Ei. Voin myöhemmin kaivaa laista tuon pätkän, tai joku muu voi, jos unohdan.artemisia absinthium wrote:Onko näin?? Kerran meinasin tuoda pikkupussillisen mutta jänistin sit loppujen lopuksibj.. wrote:Eihan salvia ole laitonta Suomessa, joten sita saa tuoda mukanaan, kun tulee ulkomailta. Mutta koska se on laakeainelistalla, sita ei saa tilata postin valityksella. Laakkeiden tilaaminen postitse naas on laitonta Suomessa.
Salvian tilaaminen suomeen?
-
Lasipallo
- Kameleontti
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
-
bj..
- Tuppisuu
-
Lasipallo
- Kameleontti
Lääkeaine rikkomus se on, käytännössä tavara vain takavarikoidaan ja hävitetään. Joskus lähetetään labraan, mistä joutuu itse maksamaan.bj.. wrote:Joo.. mutta eihan salviaa kasittaakseni ole luokiteltu huumausaineeksi Suomessa. Ei sen maahan tuominen siis ole verrattavissa esim. kannabiksen tuomiseen seuraamuksien osalta. Luulisin, etta salvian ollessa kyseessa tulli vain ottaa sen pois ja havittaa. En tieda..
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
zero
- Kameleontti
-
ToniLilli
- Karvakuono
-
Lasipallo
- Kameleontti
Unohdin kokonaan mainita sakot, mutta käsittääkseni ne eivät ole edes yleisiä näitten smartshoppi tilausten keskuudessa.zero wrote:Ai siis jos tilaan ulkomailta jotain lääkkeitä, en saa mitään sakkoja, hävitetään vain?Lasipallo wrote: Lääkeaine rikkomus se on, käytännössä tavara vain takavarikoidaan ja hävitetään. Joskus lähetetään labraan, mistä joutuu itse maksamaan.
-
kurz
- Psykonautti
-
savu
- Tuppisuu
-
tRip
- Moderator
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
Itseäni ei kiinnosta liikoja ulkomailta tilailu ja sekin tilailu mitä olen harkinnut on lähinnä siementen tilaaminen... siis kaktuksia silmällä pitäen.. Olen siis aivan ulkona kun puhutaan salvian tilaamisesta, että tilataanko sieltä jo valmiiksi kasvatettua kasvia tai esim niitä siemeniä?ToniLilli wrote:voiskohan olla opettanu koirat nuuskii salviaa ku tuntuu jäävän muita helpommin tullii? itte oon 2 kertaa tilannu salviaa ja kummatki jäi sinne :I muut tilaukset tullu läpi
Oma ajatukseni mikäli valmiiksi kasvatettuja tilataan (kuten esim kaktuksien osalla yleensä ihmiset tekevät) voisi ihmeellisen monen paketin kiinnijääminen syy olla yksinkertaisesti se, että salvia haisee voimakkaasti koiran nenään vaikkei sitä sille olekkaan opetettu?
Koira kun tekee sitä "haista huume" juttua ihan leikin pohjalta ja voisi tällaisen karvaturrin nenuun salvia haista voimakkaasti tai kiinnostusta herättävästi, minkä takia koira haukkuu pakettia vaikkei mitään leikissä etsittävää ainetta sisältäisikään?
-
frontti
- Psykonautti
tRip wrote:Varmaan on aika randomia mikä jää tulliin ja mikä ei..
Se kyllä ihmetyttää miksi salviaa jää sitten niin paljon tulliin, koska en oikein jaksa uskoa että koirat olisi opetettu sitä haistamaan.
Luultavasti porukat tilaa paljon samasta firmasta ==> herättää tullin mielenkiinnon. Mutua.
In cauda venenum.
-
Ahab
No kun itse haistan salviaa ei se haise kovin voimakkaalle. Kun taas haistan jotain maustetta niin se on voimakas haju. Tällä logiikalla koira olisi joka maustepussin kimpussa. Kaipa se koiran opetus perustuu myös ehdollistamiseen että palkintoja ei heru vääristä löydöistä ja täten koira ehdollistuu niille tietyille hajuille. Tiedä sitten kuinka paljon haisevat pilveltä ne tyypit ketkä näitä pakkailee ja kuinka hyvin sellainen haju voisi jäädä niihin paketteihin.Tyhmä Kansalainen wrote:Koira kun tekee sitä "haista huume" juttua ihan leikin pohjalta ja voisi tällaisen karvaturrin nenuun salvia haista voimakkaasti tai kiinnostusta herättävästi, minkä takia koira haukkuu pakettia vaikkei mitään leikissä etsittävää ainetta sisältäisikään?Tällaiset ovat omat aatokseni.
