Psykedeelien merkitys?
-
RoboPoski
- Lepakko
Psykedeelien merkitys?
Kysyn miksi käytätte psykedeelejä. Onko kyse hauskan pidosta, sisimpään tutustumisessa, parantumisessa vai jonkin uuden etsimisessä/ymmärtämisessä? Itsellä ehkä nämä kaikki on syynä "käyttöön".
-
Lymykonna
- Kameleontti
Re: Psykedeelien merkitys?
Minä en käytä psykedeelejä, minä olen psykedeeli.
-
NapalmSatan
- Lepakko
Varmaan noita kaikkia syitä on mukana.
Kunnon deelit tosin ovat ehkä enemmän uuden maailman tutkailua, asioiden parempaa ymmärtämistä ja muuta syvällistä josta satun itse ainakin diggailemaan.
Kunnon deelit tosin ovat ehkä enemmän uuden maailman tutkailua, asioiden parempaa ymmärtämistä ja muuta syvällistä josta satun itse ainakin diggailemaan.
Murderous motivation
-
bol
- Kameleontti
Hyvää terapiaa, itsensä tutkailua ja uusien kokemuksien saamista. Ja myös syventää suhdetta kavereihin kenen kanssa on trippailemassa.
-
RiotStarter
- Apteekki
bol wrote:Hyvää terapiaa, itsensä tutkailua ja uusien kokemuksien saamista. Ja myös syventää suhdetta kavereihin kenen kanssa on trippailemassa.
Samat sanoitukset...
2000-luvun sakilainen.
-
growy
- Kameleontti
Syventyminen asioihin, onhan se "hauskaakin" uudet kokemukset (uusien asioiden ymmärtäminen ym) Enimmäkseen Psykedeelit on mulle Oraakkeleja. Paljon vastauksia...
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
RoboPoski
- Lepakko
Noin mitä itse lasken psykedeelisiksi aineiksi on dxm, sienet, dmt/bufo, salvinoriini aatami ja mitä niitä on. Siis mitä olen kokeillu. Lsa tietty ju. Ne auttaa jaksamaan tän arjen betoni-keleen-myllyssä. Kääntää asioiden polariteettia eli oppii näkeen negatiivisissa asioissa positiivisia piirteitä. Esivä löytää, eikä tarvii mitää ilotulitusta välttämättä. Tarvii vaan jotain mikä putsaa röörit tuola päänupissa välillä niin jaksaa.
-
psyke
- Lepakko
Hauskanpitoa itsensä tutkiskelun ja kauneiden visuaalinen kautta. Tosin, usein ei ole kovin hauskaa vaan matka tuntuu lähinnä työltä. Uudet kokemukset ovat kuitenkin aina tervetulleita.
-
Usoda
- LD50
Itsensä tutkiskeluun mutta usein myös se on samalla hauskaakin. 
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Shakti
- Psykonautti
Se on mukavaa vaihtelua ja varsinkin hyvällä pikku porukalla tai hyvän kaverin kanssa trippailu toimii melkeinpä aina. Itsen ymmärrys saavuttaa uusia ulottuvuuksia
.
Ainoa huono puoli on mielestäni se, kun ei selvänä enää osaa selittää kokemuksiaan ja saavuttamaansa ymmärryksen tasoa, ja kokemusten jakaminen on sikäli vaikeampaa.
Ainoa huono puoli on mielestäni se, kun ei selvänä enää osaa selittää kokemuksiaan ja saavuttamaansa ymmärryksen tasoa, ja kokemusten jakaminen on sikäli vaikeampaa.
Candy is dandy but liquor is quicker
-
korolli
- Apteekki
Kokemuksia mä niillä haen. Ja koitan samalla oppia tuntemaan itseäni paremmin, tosin vuosien pajauttelu ja satunaiset deeleilyt on jo tutustuttanut mut itseeni aika läpikotaisin. Eli kokemuksia haen. Uutuuden uteliaisuus. On se vaan niin jännää.
-
_FOOL_
- Apteekki