Mutta kerrottakoon taas kerran, kun otin tuon 1800 mg... Yhden päivän aikana... Paino on edelleen se 55 kg... Tarina jää kumminkin heikoksi, koska en pysty vielä muistamaan oikein eilistä päivää... Tuskin kyllä huomennakaan...
Mutta aloitetaan... Matka tapahtui Halimasjärven luonnonsuojelualueella Tampereella... (pieni paikka, mutta kyllä siellä kivaa välillä oli...)
19.40
Lähden kävelemään suuntana kohde...
20.00
Aloitetaan dexmittely... Pyrkimyksenä oli saada tuolloin tuo 600 mg alas... Ei ehkä kyllä tullut otettua niin paljoa, mutta en oikein osannut metsässä mittailla tarkkaan...
Vaikutukset:
-Kävely muuttui kevyeksi
-Pientä horjumista
-Mielialan nousu
-Rentous ja rauhoittuneisuus
22.00
Olenkin jo paikalla metsässä itikoiden syötävinä... (Halimajärvi on eräänlainen suo järvi jotenka, sieltä ystäviä löytyy...

*raapii selkää, "uuhh aaah"*) Otan tällöin noin 300 mg
Istuskelen kivillä ja katselen auringon laskemista... Erittäin kaunista... Kävelen ojia pitkin ylös ja alas, katselen metsää avoimin silmin...
Lisää vaikutuksia:
-Enemmän hoipertelua
-Enemmän rauhoittumista
-Mielialan nousua enemmän
-Putoaminen lapsen tasolle... Oli kivaa "leikkiä" ja pomppia metsässä... Niinkuin lapsena aikoinaan... Puut, kivet ja perhoset olivat tämän lapsen ystäviä...
23.50
Päätän ottaa lisää 300 mg, koska olin jo alkanut kyllästyä ulkona olemiseen ja metsässä palloilemiseen... Päätin rauhoittua pitemmän ajan ja ottaa syvään henkeä... Syön eväitä, sipsejä, jugurttia ja ananas viipaleita... Myös pari leipää... Retkellä tärkeintä on eväät!!!!
Joskus 00.00 ajan jälkeen minua kumminkin alkaa kyllästyttämään luonnossa oleminen ja päätin lähteä kävelemään kotia kohti... Huomasin kuinka kävelin "oman historian" läpi... Kun tulin metsästä... Alku matkassa kävelin paikkojen ohi jossa minulla asui kavereita... Oman kodin jossa olen syntynyt... Kävelin ohi oman koulun jne... Erittäin vaikuttava kokemus... Pitkän "vaelluksen" jälkeen, kun olin melkein kotona, tuijottelin, kuinka puista muodostui erittäin outoja harhanäkyjä, esim, puut saattoivat näyttää työtä tekeviltä jättiläisiltä... Vähän samanlainen olotila kuin paukuissa kävelee ja löytää luonnosta kauhean elossaolevia muotoja...
01.00
Lähteekin sitten jo omassa kämpässä viimeiset mönjät kurkusta alas... Noin 600 mg... Hyvä, että tulin luonnosta pois, meinaan tuossa kunnossa en olisi siellä voinut enään olla... Oikeastaan en paljoa muista tun jälkeisestä ajasta, mutta joittain esimerkkejä:
-Näin työkavereitani kotonani tekemessä työtehtäviäni
-En muistanut kuka olin, missä olin, minkä takia olin...
-Luulin olevani vihdoinkin skitso
-Dissosiouduin täysin välillä ihan istumis asennosta
Oikeastaan täysin kaksi jakoinen pää tuolloin ja mistään ei oikein enään tullut mitään... Muistikin on niin huonossa jamassa, ettei tiedä kävelikö kämpässä vain ympyrää vai makasiko koko ajan sohvalla...
Aamun olotilat... Sekaisin... Tasapaino heittelee... Pysty syömään, pysty oikeen kunnolla heräämään... Mutta ihan mukava oli trippi...'
Kirjoittelen sitten paremin tuota kunhan vain jaksan...