Moi kaikille.

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Shavu
Psykonautti

Moi kaikille.

Post by Shavu »

Moro vaan kaikille! Olen lukenut tätä foorumia mielenkiinnolla ja se on oikein antoisa ja mukava. :wink: Joten nyt siis uskaltauduin astua esiin keskustelemaan teidän kanssanne.
Minun kokemukseni:
-Kannabis (2x) Molemmat kokemukset miellyttäviä ja erittäin rentouttavia.
-(Alkoholi, tupakka)
-Kodeiini, ihan kiva ja rento kokemus. (70mg)
-Lukuisia kolmiolääkkeitä tullu säädettyä :?

Mitä suosittelette minulle seuraavaksi? Haluaisin kokea hyvän ja kohtuullisen pitkän tripin, vaikka tuo taisi tulla jo ensimmäisestä kannabiskokeilusta.

Ja sitten vielä, että etsisin ystävää Keski-Suomesta kattomaan vähän mun perään jos trippaan jne. Jos tää kuulostaa sun jutulta niin pistä vaikka yv:tä tai kirjota viesti tässä topicissa. Iällä tai sukupuolella ei ole mitään väliä, ite oon kuitenkin vielä aika nuori. Ps. En oo mikään jammu 50v. ettei tartte sitä erikseen selittää täällä että kuinka jotkut molot kusettaa netissä teinejä :P
Lymykonna
Kameleontti

Re: Moi kaikille.

Post by Lymykonna »

Olet siis tässä tapauksessa kiinnostunut nimenomaan psykedeeleistä, vai?
Haluaisin kokea hyvän tripin
Tuohon vaikutat lähinnä sinä itse. Tai ei ainakaan voida sanoa, että se riippuisi käytetystä aineesta.
ite oon kuitenkin vielä aika nuori
Sinäänsä en iän puolesta sano mitään kun sitä en edes tiedä, mutta jos tunnet olevasi kovin nuori niin suosittelen lämpimästi keräämään kärsivällisesti tietoa ja odottamaan.
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

Lymykonna wrote:Olet siis tässä tapauksessa kiinnostunut nimenomaan psykedeeleistä, vai?
Haluaisin kokea hyvän tripin
Tuohon vaikutat lähinnä sinä itse. Tai ei ainakaan voida sanoa, että se riippuisi käytetystä aineesta.
ite oon kuitenkin vielä aika nuori
Sinäänsä en iän puolesta sano mitään kun sitä en edes tiedä, mutta jos tunnet olevasi kovin nuori niin suosittelen lämpimästi keräämään kärsivällisesti tietoa ja odottamaan.
No, joku psykedeeli olis mun juttu. Oon tosi kiinnostunu kaikista visuaaleista tms. En vaan oikeen tiiä että mikä olis se mun aine millä koen sen mitä haluan.

No emmä nyt ihan kauheen nuori ole, veikkaisin et yhtä vanhoja löytyy täältä. :) mutta suositelkaa mulle jotain mitä voisin tulevaisuudessa kokeilla. Ja laittakaa mahdolisimman tarkasti hyviä ja huonoja puolia mitä olette kokeneet.
Ahab

Post by Ahab »

Suosittelen selaamaan noita trippistooreja.
Ei kannata pitää mitään kiirettä vaan kartuttaa tietoja.
Hatsiakin on niin erilaista että siitä riittää ammennettavaa. Kokeile myös syötynä/juotuna.
Katso myös ketjut:
Psykedeelien viihdekäyttö
Psykedeelit: Mistä aloittaa vai kannattaako kokeilla edes?
Ensikertalaisen psykedeeli?
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

Kiitos paljon, Ahab. Näistä oli hyötyä. Olen lähinnä sieniä ajatellut seuraavaksi, mutta ei taida mistään saada enää :(

Pitää siis jotain muuta kehitellä. Mutta mitä mitä mitä siinä on se kysymysmerkki. LSA olisi lukemieni perusteella eurforisoiva ja hyvä kokemus, miten on? 8)
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Shavu wrote:Kiitos paljon, Ahab. Näistä oli hyötyä. Olen lähinnä sieniä ajatellut seuraavaksi, mutta ei taida mistään saada enää :(

Pitää siis jotain muuta kehitellä. Mutta mitä mitä mitä siinä on se kysymysmerkki. LSA olisi lukemieni perusteella eurforisoiva ja hyvä kokemus, miten on? 8)
Se kokemus riippuu ihan susta itsestäs. Ja muista toki set & setting. LSA Voipi kyllä olla ihan hyvä psykedeeli, noin ensikertalaiselle.

