600mg dxm hbr
-
powergrower
- Kameleontti
- Posts: 583
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 17:47
- Location: viewtopic.php
600mg dxm hbr
Eli settinkinä oli tavallinen talo keskellä tavallista kylää. Laitoimme ikkunanverhot kiinni jotta naapurit eivät näkisi siään mitä siellä tapahtuu.
Istahdimme pöydän ääreen jossa mittasimme 2400mg dxm hbr:ää pussista ja jaettiin se neljään kuppiin. Neljä innokasta psykonauttia istahti pöydän ääreen ja huikkasi appelsiinimehuun sekoitetun dxm annoksensa mahaan. Mutta huh kun oli pahaa, meinas oksennus tulla.
Seuraavaksi mennään olohuoneeseen katsomaan telkkaria sekä potemaan vatsavääntelyjä. Noin 20min nauttimisesta niin alkaa minulla päässä paine kohota ja päänahka sekä posken iho tuntuu kuin olisi ihan pullistuneena ja tuntuu kuin olisi 42'C kuumetta.
Vähitellen samanlainen kuumotus iskee meihin jokaiseen ja pahoinvoinnin valittaminen alkaa joltain kuulua uudelleen. Porukka kuitenkin jo niin tukevasti dxm matkalla että näytti kuin roottalauma olis ryntäillyt ympäri taloa vailla päämäärää.
Noh tämä vaihe loppui siihen että olimee kaikki käynneet oksentamassa. Yksi meistä jäi yläkerran vessanpöntön ympärille kieroutuneena trippailemaan kun muut menimme haukkaamaan leipää. Leivän syötyäni tunsin kuinka "panikoimisen" takia päällä ollut jännittyneisyystila alkoi hellittyä ja samassa suhteessa sitten taas trippi otti hallintaan. Bon Voyage, se oli menoa nyt.
Istuin sohvalla, vailla käsitystä missä olen. Tiesin että olen talossa, mutta talo on vain talo, se on täällä missä me kaikki olemme. Tiesin myös että tämä paikka jossa ollaan sijaitsee eteläsuomessa, joka on osa suomea. Mutta suomi, paikka, mikään ei merkinnyt mitään minulle. Oli vain se hetki siinä olohuoneessa, istuen siinä luullen että se paikka on kaikki mitä on olemassa (tai oikeastaan valla käsitystä siitä mitä se muu voisi olla)
Aloin konttaamaan ympäri huonetta, välillä kyljelteen liukuen potkin itseäni eteenpäin, tutustuin lämpimään isoon ystävyyteen, joka oikeasti oli papusäkki. Aloin, tai siis yritin jostain kumman syystä breikata lattialla. Joku pakonomoainen tarve selitti et ku maailmankaikkeus pyörii ympärillä, ni kääntelemällä itsesi näihin asentoihin pysyt "absoluuttiseen sijaintiin" nähden paikallaan. huhhu...
Edellä mainittu kaveri joka jäi vessanpönttöä halaamaan istui siinä seuraavat 4 tuntia. Puhumalla ei häneen saannut yhteyttä, vaikka me muut ymmärsimme puhetta ja pystyimme kommunikoimaan keskenämme. Eräs toinen kaveri meni olohuoneeseen nurkkasohvaan istumaan ja vain katseli ympärilleen. Jälkeenpäin hän kertoi tutkailleensa hyllykköä jossa oli lautasia ja kynttilänjalkoja ja tulkitsi niistä avaruuskarttoja.
Summa summarum
600mg oli meille liikaa, ainakin noin tyhjillä vatsoilla, "nolla tolerannsilla". DXM häiritsee ainakin minulla isojen kokonaisuuksien hahmottamista. En tiedä millä plateulla tuo trippi oli, mutta mielisairaalta se meno tuntui. Hassua kun ite ajattelin moneen otteeseen et "jos tänne eksyis joku ulkopuolinen ja näkis tämän menon niin se kutsuis valkotakkiset hetkeekään epäröimättä." Ja sit sille vaa naurettiin yhteen kurkkuun kun kerroin sen ajatuksen muille.
Raskasta, hirveetä, mutta kuitenkin jotenkin niin mielenkiintoista ja opettavaa? että ehdottomasti tekee mieli kokeilla uudestaan. Kunnioitus ainetta kohtaan (pelko?) estää kokeilemasta heti, mutta ehkä parin-kolmen kuukauden päästä.
