Putki päällä Dxm

Dekstrometorfaani
Dexma
Moderator

Putki päällä Dxm

Post by Dexma »

"Made the scene
Week to week
Day to day
Hour to hour
The gate is straight
Deep and wide
Break on through to the other side " Jim Morrison

Eli joo, tähän päätin kirjoitella pienen dxm päiväkirjan. Tarkoituksena olisi pitää kivaa dxm:män kanssa... Yhden viikon aikana aion vetää dxm:6 kertaa. Ehkä jopa seitsemän :twisted: ... Tähän aion sekoittaa muita aineita joita on helposti saatavilla :mrgreen: ... Valitettavasti en saa hommaan mukaan mitään erikoisempia niinkuin happoa, metaa enkä edes kannabista... (surkeista syistää!!!) Suurimmaksi osaksi mennän ihan dxm linjalla...

Kirjoittelen tänne kokemustani pitkin päiviä aina kun muistan ja jaksan... Ensinmäiset osat tarinasta ovat huonosti kerrottuja, mutta yritän saada tarkempia kertomuksia ja raportteja. Haluaisin myös kuulla muiden mielipiteitä tästä mitä kirjoitan, yleensäkkin ihan mitä vain mieleen sattuu. Myös haluaisin nyt jo tiedustella, että onko kukaan huomannut, dxm ja alkoholia nautittaessa tällästä efektiä jolla eräällailla pidennetään dxm:män vaikutusta ja siirretään omia tiloja siten, että jos esim.

Otan ensimmäisenä päivänä 210 mg dexmiä ja alkoholia tulee ensimmäiseksi huomattavasti pidempi humala tila HUOM tilahan ei ole läheskään mitenkään trippi eikä muutenkaan ehkä niin dexminen vaan tietynlainen vahvasti euforisoiva humala... (siiis minun mielestä???) Mutta myös seuraavana päivänä jos ottaa uudestaan dxm:mää vaikka 300 mg dexmiä niin seuraavan päivä voi olla jo erittäin syvällinen ja järisyttävä kokemus voi tuntua siltä kuin ottaisi vaikka noin 450 mg dexmiä...

No joo... Mutta kokemuksiin....

2.3 Lauantai.
Päivä alkaa kevyttä tunnetta ilmassa, paras kaverini on tulossa luokseni ja olen varautunut tähän Dexmillä ja alkoholilla... Kiskaisen Dexmiä naamaan kello 21.30 aikaan noin 200 mg. Odottelen, että ystäväni saapuvat luokseni, porukkaksi tulee 3 jätkää ja 1 tyttö ja minä... Vaikutuksia odotellessani alkaa käteni tärisemään jo dexmin takia, olen aineeseen täysin henkisesti koukussa vaikka en ole vetänyt dexmiä viimeisen puolen vuoden aikana muutakuin kerran! Tämä oli kumminkin se asia mitä odotin tuon puolivuotta ja nyt saan kokea sen... Vaikutukset alkoi, pieni pörinä päässä ja euforiaa. Kunhan oloni oli tarpeeksi rentoutunut avaan kalja pullon, kulautan sen menemään kitumalla, ensimmäinen kalja on aina pahin dexmeissä... Tunnen kuinka euforia voimistuu ja koen tunteen jota kutsun tyhjä huone efektitksi, euforiaa jota ei pysty käsittämään. Olisi pimeässä huoneessa vain kurkottomassa johonkin josta ei saa kiinni... En tiedä mikä se on, mutta siellä se jokin on! Toinen kalja kilahtaa myös päähän tämän jälkeen vähän pelästyn, humala tila tuntuu liialliselta minulla ja tämä tuotta ahdistuneisuuden tunnetta. Kolmas kalja menee hitaammin naamaan, ilta on peruskänni ilta, joku sekoilee yksi kaveri heitetään taksissa kotiin. Jossain kohtaa päivää, kun se vaihtuu saa ystäväni idean. Otanpas pari sinun Alprox lääkettä, tämän jälkeen toinen ystävistäni ottaa muistaakseni jotain lihastenrentouttavia. Tämän jälkeen otamme vielä yhdet Mirtzapinit. Potkii jonkun ajan päästä ja alan juomaan alkoholia enemmän, kiskon pari kaljaa ykkösellä. Ystäväni sammuvat ja menevät nukkumaan... Itse jäin vielä rauhoittumaan ja juomaan yhden kaljan... Nukkuumaan meno on joskus klo 02.30.

3.3 Sunnuntai
Aamu alkaa, pienellä pörinällä päässä, mutta sehän on ihan ok... Pientä väsymystä niin henkisesti ja fyysisesti...

Ilta klo 23.00
Dexmiä kurkusta alas noin 450 mg... Painoa itselläni on noin 57 kg...

