Ensimmäinen uni (ayahuasca)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Ahab

Ensimmäinen uni (ayahuasca)

Post by Ahab »

Eilen otin ensimmäisen kerran ayahuascaa ja kokemus oli mahtava. Suurinta osaa siitä ei oikein osaa kuvailla ja tuntuu että mahdotonta sitä kaikkea on muistaakkaan. Olisi pitänyt olla joku sanelukone tai vastaavaa.

Harmalaa oli 5g ja Mimosaa 8g joka oli ihan hyvä annos ekalle kerralle ja varsinkin kun ei ollut kissaa kummempaa sitteriä. Olisin tietysti jonkun saanut vahtimaan mutta tuntui ettei oikein sopivia ihmisiä ollut ja muutenkin on tuntunut että muut ihmiset vaan häiritsevät psyke-kokemuksia.

Otin ensin harmalajuoman ja vartin päästä mimosan ja siitä vartin päästä lensi palkki, jonka jälkeen tuli todella hyvä olo ja ayahuasca tempaisi aika vahvasti mukaansa. Taustalla soi rauhallista intiaanimusiikkia.
Ajantaju meni ja tuntiinkin mahtui niin paljon tapahtumia että yksityiskohtia ei oikein pysty pukemaan sanoiksi.
Alkuun kaikkia oli vaan hauskaa hölynpölyä mutta sen jälkeen alkoi tulla selkeitä teemoja. Ensin näin omaa päihteidenkäyttöäni hieman itseni ulkopuolelta ja toisesta perspektiivistä, juoma ei kuitenkaan ollut niin vahva että olisin egostani päässyt eroon.
Seuraava jonka muistan on suuri rakkaus Maata kohtaan ja näin ikäänkuin Maan keskukseen, jossa tapasin jonkinlaisen Äitimaan, joka näytti minulle asioita, joita maanpäällä tapahtuu ja tajusin elämää jotenkin paljo pienemmistä lähtökohdista käsin, asioitten juurista.

Oli kuitenkin vaikea keskittyä mihinkään yhteen asiaan kun kokoajan uutta tulvi päälle ja välillä oli avattava silmät. Huoneessa oli vain UV-valoa ja liikkeet jättivät hauskoja jälkiä, joilla oli kiva leikkiä hetken.
Suljin taas silmäni ja näin itseni pienenä pelaamassa nintendo 8bittiä ja tajusin paljon syitä ja seurauksia luonteenpiirteilleni. Heräsi myös paljon kunnioitusta ja rakkautta ihmisiä kohtaan joita en oikein muuten ole osannut arvostaa, lähinnä vanhempiani.
Ei tuntunut mukavalta olla yksin joten kutsuin kissani viereeni ja tunsin yhteyttä siihen kun sen kehräsi vieressäni. Tästä eteenpäin kaikki oli aika random trippailua, josta ei oikein muista mitään. En oikeastaan ole edes varma menikö kaikki selittämäni tuossa järjestyksessä. Vaikutukset kesti nelisen tuntia ja kun oli niin paljon laskenut että pääsin kävelemään koitin pajauttamalla saada hieman nostetta mutta ei siitä oikein saanut mitään.

Kaiken kaikkiaan kokemus oli todella hyvä eikä ollenkaan niin pelottava tai ylivoimakas kuin olin ehkä ajatellut. Tosin annoskin oli aika lempeä ja tunsin olevani valmis tälle kokemukselle. En saanut niin paljon kokemuksesta mukaani kuin olisin ehkä halunnut mutta tämähän olikin vasta ensimmäinen kerta. Ensi kerralla isompi annos ja harmalan tilalle caapi.

Ei tainnut tulla ihan paras trippistoori mutta toivottavasti joku saa tästä hieman innostusta. Suosittelen jokaiselle, joka luulee olevansa valmis mutta ei vain ole saanut aineksia tilattua.

EDIT: Niin tuo juomahan on muuten uv-aktiivinen eli näyttää aika tainomaiselta siinä valossa. Kun aloin selviämään niin tajusin kuinka huvittavan näköinen oksennusämpäri oli ja kuinka hauskan näköistä oksentaminen oli ollut kun sisältä pyrskähtää jotain keltaista hohtavaa. Tai sen oikeastaan tajusi vasta kun meni vessaan normaaliin valoon tyhjentämään ämpäriä ja näki sen taas arkisen tylsän värisenä yrjönä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Piristit päivää tällä tarinalla :)
Itelläkin joskus haaveena kokeilla Huascaa, on kuitenkin sen verran mielenkiintoinen aine.

Tosta tekstistä sain käsityksen, että oli aika "leppoisaa" menoa eikä suurempaa psyykeen raiskausta?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Hyvä kertomus. Kokemusta on mahdotonta kuvailla sellaiselle joka sitä ei ole juonut. Se on sama kuin selittäisi punaista syntymästään asti sokealle. Kasvin henki tekee kyllä työtään jokaisessa joka tuolle tielle haluaa lähteä. :wink:

Kokeile muuten caapin kanssa chalipongaa tai p.viridistä. Maku on parempi ja tuoksu keitettäessä aivan fantastinen. Tosin ne vaativat pidemmän keittoajan kuin rue ja mimosa mutta minusta keittäminen on mukavaa puuhaa, ja siihen suhtautuu aivan eritavalla ensimmäisen kokemuksen jälkeen.
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

Sai kyllä kiinnostumaan entistä enemmän ayahuascasta. Tuollainen unimaisempi trippi kuulostaa minulle sopivalta (:
vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora »

olin aika raiskattu ekan tripin jälkeen
en ollu kokeillu mitää sitä ennen ja kaveri myi jotai ''teetä'' josta piti kuulemma hyvällä tsäkällä saada jotain irti
join sitte yksinään kotona sitä ja sekoilin : )
myöhemmin otin selvää mitä olin juonu ja yagehan se oli

siitä alko kiinnostus deeleista joskus aikoinaan
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

vauhtihuora wrote:olin aika raiskattu ekan tripin jälkeen
en ollu kokeillu mitää sitä ennen ja kaveri myi jotai ''teetä'' josta piti kuulemma hyvällä tsäkällä saada jotain irti
join sitte yksinään kotona sitä ja sekoilin : )
myöhemmin otin selvää mitä olin juonu ja yagehan se oli

siitä alko kiinnostus deeleista joskus aikoinaan
Hyi, juuri tuo aiheuttaa ongelmia laittomuudessa, Br-dfy:tä ja kumppaneita myydään happona, pesuainetta pirinä, fentanyyliä heroiinina ja random rc:itä ties minä. Ja ihmiset ostaa.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Artemisia, Englannis on Santo Daime joka järjestää noita seremonioita. Ayahuasca.com:n foorumilla semmoinen nimimerkki ku Mariri on aika hyvin perillä noista kuvioista. Ota häneen yhteyttä jos kiinnostaa.
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

aaa kiitoksia tiedosta (:
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

psyke wrote:Artemisia, Englannis on Santo Daime joka järjestää noita seremonioita. Ayahuasca.com:n foorumilla semmoinen nimimerkki ku Mariri on aika hyvin perillä noista kuvioista. Ota häneen yhteyttä jos kiinnostaa.
Myös UDV on saanut taas väliaikaisen luvan käyttää ayahuascaa juuri jonkin aikaa sitten.

http://www.erowid.org/chemicals/ayahuas ... aw22.shtml
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Ahab

Post by Ahab »

Oho hauska huomata että syntyi keskustelua.
tRip wrote: Tosta tekstistä sain käsityksen, että oli aika "leppoisaa" menoa eikä suurempaa psyykeen raiskausta?
Juu tätä koitin sanoa.
psyke wrote:Hyvä kertomus. Kokemusta on mahdotonta kuvailla sellaiselle joka sitä ei ole juonut...Kokeile muuten caapin kanssa chalipongaa tai p.viridistä. Maku on parempi ja tuoksu keitettäessä aivan fantastinen. Tosin ne vaativat pidemmän keittoajan kuin rue ja mimosa mutta minusta keittäminen on mukavaa puuhaa, ja siihen suhtautuu aivan eritavalla ensimmäisen kokemuksen jälkeen.
"Unfortunately no one can be told what the Matrix is -you have to see it for your self" heh katottii taas matrixi kaverin kaa. Juu tarkoitus oli kokeilla mahdollisimman monia eri ainesosayhdistelmiä ja caapia sekä p.viridistä löytyy kaapista. Hyvältä tuoksuvat viridiksen lehdet pussin läpi. Juu keittelin noikin aineet aika kiireettömästi ja puhaltelin savua keitokseen ja koitin saada hieman "henkeä" koko hommaan. Paskassa lähiö-keittokomerossa.
vauhtihuora wrote:olin aika raiskattu ekan tripin jälkeen
Juu kuulostaa ikävältä enkä oikein tuollaista voi ymmärtää. Joskus kun itse psykeistä kiinnostuin ja luki huascasta ni ajatteli että joskus sitten kun on enenmmän kokemusta. Ja onhan tässä salviaa ja deksmiäkin tullut kokeiltua ennen tätä. Tuntuu muuten että se että oli kokenut deksmin helpotti hieman tätä kokemusta. Uskalsi ottaa enemmän vastaan. Tuntuu että joillekin deksmi on kuin joillekkin huasca, samanlaista ihastusta. Vaikka tietysti kaksi ihan eri asiaa ja huasca tuntuu juuri siltä mitä on hakenut.
psyke wrote:Artemisia, Englannis on Santo Daime joka järjestää noita seremonioita.
Joo tuntuisi että Englannissa selkeesti vähemmän kuumotuksia viidakkolääkkeestä ja helpompi hankkia jne. Go for it. Ayahuasca.com foorumi onkin tosi hyvä. Enemmän tietoa liaanista kuin päähän mahtuu.
Reiki-hoitoon tätä olisi kiinnostavaa kombottaa. Hoitaja toimisi hieman kuin shamaanin sijaisena.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Tutun kuuloista juttua. :)

