Hyvät opiaattikokemukset

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
mauseri
LD50

Re: Hyvät opiaattikokemukset

Post by mauseri »

Overdosering wrote:Noin 300mg kodeiiniä + paukut. Sillon oli paras olo, ah ja voi sitä euforiaa.
80mg oxycontin + oxynorm ja päälle oxanest i.m. Vaikka olinkin sairaalassa
niin olo oli toosi hyvä. Oikeestaan olin noin kuukauden conteissa, eipä huolettanu mikään.

Pitäis vielä testata unikko. Myös kodeiini+savut+bentso pitää kokeilla.
unikkoon ihastut.liika bentsomäärä pilaa ton toisen.mut jos otat unikkoo ja savuja ja pari bentsoo niin siihen rakastut.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
ketamon
Tuppisuu

Post by ketamon »

Olen kuullut, notta parhaat opparikokemukset saa unikkoteestä. Jäävät subut sekavuutensa kera kauas taakse.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

ketamon wrote:Olen kuullut, notta parhaat opparikokemukset saa unikkoteestä. Jäävät subut sekavuutensa kera kauas taakse.
olet kuullut oikein :lol: UNIKOT KUNNIAAN!!!
p.s en kuitenkaan sanoisi että sekavuutensa takia..siis mun mielipide,mut elä innostu opiaateista liikaa!olen ollut pahassa opakoukussa ja se on yhtä helvettiä.eli ota pari kertaa kuussa,vaikka kuinka tekis mieli,opiaatteihin jää tosi helposti koukkuun jos niitä vetää pitkän putken.itse pääsin aikoinaan niistä eroon pirillä..et sillai..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
dumb
Tuppisuu

Post by dumb »

joskus aikoinaan joku 300-450mg tramalia, hiukkasen kodeiiniä, helvetisti tupakkia ja auton kyytiin istumaan. siinähän oltiin sitten ihmeissään. autokyydin jälkeen kämpille tekemään ihan mitä tahansa ja mukavaa oli. ärsyttävää kun enää ei tunnu toimivan niinku ennen tuo tramali... :? pienet nuokut saa, mutta ei läheskään sitä mitä tuli joskus kun oli vasta alotellu.

muistelin että joskus vedin kuukauden putken tramalia ja toimi kokoajan. varmaan joku geenimutaatio mulla.
Fungus
Psykonautti

Post by Fungus »

Eilen illalla/yöllä tuli kokeiltua ensimmäistä kertaa unikkoteetä. Aloittelin rauhallisesti kahdella keskikokoisella kodalla. Saatan olla vähän ylivaroivainen, mutta enpä ainakaan kuollut... Ja kyllä, rakastuin unikkoon heti. <3

Pelkäsin aluksi pahoinvointia, vaikka järkeilin, että se tuskin noin pienellä annoksella tulisi, eikä tullutkaan. Maustoin teetä tavallisella, voimakkaanmakuisella mansikkateellä ja yhdeksällä sokeripalalla. :D Ei maistunut yhtään pahalta, oikeastaan melkein miellyttävältä. Vajaa tunti kesti, että alkoi toimia, mutta sitten se tuli melko nopeasti, hyvä, lämmin, rento ja notkea fiilis, jonka aikana ei tehnyt mieli tehdä mitään, maata vain hyvässä asennossa ja olla. Kaikki lihakset olivat lämpimät ja pehmeät, mieli rauhallinen, iloinen, välillä melkein riemukas ja aikaisempi päänsärky hävisi kokonaan. Tunnin päästä alkoi vaikutus lakata, alkoi nukuttaa enemmän ja enemmän, mutta jostain syystä en kuitenkaan saanut helposti unta, vaan heräilin vähän väliä... Se saattoi johtua kyllä jännityksestä. Mikään kaikista voimaikkain kokemus tuo ei ollut, mutta hyvin, hyvin miellyttävä, sellainen, jonka ottaisi mielellään uusiksi :!:

Tiedän, että oopiumi on myrkkyä ja koukuttaa, ja ymmärrän pitää vähintään sen parin kolmen päivän tauon ennen uutta satsia, kiitos vain.

