niin aattelin niitä tilattavia ´´vaihtoehto´´ mömmöjä, ku kaverit sano että ainaki se algerian blend sieltä relaxing osiosta o toimivaa ni mitä itte luulette? et kai sil ny pienet vaikutukset o... aattelin et jos tilais kratomii ja ayahuascaa ni siin samas vois kokeil tota, kannaa, sit semmosta ku white lily (pieni luulo et vois toimii) ja jotai niitä herb extracteja ku niistäki luulis jotai saavan irti... ainoostaa kova hinta pelottaa...
ja eikös ainaki tuo passionflower extract 5X pitäis iha toimiva mao olla? voi vaa ol vähä turha jos ottaa jotai muuta esim. harmalaa...
sitten tuo absintti kitti vois ol aika hieno koriste esine
eli mielipiteitä ja et onko teen mielestä mitää muuta mitä kannattis tilata?
ps. alkaa ol koht aikamoine varasto kaikkii päihteitä, varsinki näit helposti saatavii esim. poppers, ilokaasu, lsa jne. jne.
niin ja tommone kans löyty Leonotis Leonurus (tai lion's tail tai wild dagga) eli mahtaisko moisella olla mitää virkaa? kehuvat parhaaks vaihtoehto poltettavaks...
Jätä ihan suosiolla tilaamatta kaikki nämä 'vaihtoehto' höpöt! Ayahuasca ja Salvia ei taasen ole mitään vaihtoehto kamaa vaan todella vahvoja hallusinogeenejä, yksiä maailman vahvimmista jopa. Salvia tosin on siinä ja siinä saatko sen tullista läpi, hyvällä onnella kylläkin. Mutta siis jos minulta kysytään niin näillä ei tee yhtikäs mitään!
Jos päätät kuitenkin tilata esim. Ayahuascaa niin muista sitten varovaisuutta kokeillessasi tätä substanssia, ei vedä varmastikaan aiemmat tripit tälle vertoja! Eikä se varovaisuus ole muidenkaan ainesten kohdalla pahitteeksi.
BTW, mistä muuten olet popperssia saanut ostettua? Vieläkö sitä myydään ihan hyllytavarana?
Ayahuascasta sen verran että se aiheuttaa erittäin intensiivisen ja todentuntuisen matkan. Malttia sen dosen kans, sekoamista ei tarvitse pelätä mutta kokemus on usein vaikea ja suurilla annoksilla vaikeat hetket saattavat tuntua sietämättömän pahalta, tämä omien kokemuksieni perusteella.
siis kyllä tuosta ayahuascasta on ennestään ihan runsaasti kokemusta, ja tarkotus ei tavallaan ollut rinnastaa sitä ja krotomia höpöihin, vaikka minusta monet pitävät sitä sellaisena johtuen helposta saatavuudesta... mutta ei se minusta mikään hirvittävän vahva ole (salvia kylläkin on, vaikka se niin lyhyen tripin antaakin)
taisin vaan pistää vähän epäselvästi... eli meinasin että jos tilaisin näiden kunnon juttuen lisäksi vähän höpöjä... mutta itse ainakin uskon että se passionflower extracti voisi olla jotenkuten toimiva mutta turha sitä on testaamaan ruveta kun kumminkin saa harmalaa halvemmalla... :?
Olisi kiva kuulla niistä vaihtoehtoisista 'höpöhöpöistä' miten mikin toimii todellisuudessa. Itse kun olen niistä kiinnostunut. Yleensä tuppaa vaan toimimaan placebona. Salviasta viellä, että mielestäni olisi todella kannattavaa aloittaa pelkillä lehdillä. Niistäkin voi saada hyvinkin intensiivistä trippiä, kunhan vaan on kärsivällisyyttä
tRip wrote:Salviasta viellä, että mielestäni olisi todella kannattavaa aloittaa pelkillä lehdillä. Niistäkin voi saada hyvinkin intensiivistä trippiä, kunhan vaan on kärsivällisyyttä
Minä aloitin kymppi äksällä
...ja tuosta harmalasta sen verran että sitä tuskin kannattaa käydä sellaisenann nauttimaan, on meinaan aivan hirveän makuista ja annostuskin pitää olla melkoinen, jos siis pelkästään tätä ottaa. Täälläkin on käyty siitä keskustelua. Mukavan lisän se sienimatkaan tuo, mimosasta puhumattakaan.
tRip wrote:Salviasta viellä, että mielestäni olisi todella kannattavaa aloittaa pelkillä lehdillä. Niistäkin voi saada hyvinkin intensiivistä trippiä, kunhan vaan on kärsivällisyyttä
Minä aloitin kymppi äksällä
No huh! en osaisi edes kuvitella kuinka pitkälle 10x:llä pääsee, varsinkin ekalla kerralla, kun jo pelkillä lehdillä pääsi pitkälle.
Mutta kyllä se niin on, että seuraavaksi kokeilisin mielelläni 5x:ää tai jopa 10x:ää. Lehtiä kun pitää se verran paljon kuitenkin poltella.
Salvia on loppujen lopuksi aika 'lempeä' päihde. Puhun nyt siis vain lehdistä
Muita vaihtoehtoisia on juuri kratom, josta erityisesti pidän mutta toleranssi kasvaa itselläni todella nopeasti.
Sitten on näitä 'ei niin päihdyttäviä yrttejä' lukuisia mitä on tullut kokeiltua.
No mutta kymppiäksää ei tarvitsekaan poltella kovin isoa määrää, ei se kyllä niin hyvän makuista ole että kehtaisi alkaa isompaa määrää hiisaamaan. Lehtiä ehkä olisi paras käyttää puresekelemalla. Tätä metodia en itse ole kokeillut.
Maor wrote:No mutta kymppiäksää ei tarvitsekaan poltella kovin isoa määrää, ei se kyllä niin hyvän makuista ole että kehtaisi alkaa isompaa määrää hiisaamaan. Lehtiä ehkä olisi paras käyttää puresekelemalla. Tätä metodia en itse ole kokeillut.
Totta, että 10 äksää ei tarvittekaan polttaa suurta määrää. Mutta kun kyse on ensimmäisestä kerrasta niin voi 'lipsahtaa' turhankin tuhti määrä, jolloin trippi voi olla ensikertalaisellle turhankin intensiivinen.
Paras metodi lehdillä on niiden pureskelu + polttaminen.
No jokatapauksessa ite tykkään 'tutustua' ensin aineeseen ennenkuin otan mitään järjettömiä määriä.
White Lilystä en tie mut oon nähny dokumentit ku kaks tyyppii vetää Egyptian water lilyä eli siis kai blue lilyä ja kyl ne siit selkeet kuosit saa. siis jotai alkoholi/pilvi tasosta mut vaan hieman erilaisena.
passionflower extractia saa luontaistuote kaupasta. en tie tosin et miten ne on extraktoituja et jos ovat tehneet sen nii et mao-estäjät tuhoutuu siit tai jotai. damiana ekstraktia taisi myös löytyä.
Ahab wrote:passionflower extractia saa luontaistuote kaupasta. en tie tosin et miten ne on extraktoituja et jos ovat tehneet sen nii et mao-estäjät tuhoutuu siit tai jotai. damiana ekstraktia taisi myös löytyä.
No jos ei satu olemaan kontakteja tyyppeihin joilta saa vahvempia aineita ja eikä riitä pokkaa tilata jotain jonka kanssa tullissa voisi tulla ongelmia niin onhan noita kiva kahlata läpi.
Olen toki itsekkin huomannut monesti ette tämähän nyt oli taas ihan turhaa kamaa mutta tulipahan kokeiltua. Nytkin on ibogat tilauksessa mutta en varmaan olisi uskaltanut moisen kanssa alkaa säätää jos ei ensin olisi ollut kokemusta kevyemmistä.
Ja tuskin kukaa noista höpöhöpöistä hakee muutenkaan ihan yhtä vahvaa kokemusta.
Jos realistisia ollaan niin kyllähän noissa rahat menee vähän hukkaan kun samalla rahalla saisi vahvempiakin. Jotkut pystyvät nauttimaan niistä vähäisistäkin oloista joita näillä saa, toiset taas turhaantuvat. Ei mulla kai mitää asiaa ollu
Joskus on vaan kiva olla vaan 'luomu-oloissa' ilman sen kummpaa päihdehakuisuutta. Jos siitä tulee hyvä mieli/olo niin silloinhan se on jo toiminu eikä rahat ole mennyt hukkaan... Kukin tyylillään. Kratom on ehkä ainoa josta vois sanoa, että on ihan jopa kunnon tavaraa varsinkin lailliseksi päihteeksi.
tRip wrote:Joskus on vaan kiva olla vaan 'luomu-oloissa' ilman sen kummpaa päihdehakuisuutta. Jos siitä tulee hyvä mieli/olo niin silloinhan se on jo toiminu eikä rahat ole mennyt hukkaan... Kukin tyylillään. Kratom on ehkä ainoa josta vois sanoa, että on ihan jopa kunnon tavaraa varsinkin lailliseksi päihteeksi.
tuo on tavallaan erittäin totta... mutta toisaalta usein ne luonto-olotkin saattavat olla melko epäterveellisiä... esim. särkynyt sydän joten kun ajattelee sillä tavalla että kannattaako sitä terveyttään moiseen tuhlata... tai jotain (itse en ajattele noin) ja voihan sitä luomu-oloa hakea vaikka lenkiltä tai salilta ja onhan sitä itsellä kasvanut kaikenmailman höpöhöpöjä ja onhan niitä joskus ollut kiva tutkia kun on jotain mietoa halunnut...
oxycontin wrote:niin aattelin niitä tilattavia ´´vaihtoehto´´ mömmöjä, ku kaverit sano että ainaki se algerian blend sieltä relaxing osiosta o toimivaa ni mitä itte luulette? et kai sil ny pienet vaikutukset o..
Yksi pussillinen tuota on tullut poltettua, ja mielestäni se toimii kuin huono lehti. Ja tosiaan tolla ei pysty mitään boostaamaan, joten jos aiot testata niin kannattaa polttaa selvään päähän niin jotain edes tuntuu.
Olen miettinyt sitä, mitenköhän nuo vaihtoehtorehut toimisisivat ekstrakteina volcanosta/mistä tahansa vaposta vapotettuna. Voisi olla pätevä vaihtoehto sille kasojen polttamiselle.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Löysin kivan head shopin mikä myy mm. salviaa kuivattuna + extractina. Siel on myös tälläsiä "laillisia ekstaasin korvikkeita"
Mitenhän on, luuletteko että toimii?
"Pep-pill
Effects:
Euphoric, loved up, chatty, sensual.
Recommended Use:
Take on an empty stomach approx 1 hour before going out, taking 1 will be mild but gives you a nice warm happy feeling, if this isn't enough after 1 hour take the other. for best results take both together.
artemisia absinthium wrote:Löysin kivan head shopin mikä myy mm. salviaa kuivattuna + extractina. Siel on myös tälläsiä "laillisia ekstaasin korvikkeita"
Mitenhän on, luuletteko että toimii?
"Pep-pill
Effects:
Euphoric, loved up, chatty, sensual.
Recommended Use:
Take on an empty stomach approx 1 hour before going out, taking 1 will be mild but gives you a nice warm happy feeling, if this isn't enough after 1 hour take the other. for best results take both together.
Tuo nyt esimerkkinä.
Vois ehkä ihan uteliaisuutta kokeilla, maksaa 5 puntaa (jotain 7euroa) 2kpl
Melko kalliita on jos 5 puntaa 2kpl
Onko lueteltu mitenkään yksityiskohtasemmin, esim mitä aminohappoja sisältää ja kuinka paljon?
Mulla on kokemusta vaan omasta 'sekotuksesta' tryptofaania ja monivitamiinitabletti, joka juuri sisälsi näitä b- vitamiineja ja c vitamiinia.
Sitä voisi ehkä jollain tapaa verrata tohon 'Pep-pil' kuvaukseen.
artemisia absinthium wrote:Piperazine Blend
Mitähän toi on?
Onko Salvia siellä lailista? Sitä voisin suositella
Jep Ainut mikä pidättelee, on tripsitterin puute. Kämppiksistä ei ainankaan löydy yhtään potentiaalista. Onko muuten kallista, esim. 5g kuivattua salvian lehteä on 10 puntaa (16 euroa).
Lehteä voi kokeilla yksinkin.. niin mä ainakin tein Vaikka sitteri onkin suositeltava vähänkin isommilla annoksilla. Ite trippasin ekan kerran makuuhuoneessa, mutta päädyin että turvallisempi on mennä pimeeseen vessaan, joka osottautui loistavaksi paikaksi yksin poltettaessa. Kaikki oli käden ulottuvilla eikä tarvinnut pelätä esim. tuhkan tippumista matolle. Ja pitää muistaa ettei lähde mihinkään harhailemaan... meinaan voi olla aika päätöntä harhailua jos lähtee. Kyllä kuitenkin jos sen tiedostaa niin kaikki menee hyvin.
Niin hinnasta, aika kallista on jos 5g maksaa 10 puntaa :?
Ite maksoin 28g, 14 euroa. Tosin onhan niitä eri laatusia. Luulen, että jos on sama paikka missä myytiin niitä 'esson' korvikkeita niin on vähän kusetuksen makua.
Huh tulipa tekstiä, kun innostuin.
Niin parhaimmat kokemukset mulla on mutustelu + polttaminen
Jep Ainut mikä pidättelee, on tripsitterin puute. Kämppiksistä ei ainankaan löydy yhtään potentiaalista. Onko muuten kallista, esim. 5g kuivattua salvian lehteä on 10 puntaa (16 euroa).
Kovikset eivät mitään matkavahteja käytä, sitäpaitsi yksin tripatessa pääsee melko paljon syvemmälle, jos pää vain kestää. Ei se vahti kyllä pahasta ole laisinkaan, jos hitusenkaan epäilyttää matkailu.
Niin no ennempää on ollut aina joku muu messissä kun oon poltellut salviaa, aika pieniä annoksia tosin. Ehkäpä sitä tosiaan pääsis sitten syvemmälle jos yksikseen jossain pimeessä istuskelis.
Pelkään vaan et lähden kolistelemaan rappusia alas tai muuten vaan riehun paikat hajalle trippaillessani
artemisia : piperazine blend tarkoittaa piperatsiini sekoitusta, siis siinä on monia eri pipperatsiineja todennäköisesti ainakin TFMPP:tä ja mCPP:tä. Toimivat kyllä, ovat ihan potentiaalisia stimulantteja, yksistään eivät lukemani perusteella olle kovinkaan kummoisia, mutta kun niitä kombottelee muiden piperatsiinien kanssa niin antavat essojen/pirin kaltaisia vaikutuksia.
Vitamiinit ja nuo muut mitä noissa piperatsiinikomboissa joita briteissä myydään ovat niissä parantamassa oloa ja vähentämässä sivuvaikutuksia.
Ruotsissa muuttuu maaliskuun alusssa laki niin että TFMPP ja jotkin muut piperatsiinit muutuvat laittomiksi. Tanskassa jo viime vuoden lopussa jotkin piperatsiinit julistettiin laittomaksi, ainakin BZP ja TFMPP siellä.
artemisia absinthium wrote:aan et lähden kolistelemaan rappusia alas tai muuten vaan riehun paikat hajalle trippaillessani
Ei ollenkaan paha pelko, mutta henk.kohtaisesti en kyllä ainakaan salvia tripillä paljoa pysty 'riehumaan'. ..enkä kyllä oikein muillakaan tripeillä ole juurikaan sekoillut.
artemisia absinthium wrote:aan et lähden kolistelemaan rappusia alas tai muuten vaan riehun paikat hajalle trippaillessani
Ei ollenkaan paha pelko, mutta henk.kohtaisesti en kyllä ainakaan salvia tripillä paljoa pysty 'riehumaan'. ..enkä kyllä oikein muillakaan tripeillä ole juurikaan sekoillut.
Itse olen huomannut, että salvian kanssa lähtee kontrolli niin täydellisesti, että voisi tehdä ihan mitä tahansa mitä muuten ei koskaan... lyhythän se kesto tosin on, mutta kyllä parissa minutissa ehtii jotain kohtalokasta.
Kannattaisi lukea ja ajatella mitä lukee, ei vain katsoa otsikko ja tehdä sitten päätelmiä siitä. Lähes koko tämä thredi on ns. offtopicia. Kukaan ei missään vaiheessa ole väittänyt salviaa, sieniä tai vastaavia tunnettuja aineita höpö höpöksi.
Jenkeissä eri intiaaniheimoilla ei muuten ole oikeuksia peyoten nauttimiseen. Oikeudet on NAC:lla
United States federal law (and many state laws) protect the harvest, possession and consumption (but not cultivation) of peyote as part of "bonafide religious ceremonies" (the federal regulation is 42 USC §1996a, "Traditional Indian religious use of the peyote sacrament," exempting only Native American use, while most state laws exempt any general "bonafide religious activity"). These laws notwithstanding, religious or therapeutic use not under the aegis of the Native American Church has often been targeted by local law enforcement agencies, and non-natives attempting to establish spiritual centers based on the consumption of peyote as a sacrament or as medicine, such as the Peyote Foundation in Arizona, have been prosecuted.
Jenkeiss myönnettiin, tai siis ei kielletty, UDV:tä (O Centro Espirita Beneficiente Uniao do Vegetal) käyttää ayahuascaa uskonnollisissa menoissaan.
Tuo mitä sanoit kulttureista on asiaa. Monet aineet mitä me pidämme höpöhöpö yrtti paskana ovat enemmän tai vähemmän merkittäviä osia jotain kulttuureja ja uskontoja. Tai ovat ainakin olleet.