Vaikutukset alkaa, aluksi normaali tärinä, kasvot huutaa punotusta, oksennuskin lentää noin 20 minuutin päästä jo. (en vain kestä sen aineen tuottamaa makua ja vääntöä mahassa) Sitten jysähtää, tietenkin oksentamisen jälkeen... Soitan kaverin tulemaan paikalla ja hän tulee tyttöystävänsä kanssa. Ennen kavereideni tuloa pistän silmäni kiinni ja putoan, erilaisiin fraktaaleihin ja tunneleihin (silmät kiinni), myös koen efektin jota kutsun seven up efektiksi joka on sellainen tila joka värjää kaiken mitä näkee (siis silmät auki) vihreäksi. Yhtäkkiä jo noin 15 minuutin päästä, kun aikakin on tuntunut muuttuneen nopeaksi ystäväni tulevat sisään... Hymyilevät niinkuin minä, oikeastaan minä olin tällöin aika pahasti pihalla. Silmät kiiluivat :shock: joka paikassa ja olo oli erittäin euforinen... Otan mukavan asennon sängylläni putoilen välillä fraktaalejen ja näkyjen maailmaan. Ehkä parhaita visioita ja hetkiä tällä aikaa oli: (silmät kiinni nähtyjä) (täsin tietoinen tilastani)
- Katson kaveriani laitan silmät kiinni ja pum kaverini muuttuu kissaksi
- Katselen jotain kynttilää joka on haudattu hiekassa, tämä kynttilä tuettu pystyyn monilla eri naruilla, yhtäkkiä kynttilä muuttuu sieneksi...

Ystäväni lähtevät kello 1.20...
Odotan pikkaisen aikaa ja käväisen paskalla... Nooh sehän oli tietenkin tyhjentävä kokemus :lol: ... Tämän jälkeen päässä räjähtää oikein kunnolla... Käyn laittamassa musiikin pois päältä, kävelen olohuoneeseen makoilemaan...Ihmettelen minkä takia kuulen vielä musiikkia, kävin tarkistamassa, että musiikki oli pois päältä ja totesin, että oli se. Kuulin harhoja :foil: ... Otin vaatteita pois, yhtäkkiä putosin lattialle ja aloin etsimään sitä jotain... :?: :?: Siinä noin 10 minuuttia luultavasti etsin jotain, ehkä etsin itseäni... En ollut tällöin oma itseni ja tuntuisi kuin en itse ohjannut itse itseäni... Tämän kokemuksen jälkeen menin makoilemaan taas kerran sängylle, olo oli jopa kaaottinen, mutta silti nautittava tai ainakin nautin siitä. :evil: Euforia ei enään ollut olemassa oli vain minä ja tilani...Makoilin sängyllä kuuntelin musiikkia, lentelin fraktaaleissa, avaruudessa, erilaisissa luolissa ja poluilla. Joskus näin polulla jonkun ihmisen joka odotti minua johonkin... Jossain kohtaa kadotin itseni ja luulin itseäni toiseksi ihmiseksi joka oli kaverini joka kävi juuri sinä iltana luonani. Näin myös pyramiidin joka oli samanlainen kuin maailman ensimmäinen pyramidi. En muista nyt sen nimeä... Myös kävin "todellisuuden taidenäytelmässä" jossa katselin satoja tauluja todellisuudesta, nämä kuvat olivat satumaisia kuvia luonnosta. Yhdessä vaiheessa kävin katselemassa itseäni peilistä ja näin itseni, silmäni olivat järkyttävät, oli vain musta pupilli ei iiristä vaan siitä näkyi punaiset pallot, silmät olivat täysin verestäviä. :twisted: Menin nukkumaan joskus klo 4.00.

Heräilin pienestä sekotilasta klo 7.00 tajusin olevani täysin sekaisin vielä ja kävin vessassa, katsoin samalla omia silmiä ja ne edelleen punottivat, myös pupillit olivat vielä erittäin suuret... Heräsin lopullisesti klo 9.00 kävin nopeasti suihkussa, silmäni olivat tällöin normalisoitumassa pupillit olivat enään vain suuret verestys oli loppunut. Lähdin kouluun... Koin tasapainon horjahtelua vielä aika paljonkin kello 12.00 aikaan myös olin erittäin pirteä. Puhuin kaikille kavereillen paljon todella ITSENI mielestä huvittavia, myös nauroin kaikille asioille ja jumitin välillä. Tasapainon horjahtelu lopetti joskus 15.00 lopullisesti, mutta edelleen näen asiat vähän sekaisesti esim, en näe tätä tekstiä kunnolla, TOISAALTA en ole nukkunut kahteen viime yöhön kunnolla ja unen aikaa on ollut kahtena päivänä noin 10 tuntia. Eikä varmasti kauhean hyvää unta...

Mutta nyt tässä aloittelen iltaa taas... Vuorossa on pieni annos dexmiä, en tunne yksinkertaisesti kestävän pitkää trippiä, fyysisesti heikko olo ja psyykkisesti olen sekaisin... Ehkä noin 200 mg ja risat on hyvä... Ehkä pari kaljaa, ehkä jotain nappeja... Ehkä boostaan vielä dexmiä... Saa nyt nähdä... :mrgreen: :mrgreen:

Siihen saakka olisi kiva jo kuulla muiden mielipiteitä ja ajatuksia... Käyn ehkä täällä sekopäissänikin vielä kirjoittelemassa jotain... Nyt tärkeempiin hommiin... :arrow:
Dexma
Moderator

Kolmas päivä maanantia 3.3

Post by Dexma »

Eilinen ilta oli aika pienillä annoksilla, otin noin 250 mg Dexmiä... Olotilasta tuli pikkaisen levollinen ja euforinen, muuten homma ei oikein innostanut, jotenka päätin ottaa yhden kaljan... Siinä sitten istuskelin ja kuuntelin musaa, välillä tanssahtelin sen sellaista... Sitten otin tietenkin lisää kaljaa. Tanssi jatkui ja jatkui. Välillä kävelin vain taloa ympäriä ja hilluin... Otin oikein rennosti. Sitten taas kaljaa naamariin ja aloin miettimään lääkkeitä, otin pari mirtazapinia ja alproxia suoraan naamariin ja jatkoin biletystäni... Loppu illasta alkoi jo olemaan ERITTÄIN sekava olo. Tasapaino horjahteli hullusti, mutta samalla oli selvä olo... Juuri perus lääke alkoholi yhdistelmä tunne. Loppu illasta huitasin vielä pari kaljaa ja sitten sammuin. Seuraavana aamuna heräilin erittäin syvästä unesta päänsärystä ja muusta heikosta olotilasta.

Eli oikeastaan aika hauska ilta vaikkei mitään tapahtunutkaan....
tajunalle
Lepakko

Re: Putki päällä Dxm

Post by tajunalle »

Olen kuullut, että pitäisi pitää taukoa jokaista plateauta vastaan yksi viiikko, mutta ei se mitään jos on hauskaa :D
Dexmiä kurkusta alas noin 450 mg... Painoa itselläni on noin 57 kg...
Voin uskoa, etä oli hieman absurdi-ilta.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Joo ei paljo järki päätä paina... Tosta ei taida seurata mitään hauskaa tai hyvää...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tiistai 4.3

Otan Dexmiä kello 23.00 noin 500 mg, normaalisti dexmi nousee päähän noin puolessa tunnissa, mutta tällä kertaa kävi niin, että aikaa meni noin tunnin verran, silloin aine iski, kun salama kirkkaalta taivaalta.... Päätin tässä kohtaa mennä sängylle makaamaan ja kuuntelemaan Ash Ra Templeä...

Yritän kertoa nyt siitä dissosiaatio kokemuksesta.... Elikkä homma alkoi siinä klo. 00.00. Siis asiat jotka näin, näin luultavasti silmät kiiinni....
Ensiksi näin ison tulivuoren joka oli räjähtämäisillään, yhtäkkiä räjähdyksestä purkautui paljon pinkkiä mönjää, jonka sisällä sitten trippasin koko yön.... Sukeltelin kaikenlaisissa fraktaali, muoto ja tunneli maisemissa ja merissä. Välillä värit sulautuivat yhteen ja välillä ne vain räpsähtivät toiseen muotoon, joskus värien liikkeen nopeus kiihtyi joskus hidastui... Yhdessä vaiheessa matkaani yhtäkkiä nousi minun sänkyni lentoon, sänky pyöri ensiksi vimmattunlailla ympyrää ja sen jälkeen sinkoitui katton rajaan, siitä katon läpi siitä taivaalle ja nopeasti ulos avaruuteen. Yhtäkkiä näin universumin pienenä pinkkinä pilkkuna kaiken mustan keskellä. Tämän jälkeen putosin takaisin sängylleni ja jatkoin matkustamista väreissä ja muodoissa. Jossina kohtaa matkaani näin myös Buddhan paitsi, että tällä oli suunnattoman kokoinen penis ja sillä oli erittäin suuri ja roikkuva maha. AJattelin siinä tilassa, että tämä buddha jotenkin kuvasi yksilöllysyyttä ja hedonismia. Jossain kohtaa näin itseni putoavan pienenä vihreänä olentona isoon pyörremyrskyyn joka siis oli pinkki... Olin tällöin kehosta irtautuneena. Myös irtosin kehostani jossain kohtaa, mutta en saanut siitä paljon irti kun näin kaiken pinkkinä, eli en osannut suunnistaa kauhean kauas... (esineet ja muodot erotin mutta pinkissä mönjässä liikkuminen oli hankalaa!) . Muuten kaikki muistikuvani tolta ajalta oli siinä, että matkustin pinkissä mönjässä. Joskus pinkin mönjän liike pysähtyi ja tällöin tunsin itseni olevan vain pienessä laatikossa jossa kuulin ainoastaan musiikin äänen ja näin pinkin mönjän, siinä oli kaikki tunteet mitä tunsin.... Klo 3.00 aikaa nostin yhtäkkiä pääni ulos näyistäni ja juoksin vessaan kuselle, tällöin en itse ollut missään nimessäkään tajuissaan mitä tapahtui vaan yhtäkkiä juoksin vain vessaan. Vessasta tullessani tajusin, että olin herännyt... Tuntui kuin olisi sekuntti mennyt vaikka paljon ehtikin tapahtua, enemmän kuin tuo mitä kirjoitin....

Tämän jälkeen yritin tripata vähän aikaa, mutta en onnistunut oikeen mitään ihmeellistä kokemaan, ehkä koska tunsin itseni niin uudesti syntyneeksi. Aloitin sitten kaljojen avaamisen (500 mg dexmiä pohjalla, hyvästi aivosolut!) ja join yhden kaljan... Siitä sitten ilo sitten irtosikin ja pää tyhjeni... Päätin ottaa vielä lääkkeeni ja otin yhden alproxin ja Mirtazapinin, nämä join alas sitten hyvin kaljalla... Loppu illasta voin sanoa, että olin sekaisin... Mutta positiivisella tavalla... ehkä... Menin kello 4.00 nukkumaan ja näin joitain näkyjä, joka on outoa, koska näyt visiot yms vähenee, alkoholin kanssa dexmin kohdalla. Näkyinä (ainakin mitä muistan) oli, että katselin itseni tekevän tietokoneella jotain ja jossain kohtaa yhdyin tietokooneeseen, minä olin tietokone...

Heräsin aamulla joskus klo 10.00 ja lähdin kouluun, tunsin, että itselläni oli vielä sellanen tunne kuin olisin miedolla kakkos plateaulla. Tämä myös näkyi minusta kilometrin päähän... Pupillini olivat ihan sekaisin ja silmät lillu joka suuntaan, myös mielialani oli aika aaltomainen, vällillä nauroin kuin hullu ja välillä jumitin kuin kasvis. Tälläkin hetkellä vielä noin 20 tuntia aineen nauttimisen jälkeen heittää päässäni ja tunnen itseni kuin olisin laivan sisällä... Vähän kuin ottaisi muskottipähkinöissä....

Tänään täytyy pikkaisen ajatelle päätä ja yrittää olla ilman dexmiä, ainakaan vielä nyt minulla ole missään jemmassa sitä... Elikkä tulen nauttimaan dexmiä varmaan vain 6 kertaa saman viikon aikana....
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Keskiviikko 5.3
Perusilta... Känniä, känniä ja vähän lääkkeitä...

Torstai 6.3
Tämäkin hyvin perusilta...
Otin dexmiä 300 mg, ja odottelin vaikutuksia... Mukavat leppoisat vaikutuksethan siitä tuli... Sitten alkoi kaljan litkiminen... Loppuillasta olin yksinkertaisesi PERSEET jotenka ihan hauska ilta oli.... Eipä mitään erikoista oikeastaan illassa... Helvetin sekoa oli meininki, edelleen tuntuu toimivan vieläkin dexmit... Mutta eiköhän tänään saa sitten vielä kunnon tripin... Varastossa on 600 mg dexmiä.... Kertoilen siitä sitten myöhemmin....
rooP
Karvakuono

Post by rooP »

Onse hurjaa... Tommonen voi ihan hyvin laukasta kaiken maailman skitsofreniat, paniikkihäiriöt sun muut ja tehä aika pahaa damagea pääkopalle
Kerro toki tuon putken jälkeisiä fiiliksiä, voit olla aika paskana :?
niunau
Psykonautti

Post by niunau »

rooP wrote:Kerro toki tuon putken jälkeisiä fiiliksiä, voit olla aika paskana :?
Tätä minäkin odotan..
"What a wicked thing to do
To make me dream of you"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Perjantai 7.3
Joopa joo... Eli siis itse luulin, että tuo tiistai illan trippi oli se tämän viikon kovin, mutta sepä jäi sitten ihan leppoisaksi tämän rinnalla...
Olo oli perjantai iltana oikein hyvä vielä kello 18.00 edelleen heitti päässä pikkaisen nuo eiliset dexmit, mutta eipä se mitään näyttänyt haittaavan.... Kiskoin välillä greippimehua parantaakseni trippiä (en osaa sanoa paransiko...???), mutta ilta oli erittäin täydellinen tripille...

Kello 19.30
Päätän juoda 150 mg dexmiä, odottelen ja odottelen ja totean, että perskules kun ei toimi! Olin jo tottunut siihen, että dexmi kolahtaa päälle samantien, mutta nyt se iski vasta joskus kello 21.00... Siitä sitten lentelin leppoisasti miedolle kakkosplateaulle... Euforiaa ja hyvän tunnen oloa... Pientä sekoa tunnetta päässä... Kello 22.00 olo oli jo huomattavasti sekaisempi, kaikki näköalue ja muut tunteet olivat huomattavasti sekasemmat ja kaaottisemmat.... Päätin sitten kello 22.30 ottaa lisää... :mrgreen: Tällöin muistan kuinka kehoni huusi, ÄLÄ VEDÄ ENÄÄN, EN KESTÄ ENÄÄN... :foil: No pistihän se vähän mietitityttään, pää alkoi tällöin huutamaan, "JOS VEDÄT VIELÄ NIIN OLET NIIN SEKASIN KUIN VAIN VOIT OLLA," "JOS OTAT YHTÄÄN NIIN LENNÄT KUUHUN JA KOVAAA!!!!". Toinen osapuoleni päästäni sanoi: "BREAK ON THROUGH TO THE OTHERSIDE MAAN!!!!" :evil: :evil: :evil:

Kello 22.30
Otan lisä annoksen 150 mg. Tämä aika on aika jolloinka en enään paljoa muista mitään, ehkä koska tällöin ei tapahtunut mitään outoa... Pieniä dissosiaatio hetkiä koin, ja välillä yritin pelailla Super Mario Kartt peliä... (kiva ajaa sienellä jossain hiton sieni maassa autoa... :mrgreen: ). Koin aika pitkälle itseni kovalla kakkosplateaulle, jolloinka päässäni heitti ja kaikki tuntui olevan vain kaaosta, mutta en pystynyt dissosioimaan niinkuin esim, tiistai iltana...
Tätä tilaa tuli sitten koettua kello 00.00 jolloinka päässäni rupesi viiltään ajatukset, mitäs jos vetäisin vielä sen 300 mg mikä on jäljellä... Taas kerron kuinka pääni sanoi tässä kohtaa... Kehoni sanoi. "VITTU JOS SEN TEET NIIN SÄÄ KUOLET" :evil: Toinen ja järkevämpi osa päätäni sanoi: "JOS SÄÄ VEDÄT SEN NIIN ET IKINÄ TAPAA MUA JA MUUTUT KASVIKSI" :foil: :foil: Ja tietenkin se hölmö ja tyhmä rock muusikon pää sanoi "BREAK ON THROUGH TO THE OTHERSIDE!"...

Päätin, että kiskaisen vielä seuraavan annoksen, mutta siinä kohtaa kun päätin ottaa annoksen minulla tuli kasa tunteita kehosta läpi, muistan kuinka itkin ja hyvästelin mielessäni kaikki ihmiset vanhat ja uudet henkilöt, hyvästelin oman huoneeni joka oli minulle rakas paikka, hyvästelin kaiken. Kävin myös katsomassa itseäni peilistä ja hyvästelin itseni, muistan kuinka kosketin illalla vielä itseni sormia peilin kautta ja sanoin itselleni hyvästi.... SIIS HUOMATKAA tämä oli ENNEN viimeistä annosta ja olin tällöin jo todella :shock: :shock: Ja sen myös huomasi tuosta käytöksestä...

