Unitopic
-
bol
- Kameleontti
Re: Unitopic
Näen todella usein unia missä otan huumeita mitä oudomissa muodoissa ja olen aina niiden vaikutuksen alaisena. About kerran tai kaksi kuukaudessa näin tälläisiä unia. Viimeksi näin unessani unta, että otin Amanita Muscaria lapun vessassa ja trippailin.
-
Jeshu
- OD
Mun unet menee koko ajan vaan villeimmiks... Joka yö on ihme tulitusta.
Viime yönä reissasin rauli herttuan (asidyyli) ja hollyn kanssa jossain keski-euroopan kaupungissa. Välillä metro-tunneleissa ja kaupungilla johon sota oli jättänyt rähjäiset jälkensä, välillä kaupunki muuttui ihan futuristiseksi ja matkasimme ratikan tapaisella meren yli (silta). Jossain vaiheessa oli mahdollisuus mennä hyppäämään benji-hyppy, rauli jänisti
hollya ei tainnut huvittaa ja minä olisin kovasti halunnut, mutta taisin jättää väliin koska pelkäsin että nilkka nyrjähtää
Sitten lähdin lentoon jossain vaiheessa, kohosin ja kohosin ja kaupunki jäi alle siintämään - tai sitten tuo lentokohta oli joku muu yö jossain muussa futuristisessa kaupungissa (joo olen ennenkin ollut niissä) - mutta joka tapauksessa eka kerta kun lennän unissani.
Viime yönä reissasin rauli herttuan (asidyyli) ja hollyn kanssa jossain keski-euroopan kaupungissa. Välillä metro-tunneleissa ja kaupungilla johon sota oli jättänyt rähjäiset jälkensä, välillä kaupunki muuttui ihan futuristiseksi ja matkasimme ratikan tapaisella meren yli (silta). Jossain vaiheessa oli mahdollisuus mennä hyppäämään benji-hyppy, rauli jänisti
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
sxoxyvg
- OD
Pitkästä aikaa parina viime yönä nähnyt oikeasti mukavia unia, sellaisia mihin ei liity päihteet. Huono puoli näissä unissa on se että herätessä vituttaa :?
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
Swampthing
- Apteekki
Pitänee upata tämä topic tämän vuoden puolelle.
Tuossa eilen aamulla heräilin melko vastahakoisesti unistani, joissa olin pitkästä aikaa aivan uusissa Maailmoissa (useimmiten seikkailen kuudessa vakioympäristössä, tulleet tutuiksi jo kymmenenvuotiaana). Kävilin pimeää katua värikkäimmän koskaan näkemäni puiston reunalla. Maailma oli pimeä, katulampun valaisema, mutta silti tähän mennessä värikylläisin ikinä, en yksinkertaisesti kykene kuvailemaan. Muistan kokeneeni jotain samankaltaista värikylläisyyden ja pimeyden yhteiseloa vain kerran (*), eikä sekään ollut näin monipuolista.
Tyttöystäväni siis herätteli minut tästä unesta mennessään vessaan (tai vastaavaa, muistikuvat hämäriä). Tarkastelin ympäristöä ja tein todellisuustestin tajutessani unen loppuneen. Nukahdin pian uudestaan.
Olin taas takaisin puiston reunalla, mutta tällä kertaa Tyttö, jonka kanssa en halunnut olla tekemisissä, tuli minua vastaan (minulla oli selkeä muistikuva siitä, että tämä tyttö aivan välttämättä halusi panna minua, mutta en oikein voinut suvaita sitä, sillä vastahan olin halannut omaa tyttöystävääni). Tyttö sai minut pienen videopelimäisen "välinäytön" jälkeen suostuteltua minut istumaan puistoa rajaavalle muurille, joka oli nuorison suosima paneskelupaikka. Istuimme muurilla ja katselimme alas. Puistossa hyvinvoinnistani vastaava Hovimestari tajusi mistä oli kyse, ja ryhtyi häätämään naapuruston pikkulapsia pois hiekkalaatikolta. Naureskelimme tytön kanssa tälle näylle. Jättipäinen, sinipaitainen kissa juoksenteli puistoon jahtaamaan hiirtä. Pian en nähnyt eläimiä, vaan niiden näkökentät valokeiloina (hämmentävä kokemus).
Tyttö raahasi minut muurin juurelle, pienen pöydän ääreen. Istuimme hiekassa ja pidimme teekutsuja pelleillen pokemonkorteilla. Asiat alkoivat käydä oudoiksi. Tyttö oli nyt selkeästi oma tyttöystäväni sillä erotuksella, että hänelle kasvoi silloin tällöin jättimäinen penis (:D) joka sitten taas katosi. Nainen selkeästi ruinasi seksiä, tunsin oloni tukalaksi. Ajattelin mielessäni valmiiksi: "Se ei nyt oikein käy, koska ensinnäkin sä et ole mun tyttöystävä, toisekseen sulla on kyrpä..." - tyttö vastasi: "ei se haittaa, saan sen pois jos haluat" - ja jatkoin: "...ja kolmanneksi sä et ole oikea, sä olet mun unestani..."
Tyttö katosi kauhistuneena, yksinkertaisesti haihtui paikalta. Tajusin rikkoneeni unen sääntöjä. Heräisin aivan nyt, tasan nyt...
ZANG. Mitä helvettiä? Heräsin. Olin omassa huoneessani, mutta kaikki oli erilaista, eri väristä, esineet olivat muuttunet joksikin muuksi, kauniiksi, värikkäämmäksi. Tyttöystävä makasi vieressäni, sanoi palanneensa vessareissulta. En voinut uskoa: jäikö unen DMT hurraamaan päähäni, vaikka heräsin? Nostin pöydältä huonekasvieni kastelukannun, joka vaihtoi väriä keltaisesta violettiin sähkövirran aaltoillessa sen pinnalla. Leijuin ilmassa. Kaikki oli kaunista, ihmeellistä. Hehkutin tätä tyttöystävälle, koitin selittää edellistä untani ja sitä missä nyt olin, mutta tämä käski vähän hihitellen olla hiljempaa huumeista ja seksistä, kun vanhemmat nukkuvat viereisessä huoneessa.
Ihmettelin kastelukannua ja asioiden värillisyyttä vielä hetken. Sitten heräsin.
Hetkeä myöhemmin tajusin, että unessani ollut "minun huoneeni" oli ehkä aluksi muistuttanut omaa huonettani, mutta loppua kohden muuttanut muotoaan joksikin aivan muuksi. Hieno kokemus kyllä, tähän mennessä todentuntuisin kokemani trippausuni.
* Onko kukaan muu nähnyt unta, jossa selkeästi on lapsena kerrostaloasunnon parvekkeella yöaikaan, ja näkee ihmeellisten olentojen liitävän hidasta vauhtia ohitse, tavallaan tervehtien? Pidin tätä ennen lähinnä hauskana henkilökohtaisena kokemuksena, mutta myöhemmin olen löytänyt tyylikkäitä maalauksia samanlaisesta tapahtumasta. Olennotkin käyvät jotenkuten yhteen.
Tuossa eilen aamulla heräilin melko vastahakoisesti unistani, joissa olin pitkästä aikaa aivan uusissa Maailmoissa (useimmiten seikkailen kuudessa vakioympäristössä, tulleet tutuiksi jo kymmenenvuotiaana). Kävilin pimeää katua värikkäimmän koskaan näkemäni puiston reunalla. Maailma oli pimeä, katulampun valaisema, mutta silti tähän mennessä värikylläisin ikinä, en yksinkertaisesti kykene kuvailemaan. Muistan kokeneeni jotain samankaltaista värikylläisyyden ja pimeyden yhteiseloa vain kerran (*), eikä sekään ollut näin monipuolista.
Tyttöystäväni siis herätteli minut tästä unesta mennessään vessaan (tai vastaavaa, muistikuvat hämäriä). Tarkastelin ympäristöä ja tein todellisuustestin tajutessani unen loppuneen. Nukahdin pian uudestaan.
Olin taas takaisin puiston reunalla, mutta tällä kertaa Tyttö, jonka kanssa en halunnut olla tekemisissä, tuli minua vastaan (minulla oli selkeä muistikuva siitä, että tämä tyttö aivan välttämättä halusi panna minua, mutta en oikein voinut suvaita sitä, sillä vastahan olin halannut omaa tyttöystävääni). Tyttö sai minut pienen videopelimäisen "välinäytön" jälkeen suostuteltua minut istumaan puistoa rajaavalle muurille, joka oli nuorison suosima paneskelupaikka. Istuimme muurilla ja katselimme alas. Puistossa hyvinvoinnistani vastaava Hovimestari tajusi mistä oli kyse, ja ryhtyi häätämään naapuruston pikkulapsia pois hiekkalaatikolta. Naureskelimme tytön kanssa tälle näylle. Jättipäinen, sinipaitainen kissa juoksenteli puistoon jahtaamaan hiirtä. Pian en nähnyt eläimiä, vaan niiden näkökentät valokeiloina (hämmentävä kokemus).
Tyttö raahasi minut muurin juurelle, pienen pöydän ääreen. Istuimme hiekassa ja pidimme teekutsuja pelleillen pokemonkorteilla. Asiat alkoivat käydä oudoiksi. Tyttö oli nyt selkeästi oma tyttöystäväni sillä erotuksella, että hänelle kasvoi silloin tällöin jättimäinen penis (:D) joka sitten taas katosi. Nainen selkeästi ruinasi seksiä, tunsin oloni tukalaksi. Ajattelin mielessäni valmiiksi: "Se ei nyt oikein käy, koska ensinnäkin sä et ole mun tyttöystävä, toisekseen sulla on kyrpä..." - tyttö vastasi: "ei se haittaa, saan sen pois jos haluat" - ja jatkoin: "...ja kolmanneksi sä et ole oikea, sä olet mun unestani..."
Tyttö katosi kauhistuneena, yksinkertaisesti haihtui paikalta. Tajusin rikkoneeni unen sääntöjä. Heräisin aivan nyt, tasan nyt...
ZANG. Mitä helvettiä? Heräsin. Olin omassa huoneessani, mutta kaikki oli erilaista, eri väristä, esineet olivat muuttunet joksikin muuksi, kauniiksi, värikkäämmäksi. Tyttöystävä makasi vieressäni, sanoi palanneensa vessareissulta. En voinut uskoa: jäikö unen DMT hurraamaan päähäni, vaikka heräsin? Nostin pöydältä huonekasvieni kastelukannun, joka vaihtoi väriä keltaisesta violettiin sähkövirran aaltoillessa sen pinnalla. Leijuin ilmassa. Kaikki oli kaunista, ihmeellistä. Hehkutin tätä tyttöystävälle, koitin selittää edellistä untani ja sitä missä nyt olin, mutta tämä käski vähän hihitellen olla hiljempaa huumeista ja seksistä, kun vanhemmat nukkuvat viereisessä huoneessa.
Ihmettelin kastelukannua ja asioiden värillisyyttä vielä hetken. Sitten heräsin.
Hetkeä myöhemmin tajusin, että unessani ollut "minun huoneeni" oli ehkä aluksi muistuttanut omaa huonettani, mutta loppua kohden muuttanut muotoaan joksikin aivan muuksi. Hieno kokemus kyllä, tähän mennessä todentuntuisin kokemani trippausuni.
* Onko kukaan muu nähnyt unta, jossa selkeästi on lapsena kerrostaloasunnon parvekkeella yöaikaan, ja näkee ihmeellisten olentojen liitävän hidasta vauhtia ohitse, tavallaan tervehtien? Pidin tätä ennen lähinnä hauskana henkilökohtaisena kokemuksena, mutta myöhemmin olen löytänyt tyylikkäitä maalauksia samanlaisesta tapahtumasta. Olennotkin käyvät jotenkuten yhteen.
Mieli on mukava paikka asua.
-
buckethead
- Tuppisuu
Haluun kunnon unia yleensä sillee niiku keksin jonku aiheen mutta liikuttelen tapahtumia liikaa ite mut jos oikeesti alan nukkumaan ni ne on aina liian outoja haluun aitoja unia ymmärrättekö :?:
-
Asidyyli
- LD50
Tosiaankin, lieviä liskoöitä vietetty... tai päiviä. Päivät siis nukkuen. Kolmeen otteeseen heräsin hiestä märkänä paniikissa, mutta niin helvetin väsyneenä että oli pakko ummistaa heti uudestaan silmät. Ja taas mentiin hieronyymisiin helvettinäkymiin...
Noh, varsinaisia painajaisia ne eivät olleet, mutta todella outoja juttuja tuli taas vaihteeksi nähtyä. David Lynch -meininkiä, vähintään.
Jossain hämärässä strippibaarissa oltiin, jossa lihava vanha horo keräsi kolehtejaan. Mietin että miksi vitussa juon taas olutta vaikka on sunnuntai. Pääsin selkärangattomuuteeni pettyneenä kotiin, missä kaikki oli jotenkin vialla. Kämppä oli täynnä pahoja huutavia hippejä ruotsinlaivalta. Ja lisää viinaa. Menen kylpyhuoneeseen ja alan oikeasti huolestua koska se ei ole minun kylpyhuoneeni laisinkaan. Mitä vittua tapahtuu? Näyttää samalta mutta täällä on jonkun muun kuteita hujan hajan. Samassa kylpyhuoneen oveen jo koputetaankin (nyt se onkin ovi ulos, missä minua odottaa poliisiauto). Italialaiset huumekytät tunkevat ovenraosta väkisellä. He sanovat että kotietsinnän yhteydessä unohtivat ottaa todistusaineistoa mukaansa. He vetävät seinästä irti naulan ja sanovat että ottavat sen mukaansa. Vitut ottavat. He laittavatkin käteni seinää vasten ja ristiinnaulitsevat minut kiinni seinään tuolla naulalla. "Etpäs pääse karkuteille sillä välin kun oikeusjuttu pannaan vireille" he sanovat.
