Ei ne molekyylit tiedä ovatko ne synteettisiä vai orgaanisia. Onko iboga ja datura samalla perusteella mietoa, kaikille sopivaa kevyttä viihdettä? Kurareakin voi vissiin käyttää vaikka salaatinkastikkeessa, ja botuliinikin sopinee elintarvikelisäaineeksi oikein hyvin.jakoavain wrote:Itsellä ei ole herkkyyksiä millekkään, ehkä sen takia pystyn pitämään kantani. En koske synteettisiin.
Marzine
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Re: Marzine?
AD_HD @ synirc
-
Usoda
- LD50
Re: Marzine
Jos pitää delerianteista niin suosisin ennemmin difenhydramiiniä marzinen syklitsiinin sijasta. Aineesta saatava olotila huomattavasti vähemmän painostavampi ja unettavampi ainakin itselläni. Ainoana hankaluutena vaan difenhydramiinin heikko saatavuus (käytännössä joutuisi saksasta ym. hakemaan) ja ilman trippivahtia voi tulla tehtyä kaikenlaista typerää jota saattaa katua jälkeenpäin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
himalaya
- Karvakuono
viewtopic.php?f=14&t=1164
siin on oma kokemukseni. =)) iha mukavaa oli sillee mut tuntuu vaaa et pakko maata sängyllä ku nousut alkaa. vähä epämiellyttävä olo aluks mutta sitku hallut tulee ni kyl ne aika hassuja tai pelottavia on =DD
siin on oma kokemukseni. =)) iha mukavaa oli sillee mut tuntuu vaaa et pakko maata sängyllä ku nousut alkaa. vähä epämiellyttävä olo aluks mutta sitku hallut tulee ni kyl ne aika hassuja tai pelottavia on =DD
-
Rauzi
- Psykonautti
Tulipas ostettua loota näitäkin. Pitänee vissii huomenna testailla, nyt on menos tuo LSA kokeilu mistä ei taida tulla yhtään mitään. vois vaikka pari grammaa silokkeja nakata nassuun nii tulis jotain oloja. :?
-
growy
- Kameleontti
Ostitko apteekista? eihän niit vissii enää myydä..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Usoda
- LD50
Lääkelaitoksen ja Tohtori.fi:n mukaan myynnissä pitäisi olla. Tietenkin voi olla yksittäisiä apteekkeja joissa tuota ei tarjolla ole.growy wrote:Ostitko apteekista? eihän niit vissii enää myydä..
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Overdosering
- Karvakuono
Ei ole kyllä hinkua lähtee apoteekkiin shoppailee.
Mitä marsuista lukenut, niin aika "tappotavaraa".
Mitä marsuista lukenut, niin aika "tappotavaraa".
-
Rauzi
- Psykonautti
Ostin ostin. Aattelin joku 3-5 eka huitasta naamaan ja kattoa mitä tapahtuu. Useimmat vissiin vetää koko paketin kerralla, mutta ite aattelin ottaa varovaisemmin. :?growy wrote:Ostitko apteekista? eihän niit vissii enää myydä..
-
growy
- Kameleontti
en oikee usko et kolmesta sais mitään vaikutuksia.. eikös se annostus oo viidestä ylöspäin?
eli jos nyt oikein ymmärsin niin ne vaikutukset alkaa tulemaan vasta 250mg:n annostuksilla..
Suurilla kerta-annoksilla (yli 5 tablettia/250 mg) Marzinen aiheuttamia hallusinaatioita on kuvattu turhankin todentuntuisiksi, järjen käyttö on siis sallittua ja trippivahdin läsnäolo lähes pakollista.-trippipediasta.
eli jos nyt oikein ymmärsin niin ne vaikutukset alkaa tulemaan vasta 250mg:n annostuksilla..
Suurilla kerta-annoksilla (yli 5 tablettia/250 mg) Marzinen aiheuttamia hallusinaatioita on kuvattu turhankin todentuntuisiksi, järjen käyttö on siis sallittua ja trippivahdin läsnäolo lähes pakollista.-trippipediasta.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
D.E.S
- Kameleontti
Joo jos haluu niist jotain viihdettä niin mitään kolmea on turha alkaa ottamaan...Ite kerran tesmasin noita, ja 4 ei sanonut mitään, paitsi ehkä sydänpomppi hieman nopeemmin. Aivan turhaa minusta ottaa koko paskoja, mutta jos kokemuksii haet ni heitä joku 6-10 tupaa, mut jos kuolet sydäriin niin en ota vastuutagrowy wrote:en oikee usko et kolmesta sais mitään vaikutuksia.. eikös se annostus oo viidestä ylöspäin?
"Taste
-
Rauzi
- Psykonautti
Hyvä tietää, ihan vaan kokeilun merkeissä aattelin ottaa kun sillä saa vissiin aika kovat hallusinaatiot aikaan. 
-
spasm
- OD
Voi sillä niitä saada, mutta useimmiten mukana tulee myös muuten niin paska olo, että ei voisi vähempää kiinnostaa hallusinaatiot siinä vaiheessa.Rauzi wrote:Hyvä tietää, ihan vaan kokeilun merkeissä aattelin ottaa kun sillä saa vissiin aika kovat hallusinaatiot aikaan.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
jonza
- Psykonautti
Vähän riippuu... muutaman oluen kanssa 3 marzinea voi olla jo ihan liikaa. Tuskin nyt vielä hallusinaatiota tollasesta tulee, mut alkon kanssa hyvin oudot olot, pelkotilat, yleinen paska olo ja kahden päivän krapula on ihan mahdollisia... Riippuu henkilöstä. Ei voi oikein etukäteen tietää että miten noi itseensä vaikuttaa, joten 3-4 on kyllä aika lailla maksimi mitä ekalla kerralla kannattaa ottaa. Oikeastaan kannattaa ekalla ja muillakin kerroilla ottaa vaan yks matkapahoinvointiin...D.E.S wrote:Joo jos haluu niist jotain viihdettä niin mitään kolmea on turha alkaa ottamaangrowy wrote:en oikee usko et kolmesta sais mitään vaikutuksia.. eikös se annostus oo viidestä ylöspäin?
-
Usoda
- LD50
Mulla Marzinet alkoholin kanssa johtaa epämiellyttävään sammumiseen ja tuntuu että silmäripset painaa kilon ja välillä aina heräilee siihen outoon painavuuden tunteeseen. Ei kovin miellyttävää.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Rauzi
- Psykonautti
mitenköhän onnistuis Marzinen+Imovanejen nauttiminen samaan aikaan. Tai Marzinen/Imovanejen+Sienten :?
-
spasm
- OD
Eiköhän se nauttiminen ihan hyvin onnistu, jos saat kaiken mahtumaan suuhusi kerralla. Vaikutukset voivat taas olla aika syvältä.Rauzi wrote:mitenköhän onnistuis Marzinen+Imovanejen nauttiminen samaan aikaan. Tai Marzinen/Imovanejen+Sienten :?
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
D.E.S
- Kameleontti
Mitä järkeä ottaa tollasia paskoja comboja missä ei ole mitään intoa. Miksi pilata kaunis sienitrippi syömällä jotain vitun marzineja, ja ryydyttää ittensä siihen päälle viel Imoilla...?Niinku oikeasti, turha combo. Syö ne sienet ja nauti niistä, käytä imovanet nukahtamiseen jos on vaikeuksia saada unta. Niin, ja niil marzineil voi heittää vaik harakkaa.Rauzi wrote:mitenköhän onnistuis Marzinen+Imovanejen nauttiminen samaan aikaan. Tai Marzinen/Imovanejen+Sienten :?
"Taste
-
frapathea
Imovane+marzinet=nukahtamista... Ainakin oman kokemukseni mukaan... Joskus nuorempana (!) tuli otettua imovan+marzine+opamox useaan otteeseen ja aina tuloksena ensin sekavuutta ja sitten nukahtaminen. Marzinehan väsyttää tai jotain, ainakin siitä sanotaan ettei kannata ottaa keskushermostoa lamaannuttavien ainehien kanssa koska se voimistaa vaikutusta...
-
Usoda
- LD50
Minulla taas Marzine yksistään väsyttää niin paljon että se toimii hyvänä unilääkkeenä. 
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
D.E.S
- Kameleontti
Mulki marzine luo jotenkin toddella jumisen aväsyneen olotilan Myöskin levotoman ja rauhattoman.Itselläni ei luultavasti mitään toivoa nukahtaa jos otan parikin marsua. Humalassssa, pahoittelen puuttuvaa punaistaa lankaa.....frapathea wrote:Imovane+marzinet=nukahtamista... Ainakin oman kokemukseni mukaan... Joskus nuorempana (!) tuli otettua imovan+marzine+opamox useaan otteeseen ja aina tuloksena ensin sekavuutta ja sitten nukahtaminen. Marzinehan väsyttää tai jotain, ainakin siitä sanotaan ettei kannata ottaa keskushermostoa lamaannuttavien ainehien kanssa koska se voimistaa vaikutusta...
"Taste
-
Touchet
- Moderator
Kuulostaa mielenkiintoiselta yhdistelmältä. Kokeile.Rauzi wrote:mitenköhän onnistuis Marzinen+Imovanejen nauttiminen samaan aikaan. Tai Marzinen/Imovanejen+Sienten :?
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Jussi
- Apteekki
Eikö noiden valmistusta lopetettukaan?
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
tRip
- Moderator
Kaikkea se ihminen keksiikin päästäkseen muuntuneisiin tajunnantiloihin.. :?
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Rauzi
- Psykonautti
Oli kyllä ihan mielenkiintonen baari reissu.
eka join 3 tuoppia olutta -> Vedin jonku verran silokeita -> Lisää olutta -> Poltin pujoa -> Söin lisää silokeita -> Marzinea nokkaan -> Sitten baariin
Välillä en tienny olinko tosiaan baarissa vai jossain laivassa. (sen verta pahasti tuntu paikka keinuvan) 
-
jonza
- Psykonautti
Ei. Se on vaan sellanen juttu mitä apteekeista tykätään sanoa silloin kun teinit yrittää ostaa niitä päihteilyynJussi wrote:Eikö noiden valmistusta lopetettukaan?
-
yoshimura
- Psykonautti
kun kerran toi on niin huono aina trippailuun niin kertoisitteko jotain parempia aineita ? ajattelin vaan tota sen takii ku ton vaikutus ei vissii kestä kauaa 
-
Lymykonna
- Kameleontti
Ei kerrota, lue foorumia (hyviä vihjeitä löytyy kuitenkin täältä). Älä ajattele kokeilla Marzinea sen takia, että "ei kestä kauaa" tai koska sitä saa helposti. Nuo ovat huonoja syytä kokeilla mitään. Ei ei ei.yoshimura wrote:kun kerran toi on niin huono aina trippailuun niin kertoisitteko jotain parempia aineita ? ajattelin vaan tota sen takii ku ton vaikutus ei vissii kestä kauaa
-
yoshimura
- Psykonautti
aivan
no tutustun johonkin parempiin itseasissa löysin jo aika hyvän toi salvia vaikuttaa hyvältä 
-
D.E.S
- Kameleontti
Salvia oli mun eka psykedeeli. Vähä olin idiootti. Siin on vitusti potentiaalia.yoshimura wrote:aivanno tutustun johonkin parempiin itseasissa löysin jo aika hyvän toi salvia vaikuttaa hyvältä
"Taste
-
skirtfeber
- Apteekki
mut trippi loppuu nopeesti ja saa jonkinlaisen kuvan siitä kuinka hullu tämä maailma oikeesti on.D.E.S wrote:Salvia oli mun eka psykedeeli. Vähä olin idiootti. Siin on vitusti potentiaalia.yoshimura wrote:aivanno tutustun johonkin parempiin itseasissa löysin jo aika hyvän toi salvia vaikuttaa hyvältä
jos ekalta tripiltä esim. pelkäis tuleeko huono trippi niin nopeemmin se on salvialla ohi, kun höyskyttää 8h putkeen hapolla.
tietenkin salvian ja hapon vaikutukset ovat aivan erilaiset.
when the going gets weird, the weird turn pro.