"Mitä suosittelette minulle seuraavaksi? Haluaisin kokea hyvän ja kohtuullisen pitkän tripin, vaikka tuo taisi tulla jo ensimmäisestä kannabiskokeilusta."

Tämä asia, jota tripiksi kutsun, ei ole lähelläkään kannabiksen tuomia oloja. Okei, syötynä ganja toimii psykedeelisesti, poltettuna ei niinkään. Mutta poltetusta ganjasta TRIPILLE, I don't think so.

Ja sitten vielä, kun mainitsit että oot kiinnostunut visuaaleista etc. Niin muista toki, että ne visuaalit ovat psykedeelien pelkkä silmänilo. Itse psykedeelinen trippi on kaikkea muuta kuin sitä pelkkää visuaalia. Henkinen puoli tulee vahvasti esille, ja saattaa yllättää jos hakee vain visuaalia.

Eipä kai mulla muuta. Jos päädyt jotain kokeilemaan, niin muistahan sitten se set & setting äläkä aliarvioi sen merkitystä.
"Taste
Ahab

Post by Ahab »

Shavu wrote:Mitä suosittelette minulle seuraavaksi? Haluaisin kokea hyvän ja kohtuullisen pitkän tripin, vaikka tuo taisi tulla jo ensimmäisestä kannabiskokeilusta.
Kannabis on poltettuna suht lyhytvaikutteinen verrattuna moniin psykedeeleihin. Sienet ja ayahuasca kestävät sen 4h mutta aika kulkee kuin unissa. Tuntiinkin mahtuu jo niin paljon. Toiset taas kestävät 12h jotkut +20h mutta ovat vähemmän intensiivisiä.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

No moi.

Huumeet rappeuttaa mielen ja lihakset. First train these/those or that. Unohda kolmiolääkkeet ne on pahoja.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Kalastaja wrote:No moi.

Huumeet rappeuttaa mielen ja lihakset. First train these/those or that. Unohda kolmiolääkkeet ne on pahoja.
Kauniin pelkistetytsti sanottu ja täyttä totta! Ota Tosta neuvosta vaari.

Ja rennosti sitten niiden psykejen kanssa. Turha kuumotus on turhaa ja voi pilata hyvänkin set&settingin.

PS.

Noihin sanoihin set & setting kannattaa (Täytyy) paneutua hyvissä ajoin ja suurella mielenpainolla.

PSYCHEDELIC EXPERIENCE FAQ fin VERSIO 1.0a

PPS.

Unohda Jenkem.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

D.E.S wrote:LSA Voipi kyllä olla ihan hyvä psykedeeli, noin ensikertalaiselle.
Itse suosisin ensimmäiselle kerralle mieluummin psiloja jos vain saatavilla on. LSAsta tuleva pahoinvointi ainakin usein "pilaa" koko tripin, LSAn ekstraktoimalla toki pahoinvointia voisi enemmän välttää.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
frapathea

Post by frapathea »

Usoda wrote:
D.E.S wrote:LSA Voipi kyllä olla ihan hyvä psykedeeli, noin ensikertalaiselle.
Itse suosisin ensimmäiselle kerralle mieluummin psiloja jos vain saatavilla on. LSAsta tuleva pahoinvointi ainakin usein "pilaa" koko tripin, LSAn ekstraktoimalla toki pahoinvointia voisi enemmän välttää.
Mulla se ei ainakaan pilannut, laattasin puolentoista tunnin jälkeen sen kun olin niellyt siemenet ja sitten meni kaikki paha olo pois just kun vaikutuksetkin alkoi tuntua, mut kai se on yksilökohtaista :P
Halluusi
Psykonautti

Post by Halluusi »

Itselleni ensimmäinen psykedeeli-kokemus oli ventovieraassa paikassa vuorilla sveitsissä. Oli kyllä aika hienoa!
Halluusi
Psykonautti

Post by Halluusi »

Alkaa jo ajatus vähän pätkimään, eli siis kyseessä oli LSD
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

Kiitos paljon kaikille vastanneille. Tästä topicista on varmasti minulle apua jatkossa.

