Psykedeelien komboilu

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Poppamies
Tuppisuu

Re: Psykejen kombotus

Post by Poppamies »

Sauhua polttelen yleensä tripin aikana, paitsi tietenkn silloin kun on niin intensiivistä ettei erota kissaa väsäristä... :) Varsinkin jälkimainingeissa on todella mukava sihautella. Hatsi kuuluu kuitenkin jokaiseen päivään, joten tuntuu luonnolliselta poltella sitä myös deelien kanssa.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

mä en kisko deelei jos mul ei oo savua mukana.
when the going gets weird, the weird turn pro.
tRip
Moderator

Post by tRip »

skirtfeber wrote:mä en kisko deelei jos mul ei oo savua mukana.
Jeh, emmäkään..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Kaga
Tuppisuu

Post by Kaga »

Hirveästi en oo trippaillu, mutta savut on jees jos sattuu olemaan.
spasm
OD

Post by spasm »

Tuli ostettua kannabista, mutta ajattelinkin pyhittää sen suurimmaksi osaksi kombokäyttöön, kun siihen se mielestäni parhaiten soveltuu. Aloitan tänään rauhallisesti lsa + kannabis -kombolla. Mielestäni kannabis on mitä parhain kombotus-elementti, se on aina turvallinen (sekä fyysisesti että psyykkisesti), joitain aineita se boostaa mukavasti, tuo myös oman vaikutuksensa, joka synergiassa esim. lsa:n kanssa tuo aivan loistavan olon. Tai dexmeissä nostaa esiin visuaalit, tai koko visuaalisen kentän muuttumisen, jne. Sillä riittää hyvinkin potentiaalia eri aineiden kanssa yhdistettynä. Pelkkänään rupean vähän kyllästymään kannabiksen vaikutukseen.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

spasm wrote:Pelkkänään rupean vähän kyllästymään kannabiksen vaikutukseen.
Kokeile taukoa ja meditaatiota. Pääsee ihan toisella tavalla siihen sisään vaikka välillä tuntuu, että tulee vieläkin enemmän kuin ilman kannabista.
jaffanaama

Post by jaffanaama »

ite en tykkää kombottaa siin vaihees hatsia deelien kans ku mulla ainaki heikentää visuaaleja ja muutenki menee vähä liian laiskaks :D
Piriä oon kombottanu tosi usein ja tykkään siit deelien kans joskus.

Niin ja jos vaik sieniä just jossai julkisil ottaa niin alkoholii sit vähäse
juo siin matkalla ja se sopii iha hyvi..
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Lymykonna wrote: Kokeile taukoa ja meditaatiota. Pääsee ihan toisella tavalla siihen sisään vaikka välillä tuntuu, että tulee vieläkin enemmän kuin ilman kannabista.
Tuli kiire kun kirjoitin tuota. Olen sienissäkin meditoinut jonkin verran ja se tuntuu myös boostaavan vaikutuksia. Keskittyminen on kyllä todella vaikeaa, mutta visuaalit ja vaikutukset muutenkin tulee voimakkaasti esiin kun silmät sulkee ja aloittaa hiljentymisen. Olen löytänyt pääni sisältä kolmiulotteisen maailman.
Mangusti

Post by Mangusti »

LSA ei tunnu paljon miltään ilman savuja.. voi johtua siitä että oon aina polttanu savut, paitsi kerran ja se oli ihan pelleilyä :?
spasm
OD

Post by spasm »

Lymykonna wrote:
Lymykonna wrote: Kokeile taukoa ja meditaatiota. Pääsee ihan toisella tavalla siihen sisään vaikka välillä tuntuu, että tulee vieläkin enemmän kuin ilman kannabista.
Tuli kiire kun kirjoitin tuota. Olen sienissäkin meditoinut jonkin verran ja se tuntuu myös boostaavan vaikutuksia. Keskittyminen on kyllä todella vaikeaa, mutta visuaalit ja vaikutukset muutenkin tulee voimakkaasti esiin kun silmät sulkee ja aloittaa hiljentymisen. Olen löytänyt pääni sisältä kolmiulotteisen maailman.
Taukoa kyllä olen hyvinkin kokeillut, mutta se ei auta, vaikka pärähtääkin eri tavalla. Tylsää silti. Olen savuissa yrittänyt meditoida muutaman kerran, mutta ei siitä tule mitään, en pysty keskittymään pätkääkään (niinkuin aina savuissa). Meditointi onnistuu minulla selvinpäin, eikä pätkääkään savuissa.

Pitäisi muuten ruveta meditoimaan enemmän, aineissa. Ainakin lsa tuntuisi sopivalta meditointihuumeelta. Kokeilin viime kerralla hieman ja se tuntui onnistuvan ihan hyvin, pitää vaan joskus ajan kanssa syventyä.

Mut anyway, kyllä tuo kannabis rupeaa pelkkänään tökkimään pidemmän päälle.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

spasm wrote: Mut anyway, kyllä tuo kannabis rupeaa pelkkänään tökkimään pidemmän päälle.
Minulle tuo ajatus on vain todella vieras. En pysty kuvittelemaan miten tuohon voisi tylsistyä kun vaikutus tuntuu olevan sellainen, että kaikki on vähän parempaa. No, pidemmän päälle en voi mitään sanoakaan.

Varmaan sitten vaikutuksissakin jotain eroja. Eilenkin oli sellainen kokemus, että melkein voisi trippiraportin kirjoittaa. Istuin alas meditoimaan ja hengitin pallealla niin kyllä siinä oli hetken päästä uskomattomia energioita tunnettavissa. Kirjaimellisesti en tuntenut huippuhetkinä enää uloshengitystä, näin vain valkeana hehkuvan pallon jossain tuossa suun kohdalla.

DXM + kannabis olisi tarkoitus testata jossain vaiheessa, kaveri kerran sanoi, että boostasi hänellä voimakkaasti. Voi kuulostaa aika peruskombolta tuo kannabis, mutta joo.
spasm
OD

Post by spasm »

Lymykonna wrote:
spasm wrote: Mut anyway, kyllä tuo kannabis rupeaa pelkkänään tökkimään pidemmän päälle.
Minulle tuo ajatus on vain todella vieras. En pysty kuvittelemaan miten tuohon voisi tylsistyä kun vaikutus tuntuu olevan sellainen, että kaikki on vähän parempaa. No, pidemmän päälle en voi mitään sanoakaan.

Varmaan sitten vaikutuksissakin jotain eroja. Eilenkin oli sellainen kokemus, että melkein voisi trippiraportin kirjoittaa. Istuin alas meditoimaan ja hengitin pallealla niin kyllä siinä oli hetken päästä uskomattomia energioita tunnettavissa. Kirjaimellisesti en tuntenut huippuhetkinä enää uloshengitystä, näin vain valkeana hehkuvan pallon jossain tuossa suun kohdalla.

DXM + kannabis olisi tarkoitus testata jossain vaiheessa, kaveri kerran sanoi, että boostasi hänellä voimakkaasti. Voi kuulostaa aika peruskombolta tuo kannabis, mutta joo.
Joskus tuo ajatus oli mulle myös ihan vieras, mutta näköjään tähänkin kyllästyy. Ehkä jos pitäisi oikeasti pitkän tauon, esim. 2 vuotta, voisi taas maistua.

DXM + kannabis on aina ollut mulla melkeinpä suosikkikombo, aivan mahtavasti vaikuttaa dexmin kanssa.
Uruk-Hai
Karvakuono

Post by Uruk-Hai »

Happo, sienet kannjabisbudi<3. Tarviiko muuta sanoa? Euforia, taivas, visuaalien ja fraktaalien ilotulitusta.. Ooh. Vidja et oon kuoseis 8)
Other planes lie beyond the reach of normal sense and common roads, but they are no less real than what we see or touch or feel..
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Savu ei varsinaisesti ole psyke, mutta itse sen luokittelisin samaan kastiin etenkin kun muitten "oikeitten" psykedeelien, tai dissojen kanssa combottaa. Muuttaa todella isolla kaavalla tripin suuntaa. useimmiten intensiivisemmäksi ja (jos nyt näin haluaa ajatella) niin parempaan suuntaan voimistavalla tavalla.

savu joko herättää alkuperäinen päihteen kokonaan henkiin, ja vähintäänkin useimmiten "laskuissa" nostaa taas aivan uudelle peakille, jota voi useimmiten vielä jatkaa uusilla savuilla muutamia kertoja. Hyvin paljon uutta asiaa irtoaa mikäli on siinä kuosissa että sitä vielä pystyy vastaanottamaan.

Täytyy kuitenkin muistaa että ei aivan noviisina lähde suuressa psykedeelitaajuuksilla nostattamaan oloa savulla.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Kannabiksessä kyllä on mielestäni psykedeelien piirteitä.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Lymykonna wrote:Kannabiksessä kyllä on mielestäni psykedeelien piirteitä.
Samaa mieltä. Voi tietysti riippua aivan ihmisestä itsestä miten kannabis häneen vaikuttaa , mutta itselläni useinmiten erittäin psykedeelisesti isommilla doseilla.
Ahab

Post by Ahab »

Varsinkin syötynä kannabis on psykedeeli.
frapathea

Post by frapathea »

Kannabishan stimulantti-depressantti-hallusiogeeni-antipsykootti (noinko se meni) jaottelussa sijoittuu aika keskelle, vähän lähemmäs hallusiaogeeniä ku antipsykoottia? Se on siis vähän kaikkea ja ei mitään.

Omasta mielestäni joo vaihtelee ihan vidusti, mutta yleensä tulee vitun irtaantunut olo, raajat siirtyy jonnekin, oon jollain eri layerillä kuin muut? En tiedä mitä tuo sit olis mulle.

Hohoo offtopicsaatana
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Tällaisella mallillahan noita on pyritty selittämään kaksiulotteisessa tasossa:

http://en.wikipedia.org/wiki/Psychoacti ... al_effects
AD_HD @ synirc
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Erowidissa määritelmäksi on taas annettu varsin kiinnostava "Intoxicant; Stimulant; Psychedelic; Depressant"
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Lymykonna wrote:Erowidissa määritelmäksi on taas annettu varsin kiinnostava "Intoxicant; Stimulant; Psychedelic; Depressant"
Olen varmaan sitten jotenkin vajaa, mutta en jotenkin ymmärrä että mitä vittua tuo "intoxicant" tarkoittaa?
spasm
OD

Post by spasm »

Pakanasoturi wrote:
Lymykonna wrote:Erowidissa määritelmäksi on taas annettu varsin kiinnostava "Intoxicant; Stimulant; Psychedelic; Depressant"
Olen varmaan sitten jotenkin vajaa, mutta en jotenkin ymmärrä että mitä vittua tuo "intoxicant" tarkoittaa?
päihde, päihdyttävä(, huumaava)

intoxicant = a drug that can produce a state of intoxication
spasm
OD

Post by spasm »

Heh, periaatteessa tuli kokeiltua aika erikoista komboa eilen.

Amanita muscaria + Peganum harmala + Salvia divinorum

Täytyy kuitenkin paljastaa, että amanitojen vaikutus oli hyvin loppuvaiheessa kun salvia tuli kehiin.
Bunnyh
Tuppisuu

Post by Bunnyh »

Parhaimmat vaikutukset olen saanut eri psykedeelien yhdistelmällä, aina välillä kannabista polttaen. Varsinkin DiPT + Bromo-Dragonfly oli varsin mukava, ja vaikutus oli hyvin erilainen kuin kummallakaan noista yksinään. Myös LSD + DOI oli varsin vakuuttava yhdistelmä, joskin LSD:n vaikutus loppui liian lyhyeen.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Olen kuullut että amanita+salvia combo johtaa melko usein jonkinsorttiseen (ajatus/aika)looppiin
spasm
OD

Post by spasm »

Shro wrote:Olen kuullut että amanita+salvia combo johtaa melko usein jonkinsorttiseen (ajatus/aika)looppiin
Itsellä ei looppia niinkään ollut, mutta amanita-vaikutukset olivatkin jo aika finaalissa. Kuulostaa kyllä ihan mahdolliselta/todennäköiseltä, ainakin jos amanitaa on nautittu isompi annos.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Yhdellä tuttavallani käynyt näin kun kokeili salviaa.
Vähän otteita trippireportista;
Trippailin pari tuntia transseissa,sitten mieleeni palasivat erowidistä luetut kauhujutut 24 tunnin ajatusloopeista
mitä jotkut onnettomat ovat joutuneet kokemaan yhdistettyään Salvian ja kärpässienet.Ajattelin vitsinä että voisin
vaikka koittaa joskus,naureskelin hullulle ajatukselle,hiljennyin ja mietiskelin todella millaista olisi loopata
24 tuntia FYYSISEN MAAILMAN AIKAA Salvia avaruudessa.
Hetkeä myöhemmin laitoin bongiin kylmät vedet ja King-Size pesän täyteen mahdollisimman hienoksi jauhettua
huippulaatuista Salvian lehteä mahdollisimman löysästi,jotta saan imettyä koko pesällisen yhdellä hitillä.

Kävin sängylleni makaamaan,asettelin tyynyjä nilkkojen,polvitaipeiden,alaselän ja niskan alle,päälleni vedin
peiton,huone oli hiljainen ja pimennetty lukuunottamatta himmeää punaista valoa.Nousin istumaan sängylleni
ja kohotin bongin huulilleni.FIRE IN THE HOLE! savustin salvian bongin pulloon,hengitin ulos ja imaisin koko
satsin ruumiini sisälle,siirsin tietosuutta syvemmelle ja ohjasin salvian sakraalichakran hermostoon.Ehdin juuri
laittamaan bongin lattialle ja asettumaan hyvin kun motoriikka hävisi...

...En tiedä missä olen,en tiedä kuka olen,en tiedä mitä tapahtuu...
..näen kauas ulottuvat fraktaloituvat
ääriviivat miehestä jolla on salkku kädessä,kuva
spiraloituu minua kohti,tunnen että joku on tulossa,en tajua mitä tapahtuu ja olen jännittynyt.Päässäni
kuuluu kysymys: "Kuka on tulossa?" ehdin ajatella "täh..? vastaus kuuluu "väärä vastaus!" ja homma alkaa
alusta.Salkkua kantava mies alkaa fraktaloitumaan minua kohti,kysymys toistuu "kuka on tulossa?"
"täh..miten voin tietää!?,en tiedä missä olen,mikä olen tai mitään muutakaan!" "väärin" sama alkaa alusta.
Sama looppi toistui hyvin monta kertaa,aikaa ajatella vastausta oli alle sekuntti ennenkun tietosuus terminoitiin
ja looppi alkoi taas.Loppupeleissä pointti taisi olla ettei pidä ajatella yhtään mitään vaan olla meditaatiossa
niin tietää kuka on tulossa,keräsin pisteet ja en ajatellut mitään yhdellä kierroksella.
spasm
OD

Post by spasm »

Huhh. Tuli testattua dxm+savu+salvia komboa. härskiä settiä.
growy
Kameleontti

Post by growy »

spasm wrote:Huhh. Tuli testattua dxm+savu+salvia komboa. härskiä settiä.

Kuullostas hyvältä.. kerros vähä :shock: 8)
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
himalaya
Karvakuono

Post by himalaya »

HBWR + silokit + savut

mitä mieltä ootte tollasest kombosta? oon tilaamas hbwr ja sienii tulossa ja savuu kans ja ajattelin et jos kombottas? ni onko kukaan kokeillu? kokemuksia ja mielipiteitä otetaan vastaan =))