mirtazapin
-
soija
- Karvakuono
mirtazapin
en tiedä kuuluuko jarruihin mutta pistin ny tänne, eli onko minkään laista viihdekäyttö arvoa :?:
-
Maor
- Kameleontti
-
nimimerkki
- Psykonautti
Re: mirtazapin
Remeronin rinnakkaislääke, masennuksen hoitoon, ei viihdekäyttöön. Vaikka tosiaan silloin tällöin kuulee joidenkin kokeilleen joitakin masennuslääkkeitä lääkekäyttöä suuremmilla annoksilla, niin ei ne kovin viihteellisiltä kokemuksilta vaikuta.
Unettomuuteen tepsii hyvin heti, vaikka 15 mg:n annos. Koskaan en ole ollut niin väsynyt kuin tuon jälkeen.
http://spc.nam.fi/html/humspc.html?cont ... mirtazapin
Unettomuuteen tepsii hyvin heti, vaikka 15 mg:n annos. Koskaan en ole ollut niin väsynyt kuin tuon jälkeen.
http://spc.nam.fi/html/humspc.html?cont ... mirtazapin
-
Asidyyli
- LD50
-
soija
- Karvakuono
-
growy
- Kameleontti
Mulle määrättiin noita joskus unettomuuteen,mitään viihdekäyttö-arvoa ei todellakaan oo.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
growy
- Kameleontti
Eip sit minkäälaista ainakaa itellä..
noista mg:määristä eioo enää muistikuvaa,mut kolme-neljä tollasta mirtazaa syötiin ja vähän aikaa se oli sellasta no, "toimi" mut sama fiilis ku ois valvonu 2pv putkee,15min kesti koko "lystiä"eli sen matkan ku just ja just jaksoin kävellä kotio nukkumaan..
noista mg:määristä eioo enää muistikuvaa,mut kolme-neljä tollasta mirtazaa syötiin ja vähän aikaa se oli sellasta no, "toimi" mut sama fiilis ku ois valvonu 2pv putkee,15min kesti koko "lystiä"eli sen matkan ku just ja just jaksoin kävellä kotio nukkumaan..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Thoxium
Ei näistä kyllä viihdekäyttöön ole, vaikka hallunisaatioita saattaa esiintyäkin joissakin tapauksissa. Itselleni näistä menee värit kirkkaimmiksi, samalla tavalla kuin pilvessä, näkee mustia täpliä lentelemässä, silmät kiinni näkee valveunia ja valkosia välähdyksiä, mut melkeen samantien nukahtaa, eli ei siitä kauaks ole viihdettä. Itseasiassa valveunet ovat näillä ihan hyvää "viihdettä", melkein samantien kun sulkee silmät niin rupee pyörimään joku uni, josta sit säpsähtää tai herää itestään jonkun 15 sekunnin päästä. Jossain vaiheessa tietenkin jää kokonaan uneen, mutta muuten kyllä valveunia näillä näkee aika helposti.
Unet näillä kyllä tehostuu aika lailla, eilenkin näin ihan helvetisti erilaisia unia ja jännää oli esim. heräsin unessa toisesta unesta, ja olin varma että se uni oli todellinen kuin myös sen hetkinen uni. Toisaalta näen lähes aina unia ja muistan ne melko hyvin, mutta mirtazapiineilla tuo kaikki tuplaantuu.
Painajaisia nää kyllä saattaa aiheuttaa, aika usein mukavasti alkanut uni muuttuu jossain vaiheeksi kauhuleffaksi, sit vaihetaanki nopeesti "kanavaa", eli unta.
Näillä on hyvä korjata unirytmiä, mitä tuleekin harrasteltua aika urakalla kun oon 3-vuorotöissä.
Unet näillä kyllä tehostuu aika lailla, eilenkin näin ihan helvetisti erilaisia unia ja jännää oli esim. heräsin unessa toisesta unesta, ja olin varma että se uni oli todellinen kuin myös sen hetkinen uni. Toisaalta näen lähes aina unia ja muistan ne melko hyvin, mutta mirtazapiineilla tuo kaikki tuplaantuu.
Painajaisia nää kyllä saattaa aiheuttaa, aika usein mukavasti alkanut uni muuttuu jossain vaiheeksi kauhuleffaksi, sit vaihetaanki nopeesti "kanavaa", eli unta.
Näillä on hyvä korjata unirytmiä, mitä tuleekin harrasteltua aika urakalla kun oon 3-vuorotöissä.
-
Dexma
- Moderator
Vetäkääpäs muutama päivä Mirtazapine jotta te ette sammu heti pienen 15 mg annoksen jälkeen sitten rupeatte ottamaan jotain 5 nappia ja johan pärähtää... Harhoja, näkyjä yms yms... Tuntuu kuin olisi vetänyt jotain mietoa deliranttia...
-
Thoxium
Heh, otin itsekin eilen viisi kappaletta noita, kun useissa paikoissa on mainittu että yli 15mg annoksilla häviää hypnoottinen vaikutus. Noh, noin tunnin päästä nukahdin melkein pystyyn, alkoi näkymään välähdyksiä ja jotain lenteleviä täpliä, silmät kiinni samantien maisemat vaihtui ja rupes unet pyörii, sit vaan säpsähti niistä hereille. Pakkohan se oli lähtee nukkumaan, olo alkoi olemaan melko erikoinen jo, kaikki värit ja valot kirkastuivat samalla tavalla kuin pilvessä, oli jopa kaunista.Dexma wrote:Vetäkääpäs muutama päivä Mirtazapine jotta te ette sammu heti pienen 15 mg annoksen jälkeen sitten rupeatte ottamaan jotain 5 nappia ja johan pärähtää... Harhoja, näkyjä yms yms... Tuntuu kuin olisi vetänyt jotain mietoa deliranttia...
Hyviähän nuo on unensaantiin, niin ei viitti, eikä ole edes aikaa, ruveta toleranssia nostelemaan, kun on sen verran kiireinen aikataulu. Muuten olis ihan jännä kokea tuo kaikki ilman et nukahtaa pystyyn.
-
Dexma
- Moderator
Itseni kohdalla tulee hyvin delirantmainen olo... Ihan kuin olisi vetänyt marsuja taikka jotain sellaista... Juurikin ääniä, harhoja... Kamalinta on kumminkin kun suonet tekee eräänlaisia sähköiskuja... Mutta tosiaan itse, en nukahda näihin (heti, kyllä sen viiden napin jälkeen vain 2 tuntia pystyy olemaan hereillä)mutta käytänkin näitä unensaantiin ja masennukseen... Otan aamuisin ja iltaisin normaalisti 30 mirtsua... Ensimmäisen kuukauden aikana olin kyllä aika pehmoinen koko ajan... Hyvä lääke muutenkin on... Parantaa oloa...Thoxium wrote:Heh, otin itsekin eilen viisi kappaletta noita, kun useissa paikoissa on mainittu että yli 15mg annoksilla häviää hypnoottinen vaikutus. Noh, noin tunnin päästä nukahdin melkein pystyyn, alkoi näkymään välähdyksiä ja jotain lenteleviä täpliä, silmät kiinni samantien maisemat vaihtui ja rupes unet pyörii, sit vaan säpsähti niistä hereille. Pakkohan se oli lähtee nukkumaan, olo alkoi olemaan melko erikoinen jo, kaikki värit ja valot kirkastuivat samalla tavalla kuin pilvessä, oli jopa kaunista.Dexma wrote:Vetäkääpäs muutama päivä Mirtazapine jotta te ette sammu heti pienen 15 mg annoksen jälkeen sitten rupeatte ottamaan jotain 5 nappia ja johan pärähtää... Harhoja, näkyjä yms yms... Tuntuu kuin olisi vetänyt jotain mietoa deliranttia...