Omituisessa Deli-puodissa vihaiset myyjät puhuvat vain paksulla britti-aksentilla josta en tajua mitään. Koitan ostaa jotain. Unohdan jatkuvasti ettei sisällä saa polttaa. Melkein aiheutan tulipalon ja monta muuta katastrofia. Parhaani mukaan koitan jäädä siivoamaan jälkiäni puodissa vaikka on kiire. Lopulta myyjät muuttuvat ystävällisiksi ja tarjoavat vihertävän banaanin. Avaan banaanin väärästä päästä, sanoo myyjä. "Banaanien kauloja on säästettävä katkomiselta" minulle kerrotaan. Samalla huomaan että banaani on pilaantunut ja syöty sisältä ontoksi. Siellä on toukkia. "Ei taida olla tuore" totean. "Herranjestas" tai jotain vastaavaa tokaisee myyjä... Banaani putoaa lattialle ja sisältä juoksee pienen pieni vastakuoriutunut dinosaurus, raptori, sekä läpinäkyvä skorpioni. Myyjä ei näe skorpionia. Olen siitä enemmän huolissani, mutta myyjä vain huutaa että raptori on otettava kiinni. Lähden jahtiin moppi aseenani. Mikä sotku.
Sitten kävelläänkin jo takaperin läpi mystisen kaupungin joka on värien ja arkkitehtuurien sekamelska. Ihmeellinen kaupunki, jossa on suljettuja ovia, auringonlaskuja ja kierreportaikkoja joissa painovoima on käänteinen. Joudun omituiseen monimutkaiseen rappukäytävään, joka laajenee liukuhihnoin varustetuksi viktoriaaniseksi ostoskeskukseksi. Yritän löytää ulos. Muistan vain ajattelevani että paikka on internetin maanpäällinen inkarnaatio. Kun avaat yhden oven näet kaksi lisää, joiden takaa löytyvät paikat on pakko tutkia. Löydän oven ulos. Se on tuttu paikka Helsingissä. (Herättyäni tajuan ettei sellaista paikkaa olekaan).
On palattava sisään tutkimaan. Yhtäkkiä kimppuuni käy agressiivisen oloinen musta mies jolla on huonot hampaat. Hän alkaa kertoa takellellen huonolla suomella pitkää "vitsiä" tyyliin "Neekeri ja juutalainen menevät baariin...etc". Vitsin tarkoitus on osoittaa neekerien ylivertaisuus juutalaisiin nähden. Yhtäkkiä huomaan että vieressä on koko ajan ollut myös keski-ikäinen juutalainen liikemies. Suutelen liikemiestä. Neekeri alkaa itkeä, mutta nyt hänestäkin on tullut juutalainen.
Sitten asiat muuttuvat hyvin sekavaiksi ja peloittaviksi. Olenkin lapsuudenkodissani, mutta luulen yhä olevani Helsingissä, että minun on mentävä ulos kaduille tutkimaan. Katson vaaleanpunaisten verhojen lomasta ylös taivaanrantaan, kukkuloille, natriumlampunlikaista yötaivasta vasten kohoaa ylhäällä mutatoituvan Eifel-tornin siluetti. Muitakin maamerkkejä ilmestyy yötaivaalle. Sinne kohoaa Empire State Building ja muita kerrostaloja. Ne elävät ja alkavat taistoon paikalle saapuvan tyrannosauruksen kanssa.
Muistan vielä sen miten olen vanhassa huoneessani. Vanha tapetti on yhä paikallaan. Ihmettelen mistä ihmeestä on kyse. Todellisuus alkaa rakoilla pahasti... Unessa logiikka ei toimi, mutta sitä ei ajattele. Tällä kertaa ajattelee: Mitä oikein tapahtuu. Eihän tämä voi olla totta. Ehkä jossain vaiheessa olen tajunnut uneksivani, mutta sen jälleen unohtanut. Jää vain yksi selitys. Olen tullut hulluksi. Järkeni valo on viimein sammunut.
On kuin olisin tripillä. En muista uni-nimisen ilmiön olemassaoloa. Mietin vain miten olen tähän tilaan joutnut ja miten pääsen ulos. "Miten tämä kaikki lopetetaan?" tahdon huutaa. Tahdon ulos. Tällaista siis on tulla hulluksi. Menettää kontrolli täysin. Pyörryttää, tasapainoaisti ei toimi, gravitaatio tuntuu olevan täysin sekaisin... nojaan seinään mutta käteni menevät läpi tapetista kuin kuin sumuverhosta. Alan panikoida.
Todellisuus onnyt hajoamassa lego-palikoiksi. Ainoa toivoni on lääkekaappi jonka luo minun täytyy yrittää kompuroida (liikkuminen on hankalaa koska todellisuus on reikäinen ja repeämässä ja painovoiman epäsäännöllisyys tekee liikkumisen hankalaksi. Todellisuudessa on jo sokeita pisteitä, aukkoja joissa mitään ei ole ja alan pelätä etten pääse lääkekaapille asti. Jos ehtisin ottaa edes yhden neuroleptin ennen kuin mielitauti valtaa pääni täysin ja jään sen vangiksi. Tai ehkä se on jo tapahtunut ja tämä kaikki on pelkkää mielikuvitusta. Ehkei lääkekaappia ole olemassa. Katso ympärillesi, jos tämä on todellisuus, siinä ei täsmää mikään. Se on mielikuvitustasi ja jos olet näin syvällä mielikuvituksessa, voit jo aivan yhtä hyvin olla pakkopaidassa ja vain kuvitella taistelevasi ikuisesti kohti kuviteltua lääkekaappia mielikuvitusmaailmassa.
Ehkä lääkekappi on sittenkin todellinen. Ainoa toivo on että se on tämän fantasiamaailman jonkinlainen vertauskuva todelliselle lääkekaapille todellisessa maailmassa jossa ruumis taistelee. Minulla on Seroquelia ja Risperdalia. Eikö vain?
En muista pääsinkö kaapille asti. Mutta heräsin sieltä painajaismaailmasta. Herääminen on aina valtava helpotus. Ja heti sen jälkeen tulee muutamaksi sekunniksi kamala pelko: se oli unta - mutta heräsinkö oikeasti vai onko tämäkin yhä unta. Milloin kaikki alkaa taas mennä päin mäntyä. Alkavatko tapetit kohta taas valua?
Now playing: Doobie Brothers - Jesus Is Just Alright With Me
Noh, varsinaisia painajaisia ne eivät olleet, mutta todella outoja juttuja tuli taas vaihteeksi nähtyä. David Lynch -meininkiä, vähintään.
Jossain hämärässä strippibaarissa oltiin, jossa lihava vanha horo keräsi kolehtejaan. Mietin että miksi vitussa juon taas olutta vaikka on sunnuntai. Pääsin selkärangattomuuteeni pettyneenä kotiin, missä kaikki oli jotenkin vialla. Kämppä oli täynnä pahoja huutavia hippejä ruotsinlaivalta. Ja lisää viinaa. Menen kylpyhuoneeseen ja alan oikeasti huolestua koska se ei ole minun kylpyhuoneeni laisinkaan. Mitä vittua tapahtuu? Näyttää samalta mutta täällä on jonkun muun kuteita hujan hajan. Samassa kylpyhuoneen oveen jo koputetaankin (nyt se onkin ovi ulos, missä minua odottaa poliisiauto). Italialaiset huumekytät tunkevat ovenraosta väkisellä. He sanovat että kotietsinnän yhteydessä unohtivat ottaa todistusaineistoa mukaansa. He vetävät seinästä irti naulan ja sanovat että ottavat sen mukaansa. Vitut ottavat. He laittavatkin käteni seinää vasten ja ristiinnaulitsevat minut kiinni seinään tuolla naulalla. "Etpäs pääse karkuteille sillä välin kun oikeusjuttu pannaan vireille" he sanovat.