Kello 00.30
300 mg kurkusta alas ja tyylillä!
Vähän aikaa odotin ja menin sängylle makaamaan, muistan siinä vielä kuinka hyvästelin tärkeitä asioita itselleni... Yhtäkkiä huomasin kumminkin kuinka katselin kattoa vain koko ajan... Täysin jäätyneenä tuijotin vain kaikkea mitä tapahtui... Kattoni alkoi aaltoilemaan ja lamppuni alkoi liikkumaan katollani, leikittelin ajatuksella, että tämä olisi satelliitti... Yhtäkkiä nousin pystyyn, kävelin olohuoneeseen joka oli pimeänä... Oli kiva olla pimeässä huoneessa ja katsella kuinka kaikki muodot sulivat yhteensä ja muuttelivat asentoja... Yhtäkkiä katsoin yhtä tuoliani jonka päällä näin jotain, sitten ajattelin, että se voisi olla ihminen.... Tämän jälkeen pikkuhiljaa sohvalle muodostui ihminen, hyvän olon tunteessani en kumminkaan pelännyt sitä vain aloin heilutteleen sille ja tämä heilutti takaisin... Yhtäkkiä ihminen vain putosi takaisin sohvan sisään ja sanoin hänelle "hei hei" :D . Samainen tuoli alkoi yhtäkkiä heilumaan kovaa ja pyöriin ympyrää joka oli ihan hauskan näköistä... Vähän ajan pääst menin omaan huoneeseeni ja aloin taas tuijjottamaan kattoa, tällöin kello oli jotain 01.00. Huomasin taas kuinka koko huone aaltoili ja vellosi suuntaan jos toiseen, se värjääntyi muutaman kerran, mustaksi, violetiksi ja vihreäksi ainakin... Joskus kello 2 aikaan mietin, että hei vois lähtee tästä pihalle ja ottaa pari kaljaa, kun en ole vielä edes sekaisin kunnolla :D :D :D . Puolen tunnin päästä pääsinkin jopa ylös asti ja sain puettua päälle (oman elämäni sankari :oops: ). Lähdin metsään palloilemaan, kävelin johonkin pisteeseen ja päätin avata kaljan, (mukana minulla oli kaksi kalja tölkkiä) kiskoin siitä pikkaisen ja totesin, että en pystynyt juomaan sitä ja heitin sen pois... Avasin samantien kumminkin toisen kaljan ja siemaisin siitä muutaman kulauksen, mutta heitin tämänkin sen jälkeen pois... Kävelin pienelle aukealla paikalle jossa oli peltoa, katsahdin taivaalle, ja VAUUUUU kuinka se oli kaunis... Sen jälkeen kävelin tietä pitkin ja näin yhden puun jota tuijotin koko matkan ajan, yhtäkkiä puun luona katsoessani puuta tunsin olevani ilmassa ja katsoin maahan ja laskeuduin kerroksittain maahan... Ajattelin VOUUU mää lensin ton viimesen 50 metriä!!! :roll: Ja oikeasti mää en vieläkään tiedä mitään siitä mitä tapahtui sen 50 metrin aikana enkä tiedä paljonko aikaa siihen kului... No kumminkin huomasin siis, että voin lentää kun vain katson seuraavaa puuta latvoihin... 8) Lentelin siinä sitten noin 100 metriä eteenpäin, enkä oikeasti muista mitään siitä miten matkasin tämän matkan oikeassa elämässä, luultavasti kävelin vain ja ehkä tuijotin näitä puita tai jotain... Ei mitään hajua... Tämän jälkeen näin paikan jossa oli monia puita lähekkäin ja näiden oksat muodosti eräänlaisen seinän, yhdelle sivulle, mutta kun katsoin näitä puita ja kääntyilin huomasin kuinka ne vain kasvoi ja liikkui minun ympärillä koko ajan... Tuntui kuin olisin ollut keskellä puulinnoitusta jossa seinät oli koivuja.... No pääsin kumminkin ulos täältä linnasta ja kävelin toiselle kadulle, välillä huomasin kuinka suuni oli löysästi auki ja suu ammotti suurta aukkoaan... Silmät olivat aivan :shock: :shock: :shock: Onneksi kukaan ei MUISTAAKSENI nähnyt minua... Sen jälkeen kävlin puistoon täällä oli sitten paljon puita jotka tykkäsivät kasvaa nopeasti ja tykkäsivät huojua kuin hullut ja hyppyä ympyrää yms sellaista normaalia puiden aktiviteetteja... Nämähän on siis ihan normi juttuja joita tekin näette ilman näitä aineita??? :roll: No joka tapauksessa itseni mielestä kaikki puut näyttivät alhaalta katsottuina vähän niinkuin sieniltä, ilma torjunta tykeiltä ja jättiläisiltä... Välillä olin puiden korkuinen välillä tunsin itseni pieneksi niinkuin muurahainen... Olo oli kuin Liisa Ihmemaassa... Tuijottelin vain asioita ja kaikki vääristyi ja näytti erilaisilta koko ajan... Illalla sitten saavuin kotiini täysin äimistyneenä kokemustani kello 04.30. Kotiini tultuani totesin, että mullahan oli tähän saakka elämäni paras ilta ja elämäni paras trippi... Harmi kun se päättyi... Menin nukkumaan kello 5.00, kun olin saanut puolituntia tanssittua...

Aamulla heräsin kello 13.00 ja tunsin olevani vielä kakkosplateaulla, lähdin taas syötyäni kävelemään metsään... Se oli mukavaa, mutta ei niin häikäisevää kuin edellisiltana... Tälläkin hetkellä päässäni pyörii aika lujaa aina välillä, mutta nyt aion pysyä selvänä....

Kirjoittelen tänne sitten miltä selvänä olo maistuu näin jälkikäteen... Kiitoksia seurasta tähän saakka ja oikein hyvää päivänjatkoa...
(hyvästelen vaikka aionkin kirjoittaa tänne parin päivän päästä miltä selvänä olo tuntuu... No kumminkin...)
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Eikö ole lievästi sanottuna typerää ottaa dxm:ää, jos miettii noujen jälkeen ettei ole tarpeeksi "sekaisin"? Olisit jättänyt deksmin pois ja juonut vaikka enemmän kaljaa, pontikkaa, viiniä, viinaa, lasinpesunestettä, tai vaikka tärpättiä.

Oh, nyt max payne 2
Vai toimiiko?
od79
Karvakuono

Post by od79 »

Ihmiskokeet ruulz 8)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

rooP wrote:Onse hurjaa... Tommonen voi ihan hyvin laukasta kaiken maailman skitsofreniat, paniikkihäiriöt sun muut ja tehä aika pahaa damagea pääkopalle
Kerro toki tuon putken jälkeisiä fiiliksiä, voit olla aika paskana :?
Juups, Eli jälki olotiloja... Hirveä riippuvuus tunne välillä... Tekisi mielellään mennä ja vetästä jotain päät täyteen... Nooh täytyy nyt vain kestää... Olotila oli vielä eilen aika huojuva, eli siis noin viikon ajan päässä vippasi koko ajan... Unta en ole saanut, ahdistusta olen kokenut (toisaalta nämä ovat minulle jo ihan normaali elämää...) Kyllähän sitä aika heikon oloinen on tuo pääkoppa ainakin mielentilaltaan nyt, mutta en viela ainakaan kadu viikon putkea... Oikeastaan näin jälkipäin aateltuna se oli oikein mukavaa... :razz: :razz:
growy
Kameleontti

Post by growy »

Huh huh! aika HC :shock: en lähtis ite kokeilemaan tollasta,mutta kiva silti lukea että joku muu on mennyt tollasta tekemään.. No mut,hyvä kuulla että hengis oot viel ja pääkin pysyy kasassa 8)
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Thoxium

Post by Thoxium »

Mukavaa luettavaa. Itseäni kiinnostaa juuri tuonkaltaiset eri päihteillä suoritetut, kuten od79 sanoi, "ihmiskokeet".

