Salvia Divinorum

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Usoda
LD50

Re: Salvia

Post by Usoda »

Tänään tuli testattua tätä 5x ekstraktina. Otin 0.2g bongin avulla normaalin sytkärin kanssa polttamalla sitä ekstraktimassaa kokoajan liekillä ja otin kaiken savun yhtenä isona hittinä kerralla keuhkoihin. Tuota sitten pidättelin jotain 20 sek. En tuosta kuitenkaan saanut paljoa muuta kun hieman pilveä muistuttavan muuntuneen tajunnantilan. :?
Lieneeköhän käänteistoleranssia?
Huomenna varmaankin koitan isommalla annoksella uudestaan jos toimisi paremmin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Usoda wrote:Tänään tuli testattua tätä 5x ekstraktina. Otin 0.2g bongin avulla normaalin sytkärin kanssa polttamalla sitä ekstraktimassaa kokoajan liekillä ja otin kaiken savun yhtenä isona hittinä kerralla keuhkoihin. Tuota sitten pidättelin jotain 20 sek. En tuosta kuitenkaan saanut paljoa muuta kun hieman pilveä muistuttavan muuntuneen tajunnantilan. :?
Lieneeköhän käänteistoleranssia?
Huomenna varmaankin koitan isommalla annoksella uudestaan jos toimisi paremmin.
Joo aika monet puhuvat käänteistoleranssista salviassa. Itse olen myös hieman huomannut että ekat salvia hitit ei vie yleensä sinne minne haluaa mutta kerran kun sinne on päässyt niin jatkossa vähempi määrä salviaa riittää. Mutta vika voi tosin olla myös polttelutavassa ym.
spasm
OD

Post by spasm »

Käänteistolea varmaan. Itsellä kyllä pärähti ensimmäiset salviat aivan uskomattomasti, sen jälkeen ei ole niin hyvin toiminutkaan.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tänään tuli kokeiltua uudestaan reilusti isommalla annoksella.
Ainoaksi huomattavaksi vaikutukseksi jäi oudot tuntemukset päässä/käsissä/ruumiissa osittain ja lievä dissosiaation tunne, tuotakin kesti vain muutama minuutti.
Ehkä joskus taas tuota uudestaan kokeilen mutta paljon vahvemmalla ekstraktilla, riippuen ihan viitsinkö enää tähän rahaani laittaa. :?
Last edited by Usoda on Wed 22 Aug 2007, 14:51, edited 1 time in total.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
tRip
Moderator

Post by tRip »

Edelleen se käänteistoleranssi..
Se pitää kerran saada toimimaan kunnolla.

Tai sitten tuo ektrakti vain on kehnoa?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Saattoi olla, tuo mitä käytin oli 5X Strawberry Flavored ekstraktia.
Seuraavan kerran jos kokeilen varmaankin 20X Ekstraktilla turbosytkärin kanssa.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Ahab

Post by Ahab »

Usoda wrote:Saattoi olla, tuo mitä käytin oli 5X Strawberry Flavored ekstraktia.
Noita on tosiaan heikkojakin ekstrakteja kaupan ja just joku Strawberry Flavored kuulostaa aika hömpötykseltä. Kokeile lehteä, se on monesti luotettavampaa. Kokeile nauttia mussuttamalla.
spasm
OD

Post by spasm »

Usoda wrote:Saattoi olla, tuo mitä käytin oli 5X Strawberry Flavored ekstraktia.
En kyllä itse lähtisi heti 20X extractia polttamaan jos ei 5X mansikka kolisisi... Turbosytkä on kyllä hyvä extracteja poltellessa
Usoda
LD50

Post by Usoda »

10X ekstraktia eka ajattelin mut eikö tuo 20X ektrakti ole sellaista että tarvitsisi vähemmän käyttää kerralla?
Mieluiten kerralla hankkisin isomman satsin josta riittäisi vähäksi aikaa.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
spasm
OD

Post by spasm »

