Hippivaatteet !

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Ensiö
Lepakko

Hippivaatteet !

Post by Ensiö »

Tiedättekö pääkaupunkiseudulta kauppoja jotka myyvät hippivaatteita? Hamppukangas on SUURI plussa. Tai onko mitään tiettyjä kirpputoreja mistä löytää aina jotakin? Kirpparilöydöt on aina hienompia ;)

Varsinkin tällaisia kun löytäisi:
http://www.hippieshop.com/mas_assets/full/22004.jpg

Kertokaa ihmeessä omista hipidihippivaate löydöistänne ja laittakaa vaikka kuvia jos löytyy..?
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
Ahab

Post by Ahab »

Sieltä assan indian bazaarista on ainaki löytäny noita hippihuppareita.
Sit ehkä UFF-myymälässä kannattaa käydä sillon tällön kattomassa.

EDIT: http://www.intianbasari.fi/info_sivu.htm
tRip
Moderator

Post by tRip »

UFF:sta tosiaan tai kirpputoreilta.. tai jostain vaatekomeron/vintin nurkasta.
Tai teet itse..
Eniten ehkä huvittaa nämä muotikaupoista ostetut 'hippivaatteet'
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

tRip wrote:Eniten ehkä huvittaa nämä muotikaupoista ostetut 'hippivaatteet'
Kyllä. Eikä edes huvita vaan ärsyttää...
Tärkeintä ainakin minulle on vaatteiden persoonallisuus ja tarina mikä niistä löytyy. Rakkaimmat vaatekappaleet onkin broidin hippiajalta, intiaaneilta ostetut hamppulaukku ja takki <3
jakoavain

Re:

Post by jakoavain »

Itse en haekkaan mitään uberhippivarustusta vaan mukava lisä muutenkin oikukkaan ja ruman pukeutumistyylini jatkoksi. Ihastuin hippieshopissa yhteen neitimäiseenlaukkuun ja t-paitaan jotka on måste saada. Parit kangasmerkitkin näyttää todella coolilta.

Kysymys kuuluukin, onko teillä kokemuksia liikkeestä? Iskeekö siihen järkyttävät verot ja kaikki muut vielä kaupan päälle?
Usoda
LD50

Re: Hippivaatteet !

Post by Usoda »

Hippimuodista ei tietoa mutta tälläistä himoitsen :D
http://www.euphorica.fi/epages/Kaupat.a ... /8020-0001
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

Usoda wrote:Hippimuodista ei tietoa mutta tälläistä himoitsen :D
:shock: tahtooo

Itse tykkään kierrellä kirppiksiä, aina tarttuu jotain kivaa mukaan. Ompelen ja suunnittelen myös itse vatteita, saa ainakin just sellasia kun haluaa (:
jakoavain

Post by jakoavain »

Täällä tuppukylässä ne kirppiksetkin on vähän rajottuneita :/ Mut niitä mä kiertelen ja kaikki housut on sieltä peräsin +teettänyt tutulla.
frapathea

Post by frapathea »

Oo, hmm, näin tänään housut joissa oli sienikuviota, muttei tainnut kantaja sitten tajuta että ne olivat jotain perus kanttarelleja...
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

frapathea wrote:Oo, hmm, näin tänään housut joissa oli sienikuviota, muttei tainnut kantaja sitten tajuta että ne olivat jotain perus kanttarelleja...
Hehe, tutulla on housut joissa on kärpässieniä, paljon. katoin kaukaa et ne on kukkia, mut lähempää, ni wtf, täynnä krpässienii xD
"Taste
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Usoda wrote:Hippimuodista ei tietoa mutta tälläistä himoitsen :D
Ihana!

Mun anopin vintti on sellai mistä oon tehnyt ihania hippi-löytöjä. :)
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Kunnon hippihän tekee vaatteensa itse! :D
Triko myy kierrätyskamasta ja luomumateriaaleista duunattuja designervaatteita, btw. Ja UFF on aina hyvä.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
frapathea

Post by frapathea »

UFF ei sovi köyhille opiskelijoille... Riistoa tuollainen
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

frapathea wrote:UFF ei sovi köyhille opiskelijoille... Riistoa tuollainen
Onneksi Suomessa ei ole köyhiä opiskelijoita (jos ei lasketa väliinputoajia, ja laumattomia lampaita ei lasketa).
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
frapathea

Post by frapathea »

Dundundun. Sieniaiheeseen palatakseni löysin mummoni kutoman villatakin ajalta kun olin ehkä yksi, ja siinä on sieninapit! Meikän lapset tulee sit pukeutuu sieninappisiin villatakkeihin jos sellasii onnistun pyöräyttää.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Ensiö wrote:Tiedättekö pääkaupunkiseudulta kauppoja jotka myyvät hippivaatteita? Hamppukangas on SUURI plussa. Tai onko mitään tiettyjä kirpputoreja mistä löytää aina jotakin? Kirpparilöydöt on aina hienompia ;)

Kertokaa ihmeessä omista hipidihippivaate löydöistänne ja laittakaa vaikka kuvia jos löytyy..?
Mistä noita saa?
Ahab