Samanlaista sisällä tuulemista kuin kodeiinin kanssa en nyt kokenut, mutta en oikein osannut kauheasti kaivatakaan sitä. Hyvä ja positiivinen kokemus ihan näin. Seuraavaksi vähän isommalla annoksella... :D
¤¤¤We are not human beings having a spiritual experience, we are spiritual beings having a human experience¤¤¤
dumb
Tuppisuu

Post by dumb »

mulla kodeiini tuottaa jonkinnäkösen omituisen kehon pahanolon tunteen? omituista. :shock:
junky
Psykonautti

Post by junky »

Kaikki opakokemukset on ollut hyviä 8)
Se euforia on jotain niin ihanaa. aah. oon kyllä nyt pitäny sellasen 3kk tauon näistä, katon tässä kauanko vielä taukoilen, sitten joku kunnon dose kun tolet on alhaalla ja kivaa on. Kotateet on jees, mutta harvinaiset. codesan comppiin oon tykästyny ja tramaliin. nyt nouski jo himo :shock:
i know a girl who cries when she practices violin
frapathea

Post by frapathea »

dumb wrote:mulla kodeiini tuottaa jonkinnäkösen omituisen kehon pahanolon tunteen? omituista. :shock:
Ai vaikutuksen aikana vai jälkeen? Mulla on usein ollut isommanpuoleisten (>300mg) annosten jälkeen seuraavana aamuna "darra" eli ihan törkee paine päässä jos nousee seisomaan, pää jyskyttää ja särkee ku hullu, ja jos makaa niin oksettaa. Valitse sit niiden väliltä...
ishtar
Psykonautti

Post by ishtar »

Vahvaa unikkoteetä + savut 8) niin lämmin ja euforinen tunne<3

ainoa huono puoli oli hengityksen hetkelllinen salpautuminen... :shock:
Usoda
LD50

Post by Usoda »

mulla kodeiini tuottaa jonkinnäkösen omituisen kehon pahanolon tunteen? omituista. :shock:
Mullakin tulee kodeiinistä tuota pahanolontunnetta kehossa... Tilidiinistä tuota ei esiinny ollenkaan.
Kaikki opiaattikokemukset tähän mennessä kodeiiniä lukuunottamatta hyviä. Euforiat mielestäni jää vähemmäksi kun psykedeeleissä mutta rentouttaa todella mukavasti.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Savut toimivat Subun kanssa ihmeen hyvin. Moni on näin sanonut. Kenties ja epäilemättä muidenkin oppareiden kanssa, mutta onko tuossa kombossa jotain vähän spesiaalimpaa, en tiedä... Joka tapauksessa erittäin muikea.

Ja vedän vähän sanojani takaisin, kun sanoin toisessa tredissä ettei tule yhtä kovaa euforiaa kuin kodeiinista. Tuleehan se melkoiset nuokut sitten kun otti ~millin nokkaan kera euforian, kenties minulla on korkeampi luontainen tole subuun kuin joillain muilla, sillä tyyliin 0,2:sen tai 0,4:sen annokset ei paljoa sano, joita taas olen lukenut muiden sanovan riittäviksi. Silti subun vaikutuksesta puuttu jotain kodeiinille ja opateelle luontaista (eroaahan se kemiallisesti, ja on osittainen antagonisti...) kokonaisvaltaisuutta taijotain. Ja on kyllä paha olo aamulla ja oksettaa, kuten opateenkin kanssa.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Noh mitäs tässä ny kaikkee on tullu kokeiltua, kodeiini ja oopium lemppareita. Ehdottomasti
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
Spadukka

Post by Spadukka »

Saako noista papaver somniferumin siemenistä mitään oloja? Olis tossa muutama satatuhatta noita mut en viitti turhaan ruveta keittämään kun ne voi kylvää sitten kesällä ulos.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Spadukka wrote:Saako noista papaver somniferumin siemenistä mitään oloja? Olis tossa muutama satatuhatta noita mut en viitti turhaan ruveta keittämään kun ne voi kylvää sitten kesällä ulos.
Mistä oot siemenet hommannut? Isossa erissä myytävissä maustesiemenissä voi säkällä joskus olla kunnon opiumkuorrutukset, mut itse kuivien kotien sisältä otetutuissa ei ole.

Perinteisellä siementen korjaustavalla kodat murskataan tuoreena ja lateksia valuu siementen päälle, ennen kuin siemenet sihdataan kotamurskasta pois. Joskus niissä on aika reilustikin opiumia. Nykyisin suurin osa siemenistä on kuitenkin pestyjä tai eroteltuja niin, ettei niissä ole pinnassa alkaloidijäämiä.

Kannattaa miedosti pippurimaiselle tuoksuvat, vaaleansiniset/harmaat siemenet jättää kokeilematta. Ne on puhtaana yleensä tuollaisia.

Toimivat siemenet on yleensä tummansinisiä ja tuoksuu vähän mullalle tai maaperälle.
Spadukka

Post by Spadukka »

Ihan sisäkasvatetuista hyvän kokosista kodista nää on otettu. Ja näyttää olevan sekasin kaiken värisiä mustia vaaleansinisiä ja tumman tai harmaa miten sen nyt tykkää sanoa.
AVOHOITOPOTILAS
Karvakuono

Post by AVOHOITOPOTILAS »

Aaahhh ooppium :razz: mun lempi päihde. RAKASTAN SITÄ ei oo koskaa mitää huonoo jälkioloo ollu, mut taitaa johtuu ku otan ain kerral silti aika vähän ja pidän vähintää jotai kuukaue taukoi.
Just watchin´the world going crazier every day
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Spadukka wrote:Ihan sisäkasvatetuista hyvän kokosista kodista nää on otettu. Ja näyttää olevan sekasin kaiken värisiä mustia vaaleansinisiä ja tumman tai harmaa miten sen nyt tykkää sanoa.
Se on yleensä se opiumjäämä mikää tummentaa siemenen pinnan, mut onhan noita Papafer Somniferumin siemeniä valkoisia, ruskeita ja sinisen eri sävyjä. Samasta kotaerästä mullakin usein muutama ruskea ja paria sinisen sävyä. Ruskeat ovat nuoria siemeniä.

Paras kylvöaika on muuten nyt. Heti kun viimeinen yöpakkasen sauma on ohi!
Spadukka

Post by Spadukka »

eNZYMe wrote:
Spadukka wrote:Ihan sisäkasvatetuista hyvän kokosista kodista nää on otettu. Ja näyttää olevan sekasin kaiken värisiä mustia vaaleansinisiä ja tumman tai harmaa miten sen nyt tykkää sanoa.
Se on yleensä se opiumjäämä mikää tummentaa siemenen pinnan, mut onhan noita Papafer Somniferumin siemeniä valkoisia, ruskeita ja sinisen eri sävyjä. Samasta kotaerästä mullakin usein muutama ruskea ja paria sinisen sävyä. Ruskeat ovat nuoria siemeniä.

Paras kylvöaika on muuten nyt. Heti kun viimeinen yöpakkasen sauma on ohi!
okei kiitti vastauksista taidan jättää keittelyt väliin ja pistää "muutamat" tonne korpeen kasvamaan :)
frapathea

Post by frapathea »

Kerran yhtenä kevätiltapäivänä heitin hihaan oksikodonii, ja tuntu hyvält. Tai siis hyvält ja hyvält, auttoi se siihen sen aikaseen vitutukseen ja ahdistukseen ja masennukseen.

Liekö mun ainoita jokseenkin epä-epämukavia opiaattikokemuksii.

Tai sit must on vaan tullu opparikyynikko, ku en mä löydä niist mitään euforiaa, vaik porukka siit puhuukin. Ei se turta mömmö tunnu silt, mitä mä koen sanan euforia kuvaavan.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Valitettavaa, mutta kaikki opiaattikokemukset on olleet hyviä. :roll:
SteveHarris
Psykonautti

Post by SteveHarris »

Mullaki lähes kaikki paitsi yks tramalikokemus jonka tuloksena meinas iskee hengityslama, noh niihi hyviin->

Kodeiinilla eniten tullu kuosailtuu siis, joku 5+ naamariin ja hetkenpäästä pitiki lähtee bänditreeneihi, oli suhteellisen hyvät euforiat ku nollatoleilla mentiin, meninki hyvän sään johdosta tunnin aiemmin ku normaalisti ja päädyin siivoomaan koko treeniksen+sit treenit päälle, ihanan mukava olo.

varmaankin paras kokemus tämä siis, muut ollu samankaltasia aina se täydellisen pehmee olo ja usein iskee pakkomielle kokoajan tehdä jotain.
Fungus
Psykonautti

Post by Fungus »

Noh, tuossa joku puoli vuotta sitten tulin kotia ja huomasin talon edessä kukkapenkissä oopiumunikon siemenkotia, oikeen isoja ja kutsuvia. Nappasin ne siitä, heitin kotona pataan ja haudutin pari tuntia. Vetäsin teet ja aloin jotain säätämään koneella... Menee pari tuntia... Puoliso tulee kotiin ja mie hymyilen siinä hangonkeksinä, mikään ei jaksa vituttaa, ei ahdista, ei masenna, on ihanan sosiaalinen ja pirteä olo. Puoliso ei tajua, mistä on kyse, ihmettelee vaan kun olen niin pirtsakka. Koko olot kestää jotain viitisen tuntia~~ sen jälkeen nukuttaa ja käynkin aikaisin pehkuihin.

Pääosin nuo on hyviä nuo olot, nyt on vaan siunaantunut jotain 100 kotaa kätösiin ja niistä olen vaihtelevalla menestyksellä keitellyt teetä. Joskus toimii, joskus ei, liekö vika miussa vai siemenkodissa...?
¤¤¤We are not human beings having a spiritual experience, we are spiritual beings having a human experience¤¤¤
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Dolcontin+Oxycontin i.v. :mrgreen: Siinäpä se.
dopE
Lepakko

Post by dopE »

Miten ihmisillä esim. oksikodoni auttaa flunssan oireisiin mm. kurkkukipuun? Omalla kohdalla tuo kurkkukipu on AINA niin järkyttävä että huhhuh, mielummin murtaisin jalkani..