Usoda wrote:10X ekstraktia eka ajattelin mut eikö tuo 20X ektrakti ole sellaista että tarvitsisi vähemmän käyttää kerralla?
Mieluiten kerralla hankkisin isomman satsin josta riittäisi vähäksi aikaa.
Joo kylhän sitä vähempi kerralla riittää, mutta määrät ovat niinkin pieniä, että voi olla hankala arvioida oikeaa annostusta, varsinkin jos kyseessä on ensimmäinen mahdollisesti onnistunut kokeilu. Ellei sitten omista hyvinkin tarkkaa fiktiä. Ja vaikka "sopivan" määrän onnistuisikin mittailemaan, voi 20X yllättää pahemman kerran. Itsellä 5X extractikin pääsi yllättämään pahasti, vaikka annoksen suuruus oli kohdillaan. Lähtisin suosiolla ensimmäistä kokemuskertaa hankkimaan max. 5X extractilla.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Kiitos.
Taidan sitten seuraavalla kerralla hankkia 2kpl noita 5X ekstrakteja paremmasta paikasta ja kokeilla turbosytkärin kanssa jos toimisi paremmin.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Tulipa tässä mieleeni tälläinen hölmö kysymys: Onko salvian lehdet heikompia vaikutuksiltaan, jos ne kerää vasta kellastuneina ja omia aikojaan tipahtaneina? Eli imeekö kasvi salvinoriinit talteen?
Image
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Eikö ole kellään kokemusta asiasta?
Image
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Muistaakseni Siebertin mukaan ruskeilla ja vihreillä lehdillä ei ole eroa salvinoriini A:n pitoisuuksissa. Pitoisuudet tietysti vaihtelevat yksilöittäin aina (kuten kaikilla eliöillä).
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Siis onko kloonattujenkin yksilöiden välillä suuria erovaisuuksia?
Image
Ahab

Post by Ahab »

Dagga wrote:Siis onko kloonattujenkin yksilöiden välillä suuria erovaisuuksia?
No jos otan salviastani piston ja annan sen kaverilleni joka pitää sitä kuin mitäkin rikkaruohoa ja se on kuolemaisillaan niin epäilen että salvinoori pitoisuudet on siinä vaiheessa alhaisemmat kuin hyvin hoitamassani emokasvissa. Kasvuolosuhteet siis.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Tuossa taannoin polttamani lehtimatsku oli kyllä suuri yllätys. Toisin kuin ekstrakti, tämä ei päräyttänyt muutamassa sekunnissa täysin toisiin todellisuuksiin ja tuhannen tripille, vaan hitaasti hiipi tämä pidempikestoinen lievästi muuntunut (vai oliko se vahvasti muuntunut, oli jotenkin niin hankala sanoa kun ei edes tiennyt että mikä oikeastaan muuntui?) tajunnantila.

Aavistuksen pilvimäinen, jähmeä, kulmikas, hämmentynyt, mystinen. Tavallaan dissosiatiivinenkin, kuten monet salviasta sanovat. Epätodellinen. Pimeä. Ennenkaikkea. Varjot kun jotenkin vielä syventyivät ja kaikki ympäröivä tuntui katoavan. Vain notski jäi jäljelle. Olisi pitänyt informoida jotakuta näistä vaikutuksista mutta se tuntui hyvin vaikealta koska kaikki verbaalisen kommunikaation lahjat tuntuivat hävinneen.

Voiko ekstraktia muuten pureskella, kuten lehteä?
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Asidyyli wrote:Voiko ekstraktia muuten pureskella, kuten lehteä?
Jos tykkää. Aika väkevää se on.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Touchet wrote:
Asidyyli wrote:Voiko ekstraktia muuten pureskella, kuten lehteä?
Jos tykkää. Aika väkevää se on.
Itse pureskelin lehteä, ilman vaikutuksia. Maku oli suhteellsien kitkerä, joten extrakti on varmaan suht tylyä. Ja extraktit tuppaa tulemaan niin pienissä puteleissa, ja pureskeltava määrä on suurempi kuin poltettava, eikä niistä tuubeista poltettavaakaan niin paljon ole, että lähtisin sitä suuhuni laittamaan, kun kallistakin on!
"Taste
Ahab