Omituisessa Deli-puodissa vihaiset myyjät puhuvat vain paksulla britti-aksentilla josta en tajua mitään. Koitan ostaa jotain. Unohdan jatkuvasti ettei sisällä saa polttaa. Melkein aiheutan tulipalon ja monta muuta katastrofia. Parhaani mukaan koitan jäädä siivoamaan jälkiäni puodissa vaikka on kiire. Lopulta myyjät muuttuvat ystävällisiksi ja tarjoavat vihertävän banaanin. Avaan banaanin väärästä päästä, sanoo myyjä. "Banaanien kauloja on säästettävä katkomiselta" minulle kerrotaan. Samalla huomaan että banaani on pilaantunut ja syöty sisältä ontoksi. Siellä on toukkia. "Ei taida olla tuore" totean. "Herranjestas" tai jotain vastaavaa tokaisee myyjä... Banaani putoaa lattialle ja sisältä juoksee pienen pieni vastakuoriutunut dinosaurus, raptori, sekä läpinäkyvä skorpioni. Myyjä ei näe skorpionia. Olen siitä enemmän huolissani, mutta myyjä vain huutaa että raptori on otettava kiinni. Lähden jahtiin moppi aseenani. Mikä sotku.
Sitten kävelläänkin jo takaperin läpi mystisen kaupungin joka on värien ja arkkitehtuurien sekamelska. Ihmeellinen kaupunki, jossa on suljettuja ovia, auringonlaskuja ja kierreportaikkoja joissa painovoima on käänteinen. Joudun omituiseen monimutkaiseen rappukäytävään, joka laajenee liukuhihnoin varustetuksi viktoriaaniseksi ostoskeskukseksi. Yritän löytää ulos. Muistan vain ajattelevani että paikka on internetin maanpäällinen inkarnaatio. Kun avaat yhden oven näet kaksi lisää, joiden takaa löytyvät paikat on pakko tutkia. Löydän oven ulos. Se on tuttu paikka Helsingissä. (Herättyäni tajuan ettei sellaista paikkaa olekaan).
On palattava sisään tutkimaan. Yhtäkkiä kimppuuni käy agressiivisen oloinen musta mies jolla on huonot hampaat. Hän alkaa kertoa takellellen huonolla suomella pitkää "vitsiä" tyyliin "Neekeri ja juutalainen menevät baariin...etc". Vitsin tarkoitus on osoittaa neekerien ylivertaisuus juutalaisiin nähden. Yhtäkkiä huomaan että vieressä on koko ajan ollut myös keski-ikäinen juutalainen liikemies. Suutelen liikemiestä. Neekeri alkaa itkeä, mutta nyt hänestäkin on tullut juutalainen.
Sitten asiat muuttuvat hyvin sekavaiksi ja peloittaviksi. Olenkin lapsuudenkodissani, mutta luulen yhä olevani Helsingissä, että minun on mentävä ulos kaduille tutkimaan. Katson vaaleanpunaisten verhojen lomasta ylös taivaanrantaan, kukkuloille, natriumlampunlikaista yötaivasta vasten kohoaa ylhäällä mutatoituvan Eifel-tornin siluetti. Muitakin maamerkkejä ilmestyy yötaivaalle. Sinne kohoaa Empire State Building ja muita kerrostaloja. Ne elävät ja alkavat taistoon paikalle saapuvan tyrannosauruksen kanssa.
Muistan vielä sen miten olen vanhassa huoneessani. Vanha tapetti on yhä paikallaan. Ihmettelen mistä ihmeestä on kyse. Todellisuus alkaa rakoilla pahasti... Unessa logiikka ei toimi, mutta sitä ei ajattele. Tällä kertaa ajattelee: Mitä oikein tapahtuu. Eihän tämä voi olla totta. Ehkä jossain vaiheessa olen tajunnut uneksivani, mutta sen jälleen unohtanut. Jää vain yksi selitys. Olen tullut hulluksi. Järkeni valo on viimein sammunut.
On kuin olisin tripillä. En muista uni-nimisen ilmiön olemassaoloa. Mietin vain miten olen tähän tilaan joutnut ja miten pääsen ulos. "Miten tämä kaikki lopetetaan?" tahdon huutaa. Tahdon ulos. Tällaista siis on tulla hulluksi. Menettää kontrolli täysin. Pyörryttää, tasapainoaisti ei toimi, gravitaatio tuntuu olevan täysin sekaisin... nojaan seinään mutta käteni menevät läpi tapetista kuin kuin sumuverhosta. Alan panikoida.
Todellisuus onnyt hajoamassa lego-palikoiksi. Ainoa toivoni on lääkekaappi jonka luo minun täytyy yrittää kompuroida (liikkuminen on hankalaa koska todellisuus on reikäinen ja repeämässä ja painovoiman epäsäännöllisyys tekee liikkumisen hankalaksi. Todellisuudessa on jo sokeita pisteitä, aukkoja joissa mitään ei ole ja alan pelätä etten pääse lääkekaapille asti. Jos ehtisin ottaa edes yhden neuroleptin ennen kuin mielitauti valtaa pääni täysin ja jään sen vangiksi. Tai ehkä se on jo tapahtunut ja tämä kaikki on pelkkää mielikuvitusta. Ehkei lääkekaappia ole olemassa. Katso ympärillesi, jos tämä on todellisuus, siinä ei täsmää mikään. Se on mielikuvitustasi ja jos olet näin syvällä mielikuvituksessa, voit jo aivan yhtä hyvin olla pakkopaidassa ja vain kuvitella taistelevasi ikuisesti kohti kuviteltua lääkekaappia mielikuvitusmaailmassa.
Ehkä lääkekappi on sittenkin todellinen. Ainoa toivo on että se on tämän fantasiamaailman jonkinlainen vertauskuva todelliselle lääkekaapille todellisessa maailmassa jossa ruumis taistelee. Minulla on Seroquelia ja Risperdalia. Eikö vain?
En muista pääsinkö kaapille asti. Mutta heräsin sieltä painajaismaailmasta. Herääminen on aina valtava helpotus. Ja heti sen jälkeen tulee muutamaksi sekunniksi kamala pelko: se oli unta - mutta heräsinkö oikeasti vai onko tämäkin yhä unta. Milloin kaikki alkaa taas mennä päin mäntyä. Alkavatko tapetit kohta taas valua?
Now playing: Doobie Brothers - Jesus Is Just Alright With Me
-
Asidyyli
- LD50
Oli muuten myös toinenkin, lyhyempi gangsterifilmihuumeuni. Sekin oli ahdistava mutta ei hullun epätodellisella tavalla. Olin siinä vaan joidenkin kavereiden kanssa hengaamassa asematunnelissa säätämässä jotain ihan paskaa heinää (kyllä! hauskaa, mutta sitten muuttui vittumaiseksi)... siellä oli sellaisia pystypöytiä ja marihuona oli siinä pöydällä. Sitä oli iso kasa ja minun piti jotenkin käsilläni yrittää peittää se kaikki, ettei kukaan huomaa ja olla näyttämättä epäilyttävältä, samalla kun kaverit olivat ulkona kadulla nostamassa rahaa(?) maksuksi. Odotin koko ajan että kohta tulee stevari ja huomaa ruohon pöydällä. Toinenkin kaverini mietti samaa ja livisti paikalta. Hänen oli myös mentävä toisaalle, koska hänen oli harhautettava jotain toista tyyppiä. Sitten huomaan että kaverit palaavat lopulta alas tunneliin, mutta jäävätkin juhlimaan kauppoja, jääden makaamaan ja polttelemaan portaisiin. Juoksen heidän luokseen huutamaan ja ruohot jää pöydälle. Samassa käännyn ja gettohopparit juoksevatkin jo karkuun... niillähän on täällä haukansilmät helvetti! Seuraa raju ja kiivas leffa-tyylinen takaa-ajo. 