Post by Ahab »

Shro wrote:
Ensiö wrote:Tiedättekö pääkaupunkiseudulta kauppoja jotka myyvät hippivaatteita? Hamppukangas on SUURI plussa. Tai onko mitään tiettyjä kirpputoreja mistä löytää aina jotakin? Kirpparilöydöt on aina hienompia ;)

Mistä noita saa?
Ahab wrote:Sieltä assan indian bazaarista on ainaki löytäny noita hippihuppareita.
Toi siis helsingissä tosin nyt se on kai muuttamassa siitä johonkin ellei ole jo muuttanut. Ja on noita kai turussa ja tampereellakin(asematunnelissa).
tila saha
Lepakko

Post by tila saha »

hippi muotia...
vittumäpoltanpäiväkodin!
tila saha
Lepakko

Post by tila saha »

tiedän. suomen nuoriso todella tarvitsee sua. erikseen kirjoituksen oli tarkoitus olla teho keino.
vittumäpoltanpäiväkodin!
tila saha
Lepakko

Post by tila saha »

hippi vaatteet, hippi aatteet, hippi muoti, ju nou??
vittumäpoltanpäiväkodin!
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

immuzu

Post by immuzu »

lol :lol: :lol:
tropic
Apteekki

Post by tropic »

Taitaa hippimuoti olla nykyisin tätä http://chilloutplanet.com.ru/new_collection-static.htm
Numero 16 ois aika kähee :lol:

Ihan siistei vaatteitahan tuolla on, mut ei tollaset kovin hippiä taida olla. Noi psyke kuvioiset vaatteet on enemmänkin juuri sitä muotia...
Can it be all so simple?
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Enpä oikeastaan tiedä voidaanko yleensäkään puhua hippimuodista..? Eikös tosihippiyteen kuulu ulkonäöstä piittaamattomuus :) No en tiedä, itse ainakin tykkään vaatteista
PSYCONAUT
Psykonautti

Post by PSYCONAUT »

hampusta tehdyt housut löysin erottajan unionfive:sta :D

semmoset iPath:in pöksyt 8)
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

immuzu

Post by immuzu »

Mullapas on :D konemetsässä tuli ostettua joku random paita. vähän kaduttaa :D se ei näyttänykkään enää yhtä hienolta seuraavana päivänä. Ne kuviot olikin ihan paikallaan.. olin pettynyt :shock:
frapathea

Post by frapathea »

noi on jotain kyber-ihmis-vaatteita!

[img]http://www.jimnshelle.net/sunybank/arch ... %20(2).jpg[/img]

eigs toi o enemmän hipahtavaa :D jos haluu näyttää hipiltä niin pitkä letti ja kirpputorilta vaatteita penkomaan, as simple as that... sitten syödään happoa ja peseytdytään luonnonvesissä ja vastustetaan vietnamin sotaa. jos on kyberihminen nin tilaa netistä
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Tie-dyeistä puheenollen, täältä löytyy hyvät totoriaalivideot aiheesta: http://beauty.expertvillage.com/intervi ... -clips.htm
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

tropic wrote:Taitaa hippimuoti olla nykyisin tätä http://chilloutplanet.com.ru/new_collection-static.htm
Numero 16 ois aika kähee :lol:

Ihan siistei vaatteitahan tuolla on, mut ei tollaset kovin hippiä taida olla. Noi psyke kuvioiset vaatteet on enemmänkin juuri sitä muotia...
Huh huh :shock: Kauheeta kitcshiä sanon minä...

Noi painii vielä jossain netistä tilattujen hevi- tms. bändipaitojen alapuolella. Paitsi että Trash-metal -yhtyeiden paitojahan saa nykyään kai pitää, kun ne on camp. Mitä hikisempi ja pesussa haalistuneempi, sitä parempi. :?

Pitäisköhän alkaa hevariksi? Siis ihan klassiseksi äijä-hevariksi. Ei tarttis paljon miettiä mitä laittaa päälle mihinkin tilaisuuteen. Ne on varmaan maailman suomalaisimpia (lue käytönnöllisimpiä) pukeutujia. Parta ja pitkä letti takaa kiinni. Ei tarvitse hoitaa. Uudet maiharit ja mustat farkut tarvii ostaa ehkä parin vuoden välein, sen jälkeen riittää että on kaapissa vaan helvetillinen kasa bändipaitoja.

Hetkinen. Rupesin just miettimään että mitä vittua niillä hevareilla on niiden t-paitojen päällä. ootteko ikinä nähneet mitään niiden päällä? En minä ainakaan. Ehkä joku musta huppari, mutta sehän on ihan liikaa rennon rapakontakaisen lökäpöksykulttuurin kanssa flirttailevaa. Ei. Ilmeisesti ne pitää niitä pelkkiä t-paitoja talvet kesät, koska ne on raavaita miehiä. Maksimissaan joku pitkä nahkatakki siihen päälle jos pakkanen nousee yli 40 asteen.

Baarissakaan ei tarvitse miettiä mitä joisi. Juo kaljaa.

Hevarit on mukavia.