The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
gaia
Kameleontti

Re: The DXM topic

Post by gaia »

UfoBaby wrote:No entäs tuo ulos lähteminen..? Kannattavaa? Olen kuullut että joidenkin mielestä on taas fiilis on ulkona parempi..? :o Kyllä mä sit oon turisti, tai nno ufo :D :D mites muuten baariin vaikka meneminen? Siis jos ei paska lennä enää pahasti :D

Tuossa ylemmässä kommentissa mainitsin uloslähtemisestä. (jatkoin sitä koska unohtelen asioita). Baarissa on kyllä kieltämättä todella kieroutunut tunnelma :lol: Siellä voi porukka vähän pitääkkin ufona jos pupillit on lautasen kokoiset ja silmät seisoo päässä :!:
Vai toimiiko?
UfoBaby
Tuppisuu

Post by UfoBaby »

Joo no noista pupilleista on muutenkin jo kokemusta 8) kerkesin tuon kaiken kirjoittamaankin ennen kun huomasin et olit lisännyt tohon viel.. No onneks asun yksin niin ei pitäis kenenkään tulla häiritsemään, mun tuurilla joku tv-lupa tarkastaja parhailla hetkillä ovella :D Mut onko enemmän sellainen olo et haluu pysyy liikkeellä vai istuuko sitä vaan jossai kulmassa esim just siel baarissa?
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

UfoBaby wrote:Joo no noista pupilleista on muutenkin jo kokemusta 8) kerkesin tuon kaiken kirjoittamaankin ennen kun huomasin et olit lisännyt tohon viel.. No onneks asun yksin niin ei pitäis kenenkään tulla häiritsemään, mun tuurilla joku tv-lupa tarkastaja parhailla hetkillä ovella :D Mut onko enemmän sellainen olo et haluu pysyy liikkeellä vai istuuko sitä vaan jossai kulmassa esim just siel baarissa?

Jos tv-lupa tarkastaja sattuu samana iltana kohdalle, niin silloin ei voi puhua kuin huonosta tuurista :D Se riippuu aikalailla. Joskus olen saanut deksmistä todella stimuloivia vaikutuksia irti, mutta sitten taas joillain kerroilla on niin jäässä ettei jaksa edes piirtää :) Kannattaa nautiskella se sillain että olet nukkunut about pari tuntia ennen kun juot sen ressun. Silloin olet ainakin levännyt eikä luulisi että tiput kovin helposti. Ja tosiaan sen syömisen kanssa kannattaa vähän katsoa, varsinkin jos juot ressun raakana. Voi nimittäin tulle settiä helposti molemmista päistä :| Mutta kyllä sinä hengissä selviät jos baariin menet, se menetkö riippuu vain aikalailla jaksatko!
Vai toimiiko?
UfoBaby
Tuppisuu

Post by UfoBaby »

Niin no multa toi erottaminen tuskin onnistuu, tai ainakaan en vielä sitä uskalla kokeilla :oops: toi vatsa kans hieman kyllä pelottaa et miten käy, mut kokeilemallahan sen sit näkee/tuntee :D ja tosiasiahan on et ihmiset on kaikki erillaisia, eikä kaikilla vaikutukset todellakaa oo samat tai yhtä voimakkaat..jne. :)
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

UfoBaby wrote:Niin no multa toi erottaminen tuskin onnistuu, tai ainakaan en vielä sitä uskalla kokeilla :oops: toi vatsa kans hieman kyllä pelottaa et miten käy, mut kokeilemallahan sen sit näkee/tuntee :D ja tosiasiahan on et ihmiset on kaikki erillaisia, eikä kaikilla vaikutukset todellakaa oo samat tai yhtä voimakkaat..jne. :)

Totta, totta :) Kannattaa muuten myös vielä se yliherkkyys kokeilla. Ota joku 70-100mg, ja jos se kolisee jo liikaa, niin silloin kannattaa jättää ottamatta deksmiä.

Niin ja jos ambientista pidät, niin kuuntele ihmeessä aphex twinin selected ambient works 2 albumia. Natsaa meinaan hemmetin hyvin dxm:n kanssa.
Vai toimiiko?
UfoBaby
Tuppisuu

Post by UfoBaby »

Ok, pitääpä kokeilla :) Ennen musta tuntu että mitkää musiikit tms. ei vaikuta, mut kerran essopäissä katoin (jostain ihme syystä) pokemonia :D isolla kotiteatterilla ja kunnon valkokankaalta...huh huh..sen sairaanpaa valo/ääni kokemusta ei oo kyl koskaan ollut :D
UfoBaby
Tuppisuu

Post by UfoBaby »

Jos muuten saa kysyä, niin onko sulla paljon dxm:stä kokemuksia?
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

UfoBaby wrote:Ok, pitääpä kokeilla :) Ennen musta tuntu että mitkää musiikit tms. ei vaikuta, mut kerran essopäissä katoin (jostain ihme syystä) pokemonia :D isolla kotiteatterilla ja kunnon valkokankaalta...huh huh..sen sairaanpaa valo/ääni kokemusta ei oo kyl koskaan ollut :D

Mä pystyn jotenki kuvittelemaan tuon :D Voisin kuvitella että mitä kirkkaampi valo, niin sitä suuremmalle silmät aukeavat. Pokemonissa siis 8)
Vai toimiiko?
UfoBaby
Tuppisuu

Post by UfoBaby »

Suosittelen kyl jos vaan hyvät kamat löytyy, ei ihan heti uskois :D Se kun alko niin mietin et voi prkl tääkö nyt sit on jotenki ihmeellist...no eipä kestänyt kauaakaan.. 8)
Rambo
Karvakuono

Post by Rambo »

UfoBaby wrote:Niin no multa toi erottaminen tuskin onnistuu, tai ainakaan en vielä sitä uskalla kokeilla :oops: toi vatsa kans hieman kyllä pelottaa et miten käy, mut kokeilemallahan sen sit näkee/tuntee :D ja tosiasiahan on et ihmiset on kaikki erillaisia, eikä kaikilla vaikutukset todellakaa oo samat tai yhtä voimakkaat..jne. :)

En kyllä ymmärrä miten tuon erottelun voisi kämmätä edes pikkulapsi, sivulla 33 on ERITTÄIN selkeät ohjeet minkä mukaan itse tein erottelun ensimmäisellä kerralla ja toimi todella hyvin.
Aikaa vie sen 20min (ensin tietysti ruokasooda tunniksi uuniin 200c). Itse en IKINÄ joisi tuota litkua raakana, sen verran inhoan ripuloimista, vatsan turvottamista ja vatsakipua ( vaikutuksetkin kuulmma ovat selvästi paremmat eroteltuna).
Q(O_o)Q
UfoBaby
Tuppisuu

Post by UfoBaby »

Rambo wrote:

En kyllä ymmärrä miten tuon erottelun voisi kämmätä edes pikkulapsi, sivulla 33 on ERITTÄIN selkeät ohjeet minkä mukaan itse tein erottelun ensimmäisellä kerralla ja toimi todella hyvin.
Aikaa vie sen 20min (ensin tietysti ruokasooda tunniksi uuniin 200c). Itse en IKINÄ joisi tuota litkua raakana, sen verran inhoan ripuloimista, vatsan turvottamista ja vatsakipua ( vaikutuksetkin kuulmma ovat selvästi paremmat eroteltuna).
No mä nyt oon tällänen blondi :D mut kyl mä nyt uskon jo et teen sen vielä! :D sain niin paljon rohkaisua. Eikä se nyt loppuen lopuks niin pahan makuista oo, raaka viinakin on ainakin mun mielestä pahempaa. Mut makuasioista ei voi kiistellä, mut en mäkään sano et paskantaminen mitenkään mielekästä olis :D:D
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Erottelun lopuksi kannattaa kiehuttaa sitä nestettä ettei juotavaksi jää kun muutama ml. Saa helpommin alas, maku tosin hirveä enkä itse vieläkään ole löytänyt mitään jolla sen voisi peittää.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Thoxium

Post by Thoxium »

Kuuleman mukaan kannattaa vetää ilokaasua juuri ennen juomista, blokkaa maun, niin ettei maista mitään. Sit tietenkin kannattaa jättää sitä ilokaasua myös ihan dexmien pariin ;) Pitää kokeilla seuraavan kerran.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Maito muuten ainakin neutralisoi aika hyvin sen happamuuden maun.
Vai toimiiko?
UfoBaby
Tuppisuu

Post by UfoBaby »

Usoda wrote:Erottelun lopuksi kannattaa kiehuttaa sitä nestettä ettei juotavaksi jää kun muutama ml. Saa helpommin alas, maku tosin hirveä enkä itse vieläkään ole löytänyt mitään jolla sen voisi peittää.
Niin no itse en ole erotellut koskaan, enkä tosta mausta tiedä mut luulis et muutaman ml saa helpommin alas kun esim 150ml. :)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

UfoBaby wrote:Lueskelin aikani täälä näitä juttuja ja nyt kun tuli kokeilun paikka niin piti tulla mukaan :D elikkäs tän ekan kerran ajattelin nyt kokeilla 150ml pullon resilaria juoden alas vaan..No paskahan siitä varmasti lentää :lol: mut kokemus sekin :D mut osaisko tääl joku sanoo et kun painan n. 50kg, niin millaset tripit luvassa? Entäs jos viinaa pohjalla tai päälle? Kannattavaa? Siis vaikka pieni määrä? Kertokaa jotain hyviä "matka vinkkejä" niin saan unelmieni matkan :razz:
Juups... Matka vinkkejä... Kannattaa jättää kaikki alkoholi, pilvi ainakin itseni mielestä dexmitellessä pois... Syyt tähän...:

Alkoholi
En tiedä, mitä sitten oikeasti tapahtuu, kun ottaa kaljan pari, mutta tämä lopettaa "tripin"... TOISAALTA mikään ei ole sen parempaa kuin ottaa kaljaa dexmi reissun lopussa, tällöin lentää sellainen euforia, että huhhuhhhuhh hahaaahaahahahhähähähähhahaa (elämäsi kovin ja pisin orgasmi!!!!!!) Toisaalta itse dexmi tekee olon yleensä jonkun verran euforiseksi... :mrgreen: :mrgreen:

Itse kyllä yleensä, kun lähden kiskomaan enemmän alkoholia otan itselleni alas dexmiä noin 300 mg... Tämän jälkeen sitten juonkin kuin sieni, eikä oloni tule ollenkaan pahaksi missään vaiheessa... En edes ole sekaisin tällöin, mutta se hyvän olon tunne!!!! Vaaauuuhhh....

Kannabis
Kannabis helpottaa "pakottavaa" tarvetta dissosioida, toisin sanoen helpottaa oloasi rankalla tripillä, mutta itseni mielestä ei vie tätä syvällisempään suuntaan... taas kerran... TOISAALTA kannabis voi auttaa sinua luomaan uuden todellisuuden ja ympäristön erittäin todellisen tuntuisena... Vertaan tätä kokemusta Lucid uniin... Ja ne on aika siistejä! Kun osaa... 8) 8)

Mutta sitten... Mikä sopii Dexmin kanssa? KODEIINI!!! Aivan loistava... Tätä muutama tunti ennen dexmin kiskomista ja olosi on aivan uusi... Loistava kombo...

Mitä kannattaa Dexmeissä tehdä?
No tietenkin tätä kysymystä tehdessään täytyy tietää mitä haluaa... :roll:
Mutta muutamia kivoja juttuja...

Kehosta irtautuminen...
Yritä koko ajan päästä ulospäin kehostasi... Yritä koko ajan ajatella ympäristöä jossa olet "mielen" silmällä... Samalla silmällä millä näet unia... 3 ja 4 tasoilla tämä TOIMII...

Lucid Unet...
Varsinkin dexmi trippien lopussa tämä onnistuu...

Erilaisten henkien etsiminen psykedeelisestä luolasta...
Usko tai älä, niitäkin voi osua kohdalle...

Yleensäkkin kannattaa varata mahdollisuus makoilulle ja oleskelulle... Yritä välttää bileitä jos et tiedä mitä teet... Yksin dexmaaminen on siistiä... Varsinkin, kun ottaa tarpeeksi dexmiä niin saa kivoja mielikuvitus kavereita... :D (näihin kun tottuu niistä muuttuuu ihan mukavia heppuja... :razz: :razz: aluksi kyllä voi olla vähän pelottavia :foil: :foil: )

Buustaaminen... Oujee... Kuinka rakastan olla dexmeissä 48 tuntia... on se niiin iiiiiihanaa... Toisaalta seuraavana päivänä ei ole niiiin ihaaanaaa... :foil: :foil: :foil:
Buustaamisen rinnalla EHDOTTOMASTI pitää mennä katselemaan puita metsään... Ne on meinaan tosi siistejä... Ne osaa puhua sun kanssa!!! Ja sitten ne näyttää ihan sieniltä... :shock: :shock: :shock:

Yleensäkkin dexmi marathoonit, eli olet PITKÄÄN dexmeissä MONTA päivää on siistejä... en suosittele jos et halua erkaantua todellisuudesta...

Mutta joo...

Siinä nyt pari juttua mitä itse teen... Musa suositteluja... Ehdottomasti http://www.mikseri.net/artists/?id=108410 Eli Delusion of Xtatic Mood... (huomatkaa nyt vittu noi isolla kirjoitetut kirjaimet...) Projekti on tehty varta vasten dexmeilyn takia... King Crimson, Pink Floyd yms... Toimii aina...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Pitkästä aikaa erossa dexmistä pitkän aika jakson jälkeen... (7 seitsemän selvää päivää takana... tai no ilman dexmiä... :mrgreen: :mrgreen: )

Nukkuminen... Hankalaa...ahdistaa... *napsii Mirtazapineja, vittu kun ei auta! ps. 5 Mirtsua niin näette ja kuulette harhoja :shock: :shock: :shock: *

Jatkuva vituts ja ahdistus *halailee Alprox tuotteita...* "oih rakkaat helpotuksen tuojat"

Keho: väsynyt, haluton, surkastuneen oloinen... Kipeä olo välillä...

Mielen käyttäytyminen: Masentunut, passiviinen, välillä päässä pätkii, muistin toiminto vituillaan...

Ehdottamasti koukuttavaa niin psyykkisesti, kuin fyysisesti... Mutta nyt vielä 5 päivää ilman dexmiä... Ja muita päihteitä... Sitten VITTU käyn hakemassa ne Marzinet ja Dexmin ja kiskon itseni ihan uudelle tasolle!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

:foil: :foil: :foil: :foil: :foil: :foil: :foil: :foil: :foil: :foil: :foil:
sublime
Rotta

Post by sublime »

Deksmeissä ollaan, trallallaa. Päässä ja kehossa hassu tunne. Kaikki on samalla kevyttä ja raskasta. Ei oikein tiedä, mitä pitäis tehdä. Kirjottaa sentään osaan tällä kertaa, kunhan vähän keskityn :D Toi musiikki muuten, minkä Dexma postasit, on aika osuva näihin oloihin. Seurani tossa sanoi, että aivan kuin deksmi, toi biisi ei oo menossa mihinkään, koska deksmeissä tuntuu, että aika olisi pysähtynyt. Samaa mieltä oon tavallaan. DXM korostaa vastakohtia. No joo. Vois mennä tekemään jotain, tai vaikka makoilemaan.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Pitäisikö ottaa suoraan tollainen 9-10mg/kg vai buustata pikku hiljaa?? Tavoitteena olisi päästä 3p.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Altair wrote:Pitäisikö ottaa suoraan tollainen 9-10mg/kg vai buustata pikku hiljaa?? Tavoitteena olisi päästä 3p.
Tuolla 9-10 mg annoksella pitäis kyllä jo päästä tuolle kolmannelle tasolle... Mutta buustaus kyllä kannattaa jos haluat olla seuraavankin päivän pihalla...

