kevään eka miitti?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
tRip
Moderator

Re: kevään eka miitti?

Post by tRip »

Ilmottautukaa nyt viellä ne, jotka miittiin ovat ilmottautuneet, mutta miitialue ei näy..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
jakoavain

Post by jakoavain »

Miksi ei tätäkin järjestettäisi 9.6 @Tampere?

Sauna open air samalla meinaan.. Väkeä kylätäynnä ja sinne menossa muutenkin ihmisiä :D
Borealis
Tuppisuu

Re:

Post by Borealis »

h.s.t. wrote:Onks sul Borealis Kerouac Avatarina?
Näyttää ainakin siltä...
Kerouachan se, olen jokseenkin vaikuttunut miehen elämästä ja asenteesta aikoinaan, joten miksei se nyt nippa nappa avatarina mene... Mitenkäs tää mitti edistyy? Ollut mielettömän kauan pois tältä forumilta kun on täytynyt panostaa asioihin tämän kirotun näytön ulkopuolella niin paljon.
Ei siinä, kivaa on ollut.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source
Ahab

Post by Ahab »

Piti tulla nyt sanomaan jotain yleiselle puolellekkin. Nyt kun on saanut vähän nukuttuaki niin on entistä parempi fiilis koko miitistä. Mukavaa rupattelua ja ehkä jopa hieman keskusteluakin oli. Mielellään voitais pitää vähintään yhtä monta miittiä kuin viime kesänäkin. Ymmärrän tietysti että kaukaa tulevien on paha jatkuvasti hypätä helsingissä johon miitit näyttää lähinnä sijoittuvan ja kaikille ei aina ajankohdat sovi. Mutta ei se mitään jos tulee välillä pienempiä ja välillä isompia miittejä. Nytkin piti tulla 30 henkeä ja 20 henkä tuli joista pari lähti aika alussa ja pari tuli vähän myöhemmin. Pitäkää myös paikallisia miittejä kauempana asuvat. Eihän sitä koskaan tiedä mihin sitä innostuu lähtemään jos vaan matkakassaa löytyy.
frapathea

Post by frapathea »

Yhdyn Ahabiin tuosta paikallismiittihommasta. Kenties nämä, jotka tuntevat tarvetta lähteä jättimiiteistä alkuunsa :oops: onnistuisivat myös istuksimaan pienemmässä porukassa vähän pidempään. Pienemmissä miiteiissä on ylipäätäänsäkin sellainen tiiviimpi tunnelma.

Köhköh :oops:
mastermind
Karvakuono

Post by mastermind »

Oulumiitti kiinnostais kyllä.
Vasta viime syksystä täällä asunut ja käytännössä ketään en tunne :?
Varmaan aika hiljainen kesä tulossa.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tamperemiitti heinäkuun lopussa tai sen jälkeen kiinnostaisi.
Kesäkuun loppupuolen ja heinäkuun alun olen poissa lomailemassa Amerikassa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Joo, ei ollu massii tulla ja olla, vaik olisin kyl halunnu. Turun paikallismiitti tais kaatuu siihen, että oon varmaan ainoo Turkulainen, tai sit ainoo, joka kehtaa sen myöntää. :?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
spasm
OD

Post by spasm »

Tamperemiitti olis kyllä jees, ilmeisesti kohtuullisen verran porukkaa täälläpäin kuitenkin asustelee.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

spasm wrote:Tamperemiitti olis kyllä jees, ilmeisesti kohtuullisen verran porukkaa täälläpäin kuitenkin asustelee.
WORD! Tähän osallistuisin vaikka taivaalta satais paskaa.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Ahab

Post by Ahab »

Tamperemiittiin voin myös tulla ku mulla on sinne yhtäpitkä matka ku helsinkiin.
Havoc
Lepakko

Post by Havoc »

En tiedä onko tänä oikea paikka kysyä tätä, mutta olisiko mahdollista antaa minulle oikeudet tuonne miitti alueelle? =)
Ahab

Post by Ahab »

Havoc wrote:En tiedä onko tänä oikea paikka kysyä tätä, mutta olisiko mahdollista antaa minulle oikeudet tuonne miitti alueelle? =)
Yleensä niitä kai jaetaan sillon kun on miitti tulossa ja ilmoittautuu sellaiseen. Ei siellä vielä mitään uutta suunnitella vaan puidaan vanhoja ja se tieto ei varmaan ole välttämätöntä niille jotka eivät ole olleet miitissä.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Ahab wrote:Tamperemiittiin voin myös tulla ku mulla on sinne yhtäpitkä matka ku helsinkiin.
Toi vois olla hyvä tekosyy... Vai mitä Turusta on Tampereelle? Ihansama kyl sitä tampereellakin vois käydä. Nyt ku on takuusti massiakin.

EDIT:
Ahab wrote:Yleensä niitä kai jaetaan sillon kun on miitti tulossa ja ilmoittautuu sellaiseen.
Jos sillonkaan...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Ahab

Post by Ahab »

Tofupekoni wrote:
Ahab wrote:Yleensä niitä kai jaetaan sillon kun on miitti tulossa ja ilmoittautuu sellaiseen.
Jos sillonkaan...
Joo näyttää siltä ettet saanut oikeuksia sinne vaikka ilmoittauduit? Joku ei hoitanut hommaansa? No eipä kai menetystä siinä mielessä jos et olisi miittiin muutenkaan päässyt. Ja olisit varmaan pitänyt suurempaa ääntä jos olisit ollut tulossa miittiin mutta et pääse miitti alueelle.
Saako tässä uudessa phpBB:ssä annettua noita group admin tjs. oikeuksia useammalle?
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Tosiaan ei harmita. Ehkä Admin onkin mun työnantaja ja tietää mun palkat, niin ei sen takia antanu oikeuksia? Tai ehkä se on pankkivirkailija, tai jotain...

:foil: :foil: :foil: :foil:
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

JOO tamperemiitti ! mukana
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Mulla tais mennä se 9.6 miitti sivu suun kun olin monta päivää niin huolellisesti humalassa. Oliko siellä kivaa?
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Kivaa oli. Ainaskin minulla.