The DXM topic
-
growy
- Kameleontti
Re: The DXM topic
400mg päällä,meno aivan sairasta.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Rambo
- Karvakuono
~ Sekavaa ~Dexma wrote:
Kertomuksia lisää eilisillasta????
Ehkä vähemmän sekavaa kuin edellisellä kerralla koska oksensin 1-2h nauttimisesta. Lätkä toi "psykedeelisyyttä" mukavasti ja alko laittoi suun hymyyn
Ensi kerralla 600mg (3pl) ja savuja ehdottomasti mukaan ( tuntuu nykyisin olevan hirveän homman takana
Q(O_o)Q
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Mitä tuo tarkoittaa? 3 pulloa viinaa? 3 grammaa peltsiä?Rambo wrote: Ensi kerralla 600mg (3pl)
AD_HD @ synirc
-
spasm
- OD
Itse pistän aina vähintään ~25ml, se on sellainen psyykkinen juttu..Thoxium wrote:Onko kellään omaa kokemusta miten pieneen nestemäärään on saanut ahdettua 600-1200mg?
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Rambo
- Karvakuono
Kolmas plateau (7.5-15mg/kg), itselläni 600 / 69 = 8.7. (olin laittanu PL vaikka lyhenne onkin ilmeisesti P sry)Delirium Tremens wrote:Mitä tuo tarkoittaa? 3 pulloa viinaa? 3 grammaa peltsiä?Rambo wrote: Ensi kerralla 600mg (3pl)
Q(O_o)Q
-
tajunalle
- Lepakko
Mikähän mahtoi mennä vikaan? Elikkä eroteltiin ja tuli aika perus dexmin makuista (pieni outo sivumaku.) Otin hieman yli kolmos plateau annoksen, mutta hyvä, että pääsi edes 2 plateaulle...
-
RoboPoski
- Lepakko
Tuo n. 50 trippiä kun tulee täyteen niin aineesta oikeesti lähtee hohto. Aika jännä, vaikka en sitä ihan kauheesti kuitenkaan oo vetäny, nimimerkistäni huolimatta. Aivot ei enää ylläty niin.
Jotenki vaan hassusti vaihtu toi pakkauksen ulkonäköki samaan aikaan. :?
-
Dexma
- Moderator
400 mg on siinä kauheuden ja dissosiaation pahimmassa rajatilassa... Ehdottomasti yksi "sekavimpia" tiloja... Mitä lähemmäksi pääsee yhdellä annoksella 3 plateauta ilman, että pääsee sinne sitä kamalammaksi se tulee...growy wrote:400mg päällä,meno aivan sairasta.
-
Dexma
- Moderator
Jos otit sen dexmin tuon lesitiinin kanssa niin jostain ymmärsin, että tämä tekisi samoja vaikutuksia kuin kannabis, enemmän lucid tiloja, paljon CEV, mutta nämä jäävät "pinnallisisksi" sen takia voi olla, että olisi jäänyt 2 plateaulle....Altair wrote:Mikähän mahtoi mennä vikaan? Elikkä eroteltiin ja tuli aika perus dexmin makuista (pieni outo sivumaku.) Otin hieman yli kolmos plateau annoksen, mutta hyvä, että pääsi edes 2 plateaulle...
-
Dexma
- Moderator
Itse aattelin josko ottaisin 1200 mg huomenna joskus illalla tästä dissosioinnin jälkeen pääni selvittyä (noin 6 tunnin jälkeen) ottaisin 600 mg... En tiedä vielä otanko... Tuommoista nyt tässä vaan aattelen... Toisaalta olis kiva säästää tuo 600 mg johonkin muuhun iltaan niin rahakin pysyis käsissä..
-
growy
- Kameleontti
Oli kyl outo trippi tolla 400mg annoksella.. Yleensä saanut olla rutkasti enemmän kun on DXM:ää ottanut,n.600-800mg että on päässyt samanlaiseen fiilikseen kuin tänään.. Ei siit sen enempää..
Dexma, sanoisin että ei ole oikeastaan järkeä ottaa tuon 1200mg:n päälle enempää,siis jos oikein ymmärsin että aiot ottaa kuuden tunnin päästä tuon ensimmäisen annoksen jälkeen 600mg. Tai oikeastaan, en tiedä.6tuntia on melko pitkä aika,mutta itse otin kerran n.1200mg,tripistä huonot muistikuvat,ja kun trippi alkoi laskea,iski armoton väsy ja päänsärky. Tripin aikana ei ilmeisesti tullut mieleenkään ottaa enempää,muistelisin että pisti mahan aika kuralle kuitenkin vaikka oli eroteltu.
Mut informoi sit taas lisää jos meinaat extremeillä taas DXM:llä
Dexma, sanoisin että ei ole oikeastaan järkeä ottaa tuon 1200mg:n päälle enempää,siis jos oikein ymmärsin että aiot ottaa kuuden tunnin päästä tuon ensimmäisen annoksen jälkeen 600mg. Tai oikeastaan, en tiedä.6tuntia on melko pitkä aika,mutta itse otin kerran n.1200mg,tripistä huonot muistikuvat,ja kun trippi alkoi laskea,iski armoton väsy ja päänsärky. Tripin aikana ei ilmeisesti tullut mieleenkään ottaa enempää,muistelisin että pisti mahan aika kuralle kuitenkin vaikka oli eroteltu.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Thoxium
Ehkä sun tapauksessasi. DXM-guru Dexmahan on ottanu dexmiä reilusti yli viiskytkertaa ja hyvin näyttää potkivan edelleen.RoboPoski wrote:Tuo n. 50 trippiä kun tulee täyteen niin aineesta oikeesti lähtee hohto. Aika jännä, vaikka en sitä ihan kauheesti kuitenkaan oo vetäny, nimimerkistäni huolimatta. Aivot ei enää ylläty niin.
-
Dexma
- Moderator
growy wrote:Oli kyl outo trippi tolla 400mg annoksella.. Yleensä saanut olla rutkasti enemmän kun on DXM:ää ottanut,n.600-800mg että on päässyt samanlaiseen fiilikseen kuin tänään.. Ei siit sen enempää..
Kuusi tuntia on pitkä aika kyllä ja sen aikana pää selviää ainakin itselläni paljon (tai on selvinnyt aina kun tuon 1200 olen ottanut...)... Sen takia ehkä uskaltais ottaa tuon 600 päälle... Tietenkin vois tehä niin että ottais aluksi sen 1200 ja sen jälkeen ottaisi 150 mg ja sen jälkeen 450 mg...
Toisaalta ehkä tuosta saa täyden varmuuden mitä tekee kun ottaa sen 1200 mg... Joka kerralla kun sen on ottanut niin aina tulee yllätyksiä... Mutta voihan sitä unelmoida... Minkälaiset annokset ottaa jos on 1800 mg dexmiä? Tietenkin olis jos vetäis vaikka näin: (kellonajat vain suuntaa antavia) Saa antaa jotain hyviä ehdotuksia... Parhaalta kuulostavan ehdotuksen kokeilen!!! Kisa pystyyn... Kuka keksii Dexmalla fiksuimman annoksen...
Toisaalta jos ottai vaikka näin (kellonajat vain esimerkkejä)
00.00
900 mg
04.00
300 mg
07.00
200 mg
10.00
400 mg
Ainakin sigmaan pääsis... Keksikää nyt perhana joku hyvä annostelu tapa...
-
Dexma
- Moderator
Hyvin potkii dexmi... Mutta potkiiko dexma? Mutta kyllä siis dexmiinkin tottuu tietyllälailla... Se vain muuttaa muotoaan ja merkitystään... Aika samallalailla kuin kannabis... Luulen että kaikilla aineilla on tuollainen samanlainen tapa edetä käyttäjällä...Thoxium wrote:Ehkä sun tapauksessasi. DXM-guru Dexmahan on ottanu dexmiä reilusti yli viiskytkertaa ja hyvin näyttää potkivan edelleen.RoboPoski wrote:Tuo n. 50 trippiä kun tulee täyteen niin aineesta oikeesti lähtee hohto. Aika jännä, vaikka en sitä ihan kauheesti kuitenkaan oo vetäny, nimimerkistäni huolimatta. Aivot ei enää ylläty niin.
-
Smack
- Karvakuono
Käykö tohon erotteluun se perus sitruuna happo/mehu mitä nyt onkaan, jota on ruokakaupoissa siinä keltasessa sitruunan muotosessa purkissa? Kun viimeks käytin sellasta ja tuntu että ei eroteltu aine vaikuttanu yhtään, tiedä sitten mikä meni vikaan.
-
Anonyymi
Käy ostamassa apteekista sitruunahappoa, on melkein ilmaista.Smack wrote:Käykö tohon erotteluun se perus sitruuna happo/mehu mitä nyt onkaan, jota on ruokakaupoissa siinä keltasessa sitruunan muotosessa purkissa? Kun viimeks käytin sellasta ja tuntu että ei eroteltu aine vaikuttanu yhtään, tiedä sitten mikä meni vikaan.
-
MadHatter
- Psykonautti
^/^^ Se toimii oikein hyvin tohon hommaan. Ehkä oot uuttanu turhan laiskasti? Esimerkiksi huolellinen ravistelu tuntuu auttavan, että homma toimii nopsaan ja tehokkaasti. Ja vaikka kaikki olis oikein tehty, niin ei se aina nii lujaa potki.
-
Dexma
- Moderator
Nooh, kerrotaan nyt sitten tuosta illasta, kun otin 1800 mg päivän aikana...En kirjoita mitään erikoista trippiraporttia, koska en oikeastaan muista tripin käyneen kauhean syvällä vaan kokemus jäi jotenkin jopa pinnalliseksi ja enemmän sekoiluksi, ilman päätä eikä häntää... Mutta tulipahan toikin extreme temppu tehtyä!
Ensikerralla sitten 2000 mg
Joops mutta aloitetaan... Elikkä painoa minulla on noin 55 kg joka tarkoittaa, että päivän aikana tuli nautittua noin 33 mg jokaista kiloa kohden... Mutta esimmäinen annokseni oli 1200 mg jonka jälkeen otin vasta 300 mg ja sitten vielä kerran 300 mg...
Aloitus kello 22.10 juodaan NOIN 1200 mg (huomatkaa sana NOIN jälkeen päin kerron miksi...
)
Tässä kohtaa kerron pari hyvää vinkkiä jotka tuli illalla mieleen... Ensiksi kannattaa Resilar erottelun kohdalla laittaa vettä paljon esim, C vitamiini poretabletin kanssa, koska tämä tuntuisi lieventevän hapanta makua joka resilarista tulee... Myös isoja annoksia otettaessa ainakin itse pidin hyvänä ajatuksena, että nestettä on paljon jota on helpompi mitata... esim, nyt kun itselläni oli samassa nesteessä 1800 mg tavaraa ja piti alussa ottaa siitä tuo 1200 mg...
Elikkä otin NOIN 1200 mg, oikeastaan en tiedä tarkalleen... Itselläni oli 1 desin verran nestettä josta otin noin 2/3 osaa, mutta varmasti otin enemmän kuin tuon 1200 mg....
(itselläni on jo siis muutama 1000 mg annoksia takana jotenka ensikertalaisilla ei varmasti tule tälläistä kokemusta...)
Ensimmäiseksi nousee nopeasti rento olo, keho nousee euforiaan todella kiihtyvästi, itse olen kirjoittanut paperille kello 22.44 olotilani olleen erittäin ekstaattinen ja euforinen ja mieliala oli erittäin korkea, mutta jo kello 22.52 (kellonajat tarkkoja koska minuutti on iso asia dexmeissä...
) tunsin kuinka kehoni alkoi olemaan jo erittäin huonovointinen ja kaaottinen... Mennään nopeasti 2 Plateauta ohi kiitämällä... 22.57 olen kirjoittanut, että aistit olivat kaaoksessa ja oli pakko päästä makaamaan sängylle dissosioimaan... (tuttu tunne teille kaikille 3 ja 4 plateaun ystäville...) Makailen sängyllä ja pääsen vielä oksentamaan, tulen vessasta kello 23.03... Tällöin tasapaino oli jo kirjoitukseni mukaan heikko, ajatukset olivat pahasti hukassa ja kirjoitus, yleensäkkin asioiden aikaansaaminen oli liian hankalaa.... Tämän jälkeen alkoi dissoisiointia jonka aikana minulla on hyvin vähän mitään kirjoitusta/erikoisia muistikuvia...
Mutta nousuista vielä sen verran, että tyhjään mahaan (ruoka nautittu noin 5 tuntia ennen trippiä) dexmi kolahti heti sen juotua ja lopullisiin nousuihin kesti noin 1 tunti.
23.00-02.00
Dissosiaatio tiloja, täydellisiä kehosta irtautumisia, todellisuuden ja minä kuvan kadottamista... Mainittvia hetkiä (siis joita muistan)
- Luulin suurimmaksi osaksi tuolta ajalta, että huoneessa olisi ollut muita ystäviäni joidenka äänenkin kuulin, mutta heitä ei siis oikeasti ollut... Olin yksin...
- hetkiä jonka aikana en tiennyt välillä kuka olin ja en edes tiedostanut olevani missään, olin vain.... Vähän kuin unessa, mutta järki ei toimi... ollenkaan...
-Tuntui kuin koko kehoni olisi ollut isossa kieputuksessa ja tunsin kuinka se liikkui sinne sun tänne...
- Jossain kohtaa luulin joutuvani helvettiin ja silloin pyysin dexmiltä, että hän ei päästäisi minua tänne... Muistaakseni lähdin sen jälkeen dissosioimaan muihin ulottuvuuksiin...
- Dissosioinnista suurin osa sen sijaan kuin näkisi jumalia, näkyjä, ufoja ym 3 plateaulle ominaista niin tällä annoksella oikeastaan vain seikkaillaan abstrakteissa muodoissa yms... Yleensä koen olevani jossain isossa huoneessa jossa on seinät, katto ja lattia eikä mitään muuta...
Dissosiaatio tilan jälkeen alkaa nopeasti olotila selvenemään ja pystyy lähtemään käveleen ja ajatteleen.... Yleensä olen tykännyt käydä kunnon robo walkit vetämässä pihalla ja niin nytkin... (voitte kuvitella sitä näkyä...
)
Joskus 03.00 pääsin kotiin takaisin ja rentouduin ja ajattelin pitäisikö jatkaa iltaa niinkuin olin suunnitellut... Päätin pitkän harkinnan jälkeen, että en ota suoraa 600 mg vaan otan 300 mg... Eli kello 03.00 noin 300 mg dexmiä...
Tämän jälkeen keho nopeasti rentoutui ja keveni huomattavasti, mitään muita sensaatiomaisia ajatuksia ei tullut, TOISAALTA otin uuden 300 mg jo kello 4.45 joka esti tuota ensimmäisen 300 mg tarkempaa katselua... Syynä minkä takia otin uuden annoksen aikasin oli, se että ajattelin ennen kuin nukun muutaman tunnin ottaa kaiken dexmin ja herätä (tai no ei dexmeissä nuku mutta herätä jonkinlaisesta lepotilasta). Tässä kohtaa päätän ottaa pienet torkut ja heräilen sitten kun siltä olisi tuntunut...
Unitilaa siis ei tällä aikaa tullut, enemmän vain pidin silmiä kiinni ja makasin sängylläni ja annoin kehon levätä, mieli ei missään nimessäkään tajunnantilan ansiosta saanut yhtään lepoa... Kello 5.30 (tämä kellonaika on arvio, en saanut kellosta tarkasti selvää, koska päässä vippasi kuvat niin pahasti) alkoi tulemaan, outoja olotiloja...
-Hukkasin itseni välillä täysin, en tiennyt kuka olin ja kehoni tuntui omistavan joku muu persoona, näkyjä muista ihmisistä jotka olivat huoneessa juttelivat minulle jne...
-Todellakin noita persoonamuutoksia tapahtui todella paljon ja olin moni eri ihminen välillä...
-Huoneen pinnat seinät, katto lattia, sänky yms liikkui erittäin nopealla tahdilla ylos alaisin muodostaen välillä erilaisia muotoja... Jossain kohtaa huoneen pinnat ja kaikki esineet alkoivat eläviksi olennoiksi joidenka kanssa juttelin ja suunnittelimme huoneen sisustusta, näin jopa työkaluja jotka lensivät työkalupakistani ja muokkasivat rakenteita erilaisiksi... Tai näin nämä sellaisina välähdyksinä, mutta eniten USKOIN näihin tosissani juuri sillä hetkellä...
Loppussa tuon "tilanteen" aikana aloin joskus kello ehkä 06.00 aikaan kokemaan seuraavia olotiloja...
- En siis tiennyt kuka olin missä olin, erittäin skitso tunne... tiedätte varmaan aika moni miltä se tuntuu???
- Pelkäsin että kohta paukahtaa ikuinen trippi, varsinkin ajatus skitsofreniasta joka piilottuisi mielen sisällä tuntui pelottavan aidolta ja lähellä olevalta tuossa tilassa...
- Pelkäsin että kohta lopahtaa psykoosiin... Niinkuin kerroin tila jossa ei tiedä kuka on missä on, yleensäkkin koko minä kuvan omistaminen hajoaa, rupeaa tulemaan äkkiä pientä pakokauhua...
Nämä "kauhut" tilat olivat, todella pelottavia, mutta samalla hetkellä koko ajan pidin tunteesta... Loppujen lopuksi tämä kauhu tila loppui kun sain päähäni seuraavan ajatuksen.... (valmistautukaa nauruun älkää missään nimessä juoko nyt kahvia
)
"Hei, jos mulla on nyt ihan sika skitso ja psykoottinen fiilis niin sehän tarkoittaa, että mää oon ihan vidun sekaisin nyt... cool, eipähän tänään tartte ottaa mitään illalla kun on aamusta saakka pihalla..."
Ja tämän ajatuksen saatuani koko mielentila ja koko kauhu tila hyppäsi syrjään ja päätin nousta sängystä... Kello oli tällöin jotain 07.00...
Tunteet aamun ja koko päivän ajan...
-VÄSYTTÄÄ ihan vitusti, mutta ei pysty nukkumaan kun on vielä dexmeissä... (siis nyt kirjoitan 21 tunnin jälkeen tätä stooria ja silti pää on ihan vidun sekaisin... tietenkin huonolla nukkumisella on asiaa myös tämän kanssa...)
-syöminen on erittäin kivuliasta, ruoaan saaminen kehoon on hankalaa... Mutta olen syönyt silti pari lautasta risottoa... (hyvää tälläsessä tilassa vinkki vinkki...) Kahvia menee ihan järjettömästi ja veden juominen tarvitsee muistaa...
-päässä heittää... Tasapaino oli kävelyn kohdalla erittäin hankalaa varsinkin aamusta, mutta nytkin kävelykyky on todella huono...
-aamusta iltapäivään saakka johonkin kello 15.00 saakka ei pystynyt saamaan mitään selvää esim, kirjoituksesta...
- silmät katsoo eri suuntiin... Silmät rupeavat vähän normalisoituun joskus 16.00, mutta vieläkin kyllä katseesta näkee, että kehossa jotain ylimääräistä...
-kehossa on pistelyä, varsinkin aamulla, mutta nyt helpottaa jo paljon... Ehkä tämä johtuu siitä, että dexmi aiheuttaa kovan tunnottomuuden ja euforian...?
Toisaalta tässäkin tilassa on sellainen asia, että pidän tästä erittäin kierolla tavalla... Esim, mieliala on erittäin korkea vieläkin ja yleensäkkin tyytyväisyyden tunne on suuri...
Loppu ajatukset tripeistä ja tähän astisista yli 1000 mg annoksista...
