Kannabiksen kasvatus
-
Hampputukka
- Lepakko
Re: Kannabiksen kasvatus
Meinaan o/
Foorumilta saatuja Guerilla Gold #1 ja sitten jotain viime kesältä jääneitä af-siemeniä.
Foorumilta saatuja Guerilla Gold #1 ja sitten jotain viime kesältä jääneitä af-siemeniä.
back to basics rootbwoy
-
Wol
- Psykonautti
Kun THC:tä ja muita vaikuttavia aineita on tunnetusti kukan, varren ja lehtien pinnalla, mutta onko sisällä (esim lehtien) THC:tä tai mitään muuta kivaa?
Wöl, bongia polttava lohikäärme.
-
sxoxyvg
- OD
Eiköhän sitä siinä koko kasvissa ole 
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
miymau
- Lepakko
Mulla ainaki on tarkotus laittaa kuun lopus esikasvatukseen low ryder x stroposonicia, sitte toukokuun lopulla ulosgrowy wrote:Mites muu Vault,meinaako moni viedä ulos tänä kesänä kasvamaan?
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
Luotijuna
- Psykonautti
-
skirtfeber
- Apteekki
mullon kasa jotai siemenii sellasest budist mikä oli aiva ylikasvanutta ja liikku aika paljo viime syksynä, toiminu lainkaan, oli täynnä siemenii ja makso 3e/g
toisaalt se ei-toimivuus voi johtuu siitä et se oli niiiin ylikukkinutta. Pitää ny heittää noi ympäriämpäri ja kattoo mite käy. Perun siemenii pitäs viel säätää jostai, sitä oon tykänny kesäsin kasvatella.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Kalavale
- Apteekki
Eipä erityisemmin nappaa enää kasvatella mitään, kun kaverit antaa ilmatteeksi opat ja kuitukasvit. 
All things are equal, there are no special things.
-
GNR__
- Tuppisuu
Mistä te muuten noita siemeniä hankitte? Onko foorumeilla ketään ystävällisiä jotka voisivat lähettää postissa vai tarviiko ostaa jostain netistä esim.:[ei linkkejä!!!!!!!!!!! LUE SAAKELI NE SÄÄNNÖT]
-
growy
- Kameleontti
Kysele Hamppufoorumin Basaarilta.Luulisi onnistuvan.
Noita papuja saa lähinnä kasvattajilta ilmaiseksi mutta on niistä tullut maksettua,esim. Bissen pari tarjonnut jollekkin niin niitä siemeniä on saanut tarpeeksi..
Tottakai noita nettikauppoja voi käyttää tilaamiseen mutta luulisi että Suomesta saa helpommalla ja halvemalla!
Jokainen tekee niinkuin itse parhaakseen näkee..
Noita papuja saa lähinnä kasvattajilta ilmaiseksi mutta on niistä tullut maksettua,esim. Bissen pari tarjonnut jollekkin niin niitä siemeniä on saanut tarpeeksi..
Tottakai noita nettikauppoja voi käyttää tilaamiseen mutta luulisi että Suomesta saa helpommalla ja halvemalla!
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
GNR__
- Tuppisuu
Juu kiitos sinulleViesti Kirjoittaja growy päivämäärä 06 Touko 2008, 23:40
Kysele Hamppufoorumin Basaarilta.Luulisi onnistuvan.
-
dimitri
- Lepakko
Vieläkös kerkeää laittaa ulos kasvamaan? Siemeniä olisi tiedossa. 
-
mauseri
- LD50
täällä on varmaankin jossain tarkat ohjeet vesiviljelyyn,mut laiska kun oon en jaksa niitä ettiä..viittiskö joku laittaa linkin?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
psekydel
- Tuppisuu
Hupu 2 melkosesti juttua tuosta vesiviljelystä... wikipediaan mars!
-
kissankorva
- Apteekki
Taitaapi olla jo aika liian myöhäistä.. Näinkin huonot säät..dimitri wrote:Vieläkös kerkeää laittaa ulos kasvamaan? Siemeniä olisi tiedossa.
Ainahan voit koittaa jos esikasvatat kunnolla, mutta itse en laittaisi... Riippuen tosiaan haluatko vain huvinvuoksi kokeilla vai odotatko oikein satoa.
-
mauseri
- LD50
kuinka monta kasvia suosittelette laittamaan hieman yli 4 m2 tilaan?lajikkeet on todennäköisesti ice ja ak-47,vesiviljelyllä.tilan korkeus on 2,2m.en ole aikasemmin vesiviljelyä koittanut,mutta kai sen oppii.mitä veikkaatte sadoksi tuossa tilassa jos kasvatus olo suhteet saa optimaaliseksi?riittääköhän yksi natikka(400w)?vastatkaa kokeneet kasvattajat.kiitos etukäteen!
-
lanttu
- Apteekki
mauser1911 wrote:kuinka monta kasvia suosittelette laittamaan hieman yli 4 m2 tilaan?lajikkeet on todennäköisesti ice ja ak-47,vesiviljelyllä.tilan korkeus on 2,2m.en ole aikasemmin vesiviljelyä koittanut,mutta kai sen oppii.mitä veikkaatte sadoksi tuossa tilassa jos kasvatus olo suhteet saa optimaaliseksi?riittääköhän yksi natikka(400w)?vastatkaa kokeneet kasvattajat.kiitos etukäteen!
no sen verran voin sanoo et osaat erottaa naaraat uroksista siis naaraat kasvatetaan jollei haluta siemeniä
wtf
-
mauseri
- LD50
kiitos,mutta osaan kyllä kasvattaa ja olen kasvattanut useita kertoja,mutta en vesiviljelyssä,eikä lajikkeista ole ollut tietoa ja siitä on jo 10v aikaa.frendillä oli ainakin ice kasvamassa yhden natikan alla 6 kasvia ja vittu ne oli hienoja.ja oon myös polttanut sitä ja voin sanoa että parempaa ei oo vielä tullut vastaan:)jos viittisitte myös muut laittaa mielipiteitä KASVIEN MÄÄRÄSTÄ.supress wrote:mauser1911 wrote:kuinka monta kasvia suosittelette laittamaan hieman yli 4 m2 tilaan?lajikkeet on todennäköisesti ice ja ak-47,vesiviljelyllä.tilan korkeus on 2,2m.en ole aikasemmin vesiviljelyä koittanut,mutta kai sen oppii.mitä veikkaatte sadoksi tuossa tilassa jos kasvatus olo suhteet saa optimaaliseksi?riittääköhän yksi natikka(400w)?vastatkaa kokeneet kasvattajat.kiitos etukäteen!
no sen verran voin sanoo et osaat erottaa naaraat uroksista siis naaraat kasvatetaan jollei haluta siemeniämut joo siis tilaa on tarpeeksi ja oikeet lannotteet eri kasvun vaiheisiin ja kun vegetys on ohi niin suosittelen ostamaan kunnon ajastimen 12/12 valoo/pimee noitten lajikkeiden kukitus aikaa en muista ak-47 suht lyhyt muistaakseni ice i dont no nothing muutaku et vitun hyvää se vaan kuulemma on et sen sadon tiät itte ku kuivaat jos onnistut toivottavasti onnistut se on vaan niin helppoo vähän niinku öö oppisit autol ajamisen sit ku opit niin osaat kunha teorias tiät mitä teet melkee vois sanoo et ei voi epäonnistuu ellet tosiaa tiä mitä teet!
KUN KANNABIKSEN KASVATUS ON LAITONTA!
(400w natikka 2 kasvii haarotus ja scroci)
-
virtahepo
- Tuppisuu
mulla olis noita jock horror siemeniä ja lampuksi sain tollasen 400w natikan mahtaisko olla paras mahdollinen lamppu näin alotukseen
-
virtahepo
- Tuppisuu
nii ja sattuisko kellään olee tai tietää mistä sais "edullisen" esl:llän
-
gerotimo
- Kameleontti
Mitä enemmän kasveja, sitä lyhyemmällä vegellä pääsee. Nelisatasen alle voi hyvin laittaa 10 kasvia ja tietysti valoakin voit tarpeesi mukaan lisätä ku on noinki iso tila.mauser1911 wrote:KASVIEN MÄÄRÄSTÄ.
Jos homma menee yhtään putkeen tulee satoa +200g, mutta systeemin ekalta kerralta tuskin kannattaa mitään 1g/w satoa odottaa.
Minkälainen vesiviljelysysteemi on mielessä?
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
skaarfeis_
- Tuppisuu
btw kertokaas mikä olis sopiva lajike ruveta kasvattaa? siis semmone suht helppo ku oon vast alottamas kasvatteleen omaks iloks.. 
-
growy
- Kameleontti
Lowryder on suht helppo ja nopea kasvattaa.
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=18276
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
mauseri
- LD50
mainitsen tähän kuitenkin et itse en ekaks projektiks ottas lowryderia,koska sato on todella pieni.eikä kasvatus oo vaikeaa useimmilla muillakaan lajikkeilla(siis sisäkasvatus)growy wrote:Lowryder on suht helppo ja nopea kasvattaa.
-
skaarfeis_
- Tuppisuu
okei kiitoksia vastauksista.. 
-
Happotatti
- Apteekki
tuossa kaapissa on nytte apollo11 x Chronic risteytystä 1 yllärilapsi.
Tälläkertaa kasvanu todella hyvin. 6:des lehtipari ja 2vko ikää.
Spice pärisee...
Tälläkertaa kasvanu todella hyvin. 6:des lehtipari ja 2vko ikää.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
growy
- Kameleontti
Niinnojoo,Lowryder on kyllä suht.huono pienen satonsa vuoksi mutta helpoin.. Onhan noita vaikka millä mitalla mitä sisällä kasvattaa ekaksi..
Ittellä tais aikoinaan olla ensimmäisenä projektina Belladonna
Suosittelen sitäkin ehdottomasti,helppohoitoinen ja satoo tulee ihan huolella. Latvominen pitää muistaa tän lajikkeen suhteen..
Ei se AK-47 oo sen vaikeempaa kasvattaa,tosin tuoksun takia en aio sitä vuokrakämpässä kasvattaa enkä oikeen suosittele muillekkaan.. Ellei koko rappu oo täynnä hiisaajia (no sit ei kyl kannattais jättää kämppää hetkeskäään yksin)
Mutta lue ihmees KaLaInfoo,sielt löytyy paljo tietoo noist lajikkeista jne.
Ittellä tais aikoinaan olla ensimmäisenä projektina Belladonna
Suosittelen sitäkin ehdottomasti,helppohoitoinen ja satoo tulee ihan huolella. Latvominen pitää muistaa tän lajikkeen suhteen..
Ei se AK-47 oo sen vaikeempaa kasvattaa,tosin tuoksun takia en aio sitä vuokrakämpässä kasvattaa enkä oikeen suosittele muillekkaan.. Ellei koko rappu oo täynnä hiisaajia (no sit ei kyl kannattais jättää kämppää hetkeskäään yksin)
Mutta lue ihmees KaLaInfoo,sielt löytyy paljo tietoo noist lajikkeista jne.
-
Poliklinikka
- OD
Himottaisi laittaa hamppu kasvamaan. Täytyy vaan tehdä esivalmistelut ensin, nyt ostin 2x 11W eslit näin alkuun. Jonkinlainen kaappi vielä. Terraario olisi hyvä.
Lajikkeen kin löysin: Ruderalis Indica, Osittain autoflower ominaisuuden omaava ja jumittava Indica.
. TAi louRAider
Lajikkeen kin löysin: Ruderalis Indica, Osittain autoflower ominaisuuden omaava ja jumittava Indica.
-
Harold
- Kameleontti
-
Dagga
- Apteekki
^^ Mikä ettei! Minun ensimmäinen kasvatus lähti joskus liikkeelle kukasta löytyneestä siemenestä, pöytälampusta ja hienosta ajatuksesta. Ostaa sitten vaan lisää valoja sitä mukaa kun ne siitä kasvavat, niin tulee vielä hieno esl-proggis!

-
Poliklinikka
- OD
Laitankin vielä yhden 15W eslin. Myöhemmin lisää.Harold wrote:ai oikein 2x11w ESL ?
Tein jo kaapin noille! Nimittäin laitan ne jääkaappiin. "Hylättyyn" combokaappiin. Enää ilmastointi.