Somadril comp

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zero
Kameleontti

Somadril comp

Post by zero »

Jeps, sain tommosia levyn. Kellään mitään perusinfoo (Viihteellist arvoo, paljon tarvii vetää) ? Ei oikee taho löytyy, oon tuoteselostukset ja nää lukenu. Vaikuttava aine on karisoprodoli. Jotai kipulääkkeit nää on. Kiitos.
zero
Kameleontti

Post by zero »

Joo tulipahan vedettyy se levy. Sekavaa menoa, lihakset nyki vitusti, muisti meni.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Lihasrelaksantteja, suomessa aika tuntemattomia. Ruotsista saa reseptillä, nuo ovat varmaankin sieltä tulleita, jenkeissä lääkenimi on pelkkä Soma (hehe, osuva nimi).

Yleisin määrätään 350mg kolme kertaa päivässä, viihteellinen annos on varmaankin hiukan korkeampi, ei koko levyllinen. Taidan kuitenkin olla hieman myöhässä.

Lisää infoa:
http://www.rxlist.com/cgi/generic/carisop.htm
http://www.erowid.org/pharms/carisoprod ... odol.shtml
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
zero
Kameleontti

Post by zero »

Lasipallo wrote:Yleisin määrätään 350mg kolme kertaa päivässä, viihteellinen annos on varmaankin hiukan korkeampi, ei koko levyllinen. Taidan kuitenkin olla hieman myöhässä.
Juu, aattelin ku plinkis joku puhu kahest levyllisest ni aattelin sit huitasta koko levyn naamaan. Oli kyl huomattavast _vähän_ liian annos. Lihakset nyki _IHAN_ vitusti, muisti poikki melkein kokonaan jne. Siihen päälle olin viel vetäny pari bissee, tenoxin, savut ja piriviivat. Kumma kyl, illal oli olo ihan normaali.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Joskus lihasrentoutuslääkkeitä mm. unilääkkeeksi väärinkäyttäessäni olen myös huomannut, että lihakset nykivät "nousuvaiheessa" hyvin ärsyttävästi jo pienilläkin annoksilla. Nimenomaan noita keskustelunaiheena olevia lääkkeitä en ole nähnytkään, mutta luulisin yhtäläisyyksiä olevan esimerkiksi titsanidiiniin.
proPhet
Karvakuono

Post by proPhet »

lukiko niissä sun somadrilleissä siinä pilsussa että "DUMEX"
ja ton tekstin alapuolella että "120 Z"
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

Tässä varmaan jo monen muunkin hyvin tuntema linkki: http://www.tohtori.fi/laakeopas/
Siihen kun räpäytät lääkkeen nimen, niin johan jotain infoo löytyy...
Fear is the price of imagination.
zero
Kameleontti

Post by zero »

medicineman wrote:Tässä varmaan jo monen muunkin hyvin tuntema linkki: http://www.tohtori.fi/laakeopas/
Siihen kun räpäytät lääkkeen nimen, niin johan jotain infoo löytyy...
zero wrote:oon tuoteselostukset ja nää lukenu.
Joo mut kyl tuo ihan mukava aine oli loppupeleis ku useemman levyn niitä sain. Pienel annoksil vähän alkoholimainen vaikutus, isommil meno sit sekavampaa.
oxycontin
Psykonautti

Re: Somadril comp

Post by oxycontin »

metabolisoituu muuten kehossa meprobamaatiksi... 8)
en kyllä osaa sanoa tarviiko pitkänkin käyttörupeaman että noi barbi (tyyliset) vaikutukset ilmenee...
Torg
Karvakuono

Post by Torg »

Buustaa kuulemma kodeiinia aikalailla, luin päihdelinkistä.
Norsu
Karvakuono

Post by Norsu »

