöjä ei pääosin osaa noudattaa niin kyllä huonosti taitaa mennä?

Mielestäni ihanan rento foorumi, hengaan paljon jäykkäperseemmilläkin ja siinä ei aina ihan jaksa sitä menoa kun puuttuvasta pilkusta suunnilleenkin tulee jo moden itkua. Säännöt on sopivan yleispätevät, ihmiset pääosin ystävällisiä, keskustelu tasokasta muttei liian tiukkaa, et kai mä tästä foorumistä tykkään (ja kanavasta myös), vaikken paljoa muuta kuin roskaa itse tänne suollakaan.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Tämä sattuu olemaan ainoa tietämäni foorumi millä porukka on mun standardeille riittävän löysäperseisitä.
Eli joku korkean äo:n omaava voikin tuosta rivien välistä lukea, että muilla foorumeilla en juuriikaan kirjoittele.
+ Informaation taso on vähintäänkin kiitettävä.

Muttamutta bentsosensorini ovat havaitsevinaan pientä perseiden jäykistymistä tämän jälkeen kun tänne on ilmestynyt moninkertainen määrä admineita. Mutta admineitahan tänne tarvitaankin, jotta vaultti pysyy yhtä viihtyisänä, kuin tähänkin mennessä. Tänne kun rekisteröityy tasaiseen tahtiin uusia huumehörhöjä (ja huumepoliiseja :foil:) pitämään kommuuniamme pystyssä.

Mutta kyllä ilmapiiri tosiaankin on sitä parasta A-luokkaa.
HYVÄ VAULT! :D

Edit. ei ollut tarkoitus mollata admineita. He ovat pikemminkin seuraus eikä syy tälle lievälle hanurin jäykkyydelle.
Pieniä pikku heikkouksia löytyy jeesuksestakin (siis tosi pieniä) että ollaan ilosia että aurinko paistaa ja linnut laulaa...

Pahoittelen hyvin rivatril pitoista postausta.