Kokeile vaikka pistää sellanen 5 mg kiloa kohden.... Ja jos haluut jotain sekoa meno niin pistä 15 mg kiloa kohden...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

sublime wrote:Deksmeissä ollaan, trallallaa. Päässä ja kehossa hassu tunne. Kaikki on samalla kevyttä ja raskasta. Ei oikein tiedä, mitä pitäis tehdä. Kirjottaa sentään osaan tällä kertaa, kunhan vähän keskityn :D Toi musiikki muuten, minkä Dexma postasit, on aika osuva näihin oloihin. Seurani tossa sanoi, että aivan kuin deksmi, toi biisi ei oo menossa mihinkään, koska deksmeissä tuntuu, että aika olisi pysähtynyt. Samaa mieltä oon tavallaan. DXM korostaa vastakohtia. No joo. Vois mennä tekemään jotain, tai vaikka makoilemaan.
Joo no oikeastaan esim. Fourth Plateau biisi on juuri sellanen, että sitä pystyt jotenkuten seuraamaan neljännellä tasolla... Harvoin silloin musaan keskittyminen onnistuu niin tällöin täytyy olla jotain minimalistisen abstraktia musiikkia...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Onkos muuten porukka huomannut, että dexmistä rupeaa koko ajan (tai ainakin tuntuu tulevan) koko ajan enemmän ja enemmän kuuluisaa ja siitä oikeastaan on tullut jo "ilmiö" ja erittäin kuuluisa aine varsinkin vähän "undergroundimmassa" toiminnassa

Olette esim lukeneet:http://www.dextroverse.org/zine/index.html

Muutenkin tässä aineessa on kaikki mahdollisuudet uudeks "muotihuumeeksi" helppo saatavuus, loppujen lopuksi vahvaa mönjää jne... Koska pidetään ensimmäiset Robo testit, niinkuin aikoinaan pidettiin "lailliselle" lsd Acid Testit... Tästä aineesta tullaan varmasti ehkä kuulemaan joku päivä todella paljon!
Thoxium

Post by Thoxium »

Mulla ainakin kolmannella ja neljännellä, eli silloin kun ajatuksenkulku menee kokonaan sekaisin, musiikki kuulostaa dysforiselta, vähän kun joku hakkais jotain metallikaidetta. Kuulostaa vaan niin pahalta. Eipä noi sekavat annokset oikeen houkutakaan, eetterillä saavuttaa lähes samanlaisen olotilan, mutta paljon lyhytaikasemman (paitsi spice goldin kanssa :twisted: ). Korkea 2p. tai matala 3p. annokset ovat mukavimpia imo. Eli pystyt siis hillumaan normaalisti, paitsi että kaikki tuntuu vaan niin mahtavalta ja erikoiselta ja hämärissä paikoissa näkyy visuaaleja :D Noh, en yleensä pidäkään semmosista mitkä lamauttaa edes puoliksi, parasta on juuri olla täysissä ruumiin voimissa mutta kuitekin dissosioituneena :razz:

Toi on tosiaan huono juttu et DXMistä on tullut tunnetumpi nautintoaine, eikä tulevaisuus näytä hyvältä. Kohta varmaan lisätään noihin yskänlääkkeisiin jotain pahaa ainetta mitä ei pystykään ihan noin vaan erottelemaan kotitekoisesti. Idiootit pistävät varmaan jotain isoilla annoksilla tappavaa ainetta, parempi et porukka kuolee ku käyttää sitä päihteenä :roll:
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Kuinka pitkään ottamisen jälkeen kestää noin ennenkuin pystyy juttelemaan järkevästi ja niin, ettei jäisi kiinni? Itse ei ole tullut kateltua aikaa ennen ja nyt kuumotuttaa, että kerkeääkö kotiin selvinpäin..
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Altair wrote:Kuinka pitkään ottamisen jälkeen kestää noin ennenkuin pystyy juttelemaan järkevästi ja niin, ettei jäisi kiinni? Itse ei ole tullut kateltua aikaa ennen ja nyt kuumotuttaa, että kerkeääkö kotiin selvinpäin..
Otat vaan chillisti, ni ei kukaan huomaa mitään. Voit vaikka sanoa olevasi väsynyt ja meet sänkyyn "nukumaan", eli trippailee vaikka King Krimsonin tahtiin...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Kuinka pitkään ottamisen jälkeen kestää noin ennenkuin pystyy juttelemaan järkevästi ja niin, ettei jäisi kiinni? Itse ei ole tullut kateltua aikaa ennen ja nyt kuumotuttaa, että kerkeääkö kotiin selvinpäin..
Kyllä varmaan jonkun kuuden tunnin päästä viimeistään. Ainakin, jos meinasit pyöriä kakkos plateaulla.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Altair wrote:Kuinka pitkään ottamisen jälkeen kestää noin ennenkuin pystyy juttelemaan järkevästi ja niin, ettei jäisi kiinni? Itse ei ole tullut kateltua aikaa ennen ja nyt kuumotuttaa, että kerkeääkö kotiin selvinpäin..
Riippuu osaako sun "vahtijat" katsoa perääsi vai ei... Jos ne katsovat jo tarkkaan niin sitten ota aikaa noin 3-4 tuntia... Mutta muuten pystyt jo tulemaan kotiin 3 tunnin jälkeen...

Loppukevennys...
Itselläni yleensä oli tapana, kun asuin vielä "tarkkailevien silmien alla" varsinkin, kun nämä yltiöpäiset vartijat tutkivat minua silmä kovana koko ajan, käytin koulussa dexmiä, koulussa ei meinaan opettajat ainakaan jaksanut mitään sanoa käytöstä... Tai no oikeastaan joskus 9 luokalla jäin kiinni aineista siellä... Mutta mutta... Kyllä ihan 450 mg annoksella dexmiä olen ollut koulussa... Jännää kyllä on ollut... Loppujen lopuksi on tietyllälailla mielenkiintoista käydä dexmeissä "sivistyksen" parissa, jotenkin se, kun dexmien takia todellisuus on vähän pielessä niin on kiva "leikkiä" todellisuuden kanssa... Joskus tulee edelleenkin pyörittyä koulussa ja töissä dexmeissä... Harvemmin...

Ps. Koulussa pilven polttaminen vasta onkin hauskaa... Oppimisesta tulee ihan uudellalailla mielenkiintoista!
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

huhhuhhuhb. Jumalauta tuli kyllä sellanen trippi, että taitaa dexmit jäädä tauolle. varmaan 2-3 tunnin "sammuminen" siis tuli vain zippaus päälle ja kaikki vilisi silmissä ja meni kyllä överiks... annos oli 8mg/kg viimeksi oli 7.5mg/kg semmonen perus häröily, mutta nyt iski jumalauta 30000 kertaa kovempaa... Kuumotti silloin ja vieläkin on hieman tiutau... otin kello 15:45 deksmit.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Altair wrote:huhhuhhuhb. Jumalauta tuli kyllä sellanen trippi, että taitaa dexmit jäädä tauolle. varmaan puolentunnin "sammuminen" siis tuli vain zippaus päälle ja kaikki vilisi silmissä ja meni kyllä överiks... annos oli 8mg/kg viimeksi oli 7.5mg/kg semmonen perus häröily, mutta nyt iski jumalauta 30000 kertaa kovempaa... Kuumotti silloin ja vieläkin on hieman tiutau... otin kello 15:45 deksmit.
Thoxium

Post by Thoxium »

En kyllä mitään vahtia tarvitse dxmin käyttöön, oli sitten miten hurjaa menoa tahansa, tuommonen tarkkailevien silmien läsnäolo pikemminkin häiritsee.

Dexma: Sama homma, dxmin käyttö sivistyksen parissa on kyllä jännempää kuin kotona dexmeily. Semmonen kunnon unimainen illuusi-dissosioitununeella olotilalla jossain julkisella paikalla on varmasti kokemus. Pitääkin seuraavalla kerralla vetästä 600mg dxmiä ja hyvät kukkapaukut ennen kun lähden baariin, sit voi siemailla muutaman oluen ja nauttia menosta 8) Saattaa aika hullunnäköseltä näyttää siinä tilassa, ja ainakin itselläni on niin ettei ymmärrä/kuule/tajua miten puhuu, kun tuntuu että oma ääni on jotenkin vaimennettu. :lol: