Herätti kyllä kummastusta, kuten kotikaupungissanikin mun ulkonäkö. Tuolla oli vain paljon ahdasmielisempää porukkaa, itseasiassa KAIKKI oli.
Mut ei tullu turpaa!
Eikä kyll naistakaa.
Siinä se telttaillessa järvenrannalla camping-alueella.. krapula/kännissä tuli tänä(lauantai) aamuna sit seliteltyä sienten kasvatuksen vaiheista kavereille ja niiden hoidoille, miksiköhän mulla ei niitä naisia ollut? Hehheh ;p
Tuli taas valisteltua porukkaa cannabiksesta.
Liikkeellä oltiin tietysti pelkän viinan voimalla! Kivaa oli jne.. eli perusjussia.
Juhannus tuli vedettyä kurkusta alas oluen ja muun alkoholijuoman muodossa. Oli niin perinteinen juhannus; grillausta, saunomista, olutta, itse asiassa karaokeakin. Silti oli helvetin hauskaa, sillä porukka, meininki ja ruoat olivat kaikki hyviä.
Kivaahan tuo oli, Saunomista, olutta, viinaa.. Perus juhannus mökillä, kännissä kun kala!
Harmittamaan jäi vain että savujahan ei ollu, ja hbwr siidut kutkuttivat kovasti taskussa mutta tajusin kumminkin jättää väliin.. Mitäköhän siitäkin oisi tullut...
Kaljaa, kaljaa, kaljaa metsän keskellä kaljaa. Vähän pilveä ja grilliruokaa. Ihan kivaa oli suurimmaksi osaksi, joskin tuli jotain konfliktiakin, mutta siitäkin selvittiin, ehkä ei kokonaan, mutta plussan puolelle jäätiin...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Cityjuhannus tuli vietettyä. Ahh kuinka hiljaista stadin kaduilla onkaan jussina... Wraitterin taivas.
Pari viime päivää tulikin sitten vietettyä ihan rehellisesti Tammisaaren saaristossa kaljaa juoden, B-luokan makkaraa syöden ja suomenruotsalaista polkien.
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
benelux fat wrote:Cityjuhannus tuli vietettyä. Ahh kuinka hiljaista stadin kaduilla onkaan jussina... Wraitterin taivas.
Pari viime päivää tulikin sitten vietettyä ihan rehellisesti Tammisaaren saaristossa kaljaa juoden, B-luokan makkaraa syöden ja suomenruotsalaista polkien.
Aah, niin kaunis tarina. Nyt voi mennä hyvin mielin nukkumaan. You lucky, you.. yes you you you.. snowball!<3