Tämä trippi oli kierolla tavalla jännittävä ja mielenkiintoinen, vaikka silti kokemus jäi hyvin pinnalliseksi eikä kokenut mitään suuria opetuksia tulevan kyseiseltä tripiltä... Enemmän nuo suuret oivallukset ja opit tuntuvat ainakin itselläni tulevan tuolla 3 Plateaulla, koska tuolla neljännellä tasolla homma menee vähän jo liian hurjaksi jolloinka pää on jo "liian" sekaisin, toisaalta uskoisin, että muutamien kokemuksien jälkeen, kun kokemus on kertynyt osaa ajatella asioita paremmin tripillä ja tällöin kääntyä vastaanottavaksi ja voi käsitellä sitä tietoa mitä kokee tripillä... Trippi siis jonka kerroin voi kuulostaa hieman ahdistavalta ja kamalalta jota se myös VÄLIILLÄ olikin, mutta myös hyviä hetkiä onnistui olemaan paljon... Itse ainakin jollain kierolla tavalla tykkäsin tuosta tripistä (miksi kaikki tykkää dexmistä kierolla tavalla?
). Tällä hektellä ajatuksi dxm ottamisesta lisää on oikeastaan paljon, oikeastaan haluaisin lähteä mahdollisimman nopeasti takaisin noihin ulottuvuuksiin, luulen, että siellä on jotain löydettävää jos vain osaa etsiä sitä... Vaikka tähän saakka yleensäkkin kaikki yli 1000 mg annokset ovat olleet kokemuksena sellaisia, että ei hirveästi ole mitään oppinut ja oivaltanut, niin silti haluan jatkaa näiden kokemuksien saantia...
No joo... Taas kerran niitä jotka aikovat lähteä noihin tuntemattomiin ja "rajuihin" extreme harrastuksiin dexmin kanssa, muistakaa set&setting... Kaiken täytyy olla hyvässä kunnossa jotta pahoilta ongelmilta vältyttäisiin... Ja jos joku on hullu ja lähtee kokeilemaan tuollaisella boostaus tekniikalla 1800 mg niin kannattaa varata seuraava päivä itselleen vapaaksi ja leppoisaksi päiväksi...
Yritän käydä huomenna kertomassa jotain ajatuksia minkälainen päivä huominen on ollut... Jos muistan...
Joops mutta aloitetaan... Elikkä painoa minulla on noin 55 kg joka tarkoittaa, että päivän aikana tuli nautittua noin 33 mg jokaista kiloa kohden... Mutta esimmäinen annokseni oli 1200 mg jonka jälkeen otin vasta 300 mg ja sitten vielä kerran 300 mg...
Aloitus kello 22.10 juodaan NOIN 1200 mg (huomatkaa sana NOIN jälkeen päin kerron miksi...
Tässä kohtaa kerron pari hyvää vinkkiä jotka tuli illalla mieleen... Ensiksi kannattaa Resilar erottelun kohdalla laittaa vettä paljon esim, C vitamiini poretabletin kanssa, koska tämä tuntuisi lieventevän hapanta makua joka resilarista tulee... Myös isoja annoksia otettaessa ainakin itse pidin hyvänä ajatuksena, että nestettä on paljon jota on helpompi mitata... esim, nyt kun itselläni oli samassa nesteessä 1800 mg tavaraa ja piti alussa ottaa siitä tuo 1200 mg...
Elikkä otin NOIN 1200 mg, oikeastaan en tiedä tarkalleen... Itselläni oli 1 desin verran nestettä josta otin noin 2/3 osaa, mutta varmasti otin enemmän kuin tuon 1200 mg....
(itselläni on jo siis muutama 1000 mg annoksia takana jotenka ensikertalaisilla ei varmasti tule tälläistä kokemusta...)
Ensimmäiseksi nousee nopeasti rento olo, keho nousee euforiaan todella kiihtyvästi, itse olen kirjoittanut paperille kello 22.44 olotilani olleen erittäin ekstaattinen ja euforinen ja mieliala oli erittäin korkea, mutta jo kello 22.52 (kellonajat tarkkoja koska minuutti on iso asia dexmeissä...
Mutta nousuista vielä sen verran, että tyhjään mahaan (ruoka nautittu noin 5 tuntia ennen trippiä) dexmi kolahti heti sen juotua ja lopullisiin nousuihin kesti noin 1 tunti.
23.00-02.00
Dissosiaatio tiloja, täydellisiä kehosta irtautumisia, todellisuuden ja minä kuvan kadottamista... Mainittvia hetkiä (siis joita muistan)
- Luulin suurimmaksi osaksi tuolta ajalta, että huoneessa olisi ollut muita ystäviäni joidenka äänenkin kuulin, mutta heitä ei siis oikeasti ollut... Olin yksin...
- hetkiä jonka aikana en tiennyt välillä kuka olin ja en edes tiedostanut olevani missään, olin vain.... Vähän kuin unessa, mutta järki ei toimi... ollenkaan...
-Tuntui kuin koko kehoni olisi ollut isossa kieputuksessa ja tunsin kuinka se liikkui sinne sun tänne...
- Jossain kohtaa luulin joutuvani helvettiin ja silloin pyysin dexmiltä, että hän ei päästäisi minua tänne... Muistaakseni lähdin sen jälkeen dissosioimaan muihin ulottuvuuksiin...
- Dissosioinnista suurin osa sen sijaan kuin näkisi jumalia, näkyjä, ufoja ym 3 plateaulle ominaista niin tällä annoksella oikeastaan vain seikkaillaan abstrakteissa muodoissa yms... Yleensä koen olevani jossain isossa huoneessa jossa on seinät, katto ja lattia eikä mitään muuta...
Dissosiaatio tilan jälkeen alkaa nopeasti olotila selvenemään ja pystyy lähtemään käveleen ja ajatteleen.... Yleensä olen tykännyt käydä kunnon robo walkit vetämässä pihalla ja niin nytkin... (voitte kuvitella sitä näkyä...
Joskus 03.00 pääsin kotiin takaisin ja rentouduin ja ajattelin pitäisikö jatkaa iltaa niinkuin olin suunnitellut... Päätin pitkän harkinnan jälkeen, että en ota suoraa 600 mg vaan otan 300 mg... Eli kello 03.00 noin 300 mg dexmiä...
Tämän jälkeen keho nopeasti rentoutui ja keveni huomattavasti, mitään muita sensaatiomaisia ajatuksia ei tullut, TOISAALTA otin uuden 300 mg jo kello 4.45 joka esti tuota ensimmäisen 300 mg tarkempaa katselua... Syynä minkä takia otin uuden annoksen aikasin oli, se että ajattelin ennen kuin nukun muutaman tunnin ottaa kaiken dexmin ja herätä (tai no ei dexmeissä nuku mutta herätä jonkinlaisesta lepotilasta). Tässä kohtaa päätän ottaa pienet torkut ja heräilen sitten kun siltä olisi tuntunut...
Unitilaa siis ei tällä aikaa tullut, enemmän vain pidin silmiä kiinni ja makasin sängylläni ja annoin kehon levätä, mieli ei missään nimessäkään tajunnantilan ansiosta saanut yhtään lepoa... Kello 5.30 (tämä kellonaika on arvio, en saanut kellosta tarkasti selvää, koska päässä vippasi kuvat niin pahasti) alkoi tulemaan, outoja olotiloja...
-Hukkasin itseni välillä täysin, en tiennyt kuka olin ja kehoni tuntui omistavan joku muu persoona, näkyjä muista ihmisistä jotka olivat huoneessa juttelivat minulle jne...
-Todellakin noita persoonamuutoksia tapahtui todella paljon ja olin moni eri ihminen välillä...
-Huoneen pinnat seinät, katto lattia, sänky yms liikkui erittäin nopealla tahdilla ylos alaisin muodostaen välillä erilaisia muotoja... Jossain kohtaa huoneen pinnat ja kaikki esineet alkoivat eläviksi olennoiksi joidenka kanssa juttelin ja suunnittelimme huoneen sisustusta, näin jopa työkaluja jotka lensivät työkalupakistani ja muokkasivat rakenteita erilaisiksi... Tai näin nämä sellaisina välähdyksinä, mutta eniten USKOIN näihin tosissani juuri sillä hetkellä...
Loppussa tuon "tilanteen" aikana aloin joskus kello ehkä 06.00 aikaan kokemaan seuraavia olotiloja...
- En siis tiennyt kuka olin missä olin, erittäin skitso tunne... tiedätte varmaan aika moni miltä se tuntuu???
- Pelkäsin että kohta paukahtaa ikuinen trippi, varsinkin ajatus skitsofreniasta joka piilottuisi mielen sisällä tuntui pelottavan aidolta ja lähellä olevalta tuossa tilassa...
- Pelkäsin että kohta lopahtaa psykoosiin... Niinkuin kerroin tila jossa ei tiedä kuka on missä on, yleensäkkin koko minä kuvan omistaminen hajoaa, rupeaa tulemaan äkkiä pientä pakokauhua...
Nämä "kauhut" tilat olivat, todella pelottavia, mutta samalla hetkellä koko ajan pidin tunteesta... Loppujen lopuksi tämä kauhu tila loppui kun sain päähäni seuraavan ajatuksen.... (valmistautukaa nauruun älkää missään nimessä juoko nyt kahvia
"Hei, jos mulla on nyt ihan sika skitso ja psykoottinen fiilis niin sehän tarkoittaa, että mää oon ihan vidun sekaisin nyt... cool, eipähän tänään tartte ottaa mitään illalla kun on aamusta saakka pihalla..."
Ja tämän ajatuksen saatuani koko mielentila ja koko kauhu tila hyppäsi syrjään ja päätin nousta sängystä... Kello oli tällöin jotain 07.00...
Tunteet aamun ja koko päivän ajan...
-VÄSYTTÄÄ ihan vitusti, mutta ei pysty nukkumaan kun on vielä dexmeissä... (siis nyt kirjoitan 21 tunnin jälkeen tätä stooria ja silti pää on ihan vidun sekaisin... tietenkin huonolla nukkumisella on asiaa myös tämän kanssa...)
-syöminen on erittäin kivuliasta, ruoaan saaminen kehoon on hankalaa... Mutta olen syönyt silti pari lautasta risottoa... (hyvää tälläsessä tilassa vinkki vinkki...) Kahvia menee ihan järjettömästi ja veden juominen tarvitsee muistaa...
-päässä heittää... Tasapaino oli kävelyn kohdalla erittäin hankalaa varsinkin aamusta, mutta nytkin kävelykyky on todella huono...
-aamusta iltapäivään saakka johonkin kello 15.00 saakka ei pystynyt saamaan mitään selvää esim, kirjoituksesta...
- silmät katsoo eri suuntiin... Silmät rupeavat vähän normalisoituun joskus 16.00, mutta vieläkin kyllä katseesta näkee, että kehossa jotain ylimääräistä...
-kehossa on pistelyä, varsinkin aamulla, mutta nyt helpottaa jo paljon... Ehkä tämä johtuu siitä, että dexmi aiheuttaa kovan tunnottomuuden ja euforian...?
Toisaalta tässäkin tilassa on sellainen asia, että pidän tästä erittäin kierolla tavalla... Esim, mieliala on erittäin korkea vieläkin ja yleensäkkin tyytyväisyyden tunne on suuri...
Loppu ajatukset tripeistä ja tähän astisista yli 1000 mg annoksista...
Tämä trippi oli kierolla tavalla jännittävä ja mielenkiintoinen, vaikka silti kokemus jäi hyvin pinnalliseksi eikä kokenut mitään suuria opetuksia tulevan kyseiseltä tripiltä... Enemmän nuo suuret oivallukset ja opit tuntuvat ainakin itselläni tulevan tuolla 3 Plateaulla, koska tuolla neljännellä tasolla homma menee vähän jo liian hurjaksi jolloinka pää on jo "liian" sekaisin, toisaalta uskoisin, että muutamien kokemuksien jälkeen, kun kokemus on kertynyt osaa ajatella asioita paremmin tripillä ja tällöin kääntyä vastaanottavaksi ja voi käsitellä sitä tietoa mitä kokee tripillä... Trippi siis jonka kerroin voi kuulostaa hieman ahdistavalta ja kamalalta jota se myös VÄLIILLÄ olikin, mutta myös hyviä hetkiä onnistui olemaan paljon... Itse ainakin jollain kierolla tavalla tykkäsin tuosta tripistä (miksi kaikki tykkää dexmistä kierolla tavalla?
No joo... Taas kerran niitä jotka aikovat lähteä noihin tuntemattomiin ja "rajuihin" extreme harrastuksiin dexmin kanssa, muistakaa set&setting... Kaiken täytyy olla hyvässä kunnossa jotta pahoilta ongelmilta vältyttäisiin... Ja jos joku on hullu ja lähtee kokeilemaan tuollaisella boostaus tekniikalla 1800 mg niin kannattaa varata seuraava päivä itselleen vapaaksi ja leppoisaksi päiväksi...
Yritän käydä huomenna kertomassa jotain ajatuksia minkälainen päivä huominen on ollut... Jos muistan...
