Unitopic

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Miasma
OD

Re: Unitopic

Post by Miasma »

Viime yönä minua ammuttiin 9mm Beretalla päähän. Oli ihan virkistävä uni.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tänään näin unta että olin matkalla Ruotsissa ja siellä minulle tarjottiin piriä ja kerrottiin kuinka piikittämällä toimii parhaiten. :shock:
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Luin jotain outoa threadia täällä niin siinä oli postauksien päivämäärät ihan miten sattuu. Vuosiluvut heitteli suunilleen väliltä 1920-2350.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

viime yönä mut pidätettii kannabiksen hallussapidosta, oli jotenki tosi kuumottavia poliiseja, kanto mut ulos kämpästä.
when the going gets weird, the weird turn pro.
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Kun heräsin, ni maistu ihan psilosybiinisienille suussa.
Outoa, täysin sama maku ja edellisestä syömiskerrasta on kuitenki n. vuosi aikaa...
spasm
OD

Post by spasm »

Viime yönä koin flipauttavimman ja sairaimman unen ikinä. En tohdi edes yrittää kertoa, mikä oli homman nimi, sen verran selittämättömissä olevaa juttua oli. Ei sitten tullut nukuttua kunnolla koko loppuyönä, vaikka yleensä painajaisten jälkeen uni tulee kuitenkin kohtuullisen ajan jälkeen. Niin rankka uni psyykelle, että ei tekisi mieli mennä nukkumaan enää. :shock:
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

h.s.t. wrote:Kun heräsin, ni maistu ihan psilosybiinisienille suussa.
Outoa, täysin sama maku ja edellisestä syömiskerrasta on kuitenki n. vuosi aikaa...
Ja mulla haisi nenään ne sienet. Kumma juttu.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Olisikohan tämä enne hyvästä sienisyksystä :foil:
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Rubik
Tuppisuu

Post by Rubik »

Joku aika sitten näin unta jossa kaverin kanssa jotenkin päädyttiin intiaanien telttaan, missä niillä oli käynnissä kunnon Hollywood-tyyliset koksubileet. Siellä sitten vedettiin niiden kanssa kokaiinia ja ostettiinkin sitä vielä ihan helvetilliset määrät. Aamulla kun heräsin piti melkein soittaa kyseiselle kaverille että ostettiinko me oikeasti sitä. Olin pettynyt kun tajusin että se olikin vain unta :?

Ja viime yönä näin unta jossa toinen kaveri oli saanut bileissä mysteerisen pillerin joka aiheutti uskomattomia halluja. Sitten porukalla mietittiin että mikähän nappi se mahtoi olla, sivuvaikutuksina mm. rinnan kuivumista. Aika päihdepainotteista menoa.
downstair
Psykonautti

Post by downstair »

Asidyyli wrote:
h.s.t. wrote:Kun heräsin, ni maistu ihan psilosybiinisienille suussa.
Ja mulla haisi nenään ne sienet. Kumma juttu.

Ja mun kaverin meikkivoide haisee hyvältä piriltä. Semmonen 100% from nature -meikkivoide.

Tuolla nyt ei ollut mitään tekemistä nukkumisen kanssa mut harvemminpa pirilläkään on.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Näin unta jostain tehdashallista missä tiedemiehet testasi siviileillä kaikkia vaihtoehtoisia tapoja päihtyä. Mulle annettiin kai insuliinia IV ja hetken aikaa tajunta muuttuikin voimakkasti mutta vian hetkeksi.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Mieleeni juolahti viimeksi näkemäni uni. Unessa muistan saaneeni herkullista kukkaa 20.g pussillisen kahteenkymmeneen euroon ja tämän jälkeen heräsin. Ja sinäpäivänä muuten sain parasta kukkaa elämässäni, ja vieläpä kiitettävän hyvän määrän hintaan nähden!
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

Huh heräsin just uskomattomimmasta unesta mitä ikinä sattunut. Englanniksi kuvattuna jotain tällaista: I was one with beautiful patterns. Cosmic dance. :shock:
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mikähän tässä (vuoden)ajankohdassa on kun omatkin unet ovat viimeaikoina ollet hyvin eläväisiä.
Moni muukin maininnut samaa :shock:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
spasm
OD

Post by spasm »

Kosmiset säteilyt..
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
frapathea

Post by frapathea »

Näin unta missä tanssin sirkusareenalla ja lauloin. Sitten ruuvasin autoon pöydän jalat, ja joku raavas äijä pakotti mut ruuvaamaan ne pois. Jossain vaiheessa mun tunneli oli kadonnut, ja tajusin vasta yhden maissa, ettei se ollut oikeasti kadoksissa.

Unohdin nyt kaiken muun unesta. Saatana, varmaan eka uni koko ketjussa missä ei mainita päihteitä. En ole nähnyt päihdeunia varmaan sen jälkeen kun mulle tehtiin unessa kotietsintä. Ja siinä unessa mulla oli ehkä 2g kukkaa. Kotietsintä :lol:
Last edited by frapathea on Wed 08 Aug 2007, 15:03, edited 1 time in total.
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Edellisyönä / aamuna oli tosi jännä lucid. Se tapahtui samassa ajassa ja paikassa missä oli fyysisestikin. Eli mulla tuli vähintään viisi valeheräämistä, ja aina tein todellisuustestin ja ihmettelin ettenkö vieläkään ole oikeasti herännyt, kuinkahan kauan tää jatkuu? :) Siellä oli myös tyttöystäväni, ja luulin että hän on oikeasti läsnä, ja selitin innoissani lucidista, mitä hän ei ole koskaan täysin ymmärtänyt, ja iloitsin että hän sai vihdoin vastaavan kokemuksen, mut ei sit tietenkään oikeasti! Viimeinen valeherääminen oli outo, tunsin jo oikean kehoni ja aistini, mutta yritin vielä pitää kiinni unikehostani, ja ne menivät todella oudosti päällekäin, kun yritin nousta sängystä ja avata unisilmiäni, tuntui että käytän molempia kehojani päällekkäin eli kahdessa kehossa samaan aikaan, vaikkakin vierekkäin, tosi outoa! :D Tosin sekin saattoi olla vaan unta, mut silti outoa...
Image
dimitri
Lepakko

Post by dimitri »

Tuli kyllä nähtyä niin mielenkiintoinen uni, että oikein mietityttää sen syvempi konteksti. Minut kutsuttiin entisen yläasteeni jääkaukalolla pidettävään jää-showhun. Show kumma kyllä pidettiinkin liikuntasalissa ja saimme istua pirttipöytien ääressä pirttipenkeillä. Showssa ei tapahtunut yhtään mitään, oli lähinnä laserkikkailua ja sumutehosteita. Kaikki vieraat olivat tuoneet omat eväänsä, minä mukaanlukien. Olin varautunut showhun vain pienellä sipsipussilla ja kolajuomalla. Kun olin saanut sipsini syötyä, turvamiehet ottivat kainalosta kiinni ja heittivät liikuntasalin paraatiovista pihalle, ja totesivat, että takaisin ei ole tulemista. Yö oli synkkä ja neonvalot loistivat kylän pimeydessä (ei täällä kylässä ole yhtää neonvaloa, noin huomioksi) ja loivat koululta katsottuna taivaasta hieman violetin, mutta paikoitellen vihertävänkin. Lähdin kulkemaan kotiinpäin, kun jo lunta rupesi pyryttämään, neonvalot loistivat nyt kirkkaampina, joten jatkoin tarpomista kotia kohden. Kotiin päästyäni lösähdin sohvalle ja otin kupillisen hyvänmakuista, todella rauhoittavaa, euforisoivaa ja unettavaa teetä, joka ilmestyi kummallisella tavalla olohuoneen pöydälle, aivan kuin joku sen olisi tarjoillut, mutta vaikutti siltä myös, että tee oli ollut koko ajan siinä. Mitään valoja kotonani ei ollut päällä, vaan huoneet kylpivät neonvalojen loisteessa, mielenkiintoista sinänsä, että mitään neonvaloja ei ollut näkyvissäkään, eikä verhojen sulkeminen auttanut. Menin tylsyyksissäni nukkumaan. Asetuin makaamaan selälleni sänkyyn ja suljin silmäni, kierähdin nukkumaan vatsalleni, kuten aina teen ja samalla hetkellä kun olin kierähtänyt vatsalleni, heräsin oikeaan maailmaan avaamalla silmäni. Tuo transitio unesta hereille oli harvinaisen mielenkiintoinen, jos jotenkin täytyisi kuvata, niin sanoisin, että jos uneni olisi elokuvaa, niin tuo oli perkuleen hyvä leikkaus.

Uneni oli oikeastaan selkouni, olisin voinut mennä minne vain, tehdä mitä vain, mutta halusin kerrankin poikkeuksellisesti kokea normaalin unen lucidina, se tuntui jotenkin rauhoittavammalta, kuin yleensä päätön sekoilu ja ylenpalttinen tutkiminen. Jos lucideja vielä jatkossa koen, niin aion kyllä vain olla ja katsoa mitä tapahtuu, enkä vain koetella mitä tapahtuu.

Unet tosiaan ovat olleet nyt hyvin eläväisiä, en tiedä sitten onko uni ollut kevyempää kuumuuden takia, mutta jotain siinä on kyllä takana, eikä johdu kyllä psykoaktiivisten aineiden käytöstä omalla kohdallani (treshold annokset...).
Ahab

Post by Ahab »

Se on yks parhaimpia juttuja kun näkee niin riemukasta unta että joutuu heräämään omaan nauruunsa :lol:
frapathea

Post by frapathea »

Tai tyytyväiseen myhäilyyn. Heräsin niin tänään mutta uni oli kyllä astetta ahdistavampi. D:
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Ahab wrote:Se on yks parhaimpia juttuja kun näkee niin riemukasta unta että joutuu heräämään omaan nauruunsa :lol:
frapathea wrote:Tai tyytyväiseen myhäilyyn. Heräsin niin tänään mutta uni oli kyllä astetta ahdistavampi. D:
Tai kosteaan tuntemukseen. :twisted:
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

frapathea wrote:Jossain vaiheessa mun tunneli oli kadonnut, ja tajusin vasta yhden maissa, ettei se ollut oikeasti kadoksissa.
Tuttu tunne eikä aina johdu unesta... oli hauskankuuloinen uni muutenkin. Mutta noi tunnelijutut... well... kolme sanaa teille kaikille noobeille jotka haluatte KOKEMUKSIA: D-X-M.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Asidyyli wrote:Tai kosteaan tuntemukseen. :twisted:
Yökasteluun / oksennukseen / kylmään hikeen, vai ihan vain märkään uneen?
Mulla unessa nussiminen on todella hankalaa, koska tajuan useimmiten näkeväni unta, ts. lucidit ovat jokaöisiä, ja ainoita unia jotka muistan.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Touchet wrote:
Asidyyli wrote:Tai kosteaan tuntemukseen. :twisted:
Yökasteluun / oksennukseen / kylmään hikeen, vai ihan vain märkään uneen?
Mulla unessa nussiminen on todella hankalaa, koska tajuan useimmiten näkeväni unta, ts. lucidit ovat jokaöisiä, ja ainoita unia jotka muistan.
Mielellään värisuora lakanoissa eli kaikkiin noihin vaihtoehtoihin.

No mulla nussiminen on valveillakin hankalaa koska tajuan aina näkeväni unta. Itse asiassa nään nytkin unta.

En kyllä muuten ikinä ole nähnyt märkää unta... vähän jännä juttu. Ja seksiunia näen muutenkin aika harvoin unia, eikä niissä tapahdu yleensä mitään ihmeempää.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Minulla kyllä tuottaa vaikeuksia valveillaoloaikana uskotella itselleni, että näkisin unta. Ehkä olen herännyt. Tykkään nussia ja vetää pohjia. Harrastan puutarhanhoitoa. Olen mukava jätkä täältä Jumalan selän takaa.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
dimitri
Lepakko

Post by dimitri »

Nyt tuli taas nähtyä jotenkin todellisuutta ja unimaailmaa hämärtävä uni, kuten tuo edellinenkin. Niin sanotusti heräsin uneen, siis periaatteessa valeherääminen tai ehkä REM-tilan alku, koin olevani kovassa kuumeessani ja lapsuudenkodissani, äitini oli paikalla ja menin kyselemään kuumemittaria. Mittari näytti 40'C kuumetta ja päätin lähteä polkemaan polkupyörällä paikkakunnan päivystykseen (35 kilometrin matka), sinne menin ja totesivat pitkien testien jälkeen, että minulla on kuumetta. Lähdin tuon turhan reissun jälkeen polkemaan takaisin kotiin, ja matkalla muistin, että herätyskello täytyisi sammuttaa ennen kuin se alkaisi soimaan, en tiedä mistä moinen idea tuli, mutta tuli kuitenkin. Pääsin kotiin, raahauduin sängylle, istahdin ja katselin digitaalista herätyskelloa kun se vilisti kohti päämääräänsä herättää minut kello seitsemältä aamulla. Oloni rupesi tuntumaan todella tuskaiselta ja päätin heittää makuulle sängylle, lopulta vedin peiton päälleni ja muistin herätyskellon, se kun oli sammutettava. En enää millää jaksanut kääntää kylkeä kellon sammuttamiseksi vaan vaivuin uneen ja samalla hetkellä herätyskello rämähtikin pirisemään tuolla ärsyttävällä digitaalisella pärisevällä "muka sini-aallolla". Olin hereillä oikeasti olettaen, että tämä viesti ei ole unessa kirjoitettu.

Pistävät tuommoiset unesta valveille nukahtamiset pohtimaan, mitä se uni oikeasti on.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Istuttiin jonkun paskan kyläkaupan/huoltoaseman pöydässä juomassa kaljaa ja kaveri kävi ulkona säätämässä piriä joltain honda-monkey-mopojengiltä. Samalla näin kun pihalla pyöri jotain insinöörinnäköisiä tyyppejä. Sitten yksi niistä tuli meidän pöytään istumaan ja kun katsoin tarkemmin huomasin että sillä oli Suomen Armeijan univormun napit sen vaatteissa ja jotain arvomerkkejäkin sen rinnuksiin oli unohtunut. "Tuo on ilmiselvä huumekyttä" mietin, ja samassa kaveri nakkasi pöytään pirisäkin. Mietin että se täytyy piilottaa ennenkuin armeijatyypille saapuu apuvoimia, joten menin säkin kanssa vessaan (piilotin sen nyrkkiini yritettyäni ensin laittaa sitä paitani rintataskuun jota ei ollut, päälläni oli eräs sininen paitani josta se jostain syystä puuttuu mikä on aina VITUTTANUT minua... outoa että tuollaiset asiat palaavat mieleen jopa unissa).

Taisin yrittää hämätä kyttiä ja mennä naistenvessaan, tai sitten kopista tuli muuten vain ulos vanha vihainen lesbo joka näytti minulle keskisormea. Jemmasin sitten pirit jonnekin lokeroon siellä vessassa ja mietin että haen myöhemmin, mutta se kyläkauppa menikin konkurssiin heti seuraavana päivänä.
Ahab

Post by Ahab »

Asidyyli wrote:...Jemmasin sitten pirit jonnekin lokeroon siellä vessassa ja mietin että haen myöhemmin, mutta se kyläkauppa menikin konkurssiin heti seuraavana päivänä.
Alitajunta yrittää kertoa että pitäis jättää pirit sikseen?
downstair
Psykonautti

Post by downstair »

Hyi vittu että näin kauheeta unta.

Menin joku tunti sit nukkumaan ja laitoin koneeseen herätyskellon etten nuku koko päivää. Heräsin siihen ja jotenki sitte sammuin uudestaan ja ajattelin siinä unessa että emmä voi enää nukkua ja pitää herätä ja nousin ylös. Menin eteiseen ja äiti tuli kotiin ja kysyin siltä jotain että joko sä tulit. Sitte aloin katella ympärilleni että kaikki näyttää nyt vähän hassulta, mutsin mittasuhteet oli ihan killissä ja se oli tosi pitkä ja terävä. Meidän eteisessä oli jotain kylpyhuonepurkkeja jotka aaltoili. Tajusin sitte että ei saatana mähän nukun vielä eikä äiti oo voinut tulla kotiin, niin se hävis siitä johonki. Menin olohuoneeseen ja kaikki oli sillä tavalla sumuista niinku unissa on, aattelin testata että nukunko mä oikeasti ja löin seinää eikä sattunu. Sitten mietin että juu vittu tämä on joku lucid-uni, mähän voin tehdä mitä vaan, ja lähdin leijumaan pitkin olohuonetta. Uin siinä keskellä lattiaa ja törmäilin välillä seiniin ja koska kuvittelin että oon kuitenki fyysisesti hereillä mietin että tämän täytyy näyttää vitun tyhmältä ku heilun tässä kuin mursu ja oon varmaan ihan mustelmilla sitten ku herään oikeasti. Mutsi tuli siihen takas jotenki ja kysyin siltä että mitä mä oikein teen ja voiko unesta herätä nyt tosta noin vaan. Se sanoi että eipä oikeastaan, vaan että koska tosiasiassa olen vielä hereillä mun pitää vaan nukahtaa uunestaan. Hain koneen ja aloin kattoa että mikä tämä juttu on ja miten selviän tästä mutta kun ei unissa tule ikinä mistään mitään niin sain vaan selville että kysymyksessä on joku ihmeen halcyon-uni eikä lucid. Ajattelin että jaa siitä sen Orbitalin biisin nimi tuleekin.

Menin takas mun huoneeseen ja meillä oli kämppä täynnä ihmisiä. Joku kaveri selitti just että illalla sitten mennään jonneki keikalle ja se on hommanu meille backstagepassit. Sanoin että tosi hienoa, kai mä pääsen mukaan ja se oli että joo joo tottakai. Tajusin etten mä voi lähteä jos olen unessa ja sanoin sille että voi paska mun pitää vaan herätä ensin niin sitte voidaan mennä. Joku ohikulkija sanoi että sä näytätkin tosi kummalliselta. Mua stressasi hirveästi ja kyselin kaikilta että miten unesta herätään, siellä oli jotain vaulttilaisiakin ja ne tarjosi mulle stilkkareita että nukahtaisin, mutta en halunnut kun sillä olisi nukkunut niin pitkään etten olisi ehtinyt sinne keikalle sitte. Sain jonku silittämään mua ja kertomaan iltasatuja mutte en nukahtanut koska siinä oli poika jolla ei ollut naamassa kuin silmät, se oli piirtäny kaikki loput osat ja se pelotti mua hirveästi.

Keittiössä oli jotku juhlat ja menin sinne, siellä oli tuttuja joilla oli kaikilla tosi pitkät kädet ja jalat ja terävät naamat ja ne näytti ihan maahisilta. Jotku riiteli keskenään että täällä on liikaa kakkuja eikä jengi jaksa syödä niitä. Mä otin sieltä kakun ja vohvelista tehdyn converse-tossun jonka sisällä oli vaahtokarkkeja ja kyselin edelleen kaikilta voisiko ne ehkä ravistella mua vähän tai jotain että heräisin, mutta ne sanoi etten mä muuten voi herätä kuin nukahtamalla uudestaan. Menin mun sängylle istumaan ja ikkunan takana oli jotain japanilaista kaupunkimaisemaa kuin olis istunut metrossa siellä. Se oli hienon näköistä, mutta mua pelotti edelleen etten voinut herätä enkä ehtis sinne keikalle.

Se uni meni koko ajan vähemmän lucidunimaiseksi mutta en tajunnu vieläkään etten oikeasti ole fyysisesti liikkunut yhtään mihinkään vaikka olohuoneesta lähti alas mäki jossa oli joku roomalainen tapahtuma ja ihmiset seikkaili siellä toogissa. Ne oli tosi uhkaavia. Mulla oli hampurilainen jossa oli limaisia sieniä ja söin sitä jossain aidan takana piilossa. Lähdin takasin mun huoneeseen kun mua alkoi pelottaa ne roomalaiset ja siinä matkalla sit heräsin oikeasti ja mulla jäi hampurilainen kesken.
Olin kuvitellu että aikaa oli mennyt ainaki kuus tuntia mutta heräsin siitä samasta asennosta läppäri mahan päällä eikä ollut kestänyt kuin ehkä tunti. Tuntu edelleen ku suussa olis ollu niitä sieniä ja menin parvekkeelle polttamaan ketjussa vähks aikaa että rauhottusin. Huh, oon vieläki vähän pihalla tosta.
Ahab

Post by Ahab »

Siisti uni :mrgreen:
Monesti sama juttu ettei osaa käyttää hyväkseen sitä tilannetta että on tollanen uni ja alkaa panikoimaan tai muuten mokaa homman. Juuri päiväunilla monesti menee unet oudommiksi kuin sitten varsinaiseen yöaikaan.