Rupean tänne kirjoittamaan eräänlaista dexmi päiväkirjaa... Niinkuin moni on huomannut erittäin suuren dexminkäytön, (varsinkin dxm topicissa) ajattelin kirjoitella tänne eri kokemuksia ja päiväkirjaa minun ja dexmin välillä... Ajatuksia ennen trippiä, ajatuksia jälkeen tripin ja ajatuksia tripin aikana...
Aluksi aloitan kokoamaan trippistooreja joita olen kirjoittanut tänne...
3. kesäkuuta 2008
Mutta kerrottakoon taas kerran, kun otin tuon 1800 mg... Yhden päivän aikana... Paino on edelleen se 55 kg... Tarina jää kumminkin heikoksi, koska en pysty vielä muistamaan oikein eilistä päivää... Tuskin kyllä huomennakaan...
Mutta aloitetaan... Matka tapahtui Halimasjärven luonnonsuojelualueella Tampereella... (pieni paikka, mutta kyllä siellä kivaa välillä oli...)
19.40
Lähden kävelemään suuntana kohde...
20.00
Aloitetaan dexmittely... Pyrkimyksenä oli saada tuolloin tuo 600 mg alas... Ei ehkä kyllä tullut otettua niin paljoa, mutta en oikein osannut metsässä mittailla tarkkaan...
Vaikutukset:
-Kävely muuttui kevyeksi
-Pientä horjumista
-Mielialan nousu
-Rentous ja rauhoittuneisuus
22.00
Olenkin jo paikalla metsässä itikoiden syötävinä... (Halimajärvi on eräänlainen suo järvi jotenka, sieltä ystäviä löytyy...
Istuskelen kivillä ja katselen auringon laskemista... Erittäin kaunista... Kävelen ojia pitkin ylös ja alas, katselen metsää avoimin silmin...
Lisää vaikutuksia:
-Enemmän hoipertelua
-Enemmän rauhoittumista
-Mielialan nousua enemmän
-Putoaminen lapsen tasolle... Oli kivaa "leikkiä" ja pomppia metsässä... Niinkuin lapsena aikoinaan... Puut, kivet ja perhoset olivat tämän lapsen ystäviä...
23.50
Päätän ottaa lisää 300 mg, koska olin jo alkanut kyllästyä ulkona olemiseen ja metsässä palloilemiseen... Päätin rauhoittua pitemmän ajan ja ottaa syvään henkeä... Syön eväitä, sipsejä, jugurttia ja ananas viipaleita... Myös pari leipää... Retkellä tärkeintä on eväät!!!!
Joskus 00.00 ajan jälkeen minua kumminkin alkaa kyllästyttämään luonnossa oleminen ja päätin lähteä kävelemään kotia kohti... Huomasin kuinka kävelin "oman historian" läpi... Kun tulin metsästä... Alku matkassa kävelin paikkojen ohi jossa minulla asui kavereita... Oman kodin jossa olen syntynyt... Kävelin ohi oman koulun jne... Erittäin vaikuttava kokemus... Pitkän "vaelluksen" jälkeen, kun olin melkein kotona, tuijottelin, kuinka puista muodostui erittäin outoja harhanäkyjä, esim, puut saattoivat näyttää työtä tekeviltä jättiläisiltä... Vähän samanlainen olotila kuin paukuissa kävelee ja löytää luonnosta kauhean elossaolevia muotoja...
01.00
Lähteekin sitten jo omassa kämpässä viimeiset mönjät kurkusta alas... Noin 600 mg... Hyvä, että tulin luonnosta pois, meinaan tuossa kunnossa en olisi siellä voinut enään olla... Oikeastaan en paljoa muista tun jälkeisestä ajasta, mutta joittain esimerkkejä:
-Näin työkavereitani kotonani tekemessä työtehtäviäni
-En muistanut kuka olin, missä olin, minkä takia olin...