Sieniä tai LSA:ta olen lähinnä ajatellut. Mutta ainakin tuo sienien tarjonta on vähäistä. Viime vuonna tarkistin monet paikat mutta en löytänyt ainuttakaan semiä.. :( Kärppäreitähän löytyy suunnilleen joka ojasta, mutta ne ei oikein jostain kumman syystä kiinnosta :D

Ajattelin tälläistä: Hankkisin 600 psinen siementä --> Teen niistä murskaa --> laitan vahvaan viinaan --> haihdutan viinan ja kaavin LSA:n kasaan. Olisiko tämä hyvä keino? Luin myös jostain, että siemenet voisi pistää apteekkibensaan ennen "viinavaihetta". Auttaisiko se asiaa ollenkaan? Tavoitteena siis pahanolon lieventäminen.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Shavu wrote:Ajattelin tälläistä: Hankkisin 600 psinen siementä --> Teen niistä murskaa --> laitan vahvaan viinaan --> haihdutan viinan ja kaavin LSA:n kasaan. Olisiko tämä hyvä keino? Luin myös jostain, että siemenet voisi pistää apteekkibensaan ennen "viinavaihetta". Auttaisiko se asiaa ollenkaan? Tavoitteena siis pahanolon lieventäminen.
Yks on, et murskaat ne siidut ja sekotat jogurttiin ja mysliin. Eka kerta se ei ees maistu miltään mut jatkossa siihen tulee semmonen yrjöttävä maku. Ei siitä niin kovinkaan paha olo tuu.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

Tofupekoni wrote:
Shavu wrote:Ajattelin tälläistä: Hankkisin 600 psinen siementä --> Teen niistä murskaa --> laitan vahvaan viinaan --> haihdutan viinan ja kaavin LSA:n kasaan. Olisiko tämä hyvä keino? Luin myös jostain, että siemenet voisi pistää apteekkibensaan ennen "viinavaihetta". Auttaisiko se asiaa ollenkaan? Tavoitteena siis pahanolon lieventäminen.
Yks on, et murskaat ne siidut ja sekotat jogurttiin ja mysliin. Eka kerta se ei ees maistu miltään mut jatkossa siihen tulee semmonen yrjöttävä maku. Ei siitä niin kovinkaan paha olo tuu.
Mutta alkaako kuitenkin oksettaa?
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Ahab teki raa'an alkaloidierottelun päivänsinen siemenille. Prosessista ja tripistä on selostus täällä: viewtopic.php?f=14&t=402
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
tila saha
Lepakko

Post by tila saha »

jos hetkellinen paha olo kuumottaa tai paha trippi pelottaa kannattaa jättää koko paska väliin. ja huonoa tripiä ei ole. paha voi olla. ja paha ei oo välttämättä huono. tripit ja mieli ei ole niin mustavalkosia.

itse en tekisi mitään pahanolon lievitykseen. se menee ohi.
vittumäpoltanpäiväkodin!
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Shavu wrote:
Tofupekoni wrote:
Mutta alkaako kuitenkin oksettaa?
Alkaa varmaan, mut ei tarkota, että oksentaisit ja vaikka oksentaisit, niin et varmasti toista kertaa. Joskus täytyy tripin kokeminen maksaa vähäisenä pahanolon tunteena. Ei oo kysymys mistän vaarallisesta tai tuskaisesta asiasta, vaan lievästä nauseasta, mikä kestää alle 45min.
Ahab

Post by Ahab »