-
Thoxium
^ Oli mielenkiintoista luettavaa
Itsekin tuon skitsofreenisen olotilan kokeneena dxmistä (tosin paljon pienemmällä annoksella, eikä edes ollut kuin max. 2p), voin sanoa että siinä vaiheessa, kun tieto itsestään alkoi pikkuhiljaa palautua takaisin, olin jo varma et oon ollu suljetulla jo pitempää aikaa, ja tässä ny kuvittelen kaiken. Jälkikäteen ajateltuna oli jopa melko viihdyttävää, vaikka sillä hetkellä ahdisti ja alkoi pakokauhua pukkaa
Itsekin tuon skitsofreenisen olotilan kokeneena dxmistä (tosin paljon pienemmällä annoksella, eikä edes ollut kuin max. 2p), voin sanoa että siinä vaiheessa, kun tieto itsestään alkoi pikkuhiljaa palautua takaisin, olin jo varma et oon ollu suljetulla jo pitempää aikaa, ja tässä ny kuvittelen kaiken. Jälkikäteen ajateltuna oli jopa melko viihdyttävää, vaikka sillä hetkellä ahdisti ja alkoi pakokauhua pukkaa
-
growy
- Kameleontti
Huh Huh. Aina saa lukee nautinnolla näitä Dexman Dexmistooreja. Sääliksi käy vain pää-parkaasi kun se joutuu kestämään niin paljon DXM:ää
Todella skitsomaista/hullua ainakin nämä joista kerroit:
Todella skitsomaista/hullua ainakin nämä joista kerroit:
Pelottavan kuulloista,vaikkakin melko tutun kuulloista..- En siis tiennyt kuka olin missä olin, erittäin skitso tunne... tiedätte varmaan aika moni miltä se tuntuu???
-
Smack
- Karvakuono
Voiskohan dexmin päälle ottaa yhen sirdaludin rentouttaan
-
Dexma
- Moderator
Kiitoksia... Tuo skitsofreeninen tila tulee aika tutuksi, kun dexmistä loppuu tuo dissosiatiivinen vaihe... Siis sitten kun putoilet johonkin 2p-3p väliin... Siellähän se plateau sigmakin on jota varmaan olen jo joskus kokenut, mutta luulen, että tuo sigma taso on niin laaja, että siitä ei voi antaa mitään selvää kertomusta miltä se tuntuu... Itse väitän, että ero sigman ja ylempien siis 3 ja 4 plateaun kohdalla on se, että se mitä kokee silmät kiinni muuttuu silmien eteen, mutta tämäkin on siitä huono, että yleensä ainakin itselläni on perinteistä, että noissa 3 ja 4 plateau tiloissa sukelletaan johonkin paikkaan, niin sigma kokemuksillani ei sukelleta mihinkään vaan asiat muuttavat vain muotoaan ja hallusinaatiot ovat hyvin riippuvaisia myös ympäristöstä, musiikista (jos sitä pystyy edes tajuamaan silloin...), kun taas 3 ja 4 plateaulla visiot silmät kiinni on hyvin riippuvaisia vain mielen käyttäytymisestä ja mielentilasta tripillä.. Mutta itse olen sitä mieltä, että tuo 2 plateau ennen oli itselläni aina hyvin hyvin skitson oloinen... Toisaalta tuo ylempänä kerrottu kokemus oli jo ihan jotain eri tasoa...Thoxium wrote:^ Oli mielenkiintoista luettavaa![]()
Sääliksi käy ainoastaan sitä tosiasiaa, että dexmi on dexmi, ja dexmin mahtavia ulottuvuuksia voi tutkia vaan vetämällä dexmiä, siinä samassa vetää varmaan aivot paskaksi... Mutta katsotaan mitä löytyy dextroversestä nyt, kun hyvällä vauhdilla mennään..., Niinkuin joku sanoi topicissa jossa kerroin, kun otin 5 päivää (vai enemmän?) dexmiä, että ihmiskokeet ruulzzz. Jotenka tehdäänpä nyt ihmiskoe loppuun...growy wrote:Huh Huh. Aina saa lukee nautinnolla näitä Dexman Dexmistooreja. Sääliksi käy vain pää-parkaasi kun se joutuu kestämään niin paljon DXM:ää![]()
![]()
Todella skitsomaista/hullua ainakin nämä joista kerroit:Pelottavan kuulloista,vaikkakin melko tutun kuulloista..- En siis tiennyt kuka olin missä olin, erittäin skitso tunne... tiedätte varmaan aika moni miltä se tuntuu???
Uskoisin näin... Kerrothan sitten kokemuksista...???Smack wrote:Voiskohan dexmin päälle ottaa yhen sirdaludin rentouttaan
Tuli muuten tuossa mieleen mikähän on suurin mahdollinen annos dexmiä ottaa kerralla siten, ettei löytäisi oksennustaan päältä niin maan vitusti dissoista herättyään? Yleensäkkin mikä olisi niitä maksimi annoksia jos vetää ihan ääripäähän dexmin kiskomista? Sitten tietenkin kysytään mikä on ihan maks annos jos ottaa ajaksi vaikka 24 tuntia? Yleensäkkin mikä on raja dexmin kanssa?
Täytyy ottaa asiasta vähän selvää paremmin...
-
Smack
- Karvakuono
Juu kerron toki. Pitää lähiaikoina testata 
-
RoboPoski
- Lepakko
Kaikki on yksilöllistä. Aika vittumainen vastaus, myönnetään. Itsellä kun laatta lentää joskus 450mg:sta eroteltuna. Juonkohan bensiiniä? Ei kyllä haise koskaan minkään vertaa(olen tarkka miesTuli muuten tuossa mieleen mikähän on suurin mahdollinen annos dexmiä ottaa kerralla siten, ettei löytäisi oksennustaan päältä niin maan vitusti dissoista herättyään?
-
Dexma
- Moderator
Yritin lueskella trippistooreja noista isoista DXM annoksista ja löysin todella huonosti... Tässä on pari (linkkejä en tietenkään muistanut kerätä...)
- Dxm faqissa William White kertoi jonkun ottaneen 46,5 mg kiloa kohden... Joka oli hänen tietonsa mukaan isoin annos josta oli kuullut...
- Dihkalin infossa Dexmistä pidettiin maksimi annoksena 30 mg/Kg
- Muistaakseni lycaeumissa oli joku joka otti 1425 mg tai jotain sellaista kerralla... Kiloja mies ei kertonut, mutta äkkiä voidaan olettaa tuollaisen annoksen olevan samantyyppinen kuin jos ottaisin 1200 mg, eli 21 mg/Kg kohden.... Oikeastaan jos on vaikka 70 kg kaveri niin hänen pitäisi ottaa tuohon 21 mg/Kg kohden jo 1400 mg...
- Jotkut ihmiset jotka käyttivät dexmiä jopa päivittäin taikka monia kertoja viikossa kertoi kerta annoksista 1500 mg, jotkut jopa kertoivat päivittäisen annoksen olleen 1200 mg PÄIVÄSSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: Tohon on mulla vielä matkaa...
Mutta mutta... Josko lähtisi ensi kerralla kokeileen, tuollaista 23 mg kiloa kohden tällöin annos olisi noin 1400 mg dexmiä... En todellakaan tiedä tuon annoksen turvallisuudesta hevon vittuakaan... Ja tietenkin jos tuollaisen annoksen ottaa jää 3 pullosta jäljelle 400 mg jotka voi buustata...