Istahdimme pöydän ääreen jossa mittasimme 2400mg dxm hbr:ää pussista ja jaettiin se neljään kuppiin. Neljä innokasta psykonauttia istahti pöydän ääreen ja huikkasi appelsiinimehuun sekoitetun dxm annoksensa mahaan. Mutta huh kun oli pahaa, meinas oksennus tulla.
Seuraavaksi mennään olohuoneeseen katsomaan telkkaria sekä potemaan vatsavääntelyjä. Noin 20min nauttimisesta niin alkaa minulla päässä paine kohota ja päänahka sekä posken iho tuntuu kuin olisi ihan pullistuneena ja tuntuu kuin olisi 42'C kuumetta.
Vähitellen samanlainen kuumotus iskee meihin jokaiseen ja pahoinvoinnin valittaminen alkaa joltain kuulua uudelleen. Porukka kuitenkin jo niin tukevasti dxm matkalla että näytti kuin roottalauma olis ryntäillyt ympäri taloa vailla päämäärää.
Noh tämä vaihe loppui siihen että olimee kaikki käynneet oksentamassa. Yksi meistä jäi yläkerran vessanpöntön ympärille kieroutuneena trippailemaan kun muut menimme haukkaamaan leipää. Leivän syötyäni tunsin kuinka "panikoimisen" takia päällä ollut jännittyneisyystila alkoi hellittyä ja samassa suhteessa sitten taas trippi otti hallintaan. Bon Voyage, se oli menoa nyt.
Istuin sohvalla, vailla käsitystä missä olen. Tiesin että olen talossa, mutta talo on vain talo, se on täällä missä me kaikki olemme. Tiesin myös että tämä paikka jossa ollaan sijaitsee eteläsuomessa, joka on osa suomea. Mutta suomi, paikka, mikään ei merkinnyt mitään minulle. Oli vain se hetki siinä olohuoneessa, istuen siinä luullen että se paikka on kaikki mitä on olemassa (tai oikeastaan valla käsitystä siitä mitä se muu voisi olla)
Aloin konttaamaan ympäri huonetta, välillä kyljelteen liukuen potkin itseäni eteenpäin, tutustuin lämpimään isoon ystävyyteen, joka oikeasti oli papusäkki. Aloin, tai siis yritin jostain kumman syystä breikata lattialla. Joku pakonomoainen tarve selitti et ku maailmankaikkeus pyörii ympärillä, ni kääntelemällä itsesi näihin asentoihin pysyt "absoluuttiseen sijaintiin" nähden paikallaan. huhhu...
Edellä mainittu kaveri joka jäi vessanpönttöä halaamaan istui siinä seuraavat 4 tuntia. Puhumalla ei häneen saannut yhteyttä, vaikka me muut ymmärsimme puhetta ja pystyimme kommunikoimaan keskenämme. Eräs toinen kaveri meni olohuoneeseen nurkkasohvaan istumaan ja vain katseli ympärilleen. Jälkeenpäin hän kertoi tutkailleensa hyllykköä jossa oli lautasia ja kynttilänjalkoja ja tulkitsi niistä avaruuskarttoja.
Summa summarum
600mg oli meille liikaa, ainakin noin tyhjillä vatsoilla, "nolla tolerannsilla". DXM häiritsee ainakin minulla isojen kokonaisuuksien hahmottamista. En tiedä millä plateulla tuo trippi oli, mutta mielisairaalta se meno tuntui. Hassua kun ite ajattelin moneen otteeseen et "jos tänne eksyis joku ulkopuolinen ja näkis tämän menon niin se kutsuis valkotakkiset hetkeekään epäröimättä." Ja sit sille vaa naurettiin yhteen kurkkuun kun kerroin sen ajatuksen muille.
Raskasta, hirveetä, mutta kuitenkin jotenkin niin mielenkiintoista ja opettavaa? että ehdottomasti tekee mieli kokeilla uudestaan. Kunnioitus ainetta kohtaan (pelko?) estää kokeilemasta heti, mutta ehkä parin-kolmen kuukauden päästä.