Kiva että joku kirjoittaa yagestaskin raporttia. Itsellä on ollut monta kertaa tarkoitus kirjoittaa, mutta ei vaan pysty millään pukea sanoiksi.
Jos olisi sanansäilä halussa niin jo yhdestä kokemuksesta voisi raapustaa vaikka kirjan. Tuo sanelukone on muuten hyvä idis. :D Täytyypä joskus kokeilla.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Ahab wrote:Go for it. Ayahuasca.com foorumi onkin tosi hyvä. Enemmän tietoa liaanista kuin päähän mahtuu.
Muuten ihan hyvä foorumi, mutta ne loggaavat kaikki ip:t. Vähän sellanen foorumi, että siellä pitää olla kunnolla.
vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora »

tekeehän se teinisekoilu pahaa tälle syrjitylle vähemmistölle :/
mutta monella se varmaan siitä alkaa
eikä oo aikakonettakaan millä voisi poistaa ne ekat ''jee mennää sekasin tripit''
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Eikä niitä tarvikaan poistaa. Omien kokemuksieni mukaan jokainen oppii kunnioittamaan psykedeelejä omien kokemuksiensa kautta, viimeistään siinä vaiheessa kun tulee ensimmäinen huono trippi. :wink:
vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora »

aivan : )
Ahab

Post by Ahab »

Viime yönä otin kolmannen kerran ayahuascaa. Toka kerta meni tässä taannoin pieleen kun oksensin caapin ennen kuin sain mimosan juotua.
Ettei homma menisi pieleen sen takia päätin keittää 3g harmalaa jonka join ensin ja 20g caapia + 30g viridistä oli tarkoitus juoda kun harmala oli oksennettu.
Poltin kevyet savut ja hörppäsin yhdellä kertaa harmalat. Odottelin harmala-purgaa puoli tuntia mutta nauseaa ei tullut juuri yhtään joten kippasin caapi-viridiksen alas kahdella huikalla. Sain ehkä minuutin pidettyä sisällä kun sphyi jo lensi komeasti.
Uskomatonta miten nopeasti se imeytyy. Vaikutukset tulivat mutta ihan yhtä syvälle en päässyt kuin ekalla kerralla eikä oikein ollut mitään brainstormia. Jotenkin ei päässyt irtautuman fyysisestä maailmasta.
Valoja ei ollut päällä eikä varsinaista musiikkiakaan tällä kertaa. Sademetsä ääniä tuli non-stoppina. Sanoisin että musiikki oli kuitenkin parempi.
Mukavaa keinuttelua. Viridis tuntuu jotenkin hieman lempeämmältä kuin mimosa, myös makunsa puolesta. Teki mieli boostata poltoilla mutta sohva ei päästänyt otteestaan.
Yhteen soppaan vielä riittää aineet. Siihen tulee harmalaa 5g, viridistä 20g ja mimosaa 3g. Pitää kokeilla tuota gelatiini-puhdistusta noiden kanssa.
Jay Daga
Tuppisuu

re

Post by Jay Daga »

...
uskomattoman mielenkiintoinen asia ayahuasca.

