Tuo muuten vaihtelee todella paljon, monesta asiasta... Oikeastaan tärkeintä on vain buustata sitä kamaa niin kauan, että napsahtaa... Mutta DXM faqissa on tämä ohje... Eli kaksi mietoa 2 plateauta, sen jälkeen yksi 3 plateau.... Näihin määriin on hankala sanoa, koska siihen vaikuttaa moni tekijä... toleranssi, ruoka ja sen määrä mielentila yms yms... Oikeastaan tärkeintä on se, että ottaa aluksi jonkun verran tavaraa mietoja annoksia, ja sitten ottaa sen hitin joka vie kolmannelle tasolle, ja pudotessaan sieltä se näyttäytyy... Itse olen päässyt tuonne ihan 600 mg päivä annoksella, mutta esim yllä mainittu 1800 mg annos muistutti hyvin paljon myös loppupuolella sigma kokemusta... Mutta mutta...Chaugnar Faugn wrote:Millasia annoksia oot ottanu että pääsit sigmalle ?Dexma wrote:Sigma taso on ehkä se lempparini... Siinä on vain se ongelma, ettei aina tiiä oikeastaan mitä tapahtuu... Tähän saakka kumminkin kokemukset siitä ovat olleet ainoastaa positiivisa...
Mulla kokeilu jäin vaan johonkin pidentyneeseen 3 leveliin, kiikuttiin aina välillä nelosella ..
Mutta mutta... Melkeinpä jos otat näin... 300 mg, siitä sitten heti kun jaksat/huvittaa/pystyt 300 mg tärkeintä on että tätä annosta ei oteta ennen 2 tuntia ensimmäisestä annoksesta... Sitten otat jonkun annoksen jolla pääset 3 leveliin taikka jopa 4 leveliin... Siitä sitten palattuasi pääset sigmalle jos onnistaa... Jos ei onnistanut, niin buustaa taas sitten kun olet kunnolla laskeutunut, ehkä noin 6 tunnin päästä pieni annos... Ehkä 300 mg ja katselet mitä tapahtuu... Siitä jos lennät 3 taikka 4 plateaulle, voit taas pudota näiden jälkeen sigmalle... Jos jäät kakkosplateauhun, niin ota isompi annos seuraavaksi...
Buustailemalla ja kokeilemalla se joskus ainakin vastaan tulee... ps. Sigma ei kumminkaan tosiaan aina ole sitä, että jumalat seisoo yhtäkkiä edessäsi... Oikeastaan paras tuntomerkki on se, että hallusinaatiot dissosiaatio tilasta tulevat silmät auki nähtäväksi...