Kannabiksen kasvatus

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Luotijuna
Psykonautti

Re: Kannabiksen kasvatus

Post by Luotijuna »

Pyrin tosta seuraavasta projektista ottamaan kuvat kaikista vaiheista niin ku se on vähän mielenkiintoisempi, ku tollanen tavallinen kasvatus
Insanity creeping]
PSYCONAUT
Psykonautti

Post by PSYCONAUT »

mitäs lajiketta tulos seuraavas kasvatukses? :shock: :D
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Hyvält kuulostaa Luotijunan sog. =) muakin kiinnostaa lajike.
Itse en uskaltaisi laittaa sogia, sillä jos kiinni jäisi niin kasvien määrä sikojen mukaan
oisi salettiin kaupallinen...

Ite oon seuraavaks laittamassa Apollo11, Kali Mist ja Hazea. Kaikista joku pari narttua tavoitteena.
Innol ootan, nää kun on sellasia mitä oon kauan halunnut kasvattaa. Tai no, kali mistii oon
kasvattanut mutta en koskaan päässyt kuin kasaan loistavaa lehteä (erinäisistä syistä).
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
satunnainen sankari
Psykonautti

Post by satunnainen sankari »

Kali Mist ja Apollo 11 on molemmat erinomaisia lajikkeita Metsänneito, onnea vaan kasvatukseen!
Itellä tulee seuraavaan settiin ikisuosikki New York City Diesel, sekä Great White Shark.
aah mitä nimihirviöitä :lol:

..ja vääräleuka RiotStarter, ei se pissa haise.
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Piti antaa Onni veljelle hoitoon vähäksi aikaa -------> nuupahti.
miten voi olla niin vaikeaa kastella kukkaa. :(
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
growy
Kameleontti

Post by growy »

Kesällä oli viimeski kasvamassa pihalla,ja nyt ois taasen tarkoitus pistää kasvamaan. Olen lukenut lowryderin lajikkeista hyvää/huonoa.
+ Nopea kasvu
+Helppo hoitaa
+Kuulemma hyvät vaikutukset

-Pienimääräinen sato

enemmän positiivista ku negatiivista noista löydän..
Siiduja ois nyt saatavilla joten ei muutaku lowryderit kasvamaan.. :P
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Jarza
Karvakuono

Post by Jarza »

growy wrote:Kesällä oli viimeski kasvamassa pihalla,ja nyt ois taasen tarkoitus pistää kasvamaan. Olen lukenut lowryderin lajikkeista hyvää/huonoa.
+ Nopea kasvu
+Helppo hoitaa
+Kuulemma hyvät vaikutukset

-Pienimääräinen sato

enemmän positiivista ku negatiivista noista löydän..
Siiduja ois nyt saatavilla joten ei muutaku lowryderit kasvamaan.. :P
Jos sisällä meinaa kasvattaa niin unohtaisin lowryderit. Tehotonta kukkaa, ei voi hallita vegen pituutta ja ennenkaikkea surkea sato. Mutta tehköön kukin miten haluaa. :)
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Ei todellakaan ole "tehotonta" kukkaa jos se on vain hyvin kasvatettua.
En tajua miksi monet ihmiset dissaa lr.ää vaikka lajike on erittäin vahva hyvin kasvatettuna, maku mitä parhain.. Vaikka sato onkin yleensä pieni, laatu korvaa määrän.

Noooh..
Jarza
Karvakuono

Post by Jarza »

kissankorva wrote:Ei todellakaan ole "tehotonta" kukkaa jos se on vain hyvin kasvatettua.
En tajua miksi monet ihmiset dissaa lr.ää vaikka lajike on erittäin vahva hyvin kasvatettuna, maku mitä parhain.. Vaikka sato onkin yleensä pieni, laatu korvaa määrän.

Noooh..
Maku on kyllä hyvä sitruunainen yleensä nam. Vaikutukset on taas ollut surkeimmat kaikista lajikkeista mitä on tullut kasvateltua. Kuitenkin kymmeniä lowrydereitä kasvanut sisällä ja pihalla, että ei voi laittaa fenovaihtelun piikkinkään :(. Jollain tavalla kuitenkin hohtoa tuossa lr kukassa kun oli ensimmäistä mitä tuli maisteltua.
Itse kasvattaisin sisällä northern lightsia. Jäänyt parhaat muistot. :shock:
Ahab

Post by Ahab »

Ei sillä etteikö lowryder voisi olla tehokasta tai vahvaa mutta ainakin mä haen vaikutuksilta sativaisuutta. Että tulee touhuamisen, höpöttämisen ja tajuamisen fiilis. Ei indicainen jumi jossa ei lihaskaan liikahda ja mieli on vajonnut jonnekkin sohvan rakoon.
Ahab

Post by Ahab »

Joitain kuukausia sitten olin kaverini kanssa helsingin asematunnelin chili nimisessä ravintolassa syömässä. Kaverini löysi ravintolan vessasta tarran johon oli kirjoitettu lyijykynällä:
Kävelen Riihenkulman bussipysäkiltä Sepänmäkeen. Päädyn lopuksi metsään, johon kaivoin kuukausi sitten kuopan jonka täytin mullalla. Nyt siellä kasvaa KANNABISTA.
Oli mukava piristys päivälle ja tarra on kulkenut mukana lompakossa.
RL
Psykonautti

Post by RL »

Minulla on Big Budin siemeniä, joita aion laittaa ehkä kasvamaan jossain vaiheessa. Pitää hommata lamppuja, ämpäreitä yms. tarvikkeita ensiksi. :) Huolettaa vaan hajut, että mitenkä saisi niitä vähennettyä mahdollisimman paljon. :? Vinkkejä?

Tai sitten voisin laittaa ulos kasvamaan kesällä, mutten tiedä sopivaa paikkaa. Kaverin luo maalle voisi laittaa, mutta kaverini pelkää naapureita jotka kyyläävät ja voivat ilmiantaa. D: Mutta täytyy vielä keskustella ja pohtia eri vaihtoehtoja. Mieheni ja kämppikseni ei varmaankaan arvosta kasvatusharrastuksiani, joten tuo ulkokasvatus kiinnostaisi enemmän.
ommmm
growy
Kameleontti

Post by growy »

Hajujen estoon kannattaa hankkia suodatin,esim. ah-suodatin joita saa puutarhaliikkeistä, Aktiivihiilisuodatin ja ehkä jopa Ionisaattori jos jahu pitää kitkeä kunnolla. Googlettamisella löytyy jo paljon tietoa.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
lafee

Post by lafee »

Hei,
Olisin tuossa ryhtymässä kasvattamaan, mutta en tiedä noista siemenistä, kun pelkään etten kumminkaan erota uroskasveja naaraista.

Olisiko siis fksumpaa ja helpompaa kasvattaa pistokkaasta?
Olisiko kellään mahd. siemeniä myydä tai tiedättekö mistä voisin saada pistokkaan?
Pistokas olisi ehdottomasti se paras vaihtoehto.

Ottakaa yhteyttä :)

Kiitos paljon
Anonyymi

Post by Anonyymi »

lafee wrote:Hei,
Olisin tuossa ryhtymässä kasvattamaan, mutta en tiedä noista siemenistä, kun pelkään etten kumminkaan erota uroskasveja naaraista.

Olisiko siis fksumpaa ja helpompaa kasvattaa pistokkaasta?
Olisiko kellään mahd. siemeniä myydä tai tiedättekö mistä voisin saada pistokkaan?
Pistokas olisi ehdottomasti se paras vaihtoehto.

Ottakaa yhteyttä :)

Kiitos paljon
Kannattaa laittaa pistokas kasvamaan jos suinkin siihen on mahdollisuus.
Ahab

Post by Ahab »

Muistutan foorumin säännöistä.
4 §
Ei laittomia myynti/ostoilmoituksia.

Minkään laittoman tavaran osto/myynti/vaihto -ilmoituksia ei suvaita. Myöskään "anna tänne jos kerta itelles ei maistu" tai "tietääkö joku mistä sais ostaa pilveä" -tyylisiä kirjoituksia emme halua nähdä.

Älä mainitse minkään yrityksen nimeä tai osoitetta jos sieltä saa ostaa jotain mitä ei suomessa saa myydä.

1.1.2008 alkaen: Selvä laittoman päihteen osto tai myyntiyritys (foorumilla tai yksityisviestitse) = PERMBAN eli kansankielellä elinikäinen porttikielto vaulttiin (IP osoite, koneen yksilöintitiedot, sähköpostiosoite)
Siemenet ei taida olla suomessa laittomia mutta pistokas taitaa jo selkeästi olla.
NoLife1%Lowlife

Post by NoLife1%Lowlife »

Ahab wrote:Ei sillä etteikö lowryder voisi olla tehokasta tai vahvaa mutta ainakin mä haen vaikutuksilta sativaisuutta. Että tulee touhuamisen, höpöttämisen ja tajuamisen fiilis. Ei indicainen jumi jossa ei lihaskaan liikahda ja mieli on vajonnut jonnekkin sohvan rakoon.
Budha gurut vois suositella mulle hyvän Indicaisen lajikkeen. Vaihtelua Satiaisille ja muutenkin Ahab:sin luonnehdinta kuulostais täydelliseltä.

