Missäs vaiheessa tämä projekti on menossa?
Minulla ainakin vielä olisi kiinnostusta paidan hankintaan.
PSYVAULT t-paidat
-
Usoda
- LD50
Re: PSYVAULT t-paidat
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
frapathea
Maor näyttää kadonneen oikiasti. Ei foorumilla eikä irkissä, ei messengerissä eikä ole vastannut puhelimeensakaan? Mitäs helvettiä.
Ei kukaan muu sitten ottais asiaa hoidettavakseen?
Ei kukaan muu sitten ottais asiaa hoidettavakseen?
-
artemisia absinthium
- Apteekki
Jep.. sen on maa niellyt kaifrapathea wrote:Maor näyttää kadonneen oikiasti. Ei foorumilla eikä irkissä, ei messengerissä eikä ole vastannut puhelimeensakaan? Mitäs helvettiä.
-
frapathea
Se on kidnapattu huumevelkojen takia... Tai löytänyt naisen ja muutanut sen kanssa himalajalle. Nää sen mysteerikatoamiset on pelkoja, ja vituttavia kun se kerran lupas hoitaa nää paidat.artemisia absinthium wrote:Jep.. sen on maa niellyt kaifrapathea wrote:Maor näyttää kadonneen oikiasti. Ei foorumilla eikä irkissä, ei messengerissä eikä ole vastannut puhelimeensakaan? Mitäs helvettiä.
Ei kukaan foorumilta ole lähemmäsä kontaktissa maorin kanssa?
-
jakoavain
Haha, karua. "Ihan sama mut ne paidat!!11!"frapathea wrote:Se on kidnapattu huumevelkojen takia... Tai löytänyt naisen ja muutanut sen kanssa himalajalle. Nää sen mysteerikatoamiset on pelkoja, ja vituttavia kun se kerran lupas hoitaa nää paidat.
-
frapathea
Hoh XD Karu on toinen nimeni. Frapa "Karu" Thea.jakoavain wrote:Haha, karua. "Ihan sama mut ne paidat!!11!"frapathea wrote:Se on kidnapattu huumevelkojen takia... Tai löytänyt naisen ja muutanut sen kanssa himalajalle. Nää sen mysteerikatoamiset on pelkoja, ja vituttavia kun se kerran lupas hoitaa nää paidat.
Mutkunnn ei lupauksia tollai petetä
-
spasm
- OD
"A patient man is better than a warrior, and he who rules his temper, than he who takes a city." (Proverbs 16:32)
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
frapathea
No vittu kärsimättömyys on mun kolmas nimi, whine off 
Mitään hienon kuulosta tekstiä lainailematta, jos pitää tällasen lupailun ni on hyvä.
Mitään hienon kuulosta tekstiä lainailematta, jos pitää tällasen lupailun ni on hyvä.