-Luulin olevani vihdoinkin skitso
-Dissosiouduin täysin välillä ihan istumis asennosta
Oikeastaan täysin kaksi jakoinen pää tuolloin ja mistään ei oikein enään tullut mitään... Muistikin on niin huonossa jamassa, ettei tiedä kävelikö kämpässä vain ympyrää vai makasiko koko ajan sohvalla...
Aamun olotilat... Sekaisin... Tasapaino heittelee... Pysty syömään, pysty oikeen kunnolla heräämään... Mutta ihan mukava oli trippi...'
Kirjoittelen sitten paremin tuota kunhan vain jaksan...
Trippi 8-10 kesäkuuta kesäkuuta 2008
Kerrotaanpas taas jotain...
Sunnuntai iltana tälläinen setti... klo. 16.00
12 kaljaa
9 Alproxia (0,5 mg)
15 Mirtazapinia (30 mg)
En nyt tiedä olenko edes elossa vai kuollut... No joka tapauksessa, itse illasta muistan vain sen, että ennen noiden mömmöjen kiskomista vitutti ja ahdisti aikas paljon... Siitä sitten eteenpäin muistikuvat ovat erittäin hatarat... Tai no oikeastaan en muista mitään... Jossain kohtaa kello 05.00 heräilin ja ajattelin, että perkele täytyy mennä töihin... Nousin pystyyn ja totesin, etten olekkaan menossa... Sen verta päässä vippas... Päivällä joskus klo 10.00 pomo soittaa minulle, missäs vitussa sitä ollaan? Ei mitään hajua mitä vastasin... Sanoin hänelle jotain jostain taudista... Kävelin lääkäriin klo 12.00 ja kerroin hänelle, että minulla on oksennustauti... Lääkäri eniten kyllä ihmetteli, että minkä takia meinasin pudota tuolista ja minkä takia kävelin hoiperellen...
Seuraava päivä...
Nooh, lääkärin jälkeen meninkin sitten apteekkiin... (tartteehan tautiin lääke olla...) Ressuthan sieltä mukaan tuli...
Keittelin sitten ressut ja määräksi tuli 1200 mg... Eli jo ennenkuin otin dexmit joskus kello 17.00 päässäni oli vielä sekainen olo ja näin silmät kiinni halluja...
Dexmien ottamisen jälkeen, mentiinkin sitten jo todella kovaa... Ehkä kello 19.00 menin totaaliseen dissosiaatio tilaan, tästä heräsin ehkä joskus kello 23.00 jotain... SIIS 4 TUNTIA DISSOSIAATIOTAA!!!!!
Loppuillasta otettiiin vielä kolme kaljaa varmistaakseen hyvän unen... Erittäin hyvin upposi tuo kalja syvälle kehoon tuolloin...
Tällä hetkellä kiskon vasta toista kaljaa, ja tuntuu ihan sammumis vaiheelta... erittäin kivaa,,,
22. Toukokuuta 2008
Ette sitten kertonut... Jotenka otin eilen 600 mg kerralla...
Tässäpi osa tarinasta...
-17.00 Kodeiinia siis se 150 mg.... Oikein mukava olotila...
-21.00 Dxm 600 mg.... Fun Lightin mansikka mehuun aika muuten karseeta sekoitta... Appelsiini mehu on edelleen ykkösenä...
-22.20 Täyden vatsan takia, tässä kohtaa alkoi tuntumaan... Outoa oli myös se kuinka puskasta yhtäkkiä vain vaikutus lähti käyntiin.. Oudon oloinen "dexminen" huippaus iski, päähän... Muttei niinkuin normaalisti... Yhtäkkiä huomasin, etten ollut kauheasti "paikalla" vaan huomasin, aina välillä oman tilanteeni...
-22.28
Tässä kohtaa ajattelin, että tuntui siltä kuin dissosiaatio hetki olisi mennyt minusta ohi... Tällöin yhtäkkiä alkoi seinät valumaan ja värjääntymään erilaisilla väreillä... Seinät sekoilivat ja elivät... Käveleminen oli erittäin hankalaa...
-22.30--> Koin erikoisia hetkiä... Aluksi näin hallusinaatioita silmät auki näin esim. oman silmäni jossain pinnassa ja samantien näin itseni siitä pisteestä katsottuna(nytpä tiedän minkä takia näen aina silmiäni tripeillä)... elikkä kehosta irtautumisia... Näitä myös koin ihan silmät kiinnikkin.... Jossain kohtaa aloin dissosioimaan rajusti ja olotila meni siihen, että makasin silmät kiinni sohvalla kokemassa dexmiä... Tällöin muistan ainakin kuinka matkasin helvettiin... Tämä oli erittäin pelottava paikka kaikkine kadotettuine sieluineen... (Muistatteko kuinka kerroin 1800 mg otetaessani, että olin joutumassa helvettiin?)
-00.48 Olen kirjoittanut, että palasin dissosioimasta takaisin elämään... Tämän jälkeen aika tuli pitkälti jumitettua ja en ollut oikein paikalla... Olin aikas pihalla... Muutenkin kaikki muistot ovat erittäin vähäiset koko tripistä...
Tuossa DXM Kodeiini kombossa on juuri se, että Kodeiini estää DXM muuttumasta DXO, jonka takia DXM vaikuttaa erilailla kuin normaalisti... Matka on hyvin DXM pitoinen... Itseni mielestä eilisellä tripillä olisin eräällälailla paahtanut läpi kaikista DXM tasoista...
1 Plateau
Hyvä olo... Nopeasti muuttui toiseen plateauhin...
2 Plateau
Erittäin hyvä olo, pää heittää kaaos alkaa...
Sigma
Hallusinaatiot silmät auki alkaa...
3 Plateau
Todellisuus ja mieli yhdistyy... Dissosiaatiot alkaa...
4 Plateau
Dissosiointia helvetissä...
Ensi kerralla sitten tuo DXM Marzine kombo... Kuinkahan paljon noita kumpiakin pitäisi ottaa? 600 mg Dexmiä ja 6 marsua vai jopa 12 marsua?
Trippi 14-15 kesäkuuta 2008
Jeps jeps... Nyt sitten itse Trippistooriin... Heti alussa sanon, että en missään nimessäkään muista kaikkea tästä tripistä, ja paljon tapahtui asioita joista olen jo kertonut aiemmissa raporteissani jotenka keskityn niihin mitä mielessäni eniten on... Muutenkin tekstini on hajanaista ja heikosti kerrottua... Syitä ovat esim, huono keskittymis kyky...
Annos oli päivän aikana 2400 mg ja painoa on se 55 kg eli 43 mg kiloa kohden... Tietenkin määrä oli illan lopussa eri, koska ainetta menee tietyn verran pois kehosta pitkällä aikavälillä...
Päivä aloitetaan kello 15.00 ensimmäiset 600 mg kiskaistaan kurkusta alas... Matka alkoi yllättävänkin nopeasti, vaikka olin syönyt ruokaa alle... Kello 17.00 alkoi tulemaan kaaottinen olotila... Olin eksymässä pyörremyrskyyn ja sen keskikohtaan... Vähän aikaa kunnon pyörimisen jälkeen alkoi dissosiatiivinen vaihe... Matkustelin suoraan johonkin maailmoihin jossa värit ja fraktaalit lentelevät...
Kello 18.00
Dissosiaatiotila poistuu ja tulee tilalle uudesti syntynyt olotila... Pienen käsien venyttelyn ja ryhdistäytymisen jälkeen nostettiin keho takaisin pysty asentoon ja kiskottiin noin 300 mg kurkusta alas...
Tämän jälkeen musaa päähän ja pihalle palloilemaan... Kävely pihalla oli rentouttavaa ja mukavahkoa, erityisen jännittävä oli tila jossa oma kehoni yritti mennä kahteen eri suuntaan samaan aikaan... Vähän kuin fyysinen keho olisi jaettu kahtia ja halusivat rimpuilla toisiin suuntiin... Pihalla muutenkin käveleminen oli outoa, tuntui kuin olisi koko ajan kävellyt kahdella eri tasolla ja ulottuvuudella...
Tulin pihalta takaisin jo kello 19.00 kyllästymisen takia ja päätin jatkaa buustailua, jottei ehdi kyllästyminen tulemaan... Nautin 300 mg lisää... Tämän jälkeen jossain kohtaa vähän aikaa makailin sängyllä ja kuuntelin musiikkia, pelailin tietokoneella ja muuta ajankulua... Mainittavia kokemuksia oli ehkä eniten se kuinka aloin yhtäkkiä venyttelemään ja urheilemaan kehollani... Oli erittäin mahtavaa punnertaa käsillä ylöspäin, kun oma keho vain rakasti liikkeitä... Ekstaattista tanssimista ja muuta rakastelua jota voi tehdä kehonsa kanssa... Yleensäkkin heille jotka miettivät mitä tekisi dexmeissä niin sanon, että tanssiminen ja venyttely ym "outoihin" asentoihin meno erittäin mukavan tuntuista dexmeissä...
22.00
Sitten taas lisää tavaraa naamariin... 300 mg....
Erittäin mukava tunne valtasi hetken päästä... Aloitin katselemaan Beatlesin Yellow Submarinea joka oli erittäin antoisaa... Niinkuin aina... Erittäin psykedeelinen elokuva antoi uutta syvyyttä katselijalle... Mahtavaa... Yleensäkkin elokuvassa villitsevän psykedelian saattou tuntea ympärillään ja tämä oli erittäin aidon tuntuista...
Kello 23.30
Lopettelin elokuvan katsomisen, ja mietin, että taas vähän tylsistytti... Päätin sitten ottaa 300 mg alas... Tämän jälkeen lähdin takaisin pihalle... Huomasin kuinka pihalla satoi ja totesin, että tulen kastumaan pahasti... Tämä ei haitannut minua päinvastoin odotin nautin sateesta, nautin maata lähellä olevista pilvistä, pimeästä yöstä ja painostavasta ilmasta... Pystyin havaitsemaan erittäin tarkasti sateen ropinaa jota katsoin ja näin... Erittäin mahtavaa katsella eri puita jotka saivat uutta virtaa sateesta ja vedestä...
Kello 00.42
Loppu tavara eli 600 mg, alas kerralla ja tyylillä... Ja sittenhän sitä mentiin ja lujaa...
Vähän ajaa meni erittäin lujaa ja sitten tapahtui jotain ja jotain... En tästä eteenpäin paljoa muista, mutta kerron edes niitä asioita joita muistan... Niinkin sekaisia kuin ne ovat...
Annoksen oton jälkeen, pistin jotain musiikkia ja menin nopeasti valmistumaan makoilemaan sohvalle... Vähän ajan päästä huomaan kuinka maahinen ympärilläni rupeaa kokoamaan hämähäkin seitistä tehtyä koteloa ympärilleni, tunsin olevani toukka koteiloitumis vaiheessa... Tunsin kuinka koteloni ympärilläni rakentui, valmiina ollessaan tunsin sen reunat ja kuulin kuinka se eli... Samallalailla kuin kuvittelisit olevasi muovi pakkauksen sisällä...
Vähän ajanpäästä tapahtui räksähdys, ja kaikki muuttui... Sitten tapahtui jotain mistä minulla ei ole yhtään muistikuvaa... Seuraavat tapahtumat ovat tapahtuneet jossakin paikassa johonkin aikaan, mutta en muista niistä tarkasti mitään...
Muistan olleeni apteekin edessä jossa oli kasoittain ihmisiä odottamassa apteekin avaamista, koska kaikki halusivat päästä aamulla nauttimaan kuuluisasta taikajuomasta jota apteekki valmisti... Luultavasti olin tällöin sohvalla makaamassa, mutta en erottanut tätä tilaa todellisuudesta... Tietenkin VOI olla, että suomen pummit ovat löytäneet uuden huvin ja odotimme apteekin avaamista jo kello 2 yöllä...
Muistan olleeni kodinkoneliikkeessä joka sijaitsi taivaassa... Paikassa oli erittäin laajalla alueella vain valkoista muotoa ja väriä, paikassa oli vain muutama pesukone ja valkohampainen ekspert myyjä... Joka muistutti jollain oudolla tavalla Alexander Stubbia... En taas, tiedä missä tämä tapahtui... Ehkä pääsimme yön aikana taivaaseen Aksun kanssa myimme toisilemme uusia vempaimia....
Jossain kohtaa yötä alkoi tulemaan jo vähän tarkempia tilanteesta tajuamista ja kehon hallitsiminen onnistui jotenkin... Muista tällöin liikkuneeni ympäri huoneistoani...
- Joku herra käveli talooni ja alkoi juttelemaan minun kanssani... Rupesimme yhtäkkiä tekemään muuttolaatikoita ja pakkasimme itseämme ulospäin...
- Kävelin ympäri huoneistoani ja ihmettelin minkä takia minun sohvani oli pienentynyt sitten viime näkemäni ja tämä oli muodostunut pieniksi paloiksi vain... Jossain kohtaa ihmettelin kuinka olin kadottanut huoneistosta sohvan ja pelkäsin, että olin hukannut sen johonkin... Sohvani oli isosiskoni ja minua alkoi pelottamaan se kuinka selittäisin siskolleni... "Ihan oikeasti, mää en tiedä siitä mitään, mää huk huk hukkasin sen..."
- Jossain kohtaa vessassa käydessäni vessanpönttö jutteli minulle ja minä hänelle... Ihana kaveri työ pönttö meinaan... Sitten se suurensi omaa aukkoaansa jotta onnistuin paremmin kusemisessa sinne... (seuraavana aamuna ihmettelin kusta ympäri vessaa
- Taas vessassa käytyäni aloin, ihmettelemään mitenkä minulle oli sattunut kotiini tulemaan uusi vessanpönttö jonka päätin ottaa irti maasta ja palauttaa sen naapurille... En kyllä oikeasti muista mitä tapahtui, mutta näin ajattelin tekeväni...
Nukkumaan menin, muistaakseni siten, että ihmettelin uutta huonetta talossani ja päätin mennä sinne ja sitten jäinkin sängylle makoilemaan... Tästä heräsin joskus kello 05.00 ja menin yhtäkkiä kuuntelemaan Pink Floydia sohvalleni ja nukahdin siihen... Wish You were here levyn jälkeen nousin pystyyn ja menin takaisin nukkumaan makuuhuoneeseen...
Seuraavan kerra heräsin kello 13.46 ja ihmettelin minkä takia kello on jo noin paljon... Vähän aikahan se sitten oli 05.00...
Siitä noustuani, ihmettelin vähän aikaa kuinka kattoni ei pysynyt paikallaan, vaan leijjaili suunnasta toiseen... Totesin silloin, että jaahas... "Alkaa se näinkin päivä joskus", värejä joka puolella ja visuaaleja ympärillä myös oli vaihtelevasti...
Loppu päivä menikin sitten nukkuessa, venyttelyssä ja erilaiseen kehoon tutustumisen kautta... Mielenkiintoinen trippi edelliskertana... Sekainen ainakin tarpeeksi...
Muita kokemuksia voi lukea näiltä sivuilta...
viewtopic.php?f=36&t=1665
viewtopic.php?f=36&t=1672
viewtopic.php?f=36&t=1581