Last edited by powergrower on Sat 17 Jun 2006, 03:17, edited 2 times in total.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
- Posts: 581
- Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
-
HUUHAA
- Apteekki
- Posts: 319
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
- Location: täällä mä oon jossain hukassa
-
Leninkraak
- Tuppisuu
- Posts: 11
- Joined: Fri 30 Dec 2005, 02:20
Mie en tajua tätä, kun kaikki sanovat dxm trippien olevan jotenkin synkkiä ja jopa pelottavia , kun itse järjestämme dexmin kanssa aina eräänlaisia "terapiasessioita" ja se yhteenkuuluvuuden tunne minkä porukalla saamme aikaan on jotain todella hieeeenoa. 
Pääni sisällä on kaupunkeja ja ihmisiä joiden sisällä on ihmisiä kaupungeissa. Näin sanoi verhoissa asuva nainen.
-
HUUHAA
- Apteekki
- Posts: 319
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
- Location: täällä mä oon jossain hukassa
pinemmillä annoksilla minäkin koen euforiaa sun muuta iloista mutta kun mennään yli 500mg ni meno on aivan eriä......
ja tuossa tripissä puhutaan kaverista joka jäi 4 tunniksi halaamaan vessanpönttöä eikä häneen saanut puhumalla yhteyttä, oiskohan kaveri ollut yliherkkä dxm:lle ja joutunut tietämättään 4 tasolle????
ja tuossa tripissä puhutaan kaverista joka jäi 4 tunniksi halaamaan vessanpönttöä eikä häneen saanut puhumalla yhteyttä, oiskohan kaveri ollut yliherkkä dxm:lle ja joutunut tietämättään 4 tasolle????
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
Fun2BOnDXM
- Tuppisuu
- Posts: 3
- Joined: Mon 27 Mar 2006, 00:09
- Location: tellus
-
Fun2BOnDXM
- Tuppisuu
- Posts: 3
- Joined: Mon 27 Mar 2006, 00:09
- Location: tellus
Haettiin kaverin kans 4 pulloa ressua, eli 2 per äijä. Tarkotus oli päästä neloselle tai ainaki kolmannen loppupäähän. No eroteltiin ressut normaalisti, hain lipeää apteekista koska soodalla meni edelliset vituiksi. Erottelu onnistu tällä kertaa erittäin hyvin, ja niinpä juotiin dexmilitkut parilla huikalla alas.
Juomisesta aikaa n.30-45 min
Päässä alkaa tuntumaan pientä kihelmöintiä, pelataan tekken 5:sta. Kaverilla nousee hitaammin päähän koska painaa hiukan enemmän. n.1 t menny ja lähetään kaverin kans tupakille pihalle, nousen sohvalta ja tunnen oloni erittäin kevyeksi, motoriikkavauikeuksia alkaa tuntumaan jaloissa, katson peiliin ja pupillit teelautasina ja naama aivan punanen. Huomaan kaverini jo menneen tupakille mutta jostakin syystä meen istumaan takaisin sohvalle, pää alkaa olemaan erittäin sekaisin. En tiedä mitä kello oli enää tässä vaiheessa. Katson pihalle lasista, kaikki näyttää niin teennäiseltä animaatiolta, huomaan taas pienet nousut. En meinannu pysyä enää millään pystyssä tässä vaiheessa, katson kaveria joka näyttää taas aivan robotilta ja päinvastoin, niinku aina ennenki dexmeissä, nauretaan sille hetken ja yritetään lähteä tupakille. Dexmi tuntui kokoajan nousevan ja nousevan. Päästiin pihalle kaveri tarjos tupakin ja yhtäkkiä rupes etomaan niin perkeleesti, annoin kaverille tupakin takasin ja laatta lensi samantien ja taju meinas lähtiä, kaveri nauro vieressä että mitä vittua, ja ei menny ku minuutti niin kaveri oksentaa samaan paikkaan niinku viimistä päivää. Sen jälkeen taas pienet nousut ja siihen se sitte jäikin. Puolet tripistä hukkaan olotila jäi johonki 2 loppupäähään tai ehkä kolmosen puolelle, ja kyllä sillo otti pattiin. No ens kerralla paremmalla onnella, jos ottas 2 ja puoli pulloa. Postaan tänne sen jälkeen vähän tarkemmin. Onko kukaan koittanu Plateau Sigmaa? tekis ite mieli joskus kokeilla

Juomisesta aikaa n.30-45 min
Päässä alkaa tuntumaan pientä kihelmöintiä, pelataan tekken 5:sta. Kaverilla nousee hitaammin päähän koska painaa hiukan enemmän. n.1 t menny ja lähetään kaverin kans tupakille pihalle, nousen sohvalta ja tunnen oloni erittäin kevyeksi, motoriikkavauikeuksia alkaa tuntumaan jaloissa, katson peiliin ja pupillit teelautasina ja naama aivan punanen. Huomaan kaverini jo menneen tupakille mutta jostakin syystä meen istumaan takaisin sohvalle, pää alkaa olemaan erittäin sekaisin. En tiedä mitä kello oli enää tässä vaiheessa. Katson pihalle lasista, kaikki näyttää niin teennäiseltä animaatiolta, huomaan taas pienet nousut. En meinannu pysyä enää millään pystyssä tässä vaiheessa, katson kaveria joka näyttää taas aivan robotilta ja päinvastoin, niinku aina ennenki dexmeissä, nauretaan sille hetken ja yritetään lähteä tupakille. Dexmi tuntui kokoajan nousevan ja nousevan. Päästiin pihalle kaveri tarjos tupakin ja yhtäkkiä rupes etomaan niin perkeleesti, annoin kaverille tupakin takasin ja laatta lensi samantien ja taju meinas lähtiä, kaveri nauro vieressä että mitä vittua, ja ei menny ku minuutti niin kaveri oksentaa samaan paikkaan niinku viimistä päivää. Sen jälkeen taas pienet nousut ja siihen se sitte jäikin. Puolet tripistä hukkaan olotila jäi johonki 2 loppupäähään tai ehkä kolmosen puolelle, ja kyllä sillo otti pattiin. No ens kerralla paremmalla onnella, jos ottas 2 ja puoli pulloa. Postaan tänne sen jälkeen vähän tarkemmin. Onko kukaan koittanu Plateau Sigmaa? tekis ite mieli joskus kokeilla
"Vain annoksen suuruus ratkaisee sen onko jokin aine myrkkyä vai ei."
-
ITENRELUD
- Psykonautti
- Posts: 146
- Joined: Fri 25 Nov 2005, 00:23
-
Kalastaja
-
m
- Lepakko
- Posts: 182
- Joined: Fri 23 Sep 2005, 01:24
Re: 600mg dextrometorfaani hbr
"Olipas sairasta menoa. Muistuttaa tarinan perusteella kovasti äärimmäisen vahvan humalan aiheuttamaa sekoilua."
Olen ryypännyt omasta mielestäni paljon, mut, ei tuota voi verrata millaan lailla humalaan.. IMHO.
Tälläkin hetkellä juon käsidesiä, joten, luulen ymmärtäväni psykedeelin ja alkoholin erot.
Ei mitenkään pahalla, aineet tekee erilaisia oloja henk-kohtasesti..
Olen ryypännyt omasta mielestäni paljon, mut, ei tuota voi verrata millaan lailla humalaan.. IMHO.
Tälläkin hetkellä juon käsidesiä, joten, luulen ymmärtäväni psykedeelin ja alkoholin erot.
Ei mitenkään pahalla, aineet tekee erilaisia oloja henk-kohtasesti..
-
lanttu
- Apteekki
- Posts: 355
- Joined: Sat 25 Nov 2006, 06:20
Re: 600mg dextrometorfaani hbr
Monta hbr söit söit joko oon niin väsyny et en huomaa ku dxm määrän kelasin joskus et ottas dxm+sienet tai dxm+happo tai dxm+ketamiini ja salvia ehkä tai sienet+acid+dxm sellasis sanotaan pysytään tiukasti rajoissa happoo eniten koska se vie liika intensiivisyyden pois tai sit ottaa esim. jonku pitkä vaikutteisen tosi miedolla annoksella jos ei ole varma psyykkeestään vaikka pamin 5-10mg 1h aikasemmi ja pilvee aina!
Itte en pilaa trippiäni millään lamauttavalla laskut sit eriksee ku haluu nukkuu mut seki hoituu ilman lääkkeitä!
Siis kiinnostaa et 600mg ja ne hbr:rät päälle! Kelasiks näin muuten "joo tyhmä kysymys", mutta kummiskin "et kerranki ja kunnolla"? Vai kenties lähtikö tällänen combo jostain muusta ei tulisi mieleen ottaa 2 eri nauseaa aiheuttavaa tai 1 deeli LSA ja DISSOSIATIIVIA kohtuu hyvän annoksen! Itte oon hakenu pitkään siis henkevyyttä!!
Dissoista (pelkästä) sitä en saa, koska ottaa vähänkin niin menee niinku ihan sekasi sairaalla tavalla ns. spugedeelihan vai olikse joku toinen nimi ei kiinnosta! Ketamiini on ainut disso mistä tykkään! No dxm jauhe pienillä annoksilla on jees hiema jännä tajuntaan iskevä virike mut sitten se peittyy sinne sekavuuteen HENK.KOHT! Paitsi ketamiinin euforia fyysinen ja henkinen+disso ihan kiva combo yhes ainees jotku sanoo psykedeelinen-lsd ja kestää sen 1h, kun taas dxm annoksesta riippuen paljon pitempään en muista aikaa kun itte olen ottanut etkä tietoa sen enempää hankkinut.
Mutta toi deelien comboilu sellanen ug harrastus en ilman hbr olisi edes kattonu dxm liittyvää topickia, koska en pidä aivojen tuhoamista terveyttäni kunnioitan sen verran että, mitä tahansa ei mee enää alas ja seuraava combo idea LSD+SIENET (semei, sitten cubensis sieniä mm. cambondian ecuador z-strain, amazon) ja se pieni annos dxm ja tatteja tulisi cubensiksia kaikkia 1g=3g ja 30kpl silokkei ehkä pieni annos harmalaa hmmm... LSD annos olisi sitten se no 200-300ug lappuja 5 et 1mg happoo, ehkä salviaa mutta hatsi boosteilla ainakin!
Tosiaan tiedän kyllä varsin hyvin rajani ja jos menee "yli" niin taistellaan sitte pää aisoihi! Deelit on lsd varsinkin ja tälläset vähä tujummat ja henkevät cubensis sieni tripit ja niitten viimeisin oli tajuntaa räjäyttävä setti mutta sillon joo mietin mikä puuttuu ja DISSOSIATIIVI ja vois ton hbwr lisätä ehkä
Mutta kiire ei ole eikä ole kyseisiä substansseja tiedossa ei ole, koska enkä tunne tai edes käytä enää mitään mutta tämä ja ayahuasca puuttuu luulen että, kun xanorin lopetin ja nykyään en ole riippuvainen kuin kipulääkkeisiini tramadoliin, joka pieni paha toisen lääke aineen kans oksikodoni niin että, ensimmäinen säväys oli ketamiini linjat 100mg kun oli synttärit ja ystävä antoi sitä ja sillon mä tajusin et mikä mua ahistaa koko aikanen pilleri kuosit (levy 1mg xanor depotteja 6mg rivatrillia, BETSOT etc....
Sitten bupre itselääkintää kipuun nenään ja kielen alle ihan vaan, no sitten oksikodoni) niin viimeisin trippi antoi jtn tai no se on pikkuhiljaa se olo muodustunut mutta tossa oli piste, että asian kuuluu olla toisin päi ja niin se on mennykkin mieluummin otan lsd ku jtn kokaiini tai polle eiks ne oo niitä kuningasjuttui?
Et siis lopetin 4v bentso 2,5v xanori koukun deeleillä ja sitten loppu ajasta tullu nappailtuu enemmä/vähemmä nyt en oo pahemmi bentsoihin koskenu yhden 2mg rivatrillin otin ja tosi nihkee olo tunkkanen, mutta jos lekuri kirjottaa haen heitän lääkekaappiin tommosen setin jälkee paikallaa jokin rauhottava ja harvoin, kun juon niin darra myös sen mukanen et liuska pameja ei riitä mihkää et se päivä menee aiva pajaa ja jos ei bentsoi vähintää mopoo! Alkoholi on kauheeta paskaa mut hyvä liuotin!!!!