-
RoboPoski
- Lepakko
Joku aika sitten jo näin unta että tuli maailman loppu. Aurinko sammui. Mulla oli kuitenkin yliluonnollisia voimia ja mun piti tehdä uusi aurinko yhdistämällä kaksi planeettaa ajatuksen voimalla. Valitettavasti toinen planeetta oli liian pieni eikä ydinreaktio käynnistyny ja joku pappa nauroi ivallisesti mun olan takana. No sit mentii jonki ladon vintille patjojen väliin jäätymään. Et sellastaki voi sattua.
-
Asidyyli
- LD50
RoboPoski wrote:Joku aika sitten jo näin unta että tuli maailman loppu. Aurinko sammui. Mulla oli kuitenkin yliluonnollisia voimia ja mun piti tehdä uusi aurinko yhdistämällä kaksi planeettaa ajatuksen voimalla. Valitettavasti toinen planeetta oli liian pieni eikä ydinreaktio käynnistyny ja joku pappa nauroi ivallisesti mun olan takana. No sit mentii jonki ladon vintille patjojen väliin jäätymään. Et sellastaki voi sattua.
Taas tullut jotain häiritseviä unia sarjamurhaajista, toukkia sisältävästä kraanavedestä yms. yms. Taitavat heijastella mun epätasaista tilaani tällä hetkellä.
-
dimitri
- Lepakko
Nyt kyllä oli jotain niin karua, että...
Istuin bussissa, ilmeisesti jonkinlaisella retkellä ystävien kesken, kun pysähdyimme ja joku spurgu rupesi antamaan minulle ilmaiseksi 5 gramman pussia pilveä, totta kai lupauduin ottamaan sen pussin, että pääsisi jeppe poliisien kynsistä. Bussimatka jatkui ja sauhuttelu alkoi, yritin epätoivoisesti vääntää jointtia, kaikki kannabis tuntui valuvan sätkäpaperin läpi, lopulta kaverini sai jonkinlaisen jointin aikaan ja pistettiin kiertämään. Tuttu euforia ja silmien punoitus tuli, sitten saavuimme johonkin ja heräsin hemmetin hyvällä ololla.
Heräämisen jälkeen tietty normiaamutoimina vessaan, katsoin peilistä ja silmät punoittivat vieläkin. Tietty aivot jotain endokannabinoideja tuottavat, mutta että oikein pilveen niiden avulla?
Istuin bussissa, ilmeisesti jonkinlaisella retkellä ystävien kesken, kun pysähdyimme ja joku spurgu rupesi antamaan minulle ilmaiseksi 5 gramman pussia pilveä, totta kai lupauduin ottamaan sen pussin, että pääsisi jeppe poliisien kynsistä. Bussimatka jatkui ja sauhuttelu alkoi, yritin epätoivoisesti vääntää jointtia, kaikki kannabis tuntui valuvan sätkäpaperin läpi, lopulta kaverini sai jonkinlaisen jointin aikaan ja pistettiin kiertämään. Tuttu euforia ja silmien punoitus tuli, sitten saavuimme johonkin ja heräsin hemmetin hyvällä ololla.
Heräämisen jälkeen tietty normiaamutoimina vessaan, katsoin peilistä ja silmät punoittivat vieläkin. Tietty aivot jotain endokannabinoideja tuottavat, mutta että oikein pilveen niiden avulla?
-
growy
- Kameleontti
Hmmm,kellään tietoa vaikuttaako alkoholi&muut päihteet LUCID-unien näkemiseen/saavuttamiseen??
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
dimitri
- Lepakko
Itsellä tujoni toi unen hieman elävämmäksi ja cipralexin (SSRI) myötä melkein joka uni on ruvennut olemaan lucidia, tai ainakin tuntuu helpommalta vaikuttaa unen sisältöön ja jatkumoon. Alkoholi ei kyllä itselläni ole uniin tuonut mitään sisältöä neljän ryyppypäivän putken jälkeistä painajaissarjaa lukuunottamatta.
-
Freakout
- Psykonautti
itse näin juuri lucid unta, olin illalla ollut juomassa viinaksia ja arvatkaapa mitä? Se oli ihan hirveetä, tipuin sänkyni läpi, koitin huutaa, mutta mtään ei päässyt suusta ulos. Aika nopeesti sitten tuli tajuntani mukaan sanoen että: "ota uni haltuun!" niimpä aloin vain lentää uintiliikkeillä ympäri huonetta saaden samalla kiinni nykyhetken ja todellisuuden. Ja arvatkaapa mikä hulluksi tulemisen -pelko mulla oli. En saanut enää nukuttua joten nousin ylös, en muuten olisi tähän aikaan hereillä. Tämä osoitti ettei lucid uni ja mahdollinen krapula ole hyvä yhdistelmä.
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
-
miymau
- Lepakko
Haluisin nähä lucid unia, ne vaikuttaa niin kivoilta.
Viime yönä oli kiva uni. En muista siitä muuta kun sen, että olin jossain kaupassa, missä myytiin kaikenmaailman huumeita. Sellasissa laatikoissa ku irtokarkit, oli vaan tuhottomasti erilaisia pillereitä, niitä sitten kauhoin muovikassiin, sitte siellä oli kaiken maailman kasveja, kuivattuja lehtiä, siemeniä... Kaikkia mitä kuvitella saatto<3 Harmi vaan etten päässy niitä testaamaan ku kissa päätti sillo just tulla mankumaan multa ruokaa raapasemalla mua naamasta :evil:
Viime aikoina on tullu nähtyä tosi outoja unia. Parin viikon takainen: Minä, veljeni ja kissani juostaan pellon poikki kohti kotia. Katselen itteäni jostain kaukaa. Oli yö. Vaaaltava ufojen helikopteri ajaa meitä takaa ja pitää meitä valokeilassaan. Me juostaan kotiin. Sitten olen yhtäkkiä naapurini pihassa. Juoksen kavereitteni kanssa kohti taloa. Avaan oven ja olen menossa jo sisään, kun huomaan että kaverini juoksevat metsään. Huudan heidän peräänsä "tulkaa sisään siellä ollaan turvassa!!" Kamuni katosivat metsään ja tiesin etten enää koskaa näkisi heitä. Noo, sitten olen sisällä joittenkin tyyppien kanssa, ja katon yhteen huoneeseen. Siellä on mun kissa. Se perse on käännetty sivuttain, sen häntä oli kyljen kohalla. Sitten siellä oli kans toinen kissa, joka oli pelkkä epämääränen nahkapallo joka pyöri siellä lattialla. Menin keittiöön ja sen kissan turkki oli laitettu uunin väliin.
Sitten tapahtu jotain ja jotain. Ulkona alko hirvittävä myrsky, ufot olivat pihassa ja yrittivät tunkeutua talon sisälle. Löydän lattialta vesivärimaalauksen jossa on iso aurinko keskellä. Teippaan maalauksen ikkunaan, leikkaan siitä sen auringon irti ja siihen syntyi madonreikä. Kaverini ja mä mennään siitä reiästä läpi. Me ollaan yhtäkkiä jossain tyhjyydessä jossa oli myrsky. Mun takana ilmassa oli se maalaus. Teippasin auringon takas kiinni siihen. Madonreikä umpeutui. Oltiin turvassa ufoilta siellä tyhjyydessä. Mutta ei me sieltä poiskaa koskaa päästy. Haahaa.
Viime yönä oli kiva uni. En muista siitä muuta kun sen, että olin jossain kaupassa, missä myytiin kaikenmaailman huumeita. Sellasissa laatikoissa ku irtokarkit, oli vaan tuhottomasti erilaisia pillereitä, niitä sitten kauhoin muovikassiin, sitte siellä oli kaiken maailman kasveja, kuivattuja lehtiä, siemeniä... Kaikkia mitä kuvitella saatto<3 Harmi vaan etten päässy niitä testaamaan ku kissa päätti sillo just tulla mankumaan multa ruokaa raapasemalla mua naamasta :evil:
Viime aikoina on tullu nähtyä tosi outoja unia. Parin viikon takainen: Minä, veljeni ja kissani juostaan pellon poikki kohti kotia. Katselen itteäni jostain kaukaa. Oli yö. Vaaaltava ufojen helikopteri ajaa meitä takaa ja pitää meitä valokeilassaan. Me juostaan kotiin. Sitten olen yhtäkkiä naapurini pihassa. Juoksen kavereitteni kanssa kohti taloa. Avaan oven ja olen menossa jo sisään, kun huomaan että kaverini juoksevat metsään. Huudan heidän peräänsä "tulkaa sisään siellä ollaan turvassa!!" Kamuni katosivat metsään ja tiesin etten enää koskaa näkisi heitä. Noo, sitten olen sisällä joittenkin tyyppien kanssa, ja katon yhteen huoneeseen. Siellä on mun kissa. Se perse on käännetty sivuttain, sen häntä oli kyljen kohalla. Sitten siellä oli kans toinen kissa, joka oli pelkkä epämääränen nahkapallo joka pyöri siellä lattialla. Menin keittiöön ja sen kissan turkki oli laitettu uunin väliin.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
growy
- Kameleontti
Ennenku piti putken dokaamisessa,painajaiset oli tuttu juttu. Nyt kun dokaa enään tosi tosi harvoin niin jo yhden illan jälkeen on vittumaisia pelottavia valveunia,painajaisia ym..
Ja jos nykyään pidän pidemmän putken,oon pelkotiloissa aika pahasti,jos samalla tulee syötyä ryynejä oikeen kunnolla..
Ja jos nykyään pidän pidemmän putken,oon pelkotiloissa aika pahasti,jos samalla tulee syötyä ryynejä oikeen kunnolla..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
skirtfeber
- Apteekki
Vaikeuksii saada unta, oon porukoil yötä nukkumas kellaris. Justku saamas unenpäästä kii valot napsahtaa päälle itestää, oon et mitvit. Nousen sängyst *pum* napsahtaa takas kiinni, katon kelloo se o 01.30 sit meen laittaa niit päälle ja kattoo et mitä helvettii tapahtuu ni pamahtaa koko lamppu paskaks, tuntuu ku joku alkas kuristaa muo, en nää ketää ja yritän sohii et kukas helvetti kuristelee, ei myöskään tunnu ketään. Nappaan pöydältä keklun ja joku nappaa mun ranteesta kii ja paljo suuremmil voimil ku mitä mult löytyy alkaa työntää sitä mun kurkulle, hirvee vitun tilanne. Pääsen jotenki veke siit ja juoksen yläkertaa päin, rappusis joku nappaa viel nilkast kii ja kaadun.
Hirvee rytistely ja herään siit hemmeti rappusist ilma et siel ketää mun lisäks ois. Hyvä unissakävely.
Noh meen tsekkaa yläkertaa porukoitte makkarii mis o valot pääl, noh kello onki jo vittu puol kuus ja mutsi lähös duunii. Sanoin sille et ei helvetti mite levoton uni mul oli äske tuol alhaal, ja selitän ton läpän. Kelaan et hyvä voi valvoo suoraa duunii asti, vitut mee enää takas tonne liskojen yöhön hikoilee kylmää. Meen keittiöö ja laitan valon päälle *pam* pamahtaa valo eeeeh tuli vähä kuumotus fiilis ton unen jälkee. Sit faija tulee keitsaa ja laittamas toista valoo päälle ni *PUM* VITTU SEKI kelasin et nyt ei natsaa ja olin sanoon faijalle just et tollai tuol kellariski kävi mutten saa sanottuu mitää ku joku taas alkaa kuristaa ni hemmetisti. Fiiliksenä ehkä kauhein tähä mennes.
Sit herään iha kylmäst hiest märkänä sielt kellaris taas. Vitun kivat valveunet.
Hirvee rytistely ja herään siit hemmeti rappusist ilma et siel ketää mun lisäks ois. Hyvä unissakävely.
Noh meen tsekkaa yläkertaa porukoitte makkarii mis o valot pääl, noh kello onki jo vittu puol kuus ja mutsi lähös duunii. Sanoin sille et ei helvetti mite levoton uni mul oli äske tuol alhaal, ja selitän ton läpän. Kelaan et hyvä voi valvoo suoraa duunii asti, vitut mee enää takas tonne liskojen yöhön hikoilee kylmää. Meen keittiöö ja laitan valon päälle *pam* pamahtaa valo eeeeh tuli vähä kuumotus fiilis ton unen jälkee. Sit faija tulee keitsaa ja laittamas toista valoo päälle ni *PUM* VITTU SEKI kelasin et nyt ei natsaa ja olin sanoon faijalle just et tollai tuol kellariski kävi mutten saa sanottuu mitää ku joku taas alkaa kuristaa ni hemmetisti. Fiiliksenä ehkä kauhein tähä mennes.
Sit herään iha kylmäst hiest märkänä sielt kellaris taas. Vitun kivat valveunet.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Luotijuna
- Psykonautti
Joskus näin unta, että katkoin puita laserpysyyllä, koska ne oli tosi arvokasta kauppatavaraa ihan sellaisenaan ja sit yöllä menin puuvarkaisiin ja löysin koivuja, jotka olivat hyvin arvokkaita. Homma kumminkin kosahti, koska näin jonkun jäävän auton alle ja poliisit tuli paikalle.
Nyt olen monta kertaa nähnyt unia, jossa olen hukkumassa mereen ja vieressä oleva ystäväni ei edes huomaa minua..mitenhän tonkin nyt tulkitsisi ku monta kertaa nähty uni.
Nyt olen monta kertaa nähnyt unia, jossa olen hukkumassa mereen ja vieressä oleva ystäväni ei edes huomaa minua..mitenhän tonkin nyt tulkitsisi ku monta kertaa nähty uni.
Insanity creeping]
-
growy
- Kameleontti
Olipas masentava uni viimeyönä.. Näin unta yhestä kaverista jonka kanssa en ole ollut vuosiin. Unessa hengailtiin taas yhdessä niinkuin joskus ennen..
Aamulla teki mieli soittaa kyseiselle jannulle,ja niin teinkin mut numero ilmeisesti vaihtunut. Eioo kyl muutenkaan kuulnu mitään,toivottavasti vielä kunnossa.. :?
Aamulla teki mieli soittaa kyseiselle jannulle,ja niin teinkin mut numero ilmeisesti vaihtunut. Eioo kyl muutenkaan kuulnu mitään,toivottavasti vielä kunnossa.. :?
-
bdxm
siteeraan itseäni: unet on hieno puheenaihe, ne peilaa alitajuntaa ja voi olla tosi viihdyttäviä tai helvetin pelottavia ja ahdistavia, niitä voi tulkita ja ja edetä henkilökohtaisissa ongelmissa ja toisaalta ne voi myös jättää huomioimatta ilman että siitä on suurempaa haittaa. unista voi ottaa inspiraatiota erilaiseen luomiseen. kaikki näkee unia, jotkut ei muista yhtään, toiset muistaa jotain ja osa kaiken. kaikki tykkää kertoa niistä.
ja silti ne ei ikinä kiinnosta ketään.
-
oon nähny jo jonkun aikaa unta jossa istun aavikolla vittuuntuneena ja mitään muuta nimenomaan ei tapahdu.
ja silti ne ei ikinä kiinnosta ketään.
-
oon nähny jo jonkun aikaa unta jossa istun aavikolla vittuuntuneena ja mitään muuta nimenomaan ei tapahdu.
-
Thoxium
Hmm, nyt on viime aikoina ilmennyt unia, jotka tuntuvat jatkuvan jostain "sarjasta". Unissa tulee aivan oma unimuisti mukaan, ja muistan semmoisia asioita uneen liittyen mitä en tässä todellisuudessa muista. Juuri heräsin ja näin melko "kirjavaa" unta, tiesin miten tulee käymään, mutta koitin muuttaa kohtaloani. Aika mielenkiintoista.
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
En muista ollenkaan uniani tavallisesti. Pari vuotta sitten näin 2 unta peräkkäisinä päivinä mitkä muistan:
1. Olen esine ruokakaupassa, vaihdun eri esineiksi. Kuljen ihmisten mukana muuallekin kaupasta.
2. Olen "jokin" , muutun liukuportaiksi, kuuliksi, palloiksi , ja kuljen eteenpäin.
Kummassakaan en omaa minkäänlaista tunnetta tapahtumiin vaikuttamisesta.
It's a strange world. Now it's dark!
1. Olen esine ruokakaupassa, vaihdun eri esineiksi. Kuljen ihmisten mukana muuallekin kaupasta.
2. Olen "jokin" , muutun liukuportaiksi, kuuliksi, palloiksi , ja kuljen eteenpäin.
Kummassakaan en omaa minkäänlaista tunnetta tapahtumiin vaikuttamisesta.
It's a strange world. Now it's dark!
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
Asidyyli
- LD50
Pitää kirjoittaa vielä kun jotenkin muistan, näin jotain puolipainajaismaista häiriintynyttä Philip K. Dick-huumeunta viimeyönä. Siinä oli jotain tyyppejä jotka myi jotain uutta hyvin vaarallista synteettistä huumetta. Bromo-tyyppistä tavaraa. Se jotenkin muutti käyttäjänsä aina siksi mitä he kuvittelivat... päätimme pienellä ryhmällä ostaa ainetta mutta lopulta kaikki muut jänistivät... huume oli periaatteessa piriste mutta todellisuudessa se vaikutti juuri siten missä mielentilassa käyttäjä oli, ja mitä vaikutuksia hän kuvitteli. Ihmiset kasvattivat kai ylimääräisiä raajoja ja muutuivat sudenkorennoiksi. Huumeella oli myös jotenkin oma tahto ja se pystyi muuttumaan vaarallisen kuumaksi jos sitä yritti koskea. Plarasin huumekauppiaan levyhyllyä joka oli seiskatuumaisia täynnä. Jossain loppuvaiheessa huumepoliisin SWAT-ryhmä hyökkäsi taloon ja alkoi pienehkön huumesodan siellä olevia vastaan. Pääsin kai pakenemaan, sillä seuraavaksi olin lentokentällä ja yritin ostaa lipunmyyntitiskiltä ranskanperunoita. Vai oliko se pelkkä hallusinaatio?
-
sxoxyvg
- OD
Löin valtimoon ja kuolin viime yönä. Sain vielä seurata omat hautajaisenikin. Iloiset bileet.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
mauseri
- LD50
en saa koskaan nukuttua kun syön tramadoolia.valvon yleensä 2 päivää ja sit nukun yhden päivän.ois mukavampi nukkua,mut ei tuu uni millään..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Asidyyli
- LD50
Todella pitkä uni jossa olin Turussa. Olin kerros/rivitalossa joen rannalla (ei Aura) missä ravasi paljon ihmisiä, mm. joku hevari ja kaverini joka jatkuvasti meni kämpästä sisään/ulos. Ahdistavaa. Jääkaapissa oli Pina Coladaa ja Karjala-merkkistä viinaa. Joku mies ulkona huusi että kuka on katkaissut hänen sahansa. Lähdin lopulta takaisin Helsinkiin mutta tässä vaiheessa Helsinki olikin Turku eli olin taas matkalla Turkuun, itse asiassa Turun lentokentälle. Bussissa söin konvehteja. Tarkastajat tulivat ja vittuilivat siitä miten hienon konvehtitarjoilun olin heille laittanut. Aloimme selvitellä miksei minulla ollut lippua. Nyt bussi olikin raitiovaunu. Se saapui Turun keskustaan, olin mennyt vahingossa pysäkkini ohi. Vitutti. Siirryimme ulos selvittelemään pummilla ajoani poliisin kanssa. Tarkastaja keskittyi johonkin muuhun ja niin poliisikin, kun paikalle tuli spurgu pyytämään tupakkaa, aloin tutea itseni riidanhaluiseksi ja huusin spurgulle, joka alkoi huutaa takaisin. Silloin paikalle sattui Erkki Tuomioja ja käskin spurgua katsomaan Tuomiojaa, joka oli mukaani kunnon mies. Tuomioja yritti keskustella sivistyneesti mutta huusin hänellekin ja vittuilin. Olimme Hakaniemessä Ympyrätalolla. Sitten olin taas Turussa ja pakenin vaivihkaa poliisia ja tarkastajaa. Juoksin vaivalloisesti läheiseen puistoon, jossa olin joskus ennenkin ollut. Se oli ränsistynyt ja autio. Siellä oli sokkeloisista huonemaisia luolia joista oli tullut kammottavia narkkarinpesiä. Löysin takaisin keskustaan ja etsin taksia jotta pääsisin kentälle. Turun keskusta oli LasVegasmainen hotellien, keltaisien taksien ja mustien portieerien yömaisema, mutta vain yhdellä kadulla. Mietin että täällähän asuisi mutta musaskene on paska. Heitin toimimattoman puhelimeni vahingossa roskiin ja jouduin penkomaan ikuisuuden roskiksia ennenkuin löysin sen. Panikoin, koska sim-kortilla olivat kaikki numerot, myös Erkki Tuomiojan. Roskiksista löytyi puhelimen sijaan valtavasti kiintoisaa tavaraa, kiikarit joiden läpi maailma näytti hyvin psykedeeliseltä, mystiseltä ja orgaaniselta. Kiikarit olivat nekin kuin lihasta tehdyt ja pelottavat. Ne hengittivät. Löysin myös viiden euron kolikoita ja jonkin puseron. Sitten olin yhtäkkiä asunnossa jonka muka omistin ja mietin miten järjestellä kaikkea turhaa sälää kaapeissa, kuten vihreän maalin tahrimia kenkiä. Jouduin hyvästelemään vaivaantuneesti jonkun asunnossa asuvan tytön. Portaikossa mietin yhä vain tavaroiden kokoelmaa asunnossa. Astuin ulos yöhön ja hetken maisema oli mustavalkoista hiilipiirrosta jossa ainoa valopilkku oli taksin keltainen kyltti.
