2C-E
-
Dagga
- Apteekki
Re: 2C-E
Mites tän kanssa tuleeko akuutti toleranssi, vai voiko ja kannattaako buustata tripin aikana/jälkeen?
Edit. Kuulin että sanottavaa toleranssia ei muodostuisi. Eipä tullut tarve buustata, 18mg oli todella hyvä annos, ja kovaa mentiin, oli ensikertaa testissä stimuloivampi psykedeeli. Jollain tavalla muistutti essoja, mut ei kuitenkaan. Kaikki oli psykedeelistä mössöä ajatuksista ympäristöön, eipä synnyttänyt mitään kauhean syvällisiä ajatuksia, mutta sitäkin oudompia. Euforia oli todella mukavaa, ja iloinen ja nauravainen fiilis. Ikävää nauseaa oli, mitä sai helpotettua oksentamalla. Ruumiissa outoja tuntemuksia, raajojen puutumista tai "sähköistymistä". lihaksia jännittelin koko illan, ja se aiheutti lopulta tajuttoman päänsäryn, mikä vaikeutti nukkumista entisestään. Kuinka hyvin tuo säilyy sokerinpalassa folioon käärittynä?
Edit. Kuulin että sanottavaa toleranssia ei muodostuisi. Eipä tullut tarve buustata, 18mg oli todella hyvä annos, ja kovaa mentiin, oli ensikertaa testissä stimuloivampi psykedeeli. Jollain tavalla muistutti essoja, mut ei kuitenkaan. Kaikki oli psykedeelistä mössöä ajatuksista ympäristöön, eipä synnyttänyt mitään kauhean syvällisiä ajatuksia, mutta sitäkin oudompia. Euforia oli todella mukavaa, ja iloinen ja nauravainen fiilis. Ikävää nauseaa oli, mitä sai helpotettua oksentamalla. Ruumiissa outoja tuntemuksia, raajojen puutumista tai "sähköistymistä". lihaksia jännittelin koko illan, ja se aiheutti lopulta tajuttoman päänsäryn, mikä vaikeutti nukkumista entisestään. Kuinka hyvin tuo säilyy sokerinpalassa folioon käärittynä?

-
chibbo
Olen koittanut jakaa tuon omistamani määrän 2C-E:tä viiden milligramman pinoihin mutta ilmeisesti epäonnistuin tässä sillä vaikutukset olivat yhden sellaisen satsin nokittamisen jälkeen kovin lievät. Olisiko siis hyvä tapa nokittaa aluksi tuollaisen "viisi" milligrammaa, odotta 5minuuttia vaikutuksia ja jos ei kuulu kummempia niin toinen samanlainen satsi nokkiin?
-
skirtfeber
- Apteekki
Tietenkin olisi suotavaa jos ois tarkka vaaka. Odota 10min varmuuden vuoks, kyl siihe mennessä jo pitäis about. olla huomannu et alkaako kunnolla futaa.chibbo wrote:Olen koittanut jakaa tuon omistamani määrän 2C-E:tä viiden milligramman pinoihin mutta ilmeisesti epäonnistuin tässä sillä vaikutukset olivat yhden sellaisen satsin nokittamisen jälkeen kovin lievät. Olisiko siis hyvä tapa nokittaa aluksi tuollaisen "viisi" milligrammaa, odotta 5minuuttia vaikutuksia ja jos ei kuulu kummempia niin toinen samanlainen satsi nokkiin?
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
dwrx
- Psykonautti
13-14 mg parissa kapselissa vajaan tunnin välein, vaikutukset alkavat toden teolle T+2h. Loistavaa gonzoilua ulkoilmassa hämärässä ja pimeissä sisätiloissa ambientin säestyksellä. T+6h sängylle makailemaan, ei mitään hajua koska on uni tullut, trippi sekoittuu jännästi unimaailmaan tai jotain käsittämätöntä, samalla maailmankaikkeuden arvoitukset ratkeavat. Arviolta noin 11h unet, herääminen T+18h. Ei mitään jälkioloja. Vaikutuksen alla oli pientä nauseaa mahassa.
I say no to drugs, but they don’t listen.
-
Touchet
- Moderator
Käsittääkseni kaikille monoamiineille paras mahdollinen säilytystapa on kylmässä, kuivassa ja ilmatiiviissä (mieluiten hapettomassa) paikassa. Näin ainakin jossain Entheogen Reviewin numerossa Shulgin opasti tekemään.Dagga wrote:Voiko tätä sisältävää sokeripalaa säilyttää pakkasessa, anyone?
Kaipaan 2C-E:tä, enkä lainkaan sen sensorista kenttää retusoivan vaikutuksen vuoksi - vaan siksi, kun se on niin totuudenpuhuvaa.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Ununnilium
- Lepakko
Uskomattoman hieno substanssi kyseessä.
Hieman kuin MDMA ja jokin hallusinogeeni yhdessä - näin siis ainakin pienellä dosella. Euforiaa, mutta myös ajatuspolkujen avaruutta. Musiikki on kyllä mahtava elämys.
Reilu 10mg on hyvä dose jos haluaa mukavaa leppoisaa deelittelyä ilman suurempia visuaaleja. Etenkin luonnon keskellä kannattaa kyllä vierailla.
Hieman kuin MDMA ja jokin hallusinogeeni yhdessä - näin siis ainakin pienellä dosella. Euforiaa, mutta myös ajatuspolkujen avaruutta. Musiikki on kyllä mahtava elämys.
Reilu 10mg on hyvä dose jos haluaa mukavaa leppoisaa deelittelyä ilman suurempia visuaaleja. Etenkin luonnon keskellä kannattaa kyllä vierailla.
-
Aukikco
- OD
tieteelliset faktat... mitä ne on?Swampthing wrote:tieteelliset faktat on varmaan ihan jees hyväksyä.
eikös kyse oo enemmänki siitä että tiede yrittää löytää mahdollisimman hyvin asioita kuvaavia selityksiä? parempia sitten tulee jos on tullakseen, ja samanaikaisesti voi olla myös useempia toisistaan poikkeavia selityksiä, jotka ovat kuitenkin mahdollisesti kaikki paikkansapitäviä.
ja kaikki liittyy aina näkökulmaan. tarpeeksi fiksu käsitteidenpyörittelijä löytänee mille tahansa näkemykselle todisteita tai loogisen tuntusen perustelun. ehkä, tai sit ei. emt.
-
Swampthing
- Apteekki
Kuulostaa järkevältä. Oli wanha tuo postini mitä quotesit, ajatukset asioista vähän muuttuilee koko ajan. /offtopicAukikco wrote:tieteelliset faktat... mitä ne on?Swampthing wrote:tieteelliset faktat on varmaan ihan jees hyväksyä.
eikös kyse oo enemmänki siitä että tiede yrittää löytää mahdollisimman hyvin asioita kuvaavia selityksiä? parempia sitten tulee jos on tullakseen, ja samanaikaisesti voi olla myös useempia toisistaan poikkeavia selityksiä, jotka ovat kuitenkin mahdollisesti kaikki paikkansapitäviä.
ja kaikki liittyy aina näkökulmaan. tarpeeksi fiksu käsitteidenpyörittelijä löytänee mille tahansa näkemykselle todisteita tai loogisen tuntusen perustelun. ehkä, tai sit ei. emt.
Mieli on mukava paikka asua.
-
Lucid
- Karvakuono
Kerro ihmeessä lisää.aivoruoska wrote:totakin VOI sit vetää liikaa.
nimim. menin vetään.
-
pyty
- Psykonautti
Otin konemetsässä kaks 12mg hittiä ruisleivän palasiin imeytettynä. Tuloksena epileptinen kohtaus ja sydänhierontaan ensiaputelttaan. En kyllä koske enään tuohon paskaan..Lucid wrote:Kerro ihmeessä lisää.aivoruoska wrote:totakin VOI sit vetää liikaa.
nimim. menin vetään.
Alla oli muutama annos alkoholia, jokunen shotti gbl:ää ja vähän dextroamfetamiinia ja 108mg metyylifenidaattia depottina. Olen kuitenkin varma että 2c-e oli se joka aiheutti kohtauksen. Kerran aikasemmin 15mg hitti 2c-e:tä aiheuttanut tuntemuksia että olis epilepsiakohtaus tuloillaan. En ole koskaan aikaisemmin kokenut vastaavaa kohtausta.
-
pyty
- Psykonautti
Itse asiassa olin tuolloin eräissä goa-bileissä jossa oli melkoset epilepsiastrobot. Laitoin tuolloin ikävät olot valojen piikkiin. Mutta nyt näkee asian vähän eri lailla.Ahab wrote:Päätit sitten nostaa annosta siitä huolimattapyty wrote:Kerran aikasemmin 15mg hitti 2c-e:tä aiheuttanut tuntemuksia että olis epilepsiakohtaus tuloillaan.
-
sxoxyvg
- OD
pyty wrote: vähän dextroamfetamiinia ja 108mg metyylifenidaattia depottina. Olen kuitenkin varma että 2c-e oli se joka aiheutti kohtauksen. Kerran aikasemmin 15mg hitti 2c-e:tä aiheuttanut tuntemuksia että olis epilepsiakohtaus tuloillaan. En ole koskaan aikaisemmin kokenut vastaavaa kohtausta.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
Asidyyli
- LD50
Mitä tästä opimme? Älkää kombottako 2c-e:tä ruisleivän kanssa, folks.pyty wrote:Otin konemetsässä kaks 12mg hittiä ruisleivän palasiin imeytettynä. Tuloksena epileptinen kohtaus ja sydänhierontaan ensiaputelttaan. En kyllä koske enään tuohon paskaan..Lucid wrote:Kerro ihmeessä lisää.aivoruoska wrote:totakin VOI sit vetää liikaa.
nimim. menin vetään.
Alla oli muutama annos alkoholia, jokunen shotti gbl:ää ja vähän dextroamfetamiinia ja 108mg metyylifenidaattia depottina. Olen kuitenkin varma että 2c-e oli se joka aiheutti kohtauksen. Kerran aikasemmin 15mg hitti 2c-e:tä aiheuttanut tuntemuksia että olis epilepsiakohtaus tuloillaan. En ole koskaan aikaisemmin kokenut vastaavaa kohtausta.
-
Asidyyli
- LD50
Juuri näin.tRip wrote:Itsekin kelaillut, että juuri tuosta jännittyneisyydestä ja kehon sähäkkyydestä kumpuaa se kutkuttava koko kehon euforia..Anonyymi wrote:Vaikutuksen alaisena tuo "jännitys" tuntui tavallaan aika mukavalta, ellei jopa vähän ekstaasimaiselta. Euforia jos sitä siksi voi kutsua oli kyllä täysin erilaista verrattuna ekstaasiin.
-
sxoxyvg
- OD
Niin, osa vie rahat, osa ei. Täällä ei keskustella kaupoista.Exodus wrote:Onko nämä nettikaupat miten luotettavia? Osa kuulemma vie vain rahat.
Last edited by sxoxyvg on Sun 20 Jul 2008, 03:22, edited 1 time in total.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
dwrx
- Psykonautti
Tarkista lähteistä ovatko. Ovat luotettavia jos ovat. Osa pelkkiä scammeja. Itseäni ei ole koskaan pissitty silmään. Tarkista, tarkista ja vielä kerran tarkista luotettavuus ennen kuin siirtelet rahaa. Jos joku kuulostaa liian hyvältä, se todennäköisesti on kusetus.Exodus wrote:Onko nämä nettikaupat miten luotettavia? Osa kuulemma vie vain rahat.
Ei tosiaan keskustella kaupoista.
-
dwrx
- Psykonautti
Onkohan mitään kikkaa vähentää 2C-E:n bodyloadia? Lisäksi lähes aina mahassa tuntuu pientä painetta, jäykkyyttä, ei kuitenkaan pahoinvoinniksi asti. Lisäksi kun vaikutukset alkavat 1-2h sisään niin itseäni alkaa kyllä väsyttään ja sitä kestää ainakin tunnin. Sellainen fiilis että tekee mieli mennä maaten ja sulkea silmät, kuunnella vaan musiikkia ja hykerrellä itsekseen. Noin 10mg-14mg olen yleensä nauttinut, eli aika vähän. Mitenkähän suuremmilla annoksilla? Meno kyllä nopeutuu ensivaikutusten jälkeen, tunnin parin päästä.
Täytyy kyllä 2C-I:tä testata piakkoin, pitäisi olla nopeampaa.
Täytyy kyllä 2C-I:tä testata piakkoin, pitäisi olla nopeampaa.