Jos ei muuten niin seuraavana päivänä...
Tietenkin tässä on tullut luettua muutamia mielenkiintoisia kombinaatioita dexmin kanssa... Jostain löysin tarinan jossa joku oli ottanut dexmiä marzineiden kanssa jota jossain täällä foorumeilla jo suunnittelin... Heppu oli ottanut 3 marzinea ja dexmiä ja hänen stoorissa oli tälläinen lause joka ehkä kertoi paljon hänen kokemuksesta... Ja tämä lause ajatukseltaan kiinnostaa erittäin paljon... "Silmät auki matkasin Marzine maassa ja silmät kiinni matkasin aina täysillä DXM universumissa... Pako keinoa tuosta tripistä ei ollut ja kaikki tuntui hyvin voimakkaalta..."
Toinen kombinaatio jota olen kokeillut ennenkin on DXM Kodeiini kombinaatio joka vaatii ehdottamasti tutkimusta osakseen... Ensiksi; Itse olen ymmärtänyt, että jos ottaisin ensiksi kodeiinia niin tämä muuttuisi morfiiniksi, mutta samalla tämä vähentäisi tulevan DXM annoksen muuttumista DXO, joka tarkoittaisi erittäin kovaa matkaa... Joka voisi olla ihan kiinnostava...
Itse muistan yhden DXM, KODEIINI ja alkoholi kokemuksen josta kerron lyhyen pätkän...
-Ensiksi otan kodeiinia 150 mg, ei toleransseja... taisi olla muutenkin ehkä 3 kerta kodeiinin kanssa...
- Kaljaa jotain neljä pulloa alas nopeassa ajassa... Erittäin rentoutunut olo...
- Dexmiä olikohan nyt 450 mg... Kehosta alas...
- Makuulle, yritys nukahtaa... Mutta lopputulos katsele lainehtivaa kattoa koko yön, herään horrosmaisesta tilasta kello 5 yöllä hieltä yltä päältä märkänä, ja pääsen nukkumaan....
hmm... Pitäisiköhän vähän vaikka kokeilla noita kombinaatioita pari kertaa ja vetää dexmiä vain pieniä annoksia ja sitten lähteä tutkimaan noita dexmin isompia annoksia kun toleranssit ovat pienentyneet? No kertokaa mihinkä haluatte ihmiskokeen etenevän? Raportoin tiiviisti kokemuksia!

- Dxm faqissa William White kertoi jonkun ottaneen 46,5 mg kiloa kohden... Joka oli hänen tietonsa mukaan isoin annos josta oli kuullut...
- Dihkalin infossa Dexmistä pidettiin maksimi annoksena 30 mg/Kg
- Muistaakseni lycaeumissa oli joku joka otti 1425 mg tai jotain sellaista kerralla... Kiloja mies ei kertonut, mutta äkkiä voidaan olettaa tuollaisen annoksen olevan samantyyppinen kuin jos ottaisin 1200 mg, eli 21 mg/Kg kohden.... Oikeastaan jos on vaikka 70 kg kaveri niin hänen pitäisi ottaa tuohon 21 mg/Kg kohden jo 1400 mg...
- Jotkut ihmiset jotka käyttivät dexmiä jopa päivittäin taikka monia kertoja viikossa kertoi kerta annoksista 1500 mg, jotkut jopa kertoivat päivittäisen annoksen olleen 1200 mg PÄIVÄSSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: Tohon on mulla vielä matkaa...
Mutta mutta... Josko lähtisi ensi kerralla kokeileen, tuollaista 23 mg kiloa kohden tällöin annos olisi noin 1400 mg dexmiä... En todellakaan tiedä tuon annoksen turvallisuudesta hevon vittuakaan... Ja tietenkin jos tuollaisen annoksen ottaa jää 3 pullosta jäljelle 400 mg jotka voi buustata...
Tietenkin tässä on tullut luettua muutamia mielenkiintoisia kombinaatioita dexmin kanssa... Jostain löysin tarinan jossa joku oli ottanut dexmiä marzineiden kanssa jota jossain täällä foorumeilla jo suunnittelin... Heppu oli ottanut 3 marzinea ja dexmiä ja hänen stoorissa oli tälläinen lause joka ehkä kertoi paljon hänen kokemuksesta... Ja tämä lause ajatukseltaan kiinnostaa erittäin paljon... "Silmät auki matkasin Marzine maassa ja silmät kiinni matkasin aina täysillä DXM universumissa... Pako keinoa tuosta tripistä ei ollut ja kaikki tuntui hyvin voimakkaalta..."
Toinen kombinaatio jota olen kokeillut ennenkin on DXM Kodeiini kombinaatio joka vaatii ehdottamasti tutkimusta osakseen... Ensiksi; Itse olen ymmärtänyt, että jos ottaisin ensiksi kodeiinia niin tämä muuttuisi morfiiniksi, mutta samalla tämä vähentäisi tulevan DXM annoksen muuttumista DXO, joka tarkoittaisi erittäin kovaa matkaa... Joka voisi olla ihan kiinnostava...
Itse muistan yhden DXM, KODEIINI ja alkoholi kokemuksen josta kerron lyhyen pätkän...
-Ensiksi otan kodeiinia 150 mg, ei toleransseja... taisi olla muutenkin ehkä 3 kerta kodeiinin kanssa...
- Kaljaa jotain neljä pulloa alas nopeassa ajassa... Erittäin rentoutunut olo...
- Dexmiä olikohan nyt 450 mg... Kehosta alas...
- Makuulle, yritys nukahtaa... Mutta lopputulos katsele lainehtivaa kattoa koko yön, herään horrosmaisesta tilasta kello 5 yöllä hieltä yltä päältä märkänä, ja pääsen nukkumaan....
hmm... Pitäisiköhän vähän vaikka kokeilla noita kombinaatioita pari kertaa ja vetää dexmiä vain pieniä annoksia ja sitten lähteä tutkimaan noita dexmin isompia annoksia kun toleranssit ovat pienentyneet? No kertokaa mihinkä haluatte ihmiskokeen etenevän? Raportoin tiiviisti kokemuksia!
-
Dexma
- Moderator
Joo no tuo on ihan normaalia laatata 450 mg, itseni mielestä se oksennus johtuu ehkä kahdesta asiasta... A) se dexmi on aika hapokasta, ja se kyllä pistää mahan sekaisin vaikka sen erottelee... Itse olen huomannut, että paskakin lentää ja oksennus yleensä isoilla dexmi annoksilla vaikka se on eroteltu...RoboPoski wrote:Kaikki on yksilöllistä. Aika vittumainen vastaus, myönnetään. Itsellä kun laatta lentää joskus 450mg:sta eroteltuna. Juonkohan bensiiniä? Ei kyllä haise koskaan minkään vertaa(olen tarkka miesTuli muuten tuossa mieleen mikähän on suurin mahdollinen annos dexmiä ottaa kerralla siten, ettei löytäisi oksennustaan päältä niin maan vitusti dissoista herättyään?). Raskasmetalleja?
B) toinen ajatus on vain se, että (muistaakseni olen joskus lukenut näin) dexmi pakottaa dissosioimaan, ja se on aika perus kehon puolustusmenetelmä niinkuin sammuminen ja opiaateista tuleva unisuus... Ja yksinkertaisesti keho pakottaa oksentamaan dexmin ulos ainoastaan puolustaakseen itseään... Toisaalta tuo 450 mg on jo liian iso annos keholle... Mutta toisaalta päihdyttää kivasti...
-
Dexma
- Moderator
Tämän päivän fiilikset olivat yllättävän hyviä... Oikeastaan kamalinta oli aamuna, kun heräsin... Koko keho oli varmaan silloin hävittänyt kaiken dexmin...Dexma wrote:
- Pistelyä koko kehossa
-heikotusta
-pahoinvointia, niin henkistä kuin fyysistä
- syöminen ei heti aamusta onnistunut... Oikeastaan sain kurkusta vain muutaman hörpyn kahvia ja rentoutin oloani yhdella alproxilla...
- muutaman tunnin päästä erittäin kova nälkä... Mäkkäriin vain sitten syömään...
- Iltapäivään saakka puutunut ja väsynyt olo...
- Päiväunien jälkeen on ollutkin sitten jo pirteä ja hyvin terve olo... Oikeastaan hyvä...
- Ajatukset dexmin ottamista: EHDOTTOMASTI heti kun vain jaksaa taas... Ehkä ei viikonloppuna mitään trippejä mutta siitä sitten voisi taas katsella vähän myöhemmin....
-
RoboPoski
- Lepakko
Mittasin pullollisen dexmin ph:n ja se oli noin 5 50ml:aan eroteltuna eli ei kovinkaan voimakasta. Ennemmin näkisin tuon puolustusmekanismin syyksi mulla. Sekin kun vaihtelee. Yleensä laattaan n. puolentunnin sisään kun viimeks kesti jopa 1,5 tuntia (jolloina trippi vasta lähti käyntiin, vähän niinkuin ayahuascassa), joka itsellekin oli täysi yllätys juosta kaverilla vessaan yhtäkkiä.Dexma wrote:Joo no tuo on ihan normaalia laatata 450 mg, itseni mielestä se oksennus johtuu ehkä kahdesta asiasta... A) se dexmi on aika hapokasta, ja se kyllä pistää mahan sekaisin vaikka sen erottelee... Itse olen huomannut, että paskakin lentää ja oksennus yleensä isoilla dexmi annoksilla vaikka se on eroteltu...RoboPoski wrote:Kaikki on yksilöllistä. Aika vittumainen vastaus, myönnetään. Itsellä kun laatta lentää joskus 450mg:sta eroteltuna. Juonkohan bensiiniä? Ei kyllä haise koskaan minkään vertaa(olen tarkka miesTuli muuten tuossa mieleen mikähän on suurin mahdollinen annos dexmiä ottaa kerralla siten, ettei löytäisi oksennustaan päältä niin maan vitusti dissoista herättyään?). Raskasmetalleja?
B) toinen ajatus on vain se, että (muistaakseni olen joskus lukenut näin) dexmi pakottaa dissosioimaan, ja se on aika perus kehon puolustusmenetelmä niinkuin sammuminen ja opiaateista tuleva unisuus... Ja yksinkertaisesti keho pakottaa oksentamaan dexmin ulos ainoastaan puolustaakseen itseään... Toisaalta tuo 450 mg on jo liian iso annos keholle... Mutta toisaalta päihdyttää kivasti...
Noi plateaut on kyllä jänniä. Esim onnistunut 2. plateau on hurjaa menoa (mielestäni) verrattuna mietoon 3.plateauhun. Tietokonekki rämisee kun pesukone
-
Dexma
- Moderator
Hmm... PH arvoista en tiedä, mutta ajattelin vain, että dexmi on hapokasta, koska tämä tuntuu sitruunan taikka Coca colan rinnalla olevan hyvinkin hapokkaan makuista.... Nooh... Joka tapauksessa tuo dexmi eroteltunakin ainakin joillain pistää vähän makaa sekaisin...RoboPoski wrote:
Mittasin pullollisen dexmin ph:n ja se oli noin 5 50ml:aan eroteltuna eli ei kovinkaan voimakasta. Ennemmin näkisin tuon puolustusmekanismin syyksi mulla. Sekin kun vaihtelee. Yleensä laattaan n. puolentunnin sisään kun viimeks kesti jopa 1,5 tuntia (jolloina trippi vasta lähti käyntiin, vähän niinkuin ayahuascassa), joka itsellekin oli täysi yllätys juosta kaverilla vessaan yhtäkkiä.![]()
Noi plateaut on kyllä jänniä. Esim onnistunut 2. plateau on hurjaa menoa (mielestäni) verrattuna mietoon 3.plateauhun. Tietokonekki rämisee kun pesukone. Nelosesta en sitten tiedäkään mitään, saatika sigmasta...
Noista plateauista sen verran vielä, että itse en enään tykkää tuosta juuri 2 plateausta, koska se on sekoilua pahimmillaan... Kolmas plateau on toisaalta aika mieto tuon kakkosen verralla... TOISAALTA onnistunut (painotan sanaa onnistunut) kolmas plateau on erittäin mielenkiintoinen, koska mieli putoilee niin outoihin tiloihin silloin... Nelos plateau on hieno, mutta vaatii kyllä paljon kokemusta dexmistä ennenkuin siitä saa mitään irti... Kyllä sinne neljännelle tasolle voi mennä, mutta se menee äkkiä ohi vähän... Itsellänikin käy usein näin... Sigma taso on ehkä se lempparini... Siinä on vain se ongelma, ettei aina tiiä oikeastaan mitä tapahtuu... Tähän saakka kumminkin kokemukset siitä ovat olleet ainoastaa positiivisa...
-
Chaugnar Faugn
Millasia annoksia oot ottanu että pääsit sigmalle ?Dexma wrote:Sigma taso on ehkä se lempparini... Siinä on vain se ongelma, ettei aina tiiä oikeastaan mitä tapahtuu... Tähän saakka kumminkin kokemukset siitä ovat olleet ainoastaa positiivisa...
Mulla kokeilu jäin vaan johonkin pidentyneeseen 3 leveliin, kiikuttiin aina välillä nelosella ..