Uskon dissosiatiivien terapeuttisiin vaikutuksiin no ketamiini en voi sanoa et "rakastaisin ketamiinia" 500mg viikon sisällä pärjää henk.koht juttu mutta sanoisin kunnon depot lääke kun 5pv 100mg nasaalisesti esim. jos syys masennus painaa/jotku tykkää dxm:stä, niin itse tosi hyvillä mielin ellei stressiä kun lähen välillä matkoille, number one dissoista on ketamiini ja two on salvia testattu on mutta ei minun alaani mutta jos joku viittis laittaa jtn stoorii omasta matkasta haluan siis tietää, onko muilla samoja ajatuksia/kokemuksia nimen omaan dissoihin(dxm,salvia,ketamiini etc..) ja topickei varmaan löytyy jo aiheesta! Oon laiska pilven polttaja stoned every day viimestää illalla!
pg: Hieno kuvaus tyyliin asian ytimeen helposti mulle avautu kyl! sori meni mulla "pikkasen offiks" anna anteeks! *nyyyhhh*!
Itte en pilaa trippiäni millään lamauttavalla laskut sit eriksee ku haluu nukkuu mut seki hoituu ilman lääkkeitä!
Siis kiinnostaa et 600mg ja ne hbr:rät päälle! Kelasiks näin muuten "joo tyhmä kysymys", mutta kummiskin "et kerranki ja kunnolla"? Vai kenties lähtikö tällänen combo jostain muusta ei tulisi mieleen ottaa 2 eri nauseaa aiheuttavaa tai 1 deeli LSA ja DISSOSIATIIVIA kohtuu hyvän annoksen! Itte oon hakenu pitkään siis henkevyyttä!!
Dissoista (pelkästä) sitä en saa, koska ottaa vähänkin niin menee niinku ihan sekasi sairaalla tavalla ns. spugedeelihan vai olikse joku toinen nimi ei kiinnosta! Ketamiini on ainut disso mistä tykkään! No dxm jauhe pienillä annoksilla on jees hiema jännä tajuntaan iskevä virike mut sitten se peittyy sinne sekavuuteen HENK.KOHT! Paitsi ketamiinin euforia fyysinen ja henkinen+disso ihan kiva combo yhes ainees jotku sanoo psykedeelinen-lsd ja kestää sen 1h, kun taas dxm annoksesta riippuen paljon pitempään en muista aikaa kun itte olen ottanut etkä tietoa sen enempää hankkinut.
Mutta toi deelien comboilu sellanen ug harrastus en ilman hbr olisi edes kattonu dxm liittyvää topickia, koska en pidä aivojen tuhoamista terveyttäni kunnioitan sen verran että, mitä tahansa ei mee enää alas ja seuraava combo idea LSD+SIENET (semei, sitten cubensis sieniä mm. cambondian ecuador z-strain, amazon) ja se pieni annos dxm ja tatteja tulisi cubensiksia kaikkia 1g=3g ja 30kpl silokkei ehkä pieni annos harmalaa hmmm... LSD annos olisi sitten se no 200-300ug lappuja 5 et 1mg happoo, ehkä salviaa mutta hatsi boosteilla ainakin!
Tosiaan tiedän kyllä varsin hyvin rajani ja jos menee "yli" niin taistellaan sitte pää aisoihi! Deelit on lsd varsinkin ja tälläset vähä tujummat ja henkevät cubensis sieni tripit ja niitten viimeisin oli tajuntaa räjäyttävä setti mutta sillon joo mietin mikä puuttuu ja DISSOSIATIIVI ja vois ton hbwr lisätä ehkä
Mutta kiire ei ole eikä ole kyseisiä substansseja tiedossa ei ole, koska enkä tunne tai edes käytä enää mitään mutta tämä ja ayahuasca puuttuu luulen että, kun xanorin lopetin ja nykyään en ole riippuvainen kuin kipulääkkeisiini tramadoliin, joka pieni paha toisen lääke aineen kans oksikodoni niin että, ensimmäinen säväys oli ketamiini linjat 100mg kun oli synttärit ja ystävä antoi sitä ja sillon mä tajusin et mikä mua ahistaa koko aikanen pilleri kuosit (levy 1mg xanor depotteja 6mg rivatrillia, BETSOT etc....
Sitten bupre itselääkintää kipuun nenään ja kielen alle ihan vaan, no sitten oksikodoni) niin viimeisin trippi antoi jtn tai no se on pikkuhiljaa se olo muodustunut mutta tossa oli piste, että asian kuuluu olla toisin päi ja niin se on mennykkin mieluummin otan lsd ku jtn kokaiini tai polle eiks ne oo niitä kuningasjuttui?
Et siis lopetin 4v bentso 2,5v xanori koukun deeleillä ja sitten loppu ajasta tullu nappailtuu enemmä/vähemmä nyt en oo pahemmi bentsoihin koskenu yhden 2mg rivatrillin otin ja tosi nihkee olo tunkkanen, mutta jos lekuri kirjottaa haen heitän lääkekaappiin tommosen setin jälkee paikallaa jokin rauhottava ja harvoin, kun juon niin darra myös sen mukanen et liuska pameja ei riitä mihkää et se päivä menee aiva pajaa ja jos ei bentsoi vähintää mopoo! Alkoholi on kauheeta paskaa mut hyvä liuotin!!!!
Uskon dissosiatiivien terapeuttisiin vaikutuksiin no ketamiini en voi sanoa et "rakastaisin ketamiinia" 500mg viikon sisällä pärjää henk.koht juttu mutta sanoisin kunnon depot lääke kun 5pv 100mg nasaalisesti esim. jos syys masennus painaa/jotku tykkää dxm:stä, niin itse tosi hyvillä mielin ellei stressiä kun lähen välillä matkoille, number one dissoista on ketamiini ja two on salvia testattu on mutta ei minun alaani mutta jos joku viittis laittaa jtn stoorii omasta matkasta haluan siis tietää, onko muilla samoja ajatuksia/kokemuksia nimen omaan dissoihin(dxm,salvia,ketamiini etc..) ja topickei varmaan löytyy jo aiheesta! Oon laiska pilven polttaja stoned every day viimestää illalla!
pg: Hieno kuvaus tyyliin asian ytimeen helposti mulle avautu kyl! sori meni mulla "pikkasen offiks" anna anteeks! *nyyyhhh*!
wtf
-
Vitamine
- Psykonautti
- Posts: 108
- Joined: Wed 27 May 2009, 11:39
Re: 600mg dextrometorfaani hbr
Aattelitko käyttää pisteitä lauseiden välissä?
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
-
gaia
- Kameleontti
- Posts: 712
- Joined: Sun 29 Oct 2006, 04:26
Re: 600mg dextrometorfaani hbr
En saanut tekstistäsi juurikaan selvää, mutta itse en harmalaa ottaisi dxm:n kanssa edes pientä annosta, jos nyt ymmärsin oikein.lanttu wrote:Monta hbr söit söit joko oon niin väsyny et en huomaa ku dxm määrän kelasin joskus et ottas dxm+sienet tai dxm+happo tai dxm+ketamiini ja salvia ehkä tai sienet+acid+dxm sellasis sanotaan pysytään tiukasti rajoissa happoo eniten koska se vie liika intensiivisyyden pois tai sit ottaa esim. jonku pitkä vaikutteisen tosi miedolla annoksella jos ei ole varma psyykkeestään vaikka pamin 5-10mg 1h aikasemmi ja pilvee aina!
Itte en pilaa trippiäni millään lamauttavalla laskut sit eriksee ku haluu nukkuu mut seki hoituu ilman lääkkeitä!
Siis kiinnostaa et 600mg ja ne hbr:rät päälle! Kelasiks näin muuten "joo tyhmä kysymys", mutta kummiskin "et kerranki ja kunnolla"? Vai kenties lähtikö tällänen combo jostain muusta ei tulisi mieleen ottaa 2 eri nauseaa aiheuttavaa tai 1 deeli LSA ja DISSOSIATIIVIA kohtuu hyvän annoksen! Itte oon hakenu pitkään siis henkevyyttä!!
Dissoista (pelkästä) sitä en saa, koska ottaa vähänkin niin menee niinku ihan sekasi sairaalla tavalla ns. spugedeelihan vai olikse joku toinen nimi ei kiinnosta! Ketamiini on ainut disso mistä tykkään! No dxm jauhe pienillä annoksilla on jees hiema jännä tajuntaan iskevä virike mut sitten se peittyy sinne sekavuuteen HENK.KOHT! Paitsi ketamiinin euforia fyysinen ja henkinen+disso ihan kiva combo yhes ainees jotku sanoo psykedeelinen-lsd ja kestää sen 1h, kun taas dxm annoksesta riippuen paljon pitempään en muista aikaa kun itte olen ottanut etkä tietoa sen enempää hankkinut.
Mutta toi deelien comboilu sellanen ug harrastus en ilman hbr olisi edes kattonu dxm liittyvää topickia, koska en pidä aivojen tuhoamista terveyttäni kunnioitan sen verran että, mitä tahansa ei mee enää alas ja seuraava combo idea LSD+SIENET (semei, sitten cubensis sieniä mm. cambondian ecuador z-strain, amazon) ja se pieni annos dxm ja tatteja tulisi cubensiksia kaikkia 1g=3g ja 30kpl silokkei ehkä pieni annos harmalaa hmmm... LSD annos olisi sitten se no 200-300ug lappuja 5 et 1mg happoo, ehkä salviaa mutta hatsi boosteilla ainakin!
Tosiaan tiedän kyllä varsin hyvin rajani ja jos menee "yli" niin taistellaan sitte pää aisoihi! Deelit on lsd varsinkin ja tälläset vähä tujummat ja henkevät cubensis sieni tripit ja niitten viimeisin oli tajuntaa räjäyttävä setti mutta sillon joo mietin mikä puuttuu ja DISSOSIATIIVI ja vois ton hbwr lisätä ehkä![]()
Mutta kiire ei ole eikä ole kyseisiä substansseja tiedossa ei ole, koska enkä tunne tai edes käytä enää mitään mutta tämä ja ayahuasca puuttuu luulen että, kun xanorin lopetin ja nykyään en ole riippuvainen kuin kipulääkkeisiini tramadoliin, joka pieni paha toisen lääke aineen kans oksikodoni niin että, ensimmäinen säväys oli ketamiini linjat 100mg kun oli synttärit ja ystävä antoi sitä ja sillon mä tajusin et mikä mua ahistaa koko aikanen pilleri kuosit (levy 1mg xanor depotteja 6mg rivatrillia, BETSOT etc....
Sitten bupre itselääkintää kipuun nenään ja kielen alle ihan vaan, no sitten oksikodoni) niin viimeisin trippi antoi jtn tai no se on pikkuhiljaa se olo muodustunut mutta tossa oli piste, että asian kuuluu olla toisin päi ja niin se on mennykkin mieluummin otan lsd ku jtn kokaiini tai polle eiks ne oo niitä kuningasjuttui?
Et siis lopetin 4v bentso 2,5v xanori koukun deeleillä ja sitten loppu ajasta tullu nappailtuu enemmä/vähemmä nyt en oo pahemmi bentsoihin koskenu yhden 2mg rivatrillin otin ja tosi nihkee olo tunkkanen, mutta jos lekuri kirjottaa haen heitän lääkekaappiin tommosen setin jälkee paikallaa jokin rauhottava ja harvoin, kun juon niin darra myös sen mukanen et liuska pameja ei riitä mihkää et se päivä menee aiva pajaa ja jos ei bentsoi vähintää mopoo! Alkoholi on kauheeta paskaa mut hyvä liuotin!!!!
Uskon dissosiatiivien terapeuttisiin vaikutuksiin no ketamiini en voi sanoa et "rakastaisin ketamiinia" 500mg viikon sisällä pärjää henk.koht juttu mutta sanoisin kunnon depot lääke kun 5pv 100mg nasaalisesti esim. jos syys masennus painaa/jotku tykkää dxm:stä, niin itse tosi hyvillä mielin ellei stressiä kun lähen välillä matkoille, number one dissoista on ketamiini ja two on salvia testattu on mutta ei minun alaani mutta jos joku viittis laittaa jtn stoorii omasta matkasta haluan siis tietää, onko muilla samoja ajatuksia/kokemuksia nimen omaan dissoihin(dxm,salvia,ketamiini etc..) ja topickei varmaan löytyy jo aiheesta! Oon laiska pilven polttaja stoned every day viimestää illalla!
pg: Hieno kuvaus tyyliin asian ytimeen helposti mulle avautu kyl! sori meni mulla "pikkasen offiks" anna anteeks! *nyyyhhh*!
Vai toimiiko?