Tälläsiä zoomailin:

Slyder
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=18602

Ice
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=17203

Lifesaver
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=15776

Tai sitten vanha kunnon:

Nortti
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=18452
arbello
Psykonautti

Post by arbello »

ICE ehdottomasti jos haluaa kunnolla jumitella, mutta ainakin se ice mitä olen polttanu oli niin stoned ettei voi tehdä mitään muuta kun maata sohvalla tai nukkua tai syödä. Ei sovellu päiväpoltoksi. plussaa vielä nopeasta/isosta sadosta.
Nortti on kans hyvää eikä ihan niin jumia kun ice
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Koitas nirvanan Aurora Indica-lajiketta. Aivan tajuttoman jumittavaa polttoa :)
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
Luotijuna
Psykonautti

Post by Luotijuna »

HiisaajaHiisi wrote:Koitas nirvanan Aurora Indica-lajiketta. Aivan tajuttoman jumittavaa polttoa :)
Kyllä, tätä itsekin suosittelen. Tuo on vieläpä helppo laji kasvattaa ja kasvaa kohtis runsaita satoja..toinen kunnon jumi on afghan jota voin myös suositella. Itse kesäksi olen päättänyt kallistua perinteiseen Jock Horroriin, sativainen ja jopa myös psykedeelinen lajike.
Insanity creeping]
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Mistäs sais halvimmalla jtn lamppuja? ku mulla ei oo varaa sijottaa mtn 150€ natikkaan :S
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

kaupasta energiansäästölamppuja useampia pieniä, tulee vähän halvemmaks mut eipä tuo 150e natikasta loppupeleissä ole mitään. Kannattaa pikkasen panostaa alkuun rahallisesti niin paljon paremmat mahollisuudet parempaan satoon/satoihin jotka kyllä maksavat itsensä luonnossa tai kaupassa takaisin ;)

tietenkin käytettyjä lamppuja löytyy ja kyllä noilla esleilläkin alkuun ihan kivasti pikkupuskia kasvattelee.
when the going gets weird, the weird turn pro.
dimitri
Lepakko

Post by dimitri »

Hrm. Kävi mielessä, kun tuossa lojuu noita vanhoja tietokoneen raatoja, että jos käyttäisi koneen virtalähdettä ja 12V jänniterailia 12V halogeenivalaisimiin, jaksaisiko kasvi kasvaa ulkokasvatuskuntoon parilla kolmella tuollaisella 50W halogeenilla tietokoneen sisällä? Tilaa tuommoisessa kopassa olisi ilmanvaihdolle, kastelujärjestelmälle ja kivalle pikkukasville (max 40cm, pihalle se kuitenkin kesällä joutaa). Foliohattukasvatuskoppahan tämä on tosiaan, mutta ei mahda muutakaan kun kuumottaa. Liian moni käy täällä kääntymässä, jonka en soisi tietävän pikku harrastuksistani mieleni kanssa. :foil:
Ahab

Post by Ahab »

Sanovat kai ettei halogeenivaloilla kasva.
Herbsman
Karvakuono

Post by Herbsman »

Yep, halogeeneilla ei oikein tee mitään. Paras spektri on natikassa (kukintaan) tai monimetallilampussa (kasvuun). Itse käytän pelkkää nattia. Loisteputketkin käy, niillä vaan tuppaa kasveista tulemaan 'huiskaleita' ellei sitten pidä valoa tosi lähellä. ESLiä en ole testaillut.
dimitri
Lepakko

Post by dimitri »

No mahtaako noita kasvatuslamppuja olla 12v järjestelmille? Olisi kiva tuommoinen "kannettava" kasvatuskoppi tietokoneeksi naamioituna. "Palvelin" pystyyn ja kukat kasvamaan. :D
growy
Kameleontti

Post by growy »

Jes pian (no ei ihan) pääsee laittamaan ulos projektin.ah. Tänä vuonna ajattelin viedä ulos Lowryder #2-lajiketta.
Mutta sitä ennen kerätään sato kaverin ja minun yhteisprojektista,Yumbolt-lajikkeesta. (http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=19014
Raportoin sitten tänne (jos muistan) sadosta ym.
raekae

Post by raekae »

Ensimmäinen oma projekti lähdössä käyntiin ja aloitan mielummin helpommasta päästä. jos löytyy LR siiduja niin ottakaa yhteyttä!
growy
Kameleontti

Post by growy »

raekae wrote:Ensimmäinen oma projekti lähdössä käyntiin ja aloitan mielummin helpommasta päästä. jos löytyy LR siiduja niin ottakaa yhteyttä!
Suosittelisin enemmin kyselemään Hamppu-foorumin Basaarista,siellä liikkuu tosi usein ja joskus jopa ilmaseksi :)
growy
Kameleontti

Post by growy »

Mites muu Vault,meinaako moni viedä ulos tänä kesänä kasvamaan?