kokemuksen mukaan n10 grammaa viridistä + tarpeeksivahva maoi tuotti erittäin valtavan, suuren kokemuksen, tietoisuuden ja rakkauden ja ilon virtaa ja fyysisessä todellisuudessa tapahtui niin outo asia että tunninmittainen musiikkikappale venyi jostain ihmeen syystä noin kolmen tunnin mittaiseksi... huh, niin se on, ettei juurikaan voi kokemusta selittää, tai voi mutta se vie paljon tekstiä.. no, tässä edittinä, miksipä ei kirjoittaisi jotain...:

no, näin eräänä yönä unen jossa olin "laivassa", korkealla jossain kerroksessa,, ja oli parveke/ikkuna joka oli auki ja erinäiset ihmiset olivat mukana tilanteessa ja homma oli hieman sekava, jokin pieni ulkoinen uhka oli jossain jne.. eräällä henkilöllä oli jotain ihme tabletteja joita hän tarjosi ainakin minulle,, ne olivat suuria leveitä... ja niitä oli syötävä kaksi jotta ne vaikuttivat. kysyin mitä ne ovat ja vastaus oli joku "eye-opening tabletteja" . . hmm,, mietin että enpä ota niin isoja tabletteja kerralla kun voi olla jotain aika vahvaa tiedossa (en ole koskaan ottanut mitään huumehia tai ´lääkkeitä` vaan aina pysynyt kasvikunnan tiellä)... mutta osan söin kuitenkin. Tilanne muuttui jotenkin muttei mitään vaikutusta tuntunut. Laivassa oli parveke ja ovi auki. joku pudotti kissan alas,,, alhaalla oli tuolla hetkellä maata ja kissa vain putosi sinne ja lähti kävelemään mutta tuntui että sillä mahtoi käydä vähän kipeää sellainen pudotus. suurinpiirtein seuraavalla hetkellä olin itse roikkumassa parin muun ihmisen kanssa jonkin levyn päällä ja kaksi jotain naisihmistä tuli ovelle ja toinen heistä pudotti meidät alas. no, maa otti vastaan ja nousin ja lähdin kävelemään toisen mukanaolleen kanssa pois paikalta, jollekkin isolle tielle päin,, ja kysyin mikä tuo paikka oikein oli, hän vastasi; vankila.
Tuosta unesta kahdenpäivän päästä päädyin netin välityksellä yhteyteen henkilön kanssa jolta päädyin tilaamaan viridistä 30grammaa ja tuosta otin join kolmasosan.

Keitin kasvimateriaalin kolmeen kertaan vedessä jossa oli sitruunan mehua mukana, tai annoin hautua siis, jonkun parikin tuntia joka kerta. Ilta tuli, otin maoin, ja join vaikeasti juotavan liemen vähän yli tunnin päästä kolmessa osassa. Alkuun oli heikohko olo, ei ollut syönyt hirmuisen paljoa sinä päivänä... istuin nojatuoliin ja musiikki teki paljon,, se millaista musiikkia soi juuri niinä minuutteina, vaikutti erittäin vahvasti siihen "missä oli" tai millainen tunnelma `siellä` oli. Mielessäni kuulin ikään kuin hälinää,, espanjankieltä ja jotain eteläamerikan kielten ääntä, ihmisten hälinää niinkuin jossain kylässä lähellä viidakkoa. Oli erittäin hämärä tunnelma, jotenkin.. ei saanut keskityttyä kovinkaan,, oli hälinä. joku sanoi toiselle minusta että olin paikassa jotenkin ´ensi kertaa` tai etten oikein kuulunut sinne... se toinen ei ollut ihminen vaan jokin erilainen, äkkipikainen, vähän agressiivisen oloinen olento ihmisten joukossa ja heitä oli kaikkiaan paljon. Suuri osa kaikista alkoi tehdä lähtöä yhtäkkiä ja minua kutsuttiin mukaan lähtemään... ja näin ja tunsin että asiaan liittyi jotain mustaa magiaa, näin kutistetun punaisenvärisen pääkallon väläykseltä,,, ja päätin että en mene, niinkuin olin päättänyt aiemminkin joskus, tuosta oli erittäin varma tieto. Kaikki häly loppui tuolla päätöksen hetkellä, olin ehkä samassa paikassa vielä mutta kaikki häiriötekijät siirtyi pois ja hälinä lakkasi. Näin hetken vilaukselta tyhjyydentapaisessa näkymässä kun joku vilahti pois näkyvistä jossain,, oli tarkkaillut minua koko ajan... extraterrestial tunne tuli tuosta jostain.
Avasin silmäni ja olo oli sen verran heikonlaatuinen fyysisesti että tunsin että kannattaa oikeasti nyt syödä jotain... söin, heikkous kasvoi äärimmäiseksi ja jälleen kerran sai tuntea (en monesti ole tuntenut) kuinka herkässä elävä henki fyysisessä kehossa todellisuudessa on, se on siinä tarkoituksen vuoksi muttei mitenkään pysyvästi. Muistin että en ollut oksentanut siihen mennessä (olin välttänyt tuohon tilaan siirtymistä) mutta nyt se oli varma asia mitä tapahtui.... söin tuon jälkeen vielä ihan hieman ja join vettä,, saadakseni kehoni energiatason kestävälle pohjalle,,, ja menin sänkyyn makaamaan. Laitoin päälle soimaan tunnin mittaisen existoi tämä-nimisen soitannon, uskomaton, hieno... ja makasin sängyllä. Tunsin oloni erittäin heikoksi, kuoleman tunteen tapainen olo. Pyysin että oloni paranee, pyysin elävää henkeä, kristus liittyy asiaan, rakkaus siis,,, ja huh,, ,alkoi sellainen virta käydä päälläni ja joka puolella etten ennen ollut kokenut... Hah haha aloin hekotella itselleni niinkuin olisin tajunnut jonkun vitsin jonka ydin oli hetken hukassa ja aloin nauraa aivan uskomattoman raikuvasti,, äänekkäämmin kuin koskaan ja enemmän täysillä kuin ikinä. Ja koin vain suunnatonta iloa, rakkauden juuri niin täytenä kuin se kokonaisuudessaan on,, uskomattoman suuri hyvyys ja rakkaus tuntui ja minä nauroin ja itkin ja huusin tai ulvoin tuosta tunteesta (luonnollisesti :D ) ja huusin kiitosta. yksin olin, ilman erillistä sitteriä,, koirat olivat paikalla ja kun toinen heistä tuli katsomaan minua huoneeseeni ja !!!!!! minkälaisella tunteella ja tajunnalla ymmärsin sitä yksilöä joka oli hämmästynyt ja tuli katsomaan meuhkaamistani... se ikään kuin ´touched my heart`... mikäs siinä, katsoi hetken, hulluuden suoraan todistamiseen hän oli tottunut kyllä ja käveli pois.
Kiitos oli se tunne mikä oli läsnä ja kun tuollaisesta kuohusta tulin vähän sivuummalle niin ajattelin kaikki ihmiset jotka vain mieleen tuli, kaikki tutut ja koko Maa,, itkin ja nauroin sitä miten paljon rakastaa jumala, ja miten paljon rakastan kaikkea elämää ja olevaa... sain siitä energian ilmentymästä suoran näytteen... Jah jah,, kun mietin kaikki ihmiset läpi ja maapallon koko väen,,en voinut muuta kuin tuona kaikkena tietoisuutena mistä tuo kaikki rakkaus oli kokemuspiiriini tullut, komentaa maailman asioita, aivan kaikkea, asettumaan luonnolliseen järjestykseen, harmoniaan niin että kaikki paranee. Ja tuo ei ollut vain käsky/komento, vaan koko ilo ja rajaton riemu ja sen hyvän energian kokeminen tuli kiitollisuudesta sen vuoksi, että koko maailma "on pelastunut" jo,, (`heh, kyyninen ego nokkii vastaan että joo no vähän aikaa saattaa mennä vielä....´)
... Ja niin, kun tuosta kaikesta pääsin eteenpäin ajassa, olin ikuisuudelta tuntuvan asian kokenut, ja koko ajan oli soinut soitanto nimeltä Existoi tämä, moneen otteeseen olin ajatellut että miten voi olla vasta tämä kohta soitantoa menossa,, kun tuntui niin pitkältä aika, havaitsin että vaikka tunninmittainen soitanto päättyi juuri ja sen seurauksena pääsinkin sängystä ylos, kello oli edennyt kolme tuntia. . . käsittämätöntä. muttei mitään aivan uutta kun ayahuascasta on kyse... se muuttaa fysiikkaakin.. on kokonaisvaltainen kokemus.

........................
ja eräs kaverini kertoi että oli nauttinut mimosaa erään toisen kaverin kanssa,,, yhteensä kuusi grammaa,, maoista en tiedä mutta tarpeeksi vahva kuitenkin,, ja olivat "puhuneet laulamalla"... heh heh... oman kokemukseni perusteella voin hyvin kuvitella tilanteen.