-
growy
- Kameleontti
OOOh,näin unta et oltiin kavereittenkaa jossain päin Suomea,(mesta näytti hienolta ja oli joku lomakohde) Notkua ja naisia todella paljon....
Pisti kyl hiukomaan notkua ja naista mut valitettavasti on mahdollisuus vaan notkuun.. No ei se valitettavaa oo, mut molemmat maistuis nyt.
Pisti kyl hiukomaan notkua ja naista mut valitettavasti on mahdollisuus vaan notkuun.. No ei se valitettavaa oo, mut molemmat maistuis nyt.
-
Thoxium
Jaaha. Aloin tänään kirjaamaan ylös unieni tapahtumia. Huomasin että muistini perukoilta tulee kokoajan enemmän tietoa unesta kun rupee käsittelemään niitä lankoja mitä on jäänyt käsiin unien jälkeen. Ihan mielenkiintoisia asioita olen huomannut. Hyvin kuvaa mieltä ja tajuntaa.
-
Jeshu
- OD
Kivasti kerrottu. Sujuvaa.Asidyyli wrote:Todella pitkä uni jossa olin Turussa. Olin kerros/rivitalossa joen rannalla (ei Aura) missä ravasi paljon ihmisiä, mm. joku hevari ja kaverini joka jatkuvasti meni kämpästä sisään/ulos. Ahdistavaa. Jääkaapissa oli Pina Coladaa ja Karjala-merkkistä viinaa. Joku mies ulkona huusi että kuka on katkaissut hänen sahansa. Lähdin lopulta takaisin Helsinkiin mutta tässä vaiheessa Helsinki olikin Turku eli olin taas matkalla Turkuun, itse asiassa Turun lentokentälle. Bussissa söin konvehteja. Tarkastajat tulivat ja vittuilivat siitä miten hienon konvehtitarjoilun olin heille laittanut. Aloimme selvitellä miksei minulla ollut lippua. Nyt bussi olikin raitiovaunu. Se saapui Turun keskustaan, olin mennyt vahingossa pysäkkini ohi. Vitutti. Siirryimme ulos selvittelemään pummilla ajoani poliisin kanssa. Tarkastaja keskittyi johonkin muuhun ja niin poliisikin, kun paikalle tuli spurgu pyytämään tupakkaa, aloin tutea itseni riidanhaluiseksi ja huusin spurgulle, joka alkoi huutaa takaisin. Silloin paikalle sattui Erkki Tuomioja ja käskin spurgua katsomaan Tuomiojaa, joka oli mukaani kunnon mies. Tuomioja yritti keskustella sivistyneesti mutta huusin hänellekin ja vittuilin. Olimme Hakaniemessä Ympyrätalolla. Sitten olin taas Turussa ja pakenin vaivihkaa poliisia ja tarkastajaa. Juoksin vaivalloisesti läheiseen puistoon, jossa olin joskus ennenkin ollut. Se oli ränsistynyt ja autio. Siellä oli sokkeloisista huonemaisia luolia joista oli tullut kammottavia narkkarinpesiä. Löysin takaisin keskustaan ja etsin taksia jotta pääsisin kentälle. Turun keskusta oli LasVegasmainen hotellien, keltaisien taksien ja mustien portieerien yömaisema, mutta vain yhdellä kadulla. Mietin että täällähän asuisi mutta musaskene on paska. Heitin toimimattoman puhelimeni vahingossa roskiin ja jouduin penkomaan ikuisuuden roskiksia ennenkuin löysin sen. Panikoin, koska sim-kortilla olivat kaikki numerot, myös Erkki Tuomiojan. Roskiksista löytyi puhelimen sijaan valtavasti kiintoisaa tavaraa, kiikarit joiden läpi maailma näytti hyvin psykedeeliseltä, mystiseltä ja orgaaniselta. Kiikarit olivat nekin kuin lihasta tehdyt ja pelottavat. Ne hengittivät. Löysin myös viiden euron kolikoita ja jonkin puseron. Sitten olin yhtäkkiä asunnossa jonka muka omistin ja mietin miten järjestellä kaikkea turhaa sälää kaapeissa, kuten vihreän maalin tahrimia kenkiä. Jouduin hyvästelemään vaivaantuneesti jonkun asunnossa asuvan tytön. Portaikossa mietin yhä vain tavaroiden kokoelmaa asunnossa. Astuin ulos yöhön ja hetken maisema oli mustavalkoista hiilipiirrosta jossa ainoa valopilkku oli taksin keltainen kyltti.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
Luotijuna
- Psykonautti
Hmm, olen nyt kolme yötä peräkkäin nähnyt unia omasta ala-asteesta. Tilanteet eivät tunnu liittyvän mihinkään muistoon, vaan ovat tavallaan uusia tapahtumia, jotka olisin tehnyt tuossa iässä. Kaikenlaisia kolttosia tekemässä kavereiden kanssa. Unissani on muutenkin viimeaikoina ollut jotenkin häiriintynyt ilmapiiri ja noita ala-asteunia ennen olen nähnyt paljon unia siitä, kuinka joku yrittää tappaa minut ja tämän takia minä myös hänet, enkä saa häntä hengiltä, joten päädyn tappamaan jonkun muun.
Insanity creeping]
-
Asidyyli
- LD50
Aamuyöstä tuli nähtyä kuumottavinta unta/valveillaoloa. Heräsin sängyssäni pimeässä kämpässä. Sitten muistaakseni aloin kuulla jotain rapinaa keittiöstä - siellä väijyi joku. Tajusin näkeväni yhä unta ja sitten heräsin. Taas keittiössä oli joku. Tämäkin oli vielä unta. Heräsin taas ja mietin kauhuissani olinko oikeasti hereillä. Päätin hyödyntää jotenkin epäloogisesti sitä mitä olin lucid-unista lukenut ja tehdä todellisuustestin. Katsoin kättäni. Siinä oli neljä liian lyhyttä sormea. Unta siis. Valeheräsin vielä pari kertaa. Pahinta oli että kämppä näytti niin aidolta ja todelliselta siinä unessa. Ainoa epätodellinen asia oli käteni ja paha kaksoiolentoni joka väijyi keittiössä. Varmaan aina heräsinkin ja pimeä asunto ehti syöpyö mieleeni kuvana ennen kuin nukahdin aina uudelleen. Outoa siinä tilassa. Todella surreaali tunnelma.