Epämukavat psykedeelit

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Uute
Psykonautti

Post by Uute »

Asidyyli wrote:Tai mikä tahansa psyke liian suurella annoksella/väärällä settingillä
Hyvin sanottu.
Kokeilkaa! Kaikki huumeet pitäisi laillistaa..
jonza
Psykonautti

Post by jonza »

Joniitti wrote:Menee yhä kiinnostavammaksi dxm.. Jotenkin nuo plautet hämää, että eri plauteilla tila koetaan ihan erilaiseksi. Siis ymmärrän, mutta jotenkin saa mistään aineesta noin erikoista kuvaa..
Kyllä aika monesta aineesta löytää ihan samalla lailla monen tasoisia vaikutuksia. DXM:llä ne vaan ehkä huomaa eritasoisiksi siksi että tietyn annostuksen jälkeen ollaan sitten reilulla viiveellä jossain suunnilleen tietynlaisessa tilassa. Toisaalta siksi että DXM:n kokeilijat on dokumentoinut asiaa tältä kannalta, ja niistä vaikutuksista keskustellaan just näitten plateuiden kautta. Jos esimerkiksi käyttäis pilveä pelkästään syömällä, niin siitä olis ihan helvetin helppo löytää ihan yhtä rankasti toisistaan poikkeavat tasot kuin dexmistäkin:

Kannabiksen vaikutukset:

1. lautanen:

- lievää hyvänolon tunnetta
- rauhoittumista ja/tai virkistymistä ilmenee monilla käyttäjillä

2. lautanen:

- 1. lautasen vaikutukset saattavat voimistua
- Muutoksia näköaistimuksissa. Visuaaleja ei kuitenkaan esiinny
- Lihasten rentoutuminen
- Laiska reggae saattaa kuulostaa tavallista paremmalta

3. lautanen:
- Jälkikuvia
- Lieviä visuaaleja saattaa harvoin ilmetä
- Oudot asiat saattavat kuulostaa hauskalta
- Väsymystä ja päänsärkyä ilmenee joillain henkilöillä
- 1. ja 2. lautasen vaikutukset ovat yleensä osin paikalla

4. lautanen:

- Voimakkaita uskonnollisia elämyksiä. Paniikki- ja kauhukohtauksia.
- Muiden kanssa kommunikointi saattaa olla erittäin vaikeaa
- Nukahtamista ja hassuja unia saattaa esiintyä
- Voit tavata Jim Morrisonin
- 1. ja 2. lautasen vaikutuksia on yleensä vaikea havaita

Sitten on vielä huhuttu pikkumyy-lautasesta johon pääsee vuosien yhtä jaksoisella alemmilla lautasilla pysyttelemisen kautta.

Tää oli siis ihan lonkalta heitetty. Mun viime kertaisesta 4. lautasen matkastakin on jo 8-9 vuotta aikaa. Nykyään en viitti niin usein 4 tai pikkumyy -lautasilla trippailla, kun on olemassa riski että tulee kaloja päähän.

:twisted:
--------------
pohjalla.net
immuzu

Post by immuzu »

DXM... :lol:
Hupu
Psykonautti

Post by Hupu »

DXM:stä sen verran, että kerran olen kokeillut... Siis että toimi kunnolla. Melkein täyden pullon Redol Compia huitaisin kurkusta alas... Ja ei muuten tarvitse toiste huitaista tai ottaa missään muussakaan muodossa dexmiä. Kenties ikävin kokemus koskaan...

Vaikka eipä muskottipähkinäkään sieltä parhaimmasta päästä ollut.
Joten omasta mielestäni muskottipähkinä ja DXM voitaisiin luokitella niihin "ei niin mukaviin" deeleihin... Jos tuo DXM nyt edes deeli on...
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Hupu wrote:DXM:stä sen verran, että kerran olen kokeillut... Siis että toimi kunnolla. Melkein täyden pullon Redol Compia huitaisin kurkusta alas... Ja ei muuten tarvitse toiste huitaista tai ottaa missään muussakaan muodossa dexmiä. Kenties ikävin kokemus koskaan...

Joten omasta mielestäni muskottipähkinä ja DXM voitaisiin luokitella niihin "ei niin mukaviin" deeleihin... Jos tuo DXM nyt edes deeli on...
No lol, aina ihmiset ottavat jotain deksmin kaltaisia substansseja juuri noin "huitasin sitä yhtä lääkettä kurkusta alas pullollisen siinä on kyl syanidia ja ripuliroiskuu-ainetta mukana en jaksaan erotella" ja sitten "ihan vitun paska aine kuolin ja ripulit lens 5 metriä ja tuli vitun paha olo"

(yllä olevassa kappaleessa oli "huumoria" mukana jos joku ei ymmärtänyt)

Tarkoitin tuolla sitä, että ei ehkä kannattaisi sanoa deksmiä tai mitään muitakaan aineita paskaksi jos ei ole kokeillut niitä eroteltuna...

Voihan toki olla, että et saanut mitään huonoja vaikutuksia niistä tuon lääkkeen sisältämistä muista paskoista, vaan pelkästään deksmistä, tämä viesti oli myös tarkoitettu noin niinkuin ihan yleisesti kaikille.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Pakanasoturi wrote:
Hupu wrote:DXM:stä sen verran, että kerran olen kokeillut... Siis että toimi kunnolla. Melkein täyden pullon Redol Compia huitaisin kurkusta alas... Ja ei muuten tarvitse toiste huitaista tai ottaa missään muussakaan muodossa dexmiä. Kenties ikävin kokemus koskaan...

No lol, aina ihmiset ottavat jotain deksmin kaltaisia substansseja juuri noin "huitasin sitä yhtä lääkettä kurkusta alas pullollisen siinä on kyl syanidia ja ripuliroiskuu-ainetta mukana en jaksaan erotella" ja sitten "ihan vitun paska aine kuolin ja ripulit lens 5 metriä ja tuli vitun paha olo"

(yllä olevassa kappaleessa oli "huumoria" mukana jos joku ei ymmärtänyt)

Tarkoitin tuolla sitä, että ei ehkä kannattaisi sanoa deksmiä tai mitään muitakaan aineita paskaksi jos ei ole kokeillut niitä eroteltuna...

Voihan toki olla, että et saanut mitään huonoja vaikutuksia niistä tuon lääkkeen sisältämistä muista paskoista, vaan pelkästään deksmistä, tämä viesti oli myös tarkoitettu noin niinkuin ihan yleisesti kaikille.
Joo 2nd that. EI pidä mennä sanomaa esim. dexmistä yhtään mitään jos on kiskonu sen pullollisen yskänlääkettä siitä vaan. Hyi helvetti :lol:. Se ei edes toimi samallalailla, tai jos toimii jotenkin niin vaikutukset peittyy lentävän paskan määrään :twisted:
"Taste
tRip
Moderator

Post by tRip »

Minä pidän Dextrometorfaanista nimeomaan farmaseuttisessa yskänlääkemuodossa..
Siinähän nimenomaan on mietitty käyttäjän parasta ja näinollen käytetty vain parhaita raaka-aineita. Se on tehty rakkaudella ja ammattitaidolla.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Epämukavaa itsellä on noiden Yoposiidujen sniffailu..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Redol Compissa on salbutamolia. Salbutamolilla on seuraavia haittavaikutuksia:
Salbutamoli voi aiheuttaa haittavaikutuksina muiden sympatomimeettien tapaan sydämen tykytystä, sydämen nopealyöntisyyttä, vapinaa sekä hermostuneisuutta. Lyhytkestoista hypokalemiaa on kuvattu lähinnä suurilla salbutamoliannoksilla. Harvemmin esiintyviä haittavaikutuksia ovat olleet päänsärky, verensokerin nousu, verenpaineen lasku tai nousu, sydämen rytmihäiriöt, angina pectoris, lihaskouristukset ja yliherkkyysreaktiot. Erityisesti lapsilla voi esiintyä yliaktiivisuutta
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu ... 8990.shtml
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
growy
Kameleontti

Re: Epämukavat psykedeelit

Post by growy »

Myös jotkin Tutkimuskemikaalit jossain suhteessa,eivät kaikki..5-meo-amt on yksi josta en pidä.. :shock:
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Hupu
Psykonautti

Post by Hupu »

Itse asiassa en siitä yskänlääkkeestä liiemmin mitään mahanpuruja saanut. Ne muutkin fyysiset ikävät sivuvaikutukset olivat olemattomat.

En vain muuten pitänyt ollenkaan siitä DXM olotilasta. Se oli vain vähän ehkä liian syvällinen kokemus minulle. Tai no ei syvällisessä kokemuksessa mitään pahaakaan ole, mutta DXM kaltainen syvällisyys ei oikein nappaa. Kokeilleet varmaan ymmärtävät.

Enkä muuten usko edelleenkään, että eroteltu tavara asiaa muuttaisi.
spasm
OD

Post by spasm »

Hupu wrote:Itse asiassa en siitä yskänlääkkeestä liiemmin mitään mahanpuruja saanut. Ne muutkin fyysiset ikävät sivuvaikutukset olivat olemattomat.

En vain muuten pitänyt ollenkaan siitä DXM olotilasta. Se oli vain vähän ehkä liian syvällinen kokemus minulle. Tai no ei syvällisessä kokemuksessa mitään pahaakaan ole, mutta DXM kaltainen syvällisyys ei oikein nappaa. Kokeilleet varmaan ymmärtävät.

Enkä muuten usko edelleenkään, että eroteltu tavara asiaa muuttaisi.
Ei sitä uskoisikaan, kuinka paljon erottelu muuttaakaan kokemusta, ennen kun on kokeillut. Liialliseen syvällisyyteen se tosin tuskin auttaa :lol:
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Epämukavia psykedeelejä on DXM erottelemattomana ja Marzine ja edelleen se 5-Meo-Amt on aika ahdistavaa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Joo kyllähän monilla tuntuu noi Dxm ja Marzinet olevan ongelma, mutta jos itse sanon oman mielipiteen niin HELVETIN paljon hasista aiheuttaa aika mukavahkon ja kammottavan olon...

Jatkakaapas nyt näitä epämukavien aineiden kertoilua... Kiinnostais meinaan vetää ihan vitun paskaksi itsensä... Siis sillein niinkuin viedä itsensä ihan ääritasolle...
Ahab

Post by Ahab »

Dexma wrote:Joo kyllähän monilla tuntuu noi Dxm ja Marzinet olevan ongelma, mutta jos itse sanon oman mielipiteen niin HELVETIN paljon hasista aiheuttaa aika mukavahkon ja kammottavan olon...

Jatkakaapas nyt näitä epämukavien aineiden kertoilua... Kiinnostais meinaan vetää ihan vitun paskaksi itsensä... Siis sillein niinkuin viedä itsensä ihan ääritasolle...
Datura tai vastaavaa deliriantti kasvia sit vaan. Ehkäpä vielä sekotettuna ayahuascaan. En tietenkään suosittele mutta vastaus silti.
Ainoat Bad tripit oon saanu DXM:stä ja syödystä kannabiksesta (ei siis kombona vaan erikseen).
Chaugnar Faugn

Post by Chaugnar Faugn »

Kannabis, Yopot ja LSA.

on on.
Kasvualusta
Psykonautti

Post by Kasvualusta »

Salvia övereitäkin monet ovat kuvanneet hyvin epämukaviksi. Vaikka egokuolema LSD ja DXM kanssa olisi ollut ihan kevyttä, salvia on ollut niin kuumottavaa on jäänyt viimeiseksi tripiksi.
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna
Luotijuna
Psykonautti

Post by Luotijuna »

Täytyy sanoa, että LSA:sta ainakin henkilökohtasesti en saa oikein muuta, kuin hirvittävän raajasäryn ja totaalisen kooman, joten sen koen kyllä melko epämukavaksi...tosin yleensä kun siirryn nukkumaan tämän kooman aiheuttaman väsymyksen vuoksi, niin siinä vaiheessa tuntuu siltä, kuin se psykedeelinen osuus vasta alkaisi.
Insanity creeping]
bol
Kameleontti

Post by bol »

Luotijuna wrote:Täytyy sanoa, että LSA:sta ainakin henkilökohtasesti en saa oikein muuta, kuin hirvittävän raajasäryn ja totaalisen kooman, joten sen koen kyllä melko epämukavaksi...tosin yleensä kun siirryn nukkumaan tämän kooman aiheuttaman väsymyksen vuoksi, niin siinä vaiheessa tuntuu siltä, kuin se psykedeelinen osuus vasta alkaisi.
Itselläni kesti 5-6h ennenkuin LSA alkoi vasta kunnolla potkimaan. Kärsivällisyyttä vain :).

Itse en ole vielä epämukavaan psykedeeliin törmännyt, vaikka päivänsinistä koituvat nauseat onkin perseestä.
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Psini nauseat on ainakin oman kokemuksen mukaan eliminoitavissa lähes 90% makaamalla hyvässä asennossa ensimmäiset pari tuntia nauttimisesta. Nousemista pystyyn ei siis missään määrin.
Rambo
Karvakuono

Post by Rambo »

LSA, hbwr kamala maku, tuskissa makaamista ensimmäiset 2h, jalkojen etenkin nivusten särky aivan järkyttävää ja unta ei saa 12h nauttimisesta.
Q(O_o)Q
tRip
Moderator

Post by tRip »

Luotijuna wrote:Itselläni kesti 5-6h ennenkuin LSA alkoi vasta kunnolla potkimaan. Kärsivällisyyttä vain :).
[/quote]
Sama juttu:)
Kerran olin totaalisen horroksessa jonkun 6h, kunnes yhtäkkiä kaikki kirkastui ja keveni.. lähdin melkein liitoon psykedeelisen euforian siivittämänä.
'LSA' tuntuu itsellä olevan se kaikkein luonnollisimmalta tuntuva psykedeeli. Ainut vain että sen tilan aikaansaaminen on niin äärettömän epämukava prosessi.

Onhan ayahuascacin tietyllä tapaa todella epämukava, mutta.. se vaan on osa sitä kokemusta.

Oikeastaan ghanjakin on psykedeelinä käytettynä hieman jopa epämukava.

Ei psykedelian oikeestaan kuulukkan olla liian mukavaa...
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Ahab

Post by Ahab »

tRip wrote:Oikeastaan ghanjakin on psykedeelinä käytettynä hieman jopa epämukava.
On kyllä ollut psykedeelisillä annoksilla ehkä epämukavempaa kuin mikään muu. Kilpailee ykkösiasta DXM:n kanssa.
Luotijuna
Psykonautti

Post by Luotijuna »

Luotijuna wrote:Itselläni kesti 5-6h ennenkuin LSA alkoi vasta kunnolla potkimaan. Kärsivällisyyttä vain :).
Sama juttu:)
Kerran olin totaalisen horroksessa jonkun 6h, kunnes yhtäkkiä kaikki kirkastui ja keveni.. lähdin melkein liitoon psykedeelisen euforian siivittämänä.
'LSA' tuntuu itsellä olevan se kaikkein luonnollisimmalta tuntuva psykedeeli. Ainut vain että sen tilan aikaansaaminen on niin äärettömän epämukava prosessi.

Onhan ayahuascacin tietyllä tapaa todella epämukava, mutta.. se vaan on osa sitä kokemusta.

Oikeastaan ghanjakin on psykedeelinä käytettynä hieman jopa epämukava.

Ei psykedelian oikeestaan kuulukkan olla liian mukavaa...
meni nyt vähän väärin nuo quotet, mutta eipä se kai haittaa...joo no kärsivällisyyttä tuo LSA todellakin vaatii ja olen kyllä muutaman kerran onnistunut tuon kooman voittamaan ja sillon tämä on hyvinkin nautinnollinen ja psykedeelinen kokemus..Pienet annokset itselläni tuovat helpommin mielenkiintoisia ajatuksia, kun ei tarvitse niin paljon koomata...ganjasta sen verran, että se on pitkän aikaa itselläni aiheuttanut todella häiritsevää pulssin kohoamista, mutta nyt olen taas oppinut näissä tilanteissa vain rauhoittumaan, eikä viedä asiaa liian pitkälle.
Insanity creeping]
Anonyymi

Post by Anonyymi »

DXM (eroteltu ja erottelematon) litku on kyllä kuvottavinta mitä keksin näin äkkiseltään.

Myös HBWR aiheuttama loputon purjoamislooppi on melko ... epämiellyttävää.
growy
Kameleontti

Post by growy »

THC liian isolla dosella SYÖTYNÄ. Menee aivan liian sekaisin eikä oikein tiedä mitä ajatella kun ei ajatukset pysy kasassa..
Jihad
Psykonautti

Post by Jihad »

Salviassa on mielestäni jotain aika epämiellyttäviä piirteitä. Sillä tuntuu olevan taipumusta tuottaa syyllisyyden ja jonkinlaisen hämärän vainoharhaisuuden tunteita. Monet niistäkin ovat samalla todella kiinnostavia piirteitä, mutta aika polulta eksyttäviä niin sanoakseni. Itse hankkiuduin omasta varastostani eroon lähinnä koska koin toistuvasti tripin jälkeen koko loppupäivän kestänyttä masennusta ja tyhjyyden tunnetta positiivistenkin trippien jälkeen.

Toisella koneellani joka on nyt paketissa on jotain McKennan haastatteluja mp3-formissa ja yhdessä Terence toteaa salviasta jotenkin "if you have any kind of paranoid delusions, salvia will cause them to spiral up to infinity. So it really isn't for me (laugh)" :F
Jotkut hamppulajikkeet tekevät myös mulle vähän samanlaisen olon kuin salvia.

Mainittakoon vielä 2c-t-7, se tuotti jotenkin adrenaliinihöyryisen ja myrkyttyneen olon.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
kurz
Psykonautti

Post by kurz »

LSA siemenistä tulee kyllä nihkeä olo alkunousuissa, mutta niinkuin joku jo sanoikin, paikoillaan istuminen/makaaminen on kaiken a ja o. Jos vielä katsoo vaikka jotakin leffaa siinä odotellessa, niin pahoja oloja tuskin huomaakaan. Jotenkin tuntuu että niistä oloista saa helposti helvetilliset kun keskittyy liikaa ja yrittää tapella vastaan, mutta kun harhauttaa mieltä hiukan niin ne menevät helposti ohi. Yksilöllistä toki myöskin. On niistä tullut myöskin pahimmat olot ehkäpä ikinä kun suutari-ayahuascan päälle menin ottamaan, eli peganum harmalan kanssa. Silloin ei saanut edes oksennettua vaikka työntelin sormia kurkkuun ja makoilin sängyllä kolme tuntia jaksamatta edes nousta kun pahat olot ottaisivat kertoimen sata hyvin äkkiä. Itse asiassa ikinä LSA-päissään ei jotenkin oksentaminen onnistu vaikka sitkeästi tökkisi niitä sormia hyvin sulavasti kieltä pitkin kontaktissa koko matkalta kurkkuun asti.

Sieninousuissakin on epämiellyttäviä oloja mutta ei mitään niin maatakaatavaa. Nämäkin pahat olot mitkä sienistä ja Lsa:sta tulevat tuntuvat olevan kääntöpuoleltaan euforiaa kun niihin suhtautuu oikein, ainakin minulla.

2c-t-7 vaikuttaa melko myrkyllisentuntuiselta kemikaalilta, juurikin noiden adrenaliinisten ominaisuuksien ja isommilla doseilla väkivaltaisten episodien takia. 5-meo-amt:hen en myöskään koskisi, neurotoksista ja nastyä shittiä. Yopoja on tulossa postissa, vaikka nekin kuulemma tuntuvat kuin elefantti istahtaisi päälle tai pää meinaisi räjähtää. Jonkun tarinan luin tyypistä, jonka naama vetäisi purppuran värin ylleen ja heppu lakkasi hengittämästä. Pienen elvytyssession jälkeen virkosi sen verran että sai tokaistua "this is amazing", ja taas lakkasi hengittämästä. Tuo nyt ääriesimerkki tietenkin, mutta ei ne bodyloadit mitenkään terveen oloisia tunnu olevan.
bol
Kameleontti

Post by bol »

kurz wrote: Itse asiassa ikinä LSA-päissään ei jotenkin oksentaminen onnistu vaikka sitkeästi tökkisi niitä sormia hyvin sulavasti kieltä pitkin kontaktissa koko matkalta kurkkuun asti.
Itsellä oli sama. Yritin 2x10 minuuttia vääntää sitä yrjöä, mutta mitään ei tule. Vatsa meinasi ruveta kramppaamaan useaan kertaan.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Muskottipähkinä jos sitä deeliksi haluaa sanoa :lol:

Hulluruohoa, belladonnaa ja muita voisin kuvitella epämukaviksi. :roll:
Paha kuitenkaan mennä mitään sanomaan :mrgreen:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.