Itsegän en koskaan oo opiaatteja käyttäny siihen "oikeaan" tarkoitukseen..jos konteilla sais ton kurkkukivun edes lähestulkoon kokonaan pois niin varmasti säästäisin sitä varten väh. 50mg töötit
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Ensimmäinen 20mg oxycontti iv:nä .. sitä ennen ei yhtää kokemusta opiaateista.. voi helvetti ku oli ihana olo :) melkein samantien sain sellasen puoliheijarin :D ja kohta heräsin sohvalla ku kuolasin ja se olo ei voi muutaku muistella niitä aikoja ku opparit toimi hyvin :) nykyää vaa oon sitä mieltä että ois ollu parempi pysyy erossa subusta niin en ois onnistunu koukuttaa itteeni siihe paskaan! opiaatteja pitäs ottaa vaan kipuihin eikä viihdekäyttöön! tätä mieltä oon nykyään!
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
peltsi
OD

Post by peltsi »

Mdpv kuurin jälkeen oli viimeeks tosi paska olo (jotenkii oksetti eikä ollu sellane perus mdpvpaskaolo) ni otin siihen vaan 0,2 teemuu ja muistaakseen pari bentsoo jotka tuntu buustaavan bupree hyvin. Toi oli ehkä hyödyttävin opiaattikokemus kivunpoiston ohella. Tuli todella euforinen olo ja oli hyvä kun ei ollu ku toi 0,2 jäljellä ni ei toiminu liikaa vaan just bueno tossa tilassa.

Myös ensimmäinen kerta kun sain kodeiinin toimimaan oli kyllä todella lämmin kokemus. Otin 300mg ja vihdoin se toimi kun aiemmin kode ei oo koskaan sanonu juuri mitään. Tosin sillon oli myös lyricaa vähän mikä toi oman kivan kokemukseen..mut nykyään pidän tosta kodeiinista kyl tolleen harvoin otettuna, jotenkii luonnollinen.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Hyvät opiaattikokemukset,
.. siis eihän mulla huonoja olekkaan?
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Hyvät opiaattikokemukset on ne kerrat kun toleja ei oo, tai käyttöö sitä viikkoo putkeen.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Mulla on melkein pelkästään hyviä opiaattikokemuksia, etenkin oxynorm-piikeistä, joita oon sairaaloissa saanut osastolla ja päivystyksessä.

Huonoja kokemuksia vain bupresta, joka ei siis useinkaan toiminut isoilla annoksillakaan ja sit tramalista, josta menin ekoilla kerroilla tosi huonoon happeen. Ehkä pahinta on just se, jos ei opiaatti toimikaan. :((

Kuitenkin opiaatit on musta paras päihde, ollut aina. :>
HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ »

Kaikki parhaat kokemukset on alkuajoilta kun alotteli hitaiden vetoa. Joskus kun oli nollatolet, niin 5 panacodia aiheutti mahtavan olon. Ja kun aloitteli bupren vetoa niin oli silloinkin aika mahtavat olot kun oli kokoajan huolettomassa euforisessa sumussa. Poltteli vaan röökiä ja nautti oloista.

Siitä on nyt joku yli puolivuotta kun oon viimeksi saanut valveunia ja vahvaa euforiaa, mutta onneksi subun vähentäminen on alkanut edistyä ja tavoitteena on siirtyä pikkuhiljaa takas siihen "viihdekäyttöön" eli omalla kohdalla tarkoittaa kerran viikossa tai harvemmin jotain opioidia. Päivittäiskäytön lopettaminen on vielä helpompaa kun käytän vaan nokittamalla ja annoksen lasku on onnistunut hyvin. Kun vielä tietää ettei tarvitse kokonaan lopettaa, vaan saa silloin tällöin vetää niin ei jää sellaista ikävän tunnetta ainetta kohtaan.
Motivaatiotakin löytyy, kun tietää, että kohta ei tarvitse miettiä enää, että mistä saa rahaa ja riittääkö palaa huomiseks, eikä tarvitse enää juosta ympäri kaupunkia säätämässä ja tuhlaamassa rahaa vain siksi, että olo pysyy normaalina. Meni vähän ohi aiheen, mutta ihan sama...

Ehkä yksi parhaista opiaattikokemuksista oli vuosi sitten ensimmäinen kerta toimivaa unikkoteetä. Aiemmilla kerroilla kodat olivat tehottomia tai valmistuksessa oli vikaa.