Musta noi on aika mielyttäviä. Se lihasten nykyminen ei ainakaan itteä haittaa, tuntuu oikeastaan aika mielyttävältä.
Mut noidenkin kanssa kannattaa varoa, Somadril Comp ainakin sisältää myös parasetamolia eli suurina annoksina voi olla vaarallista maksalle. En sit tiedä muista "Somista".
Norsuhan se.
dimitri
Lepakko

Post by dimitri »

Eikä ihan vain vaarallinen, vaan tappava. Parasetamoli muuntuu maksassa NAPQI-myrkyksi, jolle elimistöstä löytyy vasta-aine, mutta jos liikaa otetaan, ei tämä vasta-aine kerkiä uusiutumaan ja maksa tuhoutuu, then you die.
Norsu
Karvakuono

Post by Norsu »

Jep jep ja jos ei kuole, niin ainakin pysyvän maksavaurion voi saada pienemmilläkin annoksilla.
Norsuhan se.
zero
Kameleontti

Post by zero »

pah, ei mua voi vahingoittaa kemikaalein. noita tosiaa sillo aikoinaa max. doussi tais olla 10 nappulaa, en sit tiiä onko tuo vaarallist? ei oo kyllä parasetamoli saanu 10g annoksillakaan (ellei joku oo vahingos sappitietä rikkonu, arvot skidist korkeel, oireitaki ollu, varsinki subun käytön yhteydes (opioidit lekurin mukaa siis voi nostaa noit arvoi, pitäsin suht faktana)) panacodin seasta kaatumaan. kaikkee älyttömii komboi vetäny kyl, sairaalast max heränny. mietityttää tässä vaa että mikä sitä meikän tappais :D no tosissaa, en tiiä voiko tietyst sairaudest johtuu noi arvot vaiko liiallisesta rääkkäämisest. tiiä vaikka se ois mun tie, tai sit ei. eipä sitä aikoinaa varsinkaa osannu elimistöäki aatella. pah. :F
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
dredi
LD50

Post by dredi »

pah, ei mua voi vahingoittaa kemikaalein.
Darwin awards - materiaalia.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Jäinkö jostakin paitsi, kun en ottanut noita? Olis paketillinen ollut tarjolla..
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
zero
Kameleontti

Post by zero »

PORBOT wrote:Jäinkö jostakin paitsi, kun en ottanut noita? Olis paketillinen ollut tarjolla..
olihan noi ihan mielenkiintosii. ottasin mielellää uusiks jos vaan vastaa tulis. vissii aika harvinaisia suomessa.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Kyoko
Tuppisuu

Post by Kyoko »

Wikipediassa lukee, että "lääke on vedetty Suomessa pois markkinoilta". Mitenköhän on vaikuttavan aineen tavoittelu/hallussapito laissa nykyään määritelty? Olen löytänyt jotain nettikauppoja/-apteekkeja, jotka toimittaisivat carisprodolia/somaa. Mahtaisivatko tulla tullin läpi?

Ekalla kerralla kahdesta Somadrilista tuli euforiaa sun muuta pientä. Myöhemmin kolmesta samat vaikutukset, mutta vähän vahvempina, viidestä taas oli aika kännimäinen olo. Muisti pätki ja aika tuntui kuluvan nopeammin. Soma tosin on hyvin addiktoivaa. Se on myös syy miksi se vedettiin Pohjoismaista.

E: Sori, bump :)
I'm not drowning fast enough.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Kyoko wrote:Wikipediassa lukee, että "lääke on vedetty Suomessa pois markkinoilta". Mitenköhän on vaikuttavan aineen tavoittelu/hallussapito laissa nykyään määritelty? Olen löytänyt jotain nettikauppoja/-apteekkeja, jotka toimittaisivat carisprodolia/somaa. Mahtaisivatko tulla tullin läpi?
Ei sitä huumausaineeksi ole luokiteltu, joten hallussapito sallittua, maahantuonti sitten taas ei ole ilman lääkemääräystä (reseptiä) eikä reseptinkään kanssa postitse.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun