Entisenä bläkkärinä allekirjoitan tuon kuvauksen täysin:lol:. Ja kyllä, leppoista porukkaa ovat viimeisen päälle, ainakin ne jotka minä tunnen.Pitäisköhän alkaa hevariksi? Siis ihan klassiseksi äijä-hevariksi. Ei tarttis paljon miettiä mitä laittaa päälle mihinkin tilaisuuteen. Ne on varmaan maailman suomalaisimpia (lue käytönnöllisimpiä) pukeutujia. Parta ja pitkä letti takaa kiinni. Ei tarvitse hoitaa. Uudet maiharit ja mustat farkut tarvii ostaa ehkä parin vuoden välein, sen jälkeen riittää että on kaapissa vaan helvetillinen kasa bändipaitoja.
Hippivaatteet !
-
psyke
- Lepakko
Re: Hippivaatteet !
-
tila saha
- Lepakko
sanottava samaa. ja hyvä nahkarotsi rokkaa läpi elämän.
"Enjoy finding your Alter Omeeba Ego." sanotaan hippikledju sivulla.
(oma ulostettu ego lähinnä rapakon takaista lökäilyä kombotettuna kaamosmasennukseen plus loks)
"Enjoy finding your Alter Omeeba Ego." sanotaan hippikledju sivulla.
(oma ulostettu ego lähinnä rapakon takaista lökäilyä kombotettuna kaamosmasennukseen plus loks)
vittumäpoltanpäiväkodin!
-
PSYCONAUT
- Psykonautti
nääh, ei nahka vaatteita, hamppuvaatteet kunniaan perkele 
-
Ahab
Mistähän sais sellasia isoja myssyjä johon mahtuu locksit. On mulla yks sellanen tetuanista ostettu mut ei kehtaa pitää sitä enää ku se on liian rasta
yritin värjätä sitä mut ei oo ainakaan toistaseks onnistunu.
Aina ku näkee jollain hienon myssyn ni sen on aina joku mutsi tai tyttöystävä kutonu
Aina ku näkee jollain hienon myssyn ni sen on aina joku mutsi tai tyttöystävä kutonu
-
artemisia absinthium
- Apteekki
Sellaisia myssyjä on ihan superhelppo virkata jos virkkuukoukku yhtään pysyy kädessä. Periaattessa koko myssyn voi tehdä samalla perussilmukalla, alottaen pipon keskeltä. Virkkaa vaan niin kauan kunnes pipo on tarpeeksi iso, yleensä se neulos jollain mystisellä tavalla kiristyy loppua kohden niin että siitä tekeleestä tulee pipon mallinen, eikä vaan sellainen levy.
-
Ahab
No kun en osaa pätkääkään
on kai pitänyt opetella mutta ei oo ollu opettajaa ja on vaan jäänyt. Ehkä pitäis lainata kirjastosta joku Virkkaus for dummies.
-
Ayrenum
- Lepakko
Mites http://pipovimma.vuodatus.net/ ?Ahab wrote:Mistähän sais sellasia isoja myssyjä johon mahtuu locksit. On mulla yks sellanen tetuanista ostettu mut ei kehtaa pitää sitä enää ku se on liian rasta :oops: yritin värjätä sitä mut ei oo ainakaan toistaseks onnistunu.
Aina ku näkee jollain hienon myssyn ni sen on aina joku mutsi tai tyttöystävä kutonu :(
olet oikeassa.
-
jakoavain
Re: Re:
Onko tuolta hippiesshopista tilattaessa ihan perus tilauksenhinta + postarit jotka kerrotaan sit 27% (alv+tulli) ?jakoavain wrote:Kysymys kuuluukin, onko teillä kokemuksia liikkeestä? Iskeekö siihen järkyttävät verot ja kaikki muut vielä kaupan päälle?
Edit. Näyttää olevan tulli vaatteidenkohdalla 12% O___o
Edit.2 Sinne meni sit haave elämäni rakkaudesta... ahhhh.. hienoin huppari ikinä! Tarvii kait teettää tuollainen tai säätää itse.. ei olisi edes vaikeaa loppujenlopuksi

-
Ahab
Kävin viikonloppuna mutsin luona opettelemassa kutomistaAhab wrote:No kun en osaa pätkääkäänon kai pitänyt opetella mutta ei oo ollu opettajaa ja on vaan jäänyt. Ehkä pitäis lainata kirjastosta joku Virkkaus for dummies.
-
PSYCONAUT
- Psykonautti
Olen tässä muutama viikko sitten alkanut harjoittelee tota pipojen virkkausta ja nyt ku sen oppi ni niitä pipoja tuleeki koko ajan tehtyä ja vaikka itse kehunkin niin perkules niistähä on tullu hienoja 
Juuri sellaisia kuin itse haluaa saa vain itse tekemällä sanon minä
Juuri sellaisia kuin itse haluaa saa vain itse tekemällä sanon minä
-
Touchet
- Moderator
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Uke
- LD50
Emmä nyt niin hippivaatteista tiedä, mut oon aina virkannu omat piponi tosta 7. luokasta lähtien
No ok, oon toki ostanukki pipoja, mut aika paljon on tullu virkattua pipoja. Myöskin kaulaliinoja, lapasia....

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
W10
- Kameleontti
Perkele! Nää on varastanu mun idean!Touchet wrote:http://www.moleculewear.com/
Pari päivää sitten juuri painoin paitaan morfiinin rakennekaavan ja pohdin, että voisi perustaa paitakaupan jossa myydään juuri tuollaisia paitoja.
Noh takaisin sorvin ääreen...
Edit: Niin onko hyviä suomalaisia pipokauppoja, josta tämmöiset takkupäiset ihmiset löytäisivät sopivia myssyjä?
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Uke
- LD50
Tossa oli jotain: http://www.topstreetwear.com/system/sea ... &b=&m=0&q=W10 wrote:Perkele! Nää on varastanu mun idean!Touchet wrote:http://www.moleculewear.com/
Pari päivää sitten juuri painoin paitaan morfiinin rakennekaavan ja pohdin, että voisi perustaa paitakaupan jossa myydään juuri tuollaisia paitoja.
Noh takaisin sorvin ääreen...
Edit: Niin onko hyviä suomalaisia pipokauppoja, josta tämmöiset takkupäiset ihmiset löytäisivät sopivia myssyjä?

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.