2C-E
-
Touchet
- Moderator
Re: 2C-E
Ei.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
tRip
- Moderator
Muuttui kyllä täysin mielipide 2ceestä viime kokemuksen jälkeen.. Ihan mahtava aine 
Nausea vaihtui kokonaisvaltaiseksi kehon euforiaksi.. Kokemus oli kaikinpuolin hienon psykedeelistä vellovaa taikinaa.
Miellyttävän happoinen euforia kesti koko tripin ajan.
Vaikka visuaalit eivät yltäneet 10mg annoksella kovinkaan kummoisiksi, olivat ne silti hienon vellovia ja eläväisiä, varsinkin pilven kanssa..
Kaikki näytti itseasiassa todella hienolta ja mystiseltä. Samankaltaista efektiä mitä sienissäkin, että kaikki näyttää ja tuntuu lapsekkaan uudelta ja hienolta.
Valot tuikkivat hienosti yössä, hohtaen ympärillään erivärisiä 'haloja.' Varjot näyttivät jollaintapaa paljon syvemmiltä.
Näkökenttä terävöityi ja sitä kiinnitti jokaiseen pieneenkin yksityiskohtaan enemmän huomiota.
Oli todella terapeuttinen kokemus kaikinpuolin..
Ajattelukin pysyi todella korkealentoisena ja itsetutkailevana, jonka kaiken kruunasi miellyttävä positiivisuus.
Ajattelun taso ei yltänyt kovin psykedeelisiin sfääreihin, joten enemmän tämä on vain itselleni viihdettä.
Kaikki oli taas niin täydellistä.. ^^
Nausea vaihtui kokonaisvaltaiseksi kehon euforiaksi.. Kokemus oli kaikinpuolin hienon psykedeelistä vellovaa taikinaa.
Miellyttävän happoinen euforia kesti koko tripin ajan.
Vaikka visuaalit eivät yltäneet 10mg annoksella kovinkaan kummoisiksi, olivat ne silti hienon vellovia ja eläväisiä, varsinkin pilven kanssa..
Kaikki näytti itseasiassa todella hienolta ja mystiseltä. Samankaltaista efektiä mitä sienissäkin, että kaikki näyttää ja tuntuu lapsekkaan uudelta ja hienolta.
Valot tuikkivat hienosti yössä, hohtaen ympärillään erivärisiä 'haloja.' Varjot näyttivät jollaintapaa paljon syvemmiltä.
Näkökenttä terävöityi ja sitä kiinnitti jokaiseen pieneenkin yksityiskohtaan enemmän huomiota.
Oli todella terapeuttinen kokemus kaikinpuolin..
Ajattelukin pysyi todella korkealentoisena ja itsetutkailevana, jonka kaiken kruunasi miellyttävä positiivisuus.
Ajattelun taso ei yltänyt kovin psykedeelisiin sfääreihin, joten enemmän tämä on vain itselleni viihdettä.
Kaikki oli taas niin täydellistä.. ^^
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Anonyymi
Eipä juuri, mitä nyt saatat vähän sekava olla vaikutusten alla.Tuleeko 2C-Estä hirveä "zombieolo" (väsynyt pitkin päivää, niin että kaveritkin miettii, että onkohan tuo humalassa ?) ? Kuten jotkut bentsot tuppaavat laittamaan, vai palaako normaalille tasolle vaikutusten loputtua?
-
tRip
- Moderator
Mielestäni nousut ovat melko vellovat, eikä oikein jaksa liikkua..
Mutta vaikutusten alettua alkaa stimuloiva puoli tulla esiin, eli kyllä tällä yön valvoo.
Kuitenkaan stimulaatio ei ole mitään kovin piripiriä, vaan olotila on melko rauhallinen, mutta sosiaalinen.
Mutta vaikutusten alettua alkaa stimuloiva puoli tulla esiin, eli kyllä tällä yön valvoo.
Kuitenkaan stimulaatio ei ole mitään kovin piripiriä, vaan olotila on melko rauhallinen, mutta sosiaalinen.
Keep it unreal.
-
kansteri
- Tuppisuu
tRip wrote:Mielestäni nousut ovat melko vellovat, eikä oikein jaksa liikkua..
ite ainakin valvoin kuuteen asti pohtien maailmaa!:)
-
arsanic
- Tuppisuu
Onko muut kokenu stimulaation lakattua minkäänlaista niskajännitystä/siitä johtuvaa päänsärkyä etc? Itsellä tuli tämän 'hörhöilyvaiheen' jälkeen sellainen jomottava kuumotus niskaan ja tuntui erittäin kireältä, nukkuminen teki tiukkaa. Tuntui lähes migreenikohtaukselta, tiedä sitten. 
Edit: Niitä typoja..
Drugs are bad.
-
growy
- Kameleontti
Mulla tulee ainakin tärkeen "nihkee" olo.. Kaikki paikat on vähän jumissa ja täysin laiska fiilis..arsanic wrote:Onko muut kokenu stimulaation lakattua minkäänlaista niskajännitystä/siitä johtuvaa päänsärkyä etc? Itsellä tuli tämän 'hörhöilyvaiheen' jälkeen sellainen jomottava kuumotus niskaan ja tuntui erittäin kireältä, nukkuminen teki tiukkaa. Tuntui lähes migreenikohtaukselta, tiedä sitten.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Anonyymi
Vaikutuksen alaisena tuo "jännitys" tuntui tavallaan aika mukavalta, ellei jopa vähän ekstaasimaiselta. Euforia jos sitä siksi voi kutsua oli kyllä täysin erilaista verrattuna ekstaasiin.arsanic wrote:Onko muut kokenu stimulaation lakattua minkäänlaista niskajännitystä/siitä johtuvaa päänsärkyä etc? Itsellä tuli tämän 'hörhöilyvaiheen' jälkeen sellainen jomottava kuumotus niskaan ja tuntui erittäin kireältä, nukkuminen teki tiukkaa. Tuntui lähes migreenikohtaukselta, tiedä sitten.
-
tRip
- Moderator
Itsekin kelaillut, että juuri tuosta jännittyneisyydestä ja kehon sähäkkyydestä kumpuaa se kutkuttava koko kehon euforia.Anonyymi wrote:Vaikutuksen alaisena tuo "jännitys" tuntui tavallaan aika mukavalta, ellei jopa vähän ekstaasimaiselta. Euforia jos sitä siksi voi kutsua oli kyllä täysin erilaista verrattuna ekstaasiin.
Ei se mielestäni ekstaasia oikein ole.. ehkä se tuntuu enemmänkin joltain mukavan psykedeeliseltä opiaattipöhnältä.
Keep it unreal.
-
skirtfeber
- Apteekki
Toi opiaattipöhnä-vertailu oli mun osalle ainakin aika osuva, samalla tavalla kun kodeiinista, jollakin tapaa niiiiiiin ihana olo mutta silti niin raskas ja työläs. Ei tietenkään suoranaisesti mitenkään samoja oloja vaan vertauskuvallisesti.tRip wrote: Ei se mielestäni ekstaasia oikein ole.. ehkä se tuntuu enemmänkin joltain mukavan psykedeeliseltä opiaattipöhnältä.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Jeshu
- OD
Olen nähnyt erään rännittävän varoituksistani huolimatta (varoittelin, koska en tiennyt sen vaarallisuudesta). Joka tapauksessa jotain 1-5mg:n väliltä sinne taisi mennä, jonka jälkeen välitön oksennus ja naama ihan punaiseksi, suorastaan järkyttyneen tai kauhistuneen näköiseksi. Hetken päästä tämä tapaus naureskeli ohikulkijalle, joka näytti Homer Simpsonilta ja tämän jälkeen tiemme erkanivat. Hengissä säilyttiin ja toimi ilmeisen hyvin.Chaugnar Faugn wrote:Mites I.M. ja I.V. annokset ?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Ahab
Tuttuni joka on mielellään piikittänyt kaikki päihteensä nautti tuota samalla kertaa oraalisesti, lihakseen ja suoneen injektoituna. Häntä harva aine oksettaa joten mitään nauseaa ei ollut. En muista millaisia annoksia tyyppi laittoi koska kokonaisuudessa sitä meni paljon. Olisiko ollut aina kerralla 1ml liuosta jossa oli 5mg/ml. Pitää tarkistaa kun kuulen hänestä seuraavan kerran. Suosittelen kuitenkin ottamaan hieman maltillisemmin. Meno oli ollut hurjaa kuitenkin jääden hänen sanojensa mukaan kauas ayahauscan vaikutuksista 
-
peukalo
- Tuppisuu
Itselle ei tullut minkäänsortin huonoaoloa 2C-E:stä. vähän reilu tunti niin ei uskaltanut enää tikkailta säätää satelliittiantennia kun alkoi sähköpylväs kiemurrella... Tosissaan aika mukava kokemus yhden ainoan kaverin kanssa hyvän psykedeelimusiikin tahdissa =)
-
Chaugnar Faugn
Itsekkin päätin sitten ottaa nasaalisesti, kun en saanut kunnon selvyyttä IM annoksesta.bol wrote:Kohta 2C-E ensi kokeilu 5mg annoksena nasaalisesti. Hieman jänskättää : ))
-
EDIT: klo 16:34 Itselle ensimmäinen vähän pitkäkestoisempi deeli mitä kokeilin (salvia ennen tätä). Oikein helppo ja mukava kokemus. Suosittelen
Kiva päihde, oli mahtavaa gonzoseikkailua baarissa ja ties missä luolissa.
-
tattis
- Tuppisuu
2c-e:n psykedelia oli minulle äärimmäisen intensiivinen, jonka johdosta flippasin pahasti. 15mg:n annos alkoi toimia nopeasti tyhjään mahaan juotuna ja pian koinkin egokuoleman. Selvisin kuitenkin tripiltä takaisin makoilemalla sohvalla unensekaisessa mutta selvässä tilassa, vaikka egokuoleman jälkeen olin varma etten enää ikinä palaa. "Herättyäni" olo oli mahtavan raukea ja raskas, fyysisesti hieman kodeiinin oloinen. Koin olleeni samalla sohvalla makoilleiden kissojen kanssa samalla aaltopituudella, sillä ne reagoivat psyykkisiin "kohahduksiini"/havahtumisiini myös itse säpsähtämällä. Taulut smurffasivat ja visut(/olo) olivat kaikin puolin miellyttäviä. Kokonaisuutena kokemus oli siis sekä negatiivinen että positiivinen, onneksi kuitenkin tässä järjestyksessä. :idea:
-
tRip
- Moderator
Itsellä taisi tuo ego kuolla kokonaan, joten sen palautuminen kesti pidemmänkin aikaa..
Ehkä tämä tapahtui siksi, sillä poltin koko tripin ajan runsaasti ghanjaa ja sen lisäksi viellä valvoin yön ja seuraavan päivän
Ehkä tämä tapahtui siksi, sillä poltin koko tripin ajan runsaasti ghanjaa ja sen lisäksi viellä valvoin yön ja seuraavan päivän
Keep it unreal.
-
Jeshu
- OD
Tuo on kyllä ollut jonkunlainen totuus-seruumi minulle. Jotain egokuoleman kaltaista ja harvinaislaatuista rehellisyyttä siitä kuinka sikamaista oikeastaan se on kun tuolla egon kanssa heilun 
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
sxoxyvg
- OD
Helvetti, täysin samaa mieltä. 2C-E lyö ne faktat tiskiin kylmästi.jesuiitta wrote:Tuo on kyllä ollut jonkunlainen totuus-seruumi minulle. Jotain egokuoleman kaltaista ja harvinaislaatuista rehellisyyttä siitä kuinka sikamaista oikeastaan se on kun tuolla egon kanssa heilun
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Lännen nopein
- Apteekki
Tätä sitten ehdottomasti hankintalistalle. Jospa sitä osaisi olla enemmän oma itsensä jos saisi paremmin tietää mikä käytös tulee luonnostaan ja mikä vain muiden ihmisten vaikutuksesta.sxoxyvg wrote:Helvetti, täysin samaa mieltä. 2C-E lyö ne faktat tiskiin kylmästi.jesuiitta wrote:Tuo on kyllä ollut jonkunlainen totuus-seruumi minulle. Jotain egokuoleman kaltaista ja harvinaislaatuista rehellisyyttä siitä kuinka sikamaista oikeastaan se on kun tuolla egon kanssa heilun
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
Ahab
Oli jännä kokemus tuossa noin viikko sitten. Olin syönyt raskaasti ja muutaman tunnin päästä olin ottamassa 20mg 2C-E:tä. Odotin että nauseaa tulee koska oksensin jo 15mg annoksesta. Hatsia tosin oli palanut jonkun verran. Otin ensin 10mg ja puolentunnin päästä toiset 10mg ja lähdin saunaan. Hieman epäilytti että onkohan järkevää mennä saunaan jos alkaa siellä pahasti oksettamaan ja kun on kerrostalon yhteinen sauna niin ei viitsisi siellä kauheen äänekkäästi oksentaa.
Saunassa tuli puhetta miten avantouinti on euforisoivaa. Ei ole tullut kokeiltua mutta päätin kaataa vadillisen kylmintä hanasta tulevaa vettä niskaani. Aivan mahtavaa
eka tulee fiilis että eihän siihen kuollutkaan ja sitten repeää nauruun. Kaikki nausea mitä oli hieman alkanut kertyä oli tipotiessään. Käsissä tuntui kuin ne olisivat heränneet jostain puutumisesta, hieman kuin olisi maannut käden päällä ja sitten nousee niin kättä kihelmöi, tiedätte kyllä, sama fiilis. Samanlaista on tullut mm. bromolaskuissa konemetsässä tampatessa.
Jonkun aikaa saunassa oltua nausea alkoi hiipiä taas joten kävin heittämässä uuden vadillisen vettä niskaan. Tämän jälkeen ei nausea enää vaivannut. Tuo myös piristi todella mukavasti ja saunan jälkeen jäi todella energinen olo eikä itselleni tyypillinen raukea ja hieman väsynyt olo. Mieli oli paljon skarpimpi kuin 2C-E tripillä yleensä ja tuli käytyä hyviä ja sulavia keskusteluja.
Olin jo hieman kyllästynyt 2C-E:hen mutta tämän kokemuksen innoittaman tulen jatkossa kokeilemaan isompiakin annoksia nyt kun olen löytänyt tekniikan nausean poistamiseen.
Saunassa tuli puhetta miten avantouinti on euforisoivaa. Ei ole tullut kokeiltua mutta päätin kaataa vadillisen kylmintä hanasta tulevaa vettä niskaani. Aivan mahtavaa
Jonkun aikaa saunassa oltua nausea alkoi hiipiä taas joten kävin heittämässä uuden vadillisen vettä niskaan. Tämän jälkeen ei nausea enää vaivannut. Tuo myös piristi todella mukavasti ja saunan jälkeen jäi todella energinen olo eikä itselleni tyypillinen raukea ja hieman väsynyt olo. Mieli oli paljon skarpimpi kuin 2C-E tripillä yleensä ja tuli käytyä hyviä ja sulavia keskusteluja.
Olin jo hieman kyllästynyt 2C-E:hen mutta tämän kokemuksen innoittaman tulen jatkossa kokeilemaan isompiakin annoksia nyt kun olen löytänyt tekniikan nausean poistamiseen.
-
Anonyymi
Ei tullin sedillä mielestäni ole mitään oikeutta saada tietää kyseisten aineiden käyttötarkoitusta. Mutta ainahan saa kysyä^ Kyllä on laillista. Mutta jos sattuu käymään sellainen epäonni, että jäät kiinni, niin parempi olla hyvä selitys mihin tarkoitukseen käytät sitä valkeaa jauhetta.