Hyviähän nuo on unensaantiin, niin ei viitti, eikä ole edes aikaa, ruveta toleranssia nostelemaan, kun on sen verran kiireinen aikataulu. Muuten olis ihan jännä kokea tuo kaikki ilman et nukahtaa pystyyn.
-
tRip
- Moderator
Mul iskee usein mania näistä.. jos alkaa ottaan vähänkään enempi.
Ja sit on sellanen todella epätodellinen unenkaltanen zombipöhnä joka kestää 16tuntia.
Ei pysty tekeen yhtään mitään kun on niin sumussa, mut samalla aika levoton olo.
Nukauttaa kyl. Mut karmeeta myrkkyä.
Unet itellä usein aika horror painajaisia.
Puoliintumisaika jopa pari vuorokautta
Ja sit on sellanen todella epätodellinen unenkaltanen zombipöhnä joka kestää 16tuntia.
Ei pysty tekeen yhtään mitään kun on niin sumussa, mut samalla aika levoton olo.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Thoxium
Itse hommasin näitä pääosin unirytmin parantamiseen, ihan hyvin nää toimii. Yleensä otan päivän ennen kuin oikeasti pitäisi aikasemmin lähteä nukkumaan, kun tosiaan tulee toi zombipöhnä. Mut sit seuraavana päivänä rupee nukuttaa suunilleen samoihin aikoihin kuin edellisenä päivänä itse mirtazapinilla. Unet ovat ainakin intensiivisempiä, mut saattaa aina jossain vaiheessa mennä painajaisen puolelle.tRip wrote:Mul iskee usein mania näistä.. jos alkaa ottaan vähänkään enempi.
-
RoboPoski
- Lepakko
Kiitos ylijumalallemme RoboZombielle, että sain olla osastohoidossa kun tämä lääke minulla aloitettiin. Tuli niin levottomat jalat että ne meinas hypätä kolmannesta kerroksesta alas/ylös. Typerät hrmh, sieltähän korkeintaan halvaantuvat.
Olinpa kyllä muutenkin palanu loppuun kun kynttilää molemmista päistä polttaen panin menemään.
Olinpa kyllä muutenkin palanu loppuun kun kynttilää molemmista päistä polttaen panin menemään.
-
Dexma
- Moderator
Eilen vitutuksissa annostelin:
12 Kaljaa...
9 Alproxia
15 Mirtazapinia...
Vaikutukset illalla... JEEE määä KUOLEEEn... VAPAAA!!!!
Aamulla... Hyi saatana mikä olo! Olisinpa kuollut...
Tällä hetkellä... Vittu ruokaa tänne ja sitten dexmitteleen....
Oikeastaan luulen, että en muista mitään tästä päivästä huomenna enään,...
12 Kaljaa...
9 Alproxia
15 Mirtazapinia...
Vaikutukset illalla... JEEE määä KUOLEEEn... VAPAAA!!!!
Aamulla... Hyi saatana mikä olo! Olisinpa kuollut...
Tällä hetkellä... Vittu ruokaa tänne ja sitten dexmitteleen....
Oikeastaan luulen, että en muista mitään tästä päivästä huomenna enään,...
-
kujanaskuli
- Psykonautti
Sellasta vain kyselen että kun itselläni on nyt mirtazapin 30mg lääkitys päällä. Niin mitä "huumeita" se "estää" käyttämästä. Elikkäs voinko turvallisesti käyttää kaikkea muuta kuin essoja(kerran kyllä essotellut näiden aikana), vai onko muitakin riskejä?
EDIT: Tällä hetkellä lähinnä kiinnostaa vain tuo happoilu (savujen ohella). Elikkäs vaikuttaakohan tuo mirtazapin lsd:n vaikutuksiin mitenkään?
EDIT: Tällä hetkellä lähinnä kiinnostaa vain tuo happoilu (savujen ohella). Elikkäs vaikuttaakohan tuo mirtazapin lsd:n vaikutuksiin mitenkään?
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
-
Jeshu
- OD
Nostaako tuo mielialaa seuraavaksi päiväksi? Otin 15mg eräs ilta ja olin hyvin aurinkoinen seuraavan päivän, tosin siihen saattoi vaikuttaa muutkin tekijät.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Thoxium
Itseäni vian väsyttää, turha unilääke siis. Mitä järkeä on unilääkkeessä joka väsyttää vielä seuraavana päivänäkin? Jos tarvitsen unilääkettä, niin sitten mulla on seuraavana aamuna menoja, kun täytyy lähtee aikasin nukkumaan. Jos seuraavana päivänä ei oo menoja, niin voi aivan rauhassa mennä nukkumaan sillon kun haluaa. Paitsi kyllä tällä unirytmin voi korjata, pitää vaan varata se yksi päivä siihen.jesuiitta wrote:Nostaako tuo mielialaa seuraavaksi päiväksi? Otin 15mg eräs ilta ja olin hyvin aurinkoinen seuraavan päivän, tosin siihen saattoi vaikuttaa muutkin tekijät.
-
Dexma
- Moderator
Joo siis kylhän tämä lääke on ihan hyvä siihen mihinkä se on tarkoitettu... Itse kyllä kiskon näitä myös ihan huvin vuoksi...Thoxium wrote:Itseäni vian väsyttää, turha unilääke siis. Mitä järkeä on unilääkkeessä joka väsyttää vielä seuraavana päivänäkin? Jos tarvitsen unilääkettä, niin sitten mulla on seuraavana aamuna menoja, kun täytyy lähtee aikasin nukkumaan. Jos seuraavana päivänä ei oo menoja, niin voi aivan rauhassa mennä nukkumaan sillon kun haluaa. Paitsi kyllä tällä unirytmin voi korjata, pitää vaan varata se yksi päivä siihen.jesuiitta wrote:Nostaako tuo mielialaa seuraavaksi päiväksi? Otin 15mg eräs ilta ja olin hyvin aurinkoinen seuraavan päivän, tosin siihen saattoi vaikuttaa muutkin tekijät.
-
h.s.t.
Ite sain unettomuuteen reseptin tätä, mut en oo huomannu muuta vaikutusta ku et nukun vielä huonommin...
Jotain on vissiin kokonaisvaltaisesti pielessä, sillä kaikki lääkkeet/luontaistuotteet/yrtit ym. mitä oon kokeillu unettomuuteen, ei oo mun kohalla toiminu...
Jotain on vissiin kokonaisvaltaisesti pielessä, sillä kaikki lääkkeet/luontaistuotteet/yrtit ym. mitä oon kokeillu unettomuuteen, ei oo mun kohalla toiminu...
-
Thoxium
Itel välil toimii ja välil ei, ja sitten kun toimii niin 90& varmuudel näkee tosi järkyttävii unia ja koko seuraavan päivän helvetin väsynyt. Tää on hyvä jos on pakko saada unta, mut melko turha jos esim. pakollisia menoja seuraavana päivänä.h.s.t. wrote:Ite sain unettomuuteen reseptin tätä, mut en oo huomannu muuta vaikutusta ku et nukun vielä huonommin...
-
Dexma
- Moderator
Tätä tarttee, ottaa monta päivää... Tätä käytetään siten, että otetaan joka päivä... Loppupeleissä tarjotaan yleensä lääkärillä silloin kun tarttetaan pitkän aikasta lääkintää... niinkuin minun kohdalla!
Nappeja pää täyteen...
-
Dexma
- Moderator
Nyt itselläni vaihdettiin toiseen unilääkkeeseen ja Mirtazapinista tuli vain mieliala lääke. Tänään olen ottanut aamulla 30 mg, päivällä 30 mg ja juuri äsken 30 mg... Outoa, tämä kyllä pistää näkökentän väpättään ja täpättään... Läpinäkyviä fraktaaleja, olentoja yms yms... Erittäin delirant fiilis, mutta ei vahva. Olen kyllä oppinut nauttimaan tästä lääkkeestä viimeaikoina enemmän...
-
Anonyymi
Hyviä nappeja jos vaikka jostain syystä haluaa nukkua viikon putkeen (testattu, toimii). Väsyttää aivan tautisesti ...
-
Dexma
- Moderator
Joo, itse jos otan tuollaiset 150 mg, mirtazapin niin pystyn kyllä nukahtamaan ja nukkua vaikka kuinka pitkää jaksoa, mutta myös pystyn heräämään ja olemaan hereillä... Mut joo... Ihan jännää tästä lääkityksestä on tullut, kun toleranssit nousee... "koko ajan sekaisin, kiitos lääkitykseni..."Anonyymi wrote:Hyviä nappeja jos vaikka jostain syystä haluaa nukkua viikon putkeen (testattu, toimii). Väsyttää aivan tautisesti ...
-
Dive
- Karvakuono
Onkohan tämä kuinka yleinen unilääke?
Itse saan lähiaikoina mahdollisesti psykiatrini kautta jotain unilääkkeitä...
Eli oisko toivoa jos tulisikin tätä mirtazapinia?...
Itse saan lähiaikoina mahdollisesti psykiatrini kautta jotain unilääkkeitä...
Eli oisko toivoa jos tulisikin tätä mirtazapinia?...

-
Dexma
- Moderator
Toivottovasti saat ehkä parempia lääkkeitä, mutta siis loppupeleissä, tämä on enemmän rauhoittava/mieliala lääke... Mieliala lääkkeenä on toiminut helvetin hyvin...
-
h.s.t.
Kellä toimii, kellä ei...
Ite pystyin viikon tota lääkettä syömään, sit oli pakko lopettaa ku ei saanu nukuttuu juuri yhtään. Helvetin vaikee oli nukahtaa(n. 3-7 tuntii meni et sai unta) ja sit ku sai unta, ni heräili koko ajan ja jonku 3-5 tunnin koiranunien jälkeen ei saanu enää nukuttuu.
Pari vuorokautta lääkkeen lopettamisen jälkeen vast sai "normaalisti" unta, mikä sekin on mun kohalla sellast pätkäunta, mut silti huomattavasti parempaa ku ton mirtazapinin kans...
Mistähän näinkin suuret erot käyttäjien välillä johtuu...
Edit:
Niin, sain siis ite tota unilääkkeeksi, en masennukseen.
Ite pystyin viikon tota lääkettä syömään, sit oli pakko lopettaa ku ei saanu nukuttuu juuri yhtään. Helvetin vaikee oli nukahtaa(n. 3-7 tuntii meni et sai unta) ja sit ku sai unta, ni heräili koko ajan ja jonku 3-5 tunnin koiranunien jälkeen ei saanu enää nukuttuu.
Pari vuorokautta lääkkeen lopettamisen jälkeen vast sai "normaalisti" unta, mikä sekin on mun kohalla sellast pätkäunta, mut silti huomattavasti parempaa ku ton mirtazapinin kans...
Mistähän näinkin suuret erot käyttäjien välillä johtuu...
Edit:
Niin, sain siis ite tota unilääkkeeksi, en masennukseen.
-
Thoxium
mm. aivokemioista.h.s.t. wrote:Mistähän näinkin suuret erot käyttäjien välillä johtuu...
Täähän olisi todella hyvä unilääke jollei haittaisi vaikka nukkuisi parikin päivää putkeen, välillä näkee mukavia unia, jopa lucid-unia, mut välillä sitten painajaisia. Hyvin tää ainakin mut tiputtaa, tunti tai pari tän ottamisesta silmät vajoo väkisin kiinni, itseasiassa sitä helposti tipahtaa uneen jopa kävellessä. Mutta tosiaan, jos herätys on jonkun 8h päästä (pakollinen), eikä unta tule, niin ennemmin nukutan itseni esim. alkoholilla tai sitten valvon vaan yön yli. Sillä se väsymys mikä on seuraavana päivänä, on paljon pahempi kuin mitä yön yli valvomisesta tulee.