Että niin, ei sitä välttämätöntä ole niin suurta annosta ole nauttia, kyse voep olla jostain muusta.... mutta kukin tavallaan.
On varmaa että ayahuasca tullaan ottamaan jonkinlaisena suurena opettajana vielä joskus yhteiskunnallisesti, siis tunnetaan asiana jolla on suurensuuri vaikutus avartaa mieltä ja opettaa asioita Maasta ja kosmoksesta. . . psykedeelit yleensäkin, voimakasvit ja sienet... varmasti tullaan vielä toteamaan aika olennaiseksi jutuksi tässä maailmassa. kunhan putkikatseisuutta ylläpitävät jutut ensin murenee oikean ajan tieltä pois.
Ahab

Post by Ahab »

Oho kylläpäs oot pienellä annoksella viridistä saanu hyvät kokemukset.
Ennustuksesi käykööt toteen.
Hmm voi vitsi pitäis varmaan taas keitellä lähiaikoina.
Ahab

Post by Ahab »

En tiedä muitten kokemuksista mutta mulla yage nappaa aika kovaa kii ja kiepottelee. Vähän niinku oisit tornadon vietävänä ja kiertäisit sitä kehää kokoajan alemmas.
Eilen tajusin että samalla tavalla kun yagessa voi tuntea Telluksen henkisesti voi sen tuntea myös fyysisesti. Aistiadaptaatio maapallon jatkuvaan liikkeeseen katoaa kun laittaa silmät kii kun yage alkaa vaikuttaa.
Voi tuntea kuinka maa kiertää aurinkoa noin 1800 km/h nopeudella ja samalla pyörii oman akselinsa ympäri noin 1700km/h nopeudella.
Last edited by Ahab on Sun 08 Apr 2007, 13:43, edited 2 times in total.
Ahab

Post by Ahab »

Tästähän on tulossa monologi :)
voi vitsi olin jo ihan unohtanut...
taas on sellanen olo et "ei siitä voi sanoa mitään" mut kokeillaan.

Nyt alkaa olemaan jo aika selkeä olo ja mukavat jälkiolot on ja jotenkin jäi pilvi päälle kun poltin pienet juuri ennen kuin kumosin taas kupposet.

Ainekset oli harmalaa 5g, viridistä 20g ja mimosaa 3g. gelatiinin jätin vielä kokeilematta kun päätin testata miten vaikuttaisi makuun ja vahvuuteen jos jättäisi happamuuksien lisäilyt kokonaan pois silläkin uhalla että menee hukkaan koko paska. Kun ainekset olivat lionneet +24h pistin ne pakkaseen rikkomaan solukalvojaan ja keittelin hartaasti kuin martta.
Näin teen jatkossakin ellen törmää vielä parempaan menetelmään.

Maku oli parempi ja vähemmän oksottava mutta en kiellä ettenkö olisi silti irvistänyt. Poltin puol pesää hatsia ennen yagea ja se lievitti nauseaa mukavasti (tosin en tiedä oliko ärsyttävien happamuuksien puuttuminen myös osallinen tähän). Tunnin päästä kuitenkin oksensin.

Tripistä ei tällä kertaa paljoa kykene sanomaan. Nonstop psyketykitystä eikä oikein mitään mistä ottaa kiinni. Se oli selkeästi pilvimäinen ja täysin toisenlainen kuin olin toivonut mutta silti ihan hyvä joskin jatkossa koitan jättää sauhuttelun pois, ehkä sitten laskuihin olisi parempi.
Jotain kuitenkin opin ja taas vaikea selittää mutta jotenki ymmärrys laajeni niitä kohtaan jotka elävät elämää jollaista en jaksaisi koskaan elää. Myös elämisen tunne sai lisäarvoa.
Ayahuascan kanssa kuka tahansa voi kokea kaiken. Se ei välttämättä ole hyvä juttu. Varovaisuutta.

EDIT: näin jälkeenpäin kun muistelen tuota niin osaan nyt kuvailla sen hieman tarkemmin niin että siinä ei tapahtunut ego-kuolema vaan koin jonkun toisten, tuntemattomien, mahdollisien henkilöiden egoja. ei siis samaan aikaan vaan peräjälkeen.
Last edited by Ahab on Thu 08 Feb 2007, 04:34, edited 1 time in total.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Paha olo aiheuttaa helposti myös psyykkisen pahan olon.
Toisin sanoen paha olo tuo niitä negatiivisia tunteita pintaan ja joskus sitä yrittää taistella sitä pahaa oloa vastaan, joka on täysin turhaa..
Antaa purgan tulla, niin johan helpottaa.
Keep it unreal.

Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar »

heh hieno juttu ja tutun kuulosia settejä, itelläki tosi läheisiä fiiliksiä luontoa kohtaan ja välistä oli todella vahva "viidakkofiilis" oli semmoneinen fiilis kuin olisi viidakossa ollut ja seikkaillut siellä.mm mielenkiintoista !
atacand
Tuppisuu

Post by atacand »

Hei! oon lueskellu tätä foorumia jo jonki aikaa mut en oo postaillu mitään, kuten ehkä huomaattekin ja tuota oon kokeillu sieniä, lsa:ta ja hamppua jonkin verran ennen tätä ayahuascaa ja siis huh huh tänään se sitten tapahtui.

Eli keittelin 11,75g mimosaa ja 6g harmalaa ja tämän oli tarkoitus riittää kaverillekin, joten puolitettiin kertyneet juomat ja noin 15 minuuttia harmalan jälkeen kumottiin mimosat alas.
Tästä noin kymmenen minuuttia edessäpäin kävin oksentamassa ja voi pojat että se helpotti, tuli tosiaan jostain syvältä. Tästä noin minuutin päästä dmt alkoi sitten nousemaan hurjaa vauhtia (kaverilla ei tapahtunu mitään, ei edes oksentanut)
ja pelkäsin vähän aikaa että sekoan kokonaan lopullisesti, näin pelkkää kaleidoskopiaa ja hulluja perspektiivejä, tunsin kovaa painetta päässä ja leukojen alapuolella(kaksoisleuka?) ja tärisin vähän väliä todella kovaa, sitten tuli todella kylmä ja päätin mennä peiton alle, jotenki ihmeessä pääsin sinne ja sitten se tapahtui, nimittäin egokuolema, huomasin että kaikki päivittäiset ongelmat on loppujenlopuksi todella vähäisiä ja huomasin kuinka typerästi ihmiset käyttäytyy ja kuinka aivopestyjä he ovat ja itsekkin olen ollut. Tästä viisastuneena päätin sitten vain antaa mennä ja sanoin kaverille että juttelee välillä jotain minulle. tämän jälkeen koin miltä tuntuu kuolla ja hyvältähän se tuntuu, sielu tai mieli vaan leijailee avaruudessa kokien rakkautta kaikkea kohtaan, ja no jos on ollut paha ihminen maan päällä, niin sielu ei pääse kuin hetkeksi vapaaksi ja syntyy sitten uudestaan tähän maailmaan toisenlaisessa fyysisessä kuoressa, käyden läpi jumalan testin, eli elämän, kärsimyksen, tätä tapahtuu niin kauan kunnes sielu oikeasti parantuu ja on valmis jumalaksi, ja pääsee taivaaseen eli avaruuteen, kaikki me ollaan jumalia.. Ymmärsin myös taivaan, äärettömyyden, ilon ja rakkauden ja sen että tämä kokemus oli vain pieni näyte siitä mitä oikeasti tapahtuu kun kuolee. Ajankin tajusin jotenkin että se aaltoilee koko ajan, niinkuin vanhana sitä huomaa kuinka lyhyt tämä fyysinen elämä on, ja aikakin on rajaton. Huomasin etten kyennyt olemaan yhteydessä muihin sieluihin, se tapahtuu vasta kun oikeasti kuolee.
Opin myös sen että mitä tahansa tässä fyysisessä todellisuudessa tapahtuu, on merkityksetöntä lopputulosta ajatellen ja että maan päällä on menossa kärsimysnäytelmä joka liittyy tähän testiin, siis että onko kelvollinen jumalaksi. mikään ei enää voi estää sieluani kuollessani tulemasta jumalaksi.!! Ymmärsin myös että mitään, ei mitään kannata pelätä, koska se vaan aiheuttaa huonon olon, sen sijaan kannattaa rakastaa sydämensä kyllyydestä kaikkea mitä on, viha on turhaa energian hukkausta, sanoin kaverille että rakastan sitä, ja kiitin jumalaa sielustani. Paljon oli myös sellaisia ajatuksia joilla ei vaan ole sanoja, suuruus. Mutta kaikenkaikkiaan oli todella vakuuttava ja avartava kokemus ja tein isoja päätöksiä mm. lopetan tupakanpolton ja turhat huumekset ja alkoholin, ei vaan enää ole tarvetta, hamppua poltan varmasti vielä joskus mut en enää päivittäin.

Niille jotka ekaa kertaa ovat kokeilemassa! vaikka alku saattaakin olla pelottava ja voimakas ja saattaa miettiä loppuuko tämä koskaan, muistakaa että kyllä se loppuu ja antakee vaan mennä, jos on vahva ego niin sen kuolema saattaa kestää pidempään ja vasta sitten on valmis heittäytymään, mut todellakin se on sen arvoista ja mikään ei tule olemaan enää samoin, ei huonossa mielessä. Kiitos Jumala, kiitos teille, kiitos kaikille, kiitollisempi en vois enää olla.. en edes välitä mitä te aattelette musta tai kukaan, ei oo tarvetta enää pröystäillä.. ainoa tarkoitus joka minulla täällä on, on pelastaa muitakin sieluja taivaaseen, jumaliksi. voi että tätä elämää huhhuh ei voi muuta sanoa, niin mahtavaa se on. ihanku en vois lopettaa kirjottamista, mut lopetan sen tähän ja sanon vielä että tosiaan suurimmaksi osaksi näitä tapahtumia, ei löydy yksinkertaisesti sanoja, kokeilkaa itse!! jumalan voima on aivan käsittämätön. mut sen silti jotenki käsittää.. niin ja yksilökohtaisia nää vaikutukset on, ja ainakin minulla se oli todellisempaa kuin mikään aikaisemmin tässä elämässä...

edit: kaverilla ei siis toiminut mutta ymmärsi hän kuitenkin mistä puhuin.
Ahab

Post by Ahab »

Kuulostaa hyvältä atacand. Aika pienestä annoksesta mimosaa sulla toimii jos se menis tasan puoliksi kaverisi kanssa. Ja joo ayahuascatrippaajaa on helpompi ymmärtää jos on itse edes harmalan vaikutuksen alaisena.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Aina kun lukee raportteja ayahuascasta, niin tulee taas jotenkin tarve kokea sen mahtavuus.. Mutta jokin siinä kuitenkin pelottaa..

Tripin jälkeen voi olla taas onnellinen olemassaolostaan ja tietoisena siitä, että unissa elää toinen maailma.
Keep it unreal.

Jarza
Karvakuono

Re: Ensimmäinen uni (ayahuasca)

Post by Jarza »

Hyviä kuvailuja. Itseä haluttaisi juoda tätä taikajuomaa, mutta ajattelin odottaa kunnes tulee oikea hetki. :) Oli joillakin näköjään ollut vähän letkeämpiä kokemuksiakin. Luulin että lähes poikkeuksetta ego räjähtää pirstaleiksi. :shock: Voi olla vähän voimakkaampi kokemus kuin sienitripit.
Ahab

Post by Ahab »

Kyllähän siitä saa tehtyä ihan niin vahvaa tai mietoa kuin haluaa. Mutta jos miedompaa haluaa niin miksi ei samantien ota miedompaa ainettakin. Valmistukseen menee aikaa, maku ei ole hyvä ja laatta lentää niin miksi nähdä kaikki se vaiva jonkun lighti tripin takia.
Sieniä on kyllä helpompi ottaa mutta eiköhän niissäkin annosta nostamalla pääse ihan yhtä hurjaan kieputukseen. Varsinkin jos ottaa harmalaa niitten kanssa.
Jarza
Karvakuono

Post by Jarza »

Ahab wrote:Kyllähän siitä saa tehtyä ihan niin vahvaa tai mietoa kuin haluaa. Mutta jos miedompaa haluaa niin miksi ei samantien ota miedompaa ainettakin. Valmistukseen menee aikaa, maku ei ole hyvä ja laatta lentää niin miksi nähdä kaikki se vaiva jonkun lighti tripin takia.
Sieniä on kyllä helpompi ottaa mutta eiköhän niissäkin annosta nostamalla pääse ihan yhtä hurjaan kieputukseen. Varsinkin jos ottaa harmalaa niitten kanssa.
En tarkoittanut ihan tuota. Minusta miedoissa tripeissä ei ole mitään pahaa. Tosin kohtuus kaikessa. DMT on kuitenkin varsin erilainen lukemani mukaan kuin esim. sienet. Mutta valmistautuminen ja ayahuascan valmistus on osa kokemusta. Purga myös on varmasti puhdistava kokemus. Joskus pitää tilata. :)

Kyllä sienetkin näyttää voimansa suuremmilla annoksilla, mutta ei ole vielä tullut kiinnostusta ottaa jättidoseja. Harmalaa pitäisi koittaa joskus, kun mustaherukkakin toimi yllättävän hyvin.