Älkää vetäkö liikaa =)

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
RoboPoski
Lepakko

Älkää vetäkö liikaa =)

Post by RoboPoski »

Väitän, että päivittäinen kannabiksen pössyttely, tai varmaan minkä tahansa päihteen liialla käytöllä saa tripin(mitä sillä yleensä tarkotetaan, psykedeelisen kokemuksen) aika latteaksi kun nyt vertaa. Aika simppeli juttu varmaan monille, mutta itse vasta alan tajuamaan pointin.
Inovix
Apteekki

Re: Älkää vetäkö liikaa =)

Post by Inovix »

I totally agree ya.

Inovix
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Kyllä.
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Hyvähyvähyvä! Ei tosin pää tunnu mielestäni selvinpäin niin erilaiselta, ahdistus on vähän vähentynyt. Mut sit ku on perisuomalaisesti pihalla, niinkuin sauhulla ja alkoholilla olin eilen, niin sit sen eron kyllä huomaa, naama virneessä koko ajan toisin kuin päivittäispoltteluissa! :o
Image
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Päivittäin kannabista imevät tyypit ovat jopa alhaisempia kuin alkoholistit, koska kuvittelevat olevansa parempia. On tosin hieman tekopyhää, että minä kutsun ketään alhaiseksi samalla kun arvostelen muita siitä. Mut aina ei voi voittaa.

Just say no to daily drug use.
Thoxium

Post by Thoxium »

Kalastaja wrote:Päivittäin kannabista imevät tyypit ovat jopa alhaisempia kuin alkoholistit, koska kuvittelevat olevansa parempia. On tosin hieman tekopyhää, että minä kutsun ketään alhaiseksi samalla kun arvostelen muita siitä. Mut aina ei voi voittaa.

Just say no to daily drug use.
Alkoholistit ovat kyllä kuvottavampia, ehkä yhtä kuvottavia kuin rappiopirinistit.
tila saha
Lepakko

Post by tila saha »

rappioholistit tietää olevansa surkeita ja pirinistejä ei vaan kiinnosta mutta koomahiisaajat luulee olevansa edellämainittujen yläpuolella oli pointti oon kyl kalastajan kanssa samaa mieltä ku nuolen perseitä että mut hyväksyttäis yhyy no ei sentään lol.
vittumäpoltanpäiväkodin!
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Kaikenlaiset robotit on vähän kauheita.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
tila saha
Lepakko

Post by tila saha »

älä puhu enempää. tee jotain hyödyllistä ja jos väsyttää kato vaikka telkkaria.
vittumäpoltanpäiväkodin!
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Kait päivittäin hiisaaminen on ihan sama, mulla ei ainakaan tuu parin viikon jälkeen ku kurkku kippeeks, jos on joka päivä vedelly. Siis pointtina se, etten päihdy. Kyllä se kannustaa taukoomaan, ei enään koomaan. Mut ei tietenkään vedetä liikaa koko ajan, mut toisinaan!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.