sopiva päihde lapsuuden muisteluun

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Shakti
Psykonautti

Re: sopiva päihde lapsuuden muisteluun

Post by Shakti »

Kukka vie minut lapsuuteeni melko usein. Mukavaa muistaa todella syvälle alitajuntaan hukkuneita asioita.
Candy is dandy but liquor is quicker
Thoxium

Post by Thoxium »

Eetteri tuo aina välillä muistoja/muistikuvia menneisyydestä, vaikkei niitä selvinpäin muuten muistaisikaan. Huvittavaa kun eettereissä muistaa jonkun leffan minkä nähnyt joskus kauan sitten, sit tulee hirvee himo kattoo se eettereissä :lol:
Ahab

Post by Ahab »

Ehkei sillä aineella ole niin väliä vaan myös settingillä.
Kuuntelee vaikka jotain musiikkia lapsuudesta jota ei ole kuullut moneen vuoteen.
Ainekohtaiset mieltymyksetkin varmaan tekevät sen että mikä toimii minulla ei välttämättä toimi sinulla.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Muistin tuossa eräänä päivänä sen, miltä haisee kun hakkaa kiviä yhteen.

En ole haistanut sitä 10-15 vuoteen. En ole vieläkään testannut, mutta jo hajun muistelu vie nostalgiatripille.

Pitää kokeilla lähiaikoina kyllä.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Kannabis ja DXM ovat aika varmoja valintoja.

Kannattaa myos tsekata tama, viewtopic.php?f=32&t=1613.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Aukikco wrote:Muistin tuossa eräänä päivänä sen, miltä haisee kun hakkaa kiviä yhteen.

En ole haistanut sitä 10-15 vuoteen. En ole vieläkään testannut, mutta jo hajun muistelu vie nostalgiatripille.

Pitää kokeilla lähiaikoina kyllä.
Aivan.. Nyt muistan itsekin miltä se haisee ja lapsuusajat tulee mieleen..Haistan sitä kyllä jos vaan tulee tilaisuus tänään.. 8)
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
kuosimodo
Karvakuono

Post by kuosimodo »

Onko täällä ketään kuka ei olisi polkenut savusieniä?
Ahab

Post by Ahab »

kuosimodo wrote:Onko täällä ketään kuka ei olisi polkenut savusieniä?
Kyllä vain. Tai en kyllä koskaan polkenut niitä vaan painoin sormella tai annoin luunappia. Poff Poff.
Infectedmushroom
Karvakuono

Post by Infectedmushroom »

LSA
mauseri
LD50

Post by mauseri »

LSD
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Muistelu yleensä riittää jo itsessään seisahtaminen...

Kokeilkaas leikkiä taas pitkästä aikaa...

Vois kaivaa vanhat legot esiin... Tuutko mauser leikkiin mun kanssa merirosvo legoilla?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:Muistelu yleensä riittää jo itsessään seisahtaminen...

Kokeilkaas leikkiä taas pitkästä aikaa...

Vois kaivaa vanhat legot esiin... Tuutko mauser leikkiin mun kanssa merirosvo legoilla?
joo! mut sen jälkeen mennään hiekkalaatikolle leikkiin :shock:

tuli muuten mieleen et piri/stimut ainakin mussa saa mun "sisäisen lapsen" esiin..
Thoxium

Post by Thoxium »

Lakkaa ja spiceä joskus kun alkuaikoina nautti yhdessä, niin siitä iski käsittämätön nostalgiafiilis lapsuuteen. Jonkin aikaa, jopa ilman mitään substansseja, eli sellaisessa utuisessa, menneisyyden hienojen kokemusten ja huolettomien lapsuusaikojen nostalgiahavinassa. Kai sitä huoletonta ja niin hienoa aikaa kaipaili takaisin, niin ikään todellisuudenpakoiluna nykyisyydestä, pois tästä kovasta todellisuudesta.

Dissosiatiiveilla tuntuu olevan vahva luonne tuoda menneisyyden muistot ja kokemukset uudestaan koettavaksi, tosin vahvan dissosiatiivisen kuoren alla.
bUkkA

Post by bUkkA »

Mulla kun otin 20kpl hbwr ja kattelin vanhoja kuvia siitä kun olin jotai 5-8vuotias oli tosi päräyttävää. PYsty muistamaan kaiken niinkin pitkän ajan takaa. Sienissä on käynyt sama.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:
tuli muuten mieleen et piri/stimut ainakin mussa saa mun "sisäisen lapsen" esiin..
Dexmeissä sää vaikutit lapselliselta...

Muistatko kun kierittiin dexmi euforioissa mun lattialla???? :lol: :lol: :lol:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:
mauser1911 wrote:
Dexmeissä sää vaikutit lapselliselta...

Muistatko kun kierittiin dexmi euforioissa mun lattialla???? :lol: :lol: :lol:
heh heh. muistan. vittu olin pihalla.. 1800mg.. ens kerralla ku tuun niin otetaanko 3000mg?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote: ens kerralla ku tuun niin otetaanko 3000mg?
lets make the world record.... 8) 8)
dredi
LD50

Post by dredi »

Dexma wrote:
mauser1911 wrote: ens kerralla ku tuun niin otetaanko 3000mg?
lets make the world record.... 8) 8)

let's make the darwin awards
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Thoxium

Post by Thoxium »

Muistaakohan siitä kokemuksesta sitten edes mitään noin isoilla annoksilla? Mun mielestä aika turhaa, jos jää vaan muistiaukko eikä muuta. No mut mauseri ja dexma varmaa vanhoina ressupäinä pystys tommosilla annoksilla vaikka pitämään puheen huumeista ala-asteelaisille. :mrgreen:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Thoxium wrote:Muistaakohan siitä kokemuksesta sitten edes mitään noin isoilla annoksilla? Mun mielestä aika turhaa, jos jää vaan muistiaukko eikä muuta. No mut mauseri ja dexma varmaa vanhoina ressupäinä pystys tommosilla annoksilla vaikka pitämään puheen huumeista ala-asteelaisille. :mrgreen:
oon muuten oikeesti kelannu et oisin hyvä huumevalistaja.. en kyllä usko et dexmeissä oisin.. toisaalta kytät tuli kerran meille ku olin törttöilly auton hankeen ressupäissäni, roboilin ulos siihe maijan luo ja yritin jopa ruinaa niitä hinaamaan sen auton pois ojasta..

muistan oikeestaan kaiken siitä ku otettiin Dexman kaa se 1800mg.. millähän annoksella pääsis guinnesin kirjaan?
lahke

Post by lahke »

oon kelaillu yhtä hauskaa ideaa tähän liittyen... olispa siistiä, jos joku keksis sellasen "huume-kameran". aina ku tulis joku tilanne, mikä omasta mielestä vaatii ikuistamista, nii sininen pilleri naamaan. tää pilleri muuntais tajuntaa sillei, et kyseessä oleva tapahtuma menis johonkin tiettyyn sinisen pillerin aktivoimaan aivokudokseen muistoksi.. sit kotona vois napata punasen pillerin, joka aktivois saman alueen, ja pistäis sen verran sekasin aivoja et pystyis eläytymään siihen kunnolla. niinku olis tripillä, jonka on ite valmistanu etukäteen.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

suomisienet. <3 tulee haikee ja ilonen olo samaan aikaan (joskus jopa äitiä ikävä :heh: ) tai semmone.. mmmm äideiiiiistä parhaaan mä saiiiin<3
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma