Juhannus

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
jakoavain

Re: Juhannus

Post by jakoavain »

Hihi, päätin lähteä pohjanmaalle päin.

Herätti kyllä kummastusta, kuten kotikaupungissanikin mun ulkonäkö. Tuolla oli vain paljon ahdasmielisempää porukkaa, itseasiassa KAIKKI oli.

Mut ei tullu turpaa! ;D

Eikä kyll naistakaa.

Siinä se telttaillessa järvenrannalla camping-alueella.. krapula/kännissä tuli tänä(lauantai) aamuna sit seliteltyä sienten kasvatuksen vaiheista kavereille ja niiden hoidoille, miksiköhän mulla ei niitä naisia ollut? Hehheh ;p

Tuli taas valisteltua porukkaa cannabiksesta.

Liikkeellä oltiin tietysti pelkän viinan voimalla! Kivaa oli jne.. eli perusjussia.

Tänään rannalle makoileen :) Tsau! <3
Ahab

Post by Ahab »

Mulla on joku ihme bad mojo juhannus. Ei onnistu ei mikään. Arkiset homma menee mut vähänki jos koittaa jotain spesiaalimpaa ni jinx jinx jinx.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

HUH HUH. 8)
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

alkoholin suurkulutus, hyvä ettei hoitunu jotai saaripsykoosia. kirves vaa kätee ja hakkaamaan.
nätti juhannus oli kyl joo ja opa toimi hyvin.
when the going gets weird, the weird turn pro.
spasm
OD

Post by spasm »

Juhannus tuli vedettyä kurkusta alas oluen ja muun alkoholijuoman muodossa. Oli niin perinteinen juhannus; grillausta, saunomista, olutta, itse asiassa karaokeakin. Silti oli helvetin hauskaa, sillä porukka, meininki ja ruoat olivat kaikki hyviä.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Kivaahan tuo oli, Saunomista, olutta, viinaa.. Perus juhannus mökillä, kännissä kun kala!
Harmittamaan jäi vain että savujahan ei ollu, ja hbwr siidut kutkuttivat kovasti taskussa mutta tajusin kumminkin jättää väliin.. Mitäköhän siitäkin oisi tullut... :shock:
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Tylsä juhannus. Parit savut poltin ja viinaa join ihan liikaa enkä silti tarpeeksi. Grillattua tuli sentään mikä oli positiivista.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Kaljaa, kaljaa, kaljaa metsän keskellä kaljaa. Vähän pilveä ja grilliruokaa. Ihan kivaa oli suurimmaksi osaksi, joskin tuli jotain konfliktiakin, mutta siitäkin selvittiin, ehkä ei kokonaan, mutta plussan puolelle jäätiin...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Cityjuhannus tuli vietettyä. Ahh kuinka hiljaista stadin kaduilla onkaan jussina... Wraitterin taivas.
Pari viime päivää tulikin sitten vietettyä ihan rehellisesti Tammisaaren saaristossa kaljaa juoden, B-luokan makkaraa syöden ja suomenruotsalaista polkien. 8)
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
jakoavain

Post by jakoavain »

benelux fat wrote:Cityjuhannus tuli vietettyä. Ahh kuinka hiljaista stadin kaduilla onkaan jussina... Wraitterin taivas.
Pari viime päivää tulikin sitten vietettyä ihan rehellisesti Tammisaaren saaristossa kaljaa juoden, B-luokan makkaraa syöden ja suomenruotsalaista polkien. 8)
Aah, niin kaunis tarina. Nyt voi mennä hyvin mielin nukkumaan. You lucky, you.. yes you you you.. snowball!<3
tRip
Moderator

Post by tRip »

Lähdin mökille pakoon..
Poltin pilveä ja kokosin itseni uudelleen.

Oli mukava juhannus.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

benelux fat wrote:Wraitterin taivas.
Mmmmm... =)
Fungus
Psykonautti

Post by Fungus »

Selvinpäin koko juhannus, kun ei huumehia ollut ja alkoholiin en koske. Pelattiin sitä jotain Runeboundia ja meikattiin kaikki pojat.
¤¤¤We are not human beings having a spiritual experience, we are spiritual beings having a human experience¤¤¤