risteilylle HUUMEITA?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
kujanaskuli
Psykonautti

risteilylle HUUMEITA?

Post by kujanaskuli »

Joo elikkäs olis abiristeily tossa torstaina. Uskaltaakohan sinne ottaa vähän eväitä messiin? Yks napsu ois tossa ja vähän hasaa kans meinasin suussa viedä....
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
NoLife1%Lowlife

Re: risteilylle HUUMEITA?

Post by NoLife1%Lowlife »

Dildo Image perseeseen, on ainakin itse tietoinen mitä on päällä ja paljon. Mutta uskaltaakohan sitä sittenkään? :foil: ED:IT Asiatonta sisältöä.
Last edited by NoLife1%Lowlife on Tue 12 Feb 2008, 23:55, edited 1 time in total.
kujanaskuli
Psykonautti

Post by kujanaskuli »

HUUMEET ON PERSEESSÄ! h0h0h

Mutjoo, miusta tuntuu et ne koirat haistaa huumeet perseestä yhtä hyvin ku muualtakin ja ne löytää kyllä sen hivakan sieltä. Suussa jos pitäs niin vois niellä jos tulevat hihasta nykimään. Onkos miten riskiä hommaa?
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
NoLife1%Lowlife

kujanaskuli wrote:HUUMEET ON PERSEESSÄ! h0h0h
Onkos miten riskiä hommaa?
Sun pitää koittaa ja kokeilla. Tule sitten jakamaan kokemukset meille kaikille. Me&My multipersons. h0h0h
Ahab

Post by Ahab »

Kohta saa lukea iltalehtien lööpeistä miten netissä neuvotaa salakuljettamaan huumeita abiristeilylle ;)
En osaa sanoa muuta kuin että koirat siellä oli ja suht satunnainen reppujen tms. tarkastus kun mä olin abiristeilyllä 2004.
Salakuljetin 0.7l absinttia kondoomissa joka oli ison saippuapullon sisällä :oops: lol
Mutta kiinnostaisi kyllä olla laivalla ties missä kuosissa. Varsinkin hieman hurjemmalla säällä kun laiva keikkuu.
NoLife1%Lowlife

Ahab wrote:Kohta saa lukea iltalehtien lööpeistä miten netissä neuvotaa salakuljettamaan huumeita abiristeilylle ;)
En osaa sanoa muuta kuin että koirat siellä oli ja suht satunnainen reppujen tms. tarkastus kun mä olin abiristeilyllä 2004.
Salakuljetin 0.7l absinttia kondoomissa joka oli ison saippuapullon sisällä :oops: lol
Mutta kiinnostaisi kyllä olla laivalla ties missä kuosissa. Varsinkin hieman hurjemmalla säällä kun laiva keikkuu.
No mutta eihän täällä sentään mitään neuvota. Ei ainakaan mitään HUUuuuumeisiiin liittyvää. Editoin siis itse viestini.
Täten nimitän itseni EGO Generaattoriksi.
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Onhan sitä joskus tullut vietettyä lähes hävyttömiä bakkanaaleja laivalla viinan ja pilven voimin, tuuria, paljon oli tuuria niin avoimella ja tyhmällä meiningillä kuin mentiin. :roll: Voi olla et abiristeilyllä on tavallista tiukempi kontrolli? Nakkula hitaasti sulavana pommina vatsaan?
Image
bdxm

Post by bdxm »

Ahab wrote:Kohta saa lukea iltalehtien lööpeistä miten netissä neuvotaa salakuljettamaan huumeita abiristeilylle ;)
ei saa tuoda?? oon elänyt kauan toisessa uskossa, eli 1 plo saa tuoda. prahaan heti ku masseissa (tää on taas näitä...), jos näin: höh.
ja tullikuumotus on ihan pärstäkertoimella, aina (ja tietenki koirat). normaalin näkösen abiturientin menemisiä ei varmaan syynätä liikaa mutta alle kuolemaod:t paras kuskata suussa. ei siinä ainakaan mitään menetä. ;)
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Liioiteltua tuo turvatarkastusten tarkkuus / koirien teho yms. niin satamissa kuin lentokentilläkin. Mutta yksittäistapauksissahan voi aina olla tarkempi syyni.

Mutta nythän on siis ilmeisesti pari kuukautta (vuoden alusta) jo ollut päällä tämä joku omituinen tilanne, että siis jonkun direktiivin mukaan(?) ei enää voida pitää rajavartijointia Tallinnasta tuleville laivoille... tai jotain... joo siis on schengen-maa jne. mutta tämä on siis joku juttu että passit kyllä tarkastetaan mutta olikohan niin että esim. turvatarkastuksia ei voisi suorittaa muut kuin satamassa satunnaisesti vieraileva poliisi (jos vierailisi).

Joskus tästä hommasta jotain lehdestä luin ja jäin vain miettimään että nyt on rajat auki veli-venäläisen huumearsenaalille jos pitää paikkansa.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Enkylriskeerais...
Last edited by Tofupekoni on Mon 18 Feb 2008, 01:48, edited 1 time in total.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Ei risteilyillä oo tarkkaa. Taskuun hasat ja namut, sit jos tulee piski vastaan ni dumppaat äkkiä jonnekkin.

Edit. Kappas nyt onkin jo perjantai :D No oliko hauskaa risteilyllä?
JäyMz
Tuppisuu

Post by JäyMz »

Ite olin tällä viikolla abiristeilyllä, ja aika löysät turvatoimet oli. Ei näkynyt koiran koiraa, eikä mitään sen kummempia tarkastuksiakaan ollut. Mitä nyt vähän kassia penkoivat. Periaatteessa oisin taskussa voinut kuljettaa tonne ihan mitä vaan. Ja kyllähän sitä muutamaan pössyttelijään tulikin törmättyä :)
Turusta siis lähdettiin matkaan.
"We are content with the "given" in sensation's quest. We have been metamorphosised from a mad body dancing on hillsides to a pair of eyes staring in the dark." -Jim Morrison
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Joo, Euroopalla oltiin torstaina abiristeilyllä. Ei koiran koiraa, eikä hehkutettuja poliisikoululaisiakaan. Aivan hyvin olis voinu blossitella jopa tupakoimattomalla alueella. Jonkun nipsuilijan kans jutellessa tuli ilmi et viime vuonna oli samalla risteilyllä ollu koirat mutta sisään tuli meiningit suussa.

3:n jälkeen alko kyllä olla ihan pimeetä porukkaa liikkeellä käytävillä...
back to basics rootbwoy