Post by Ahab »

Sittenhän on keksitty nämä tinktuurat. Reipas kemistin alku varmaan osaa kokata omankin tinktuuran.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

tota kui suuri todennäköisyys on et salvia tulee tullista läpi? HBWR kyllä tuli ilman mitään ongelmia mut onkohan sama salvian kanssa.
Vai toimiiko?
ketamon
Tuppisuu

Post by ketamon »

Itse olen kokeillut 40x extractia tehosytkärillä liekitettynä. Kyllä toimi, ja kovaa. Jossain maaimankaikkeuden reunalla tuli käytyä.
daivan
Tuppisuu

Post by daivan »

Mites jos ostan salvian pistokkaan kasvaako se ikkunalaudalla ihan huonekasvina?
bol
Kameleontti

Post by bol »

daivan wrote:Mites jos ostan salvian pistokkaan kasvaako se ikkunalaudalla ihan huonekasvina?
Jollakin sivustolla oli salvian kasvatuspäiväkirja. Sen päiväkirjan perusteella se tarvitsi aika paljon hoitoa.
Ahab

Post by Ahab »

Mulla on aina kasvanu vaan ikkunalaudalla. Syksyllä alkaa tosin menemään huonompaan kuntoon mutta ilmankostutin pitää salviat talven yli hengissä ja keväällä alkaa taas uus elämä. Ilmankosteusmittari on hyvä siitä että tietää millon kosteudet alkaa tippua eli milloin tarvii alkaa käyttään ilmankostutinta
dimitri
Lepakko

Post by dimitri »

Voiko tämä Salvia Divinorum kasvaa millään mahdollisuudella luonnon kasvattamana Suomessa? Tässä olen vanhempieni luona ja tupakalla käydessäni huomasin aivan SD:n näköisen kasvin kasvavan todella heikossa kunnossa ja nuutuneen näköisenä erään puskan juurella. Hajuakaan ei ole miten tuo olisi tuonne joutunut kasvamaan, mutta lähinnä kiinnostaa voiko tuo edes olla Salvia Divinorum. Kameraa en nyt saa, mutta näyttää tältä todella paljon. Jos tämä kasvi, mikä tuolla puskan juurella kasvaa, on SD, niin riittääkö muutama lehti vapotettuna psyykeen tutkimiseen?
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Ei voi. Voisi varmasti kasvaa kesän ihan hyvin ulkona varjoisessa paikassa.
Voi olla, että se on jokin salvia (esim. tulisalvia tai tavallinen maustesalvia) tai sitten olet vaan tunnistanut kasvin täysin väärin.
dimitri
Lepakko

Post by dimitri »

Varjossa tuo onkin, tuohon paikkaan ei paista aurinko mihinkään päivänaikaan, aamulla valonsäteet estää seinä, keskipäivällä tuo puska ja illalla vaahtera ja muut puut. Ei mitenkään säkkipimeä paikka ole, mutta varjoisa kuitenkin. Otin muutaman lehden talteen, kuivattelen ja katson mitä vapottelu sanoo.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

No hei haloo, ei Salvia divinorumia ihan joka marketissa myydä. Luuletko todella, että joku olisi tilannut S. divinorumin pistokkaan kallilla ulkomaiselta myyjältä, ja istuttanut sen yleiselle pihalle. Vähän ajatusta peliin nyt.

...

Ihan typerää, eikä edes hauskaa.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Ahab wrote:Mulla on aina kasvanu vaan ikkunalaudalla. Syksyllä alkaa tosin menemään huonompaan kuntoon mutta ilmankostutin pitää salviat talven yli hengissä ja keväällä alkaa taas uus elämä. Ilmankosteusmittari on hyvä siitä että tietää millon kosteudet alkaa tippua eli milloin tarvii alkaa käyttään ilmankostutinta
Riittääkö talvella sumuttelu vai pitääkö se joku ilmankostutin käydä ostamassa?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.