Hyvin tuli salvia ekstraktit läpi tuossa reilu viikko sitten. Sanoisin että lähetys maa ja lähettäjä siinä kupissa eniten painaa. Sattuma hyvänä kakkosena.
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
Lääkkeiksi luokitellut valmisteet 2001-2005:
mm. seuraavat mainitaan:
Salvia divinorum
5-MeO-AMT
5-MeO-MIPT
Dipropyylitryptamiini (DPT)
Gammakrotonolaktoni
Gammavalerolaktoni
Klorofenyylipiperatsiini (mCPP)
Lähde:
http://www.laakelaitos.fi/uploads/Laake ... 1-2005.pdf
mm. seuraavat mainitaan:
Salvia divinorum
5-MeO-AMT
5-MeO-MIPT
Dipropyylitryptamiini (DPT)
Gammakrotonolaktoni
Gammavalerolaktoni
Klorofenyylipiperatsiini (mCPP)
Lähde:
http://www.laakelaitos.fi/uploads/Laake ... 1-2005.pdf
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
vauhtihuora
- Psykonautti
-
frontti
- Psykonautti
-
vauhtihuora
- Psykonautti
-
superii
- Karvakuono
Re: Salvian tilaaminen suomeen?
Itse juuri tilasin jenkeistä sallyä.Kukaan muu lähiaikoina tilaillu?Onko tullut perille?
-
arbello
- Psykonautti
Miksi jenkeistä? eu-alueelta tulee paljon helpommin tullin läpi.superii wrote:Itse juuri tilasin jenkeistä sallyä.Kukaan muu lähiaikoina tilaillu?Onko tullut perille?
-
superii
- Karvakuono
Aivan tajuttoman kallista löysin eu-alueelta..dollarin kurssi niin tajuttoman alhaalla atm.arbello wrote:Miksi jenkeistä? eu-alueelta tulee paljon helpommin tullin läpi.superii wrote:Itse juuri tilasin jenkeistä sallyä.Kukaan muu lähiaikoina tilaillu?Onko tullut perille?
-
siipirikko
- Tuppisuu
miettinyt tässä ayhuascan tilausta ja kesällä oli mietinnässä myös sienet...joku amsterdamilainen sivu se
mun käsittääkseni oli ja suomea ei tyrmätty listalla joten mietin vaan,että mitä kaikkea olette saaneet perille
ja millaisilta sivustoilta?
mun käsittääkseni oli ja suomea ei tyrmätty listalla joten mietin vaan,että mitä kaikkea olette saaneet perille
ja millaisilta sivustoilta?
i dont want to die
but sometimes wish id never been born att all
-
frapathea
Eikö hollannista tilatut jää varmimmin tulliin? Emt näin oon kuullu. Kokemusta ei o.
-
siipirikko
- Tuppisuu
niin mä kyllä vähän pelkäänkin 
i dont want to die
-
siipirikko
- Tuppisuu
no,mutta entäs muun maalaiset sivut... Siis tiädän kyllä ettei täällä kuulu mainostaa,
mutta olisi kyllä mielenkiintoista tietää mistä tavara sitten oikeesti saapuu perille :?:
:
mutta olisi kyllä mielenkiintoista tietää mistä tavara sitten oikeesti saapuu perille :?:
i dont want to die
-
bol
- Kameleontti
Eiköhän se iha kaikkialta tule. Kokeile ja hämmästy.
-
Dagga
- Apteekki
Ei mulla ainakaan vielä ole huonoja kokemuksia Hollannista, ihan hyvin sieltä tulee paketit jotka sisältävät luonnollisia suitsuketuotteita. 

-
superii
- Karvakuono
Kolahti postilaatikkoon ilman ongelmia tänään.
-
Julle kosmos
Tänään tilaus jenkkeihin. yritän keksiä asennetta sallyn läpipääsyn puolesta.. olisiko joulusesonki yhtään avuksi?