Lisää tämmöisiä, ehkäpä parasta luettavaa! Mihin kaikkeen ihmismieli pystyykin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Thoxium wrote:Mukavaa luettavaa. Itseäni kiinnostaa juuri tuonkaltaiset eri päihteillä suoritetut, kuten od79 sanoi, "ihmiskokeet".

Jep ihmiskokeet ruulz... Taas tässä tuli vedettyä neljä päivää dexmiä, Torstaina joku 400 mg, Perjantaina joku 300 mg, Lauantaina sitten taas joku 300 mg + kaljaa + Pilveä... Sunnuntaina noin 800 mg...

Nyt itseasiassa yllättävän outo olo, vaikka olenkin kuumeessa niin silti olo on pirteä, ei sellainen psyykkisesti hajonnut eikä mitään niinkuin viimeksi... Nooh kait tää tunne väistyy kun taudista tuleva pöhnä väistyy... Toisaalta voi olla että jatkan taas dexmailua taas kohta...

Break on through to the otherside!
Thoxium

Post by Thoxium »

Dexma wrote:
Thoxium wrote:Mukavaa luettavaa. Itseäni kiinnostaa juuri tuonkaltaiset eri päihteillä suoritetut, kuten od79 sanoi, "ihmiskokeet".

Jep ihmiskokeet ruulz... Taas tässä tuli vedettyä neljä päivää dexmiä, Torstaina joku 400 mg, Perjantaina joku 300 mg, Lauantaina sitten taas joku 300 mg + kaljaa + Pilveä... Sunnuntaina noin 800 mg...

Nyt itseasiassa yllättävän outo olo, vaikka olenkin kuumeessa niin silti olo on pirteä, ei sellainen psyykkisesti hajonnut eikä mitään niinkuin viimeksi... Nooh kait tää tunne väistyy kun taudista tuleva pöhnä väistyy... Toisaalta voi olla että jatkan taas dexmailua taas kohta...

Hehe, itse kun olin viikon kuumeessa, niin tuli vedettyä koko tuo aika etyylimorfiinia (cocillana) ja dxmiä, mukavaa oli :)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Thoxium wrote:
Dexma wrote:

Hehe, itse kun olin viikon kuumeessa, niin tuli vedettyä koko tuo aika etyylimorfiinia (cocillana) ja dxmiä, mukavaa oli :)

Noh, eilen tuli vedettyä 1200 mg... Ihan jännä trippi vieläkin jytisee päässä... Ylemmäs tulee kohta trippi stoori...
master jon
Karvakuono

Post by master jon »

Ihan jännä tutkimus. kyllähän sitä voi tollasen jälkeen vähä rikki olla jonkunaikaa mutta eihän se haittaa, kyllä siitä palautuu.. dexmi on kyllä joka kerralla mielenkiintosempi aine ja hämäriä juttuja aina tapahtuu dexmeissä, kyllä sitä on vieläki vähä denksmeissä. JEP
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!
bdxm

Post by bdxm »

omituisissa mestoissa kuljet.. voi sieltä jotain löytyäki. kattaa ottaa jotain kiinnekohtia jostain. ettei pohja mene. mul on nainen ja usko johonki. eipä tohon ole kellään mitään sanottavaa, jokainen tehköön itselleen mitä haluaa.. .. ..
karua sikäli
onnea tarpeen mukaan
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

bdxm wrote:omituisissa mestoissa kuljet.. voi sieltä jotain löytyäki. kattaa ottaa jotain kiinnekohtia jostain. ettei pohja mene. mul on nainen ja usko johonki. eipä tohon ole kellään mitään sanottavaa, jokainen tehköön itselleen mitä haluaa.. .. ..
karua sikäli
onnea tarpeen mukaan
Dexmi on mun, äiti, nainen, usko, tie ja voima. Dexmi on ystävä. Ja oikea olento.
tropic
Apteekki

Post by tropic »

Mielenkiintoiselta kieltämättä kuulostaa. Tosin luulisi että tuon putken jälkeen olisi henkisesti/fyysisesti kyllä tosi diipadaapa kunnossa.
Itse en ole kuin muistaakseni kuin n.5 kertaa ottanut dxm:ää, ainakin 2 plateulla ja 3 plateulla on käyty, mutta dexman kokemuksien inspiroimana voisi tässä lähiaikoina kokea pitkästä aikaa taas dexmi kokemuksen. Viikonpäästä olisi koulustakin syysloma...
Can it be all so simple?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tropic wrote:Mielenkiintoiselta kieltämättä kuulostaa. Tosin luulisi että tuon putken jälkeen olisi henkisesti/fyysisesti kyllä tosi diipadaapa kunnossa.
Itse en ole kuin muistaakseni kuin n.5 kertaa ottanut dxm:ää, ainakin 2 plateulla ja 3 plateulla on käyty, mutta dexman kokemuksien inspiroimana voisi tässä lähiaikoina kokea pitkästä aikaa taas dexmi kokemuksen. Viikonpäästä olisi koulustakin syysloma...
Voisi tällä viikolla kokeilla jotain vastaavaa.... Vähän vain KOVEMMALLA asenteella... Katsoo nyt... :mrgreen: :mrgreen:
chibbo

Post by chibbo »

Ihan näin btw. Dexma, kuinka kauan sinulla menee aikaa erotteluprosessiin jos soodatuhkat on jo valmiina?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

tropic wrote:dexman kokemuksien inspiroimana voisi tässä lähiaikoina kokea pitkästä aikaa taas dexmi kokemuksen. Viikonpäästä olisi koulustakin syysloma...
HAH HAA! Dexma täällä tekee porukasta ressunistejä :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

chibbo wrote:Ihan näin btw. Dexma, kuinka kauan sinulla menee aikaa erotteluprosessiin jos soodatuhkat on jo valmiina?
15 minuuttia... Mää alan oleen vitun hyvä siinä! :lol: :lol: ;)
PCD
Psykonautti

Post by PCD »

Tekisi mieli nautiskella Dexmiä, ihan pienellä aloitusannoksella, kokeilumielessä ja siitä sitten tarpeen mukaan kasvattaa sitä, raakana pullosta en halua sitä juoda peläten sivuoireita.... itselläni on Citalopram lääkitys päällänsä niin osaako joku sanoa onko Dexmillä ja kyseisellä lääkkeellä yhteisvaikutuksia?
Panic Chaos Disaster!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

PCD wrote:Tekisi mieli nautiskella Dexmiä, ihan pienellä aloitusannoksella, kokeilumielessä ja siitä sitten tarpeen mukaan kasvattaa sitä, raakana pullosta en halua sitä juoda peläten sivuoireita.... itselläni on Citalopram lääkitys päällänsä niin osaako joku sanoa onko Dexmillä ja kyseisellä lääkkeellä yhteisvaikutuksia?
Kannattaa jättää yleensä lääkkeet trippaillessa ottamatta... Ehkä.
deadbugs
Tuppisuu

Post by deadbugs »

PCD wrote:Tekisi mieli nautiskella Dexmiä, ihan pienellä aloitusannoksella, kokeilumielessä ja siitä sitten tarpeen mukaan kasvattaa sitä, raakana pullosta en halua sitä juoda peläten sivuoireita.... itselläni on Citalopram lääkitys päällänsä niin osaako joku sanoa onko Dexmillä ja kyseisellä lääkkeellä yhteisvaikutuksia?
viewtopic.php?f=8&t=98&st=0&sk=t&sd=a&start=20
Uniyano
Psykonautti

Post by Uniyano »

HAHAHA TÄÄ ON VITUN HYVÄ :DD
Tätä tilaa tuli sitten koettua kello 00.00 jolloinka päässäni rupesi viiltään ajatukset, mitäs jos vetäisin vielä sen 300 mg mikä on jäljellä... Taas kerron kuinka pääni sanoi tässä kohtaa... Kehoni sanoi. "VITTU JOS SEN TEET NIIN SÄÄ KUOLET" :evil: Toinen ja järkevämpi osa päätäni sanoi: "JOS SÄÄ VEDÄT SEN NIIN ET IKINÄ TAPAA MUA JA MUUTUT KASVIKSI" :foil: :foil: Ja tietenkin se hölmö ja tyhmä rock muusikon pää sanoi "BREAK ON THROUGH TO THE OTHERSIDE!"...
Paras kohta ikinä! :D
Tarina ois ollu vielä parempi ilman hymiöitä.. Ois ollu jotenkin tarinallisempi :D
EDIT: nyt luin ihan tänne loppuun saakka ja oli todlela nautinnollista lukea tätä!
Eihän toi vaikuttanu mitenkään jälkeenpäin sun psyykkeeseen mitä noi äijät horisee?? :DD
Kuitenkin. Kiitokset tarinoista oli hauska lukea!
Image
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Vittu.

tää teksti on kyllä hirveetä shaibaa..

Mut

En mä tiiä. Miten nyt psyykkeeseen vaikuttanut noi ajat... siis... aika kasvattaviahan ne on ollut. Noi tekstit mitä mä nyt luen on kyllä jotenkin tosi... kaukana tästä päivästä, että jotain on muuttunut tonkin jälkee, ja siis... Eipä esim dexmiin tuu koskettua enään... Eli kyl... asiat muuttuu ja psyyke samalla.