Mä oon kyllä huomannu ihmisten kanssa trippaillessa että toiset kärsii tosta pahasta olosta enemmän ku toiset. Toisilla nauseat on niin pahat ettei saa ergoliini-siemenistä mitään irti kun on niin voimakkaan paha olo ettei oikein edes huomaa niitä tavoiteltuja vaikutuksia. Toiset taas ei ole moksiskaan. Toiset taas on niin kovaa jätkää kun eivät tunne mitään ja luulevat että toisilla nausea on yhtä vähäistä mutta heikkouttaan valittavat.
Sellaista olen myös huomannut että toiset eivät koe ikävää nauseaa mutta eivät kestä niin hurjaa psyykkistä menoa kun toiset taas kestävät vaikka mitä mielen raiskausta mutta fyysinen taistelu on rankkaa.
Pieni paasto ennen trippiä helpottaa mutta toisaalta se on vähän kuin laihdutuskuuri. Vaikutus ei ole pysyvä. Pitäisi muuttaa elintapojaan. Lisää liikuntaa ja vähemmän roskaruokaa.
En näe mitään syytä miksi ei poistaisi jostain kasvimateriaalista ne aineet jotka aiheuttavat vain pahaa oloa. Mutta pahaa oloa voi tulla silti koska halutut vaikuttavat aineet voivat myös aiheuttaa pahaa oloa. Sen verran on kestettävä ja se on melkeinpä parempi niin koska sitten osaa arvostaa enemmän niitä hyviä hetkiä kun se ei ole liian helppoa.
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

Touchet wrote:Ahab teki raa'an alkaloidierottelun päivänsinen siemenille. Prosessista ja tripistä on selostus täällä: viewtopic.php?f=14&t=402
Tämä lisäsi mielenkiintoani kovasti. Taidan kokeilla sitä perus viinaekstraktiota tässä joku päivä, pitää vaan ne siemenet keksiä jostain. Eiköhän niitä saa marketista, mutta tokkopa on toimivaa lajiketta? Onko muita toimivia lajikkeita kun Heavenly blue ja Pearl gates?
Thoxium

Post by Thoxium »

Eka kova huume oli DXM, jotain kuus kertaa sitä vetänyt ja viime kerrasta jotain 4kk(?). Nyt tuntuis et toi dxm on jättäny jälkensä mun päähän...
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Shavu wrote:
Touchet wrote:Ahab teki raa'an alkaloidierottelun päivänsinen siemenille. Prosessista ja tripistä on selostus täällä: viewtopic.php?f=14&t=402
Tämä lisäsi mielenkiintoani kovasti. Taidan kokeilla sitä perus viinaekstraktiota tässä joku päivä, pitää vaan ne siemenet keksiä jostain. Eiköhän niitä saa marketista, mutta tokkopa on toimivaa lajiketta? Onko muita toimivia lajikkeita kun Heavenly blue ja Pearl gates?
Varmasti on. Mutta tietenkin moni muukin tekijä kuin pelkkä lajike vaikuttaa siihen, että miten potentiaalisia siemenet voi olla. Kuten viljelyolosuhteet, säilytystapa, jne. Varmin keino on aina testata ensin pienillä annoksilla, sekä itseään ja omaa herkkyyttään, että tavaran voimakkuutta.

Ja aika summittaisia määriä tavaraa tulee heitettyä sisään psykedeelien (ja varsinkin näiden luonnosta peräisin olevien) kohdalla, koska annos itsessään ei vie minnekkään, ja jos arvioi jonkun määrän vaikuttavan juuri tietyllä tavalla, niin tulee ainakin jollain tasolla pettymään. Psykedeelit vain tuovat esiin tiettyjä mahdollisuuksia, joihin tarvitsee sitten itse tarttua. Mulla itsellä on niin, että otan joko "liian vähän" tai "tarpeeksi liikaa." Nykyään ehkä osaisi jotenkin intuitiivisesti katsoa, että minkälainen annos voisi olla sopivan iso ja sitten vain koittaa händlätä sen koko setin.
http://www.erowid.org/plants/morning_glory/morning_glory_info2.shtml wrote:The horticultural morning glories they talk about that contain LAA's [lysergic acid amides] are: Heavenly Blue, Pearly Gates, Flying Saucers, Wedding Bells, Summer Skies, and Blue Stars.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Psykedeelit ja muutkin huumeet ehtii kokeilla sitten kun on niiden aika (eli kun ne joskus vastaan tulevat). Sitä ennen voi käyttää aikaansa lukien trippistorreja kuola valuen ja runkata foorumeilla. Sitten kun aika tulee sitä on kyllä valmis. Tai sitten ei. Tai sitten huomaa olevansa sekaisin. Tai sitten ei.

Tämä ei ollut vittuilua. Tää on totta. (Ne hakee sut)

Vetäkööt kaikki mitä vetävät. Ihan sama. Kannattaa kuitenkin oman hyvinvoinnin vuoksi miettiä kahdesti: ei siihen tyyliin että onko tää juttu nyt hyvä vaiko sittenkin paha... liian mustavalkoista. Miettii sen sijaan että mitkä ovat omat motiivit ja tavoitteet ja mitä realistisesti ajateltuna uskoisi tämän ja tämän aineen hyödyttävän tässä asiassa ja missä määrin.

Muuten voi nimittäin kehittää itselleen ongelman, flipata, tai mikä pahinta, kehittyä huumevastaisesti valistavaksi hörhö-vajekiksi.

Ne hakee sut.

Jumala TIETÄÄ!
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

Asidyyli wrote:Psykedeelit ja muutkin huumeet ehtii kokeilla sitten kun on niiden aika (eli kun ne joskus vastaan tulevat). Sitä ennen voi käyttää aikaansa lukien trippistorreja kuola valuen ja runkata foorumeilla. Sitten kun aika tulee sitä on kyllä valmis. Tai sitten ei. Tai sitten huomaa olevansa sekaisin. Tai sitten ei.

Tämä ei ollut vittuilua. Tää on totta. (Ne hakee sut)

Vetäkööt kaikki mitä vetävät. Ihan sama. Kannattaa kuitenkin oman hyvinvoinnin vuoksi miettiä kahdesti: ei siihen tyyliin että onko tää juttu nyt hyvä vaiko sittenkin paha... liian mustavalkoista. Miettii sen sijaan että mitkä ovat omat motiivit ja tavoitteet ja mitä realistisesti ajateltuna uskoisi tämän ja tämän aineen hyödyttävän tässä asiassa ja missä määrin.

Muuten voi nimittäin kehittää itselleen ongelman, flipata, tai mikä pahinta, kehittyä huumevastaisesti valistavaksi hörhö-vajekiksi.

Ne hakee sut.

Jumala TIETÄÄ!
No jhooo, oon lukenu tätä foorumia varmaan kohta jo vuoden ja varmasti kaikki stoorit luettu läpi :D Mulla on vaan sellanen tunne et haluun kokea jotain hyvin erityistä, kuten päästä johonkin jännään paikkaan (mielessäni siis) ja tämä ei ole selvinpäin kuviteltuna yhtään jännää :P Viime kannabiksen polton jälkee jäi sellanen fiilis et jos tolla polttamisella pääsee jo noin pitkälle niin entäs sitte jotkut kovemmat aineet. Pystyn melkein näkemään silmissäni ne kieppuvat fraktaalit ja melkein tunnen leijuvani kun mietin sitä tunnetta. Se on vaan jotain sellasta mitä pitää vaan odottaa kärsivällisesti ja kehitellä pikkuhiljaa ne olot. Eli täytyy siis joku kerta päätyä sinne kaupan siiduhyllylle bongailee ne psinet ;)
Ahab

Post by Ahab »

Shavu wrote:Eli täytyy siis joku kerta päätyä sinne kaupan siiduhyllylle bongailee ne psinet ;)
Monilla ei muuten ilmene noilla ergoliini-siemenillä ollenkaan visuaaleja jos ei värien voimistumista lasketa. Ajattelin vaan jos olet lähinnä visuaalien perässä. Tai en tiedä voisiko olla paremmat mahdollisuudet CEV(closed eye visuals) näkyihin.
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

Ahab wrote:
Shavu wrote:Eli täytyy siis joku kerta päätyä sinne kaupan siiduhyllylle bongailee ne psinet ;)
Monilla ei muuten ilmene noilla ergoliini-siemenillä ollenkaan visuaaleja jos ei värien voimistumista lasketa. Ajattelin vaan jos olet lähinnä visuaalien perässä. Tai en tiedä voisiko olla paremmat mahdollisuudet CEV(closed eye visuals) näkyihin.

Noh, saa nähdä sitten.