aivoruoska wrote:nypittävät on sitten taas ihan eri asia <3
Viimesin "nypittävä" täälläpäin oli niin hirveetä paskaa, etten voi suositella sitä edes pahimmille vihamiehille. Mutta on sitä sitten tietysti kunnon hc muovailuvahaakin esiintynyt. Aikalailla hippien kolttosia.
edit: Niin ja asiaakin! Täälläpäin on ollut viimeaikoina kukka 9-15€ ja muutamia päiviä sitten eräs ukkeli pyysi 18€, yleensä budha pyöriny siinä 10-14€ tuntumassa, että aikas suuri haarukka. Läpy ollu 11-13€, ja kunnon hasis (semmoinen todella vaaleanruskea hartsikökkö, näprätessä mureni sormissa, kuulemma Marokkolaista) oli viimeksi 20€, mutta varoituksen sananen. Läpyä meinaan kun viimeks näin, oli se aika arvelluttavaa settiä. Hirveempää paskaa kun tuo yllämainittu hirvee sonta. Näytti ja haisi homeiselle ja saatana kun sitä purasin, niin ihan kun olis savea ja hiekkaa ollu suussa sen jälkeen, väsäänty päin vittua ja maistu kauniisti sanottuna hevon vitun persereijälle! Harmi että ehdin ostamaan sitä jo 20 egellä ennenku kattelin tarkemmin, mutta onneksi en sentään enemmällä. Kaveri meinaan meni ostamaan 80€:lla.
Olen itse siirtynyt niin paljon kuin mahdollista kukkalinjalle, mutta tietysti sitä kukkelia ei ihan kokoaikaa ole saatuvilla, että välillä täytyy vähän peltsiäkin maistella, mutta heti kun on mahdollisuus kasvattaa itse, niin jää nuo sillontällöset kurapaskat näkemättä.
Eli yrittäkää ihmiset kaikinkeinoin ja mahdollisuuksien rajoissa välttää moisien paskojen tukeminen! Tietysti ymmärrän, että ei monilla, jotka tykkää sihautella, ole mahkuja polttaa kukkaa juurikaan ja se on erittäin harmillista. Itsekin toki joudun joskus tyytymään peltsiin, mutta sen pitää olla sitten semmosta, että sitä voi polttaa ilman kuolemanpelkoa. "Hyvän peltsin" (jos niin voi edes sanoa) kyllä osaa tunnistaa tietyistä elementeistä.
Mutta koskaan ei voi täysin tietää, mitä PL sisältää!
Kannattaa tajuta mitä tekee, muuten tekee mitä tajuaa.