2C-E

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Asidyyli
LD50

Re: 2C-E

Post by Asidyyli »

No onnekas sattuu olemaan jos tuntuu vain pientä jäykkyyttä ilman pahoinvointia. Itse jännitän kroppaa niin paljon aina muidenkin substanssien kanssa, että pahoinvointi on lievä sana, 2c-e:n kanssa se on aina laattaamista, laattaamista ja laattaamista. Kun vatsan on saanut tyhjäksi niin onkin sitten jo huomattavasti parempi olo, mutta kyllähän se jännittynyt body load jää silti hiukan harmillisena päälle.

Eipä liene muita keinoja lieventää tuota kuin itsensä psyykkaus ja kenties lihasrelaksantit ja bentsot, mutta liekö tuossa bentsoilla lääkitsemisessä sitten järkeä kun heikkenee tripit hukkaan. (Oon siis jotain pieniä annoksia bentsoja joskus tämänkin substanssin kanssa ottanut, ihan hyviäkin vaikutuksia on tullut, auttaa pitämään tavaran sisällä pidempään imeytymistä ajatellen ja muutenkin rentouttaa... mutta silti...)
Ahab

Post by Ahab »

Mulla autto tosi yllättävästi sellanen että menin nousuissa saunaan ja kaadoin vadillisen kylmintä vettä päälleni. Nausea ja body load katosi lähes kokonaan ja kun vielä heten saunomisen jälkeen tein saman uudestaan niin sen jälkeen niistä ei enää kuulunutkaan.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

tuo on muuten totta että sauna jeesaa siihen bodyloadiin aika huomattavasti, lämmin suihkukin ainakin nousuissa.
suosittelen, on muutenkin kivaa saunoa 2c-e´ssä.
when the going gets weird, the weird turn pro.
Exodus
Karvakuono

Post by Exodus »

10mg annoksella ei tullut pahoinvointia ja sain lihaksetkin pidettyä suht rentoina.
Hienoja visuaaleja ja mietiskely oli mielenkiintoista. Tästä taisi tulla uusi suosikki.
Amore
Karvakuono

Post by Amore »

ÖÖh onko DEA tästäkin nyt tehnyt huumeen kun tuntuu tavara olevan kiven alla.
sarq
Psykonautti

Post by sarq »

miksiköhän kyseinen aine ei itselläni toiminut? vaikutukset olivat vain yliaktiivisuutta ja suunnatonta tylsistymistä ilman mitään deelisiä vaikutuksia...muilla kyllä aine toimi kiitettävästi samalla (n.20 mg) annoksella. :|
"People who don't think probably don't have brains; rather, they have grey fluff that's blown into their heads by mistake."
pyty
Psykonautti

Post by pyty »

Amore wrote:ÖÖh onko DEA tästäkin nyt tehnyt huumeen kun tuntuu tavara olevan kiven alla.
Miten DEA liittyy 2C-E:n saatavuuteen Suomessa? Eurooppalaiset kaupathan tota lähinnä myy, ei jenkeistä toimivia rc vendoreita oikein ole ja vaikka olisikin niin kuka hullu niitä käyttäis. Eikä ole kiven alla, pitkään jo ollu yks helpoiten saatavilla olevista tutkareista :)
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Laitoin 500mg tulemahan.

BTW, mikä tunnettu psykedeeli on lähimpänä tätä (Psilocybe, LSD...?).

Ei mitään kauppojen nimiä koskaan missään vitun nimessä!!!! - Kalastaja
Ahab

Post by Ahab »

Poliklinikka wrote:BTW, mikä tunnettu psykedeeli on lähimpänä tätä (Psilocybe, LSD...?).
Eiköhän se olisi se meskaliini mutta jo 2C-I on erilaista kuin 2C-E joten tuollaiset vertailut on aika tyhjänpäiväisiä.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Poliklinikka wrote:Eihän noista voi mitenkään tietää, mitkä on huijareita. Stop whining!!!
http://www.undrugged.org/

edit: Poistin tästä välistä viestejä ja muokkasin joitan, koska niitä kauppojen nimiä ei edelleenkään suvaita täällä. - Kalastaja
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa, edes negatiivisesti.
Meinaan, kyllä noista aina huhuja liikkuu, ja välillä noita paketteja tulee perille maineesta huolimatta. Joskus kuukausienkin jälkeen... joskus...
Thoxium

Post by Thoxium »

Noniin, eli mitä olen lukenut niin kannattaa ottaa ainakin ekalla kerralla ~10mg? Miten toimii kannabiksen kanssa? Tuleeko laskuja (ei nyt deelien kanssa kovin yleistä, mutta muutaman tutkarideelin kanssa tullut koettua), entä ahdistusta alkuvaiheessa, onko bodyloadia?

Nää fenyylietyyliamiinit taitaakin säilyä todella kauan (+10v) ihan jo huonelämmössä?
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Thoxium wrote: onko bodyloadia?
Luepa vaikka edes tätä ketjua vähän...

2ce.stä tulee ihan vitunmoinen bodyload. Tai ei se sellasta bodyloadia ole kuin monilla muilla aineilla, mut jotenki vois kuvailla sitä olotilaa niin, että kaikki solut sun kropassa tunkee läpi ja tunnet niiden pistelevän, mut samalla tuntuu ihan mahtavan euforiselta. Muutaman kerran ottanut 2c-e.tä, niin että olen käynyt salilla edellisinä päivinä rikkomassa lihassoluja, ja en ole palautunut siitä kunnolla. On lievästi sanottuna rikkoontunut olo sen jälkeen :)

Lihakset voi joko saada ihan järkyttävään jumiin tai sit ne voi saada tosi auki. Vois olla aikaslaisen hc mennä hierontaan, akupunktioon tai vaik hermoratahoitoon 2c-e päissään. Pitänee kokeilla joskus :mrgreen:

Voisin kuvitella et seksin harrastaminen 2c-e.n vaikutuksenalasena olis kans jotain aika uskomatonta.
Ahab

Post by Ahab »

Sauna ja kylmät suihkut nousuissa ohjaa ton bodyloadin sinne positiiviseen suuntaan.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Tästä tulee hyvin höpö olo nipsujen kanssa :twisted:
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Olin kerran ihan himo pihalla 2c-e:stä kun olin valvonu vauhdilla kolmeyötä. Muistan kun oltiin jossain kämpässä mis oli joku ukko ja muija jotka dokas viinaa + varmaan 6 muksuu (noin 4-12v). Sit istuttiin siinä pöydässä ja ruvettiin ottaan kans viinahuikkaa joka maistu ihan vedeltä :). Muistan koittaneeni jutella sen muijan kans jotain järkeviä, mut havahduin aina siihen et mun katse oli katossa kun en enää saanut sen kasvoista enkä jutuista mitään selvää, äänet muuttu pehmeiks ja hidastuteuiks ja leijailin vaan ihan ekstaasissa jossain värien pyörteessä. Hiukan pisti hävettään, mut onneks ne oli niin kännis et ei ketään tajunnut mitään, paitsi alitajusesti ;) et joku on vinossa ja ukon oli pakko huutaa muksuille, jotka hyppi ja riehu :D. Sitä oli ihan siisti kattoo, muksut oli ihan messissä kokoajan, ei ne turhaan meukannut vaan kapinoi tavallaan. 2C-E on loisto tavaraa, nousut on vaan perseestä.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Kalastaja wrote:Lihakset voi joko saada ihan järkyttävään jumiin tai sit ne voi saada tosi auki. Vois olla aikaslaisen hc mennä hierontaan, akupunktioon tai vaik hermoratahoitoon 2c-e päissään. Pitänee kokeilla joskus :mrgreen:

Voisin kuvitella et seksin harrastaminen 2c-e.n vaikutuksenalasena olis kans jotain aika uskomatonta.
Seksi (tai sen yrittäminen) ei ollut kauhean kivaa. Jotenkin tuli analysoitua kaikkea siihen liittyvää toimintaa kauhean mekanistiselta kantilta, eikä ollut kauhean kotoisa olo (osittain varmaan niiden kehontuntemuksien vuoksi). Mutta 2C-E toimii mulla muutenkin introspektiivisen totuusseerumin tavoin. Tulee just kylmähermoinen fiilis, jos sitä pohjimmaista tuntemusta lähtisi yhdellä sanalla jäljittelemään. Ei 2C-E eikä muutkaan fenetyyliamiinit ole mulla (tähän mennessä) tuntuneet miltään ekstaattisilta enteogeeneiltä (siinä mielessä kuin tryptamiinit), mutta metakognitiivisten kykyjen voimistajana ne kyllä toimii erityisen hyvin.

Jos jollakulla on sellainen bio-looginen neuropsykofyysinen kokonaisuus, että on tuntenut vastaavia fiiliksiä kuin mainitsin edellä, tai samaistuu Myers-Briggsin INTP/J-blokkiin, tai potee painostavaa aistiyliherkkyyttä, tai muuten vain kokee tarvetta kääntyä sisäänpäin tripeillä, niin voin varauksettomasti hänelle suositella aistien eristämistä 2C-E:n ottamisen yhteydessä joko kelluntankissa tai Ganzfeld-proseduurilla. Edellämainitun vaihtoehdon kanssa problematiikka on siinä, että pystyykö haltsaamaan sosiaalisen ympäristön ollessaan tittirii - koska harvalla kuitenkaan on pääsy yksityiseen tankkiin - mutta ainakaan mulla se ei ~12 mg annoksilla tuota ongelmia. Jälkimmäinen vaihtoehto on halvempi ja helpompi toteuttaa, mutta ei kyllä aja täysin samaa asiaa kuin kellunta. Kokeilemisen arvoista silti sekin. Se on tosiaan ihan eri juttu tarkkailla ympäristöään kuin tarkkailla sitä, että miten yleensäkään tarkkailu, havainnointi ja kokeminen tapahtuu.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
chibbo

Post by chibbo »

Jos kippaan veteen imeytetyn 2C-E:n jollekin petrimaljan tyyliselle laakealle lasiastialle ja annan veden haihtua, niin jääkö 2C-E lasiastiaan niin, että voin kaapia sen siitä talteen ja ko. kemikaali säilyy vielä toimivana tämän prosessin jälkeenkin?
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

chibbo wrote:Jos kippaan veteen imeytetyn 2C-E:n jollekin petrimaljan tyyliselle laakealle lasiastialle ja annan veden haihtua, niin jääkö 2C-E lasiastiaan niin, että voin kaapia sen siitä talteen ja ko. kemikaali säilyy vielä toimivana tämän prosessin jälkeenkin?
Kyllä.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Touchet wrote:--Tulee just kylmähermoinen fiilis, jos sitä pohjimmaista tuntemusta lähtisi yhdellä sanalla jäljittelemään. Ei 2C-E eikä muutkaan fenetyyliamiinit ole mulla (tähän mennessä) tuntuneet miltään ekstaattisilta enteogeeneiltä (siinä mielessä kuin tryptamiinit), mutta metakognitiivisten kykyjen voimistajana ne kyllä toimii erityisen hyvin.

Jos jollakulla on sellainen bio-looginen neuropsykofyysinen kokonaisuus, että on tuntenut vastaavia fiiliksiä kuin mainitsin edellä, tai samaistuu Myers-Briggsin INTP/J-blokkiin, tai potee painostavaa aistiyliherkkyyttä, tai muuten vain kokee tarvetta kääntyä sisäänpäin tripeillä, niin voin varauksettomasti hänelle suositella aistien eristämistä 2C-E:n ottamisen yhteydessä joko kelluntankissa tai Ganzfeld-proseduurilla--
Allekirjoitan täysin ton kylmähermoisen fiiliksen. Mulla 2c-e on aina ollut sellainen poliittisesti korrekti, niin sanoakseni, huume, ettei aiheuta sekavuutta kuin vasta isoilla annoksilla, ja ajttelu säilyy rationaalisena. Ei mitään ihmisen arvomaailmaa muuttavia sielullisia manifestaatioita kuten trypteissä.

Hapoissa ja muissa trypteissä aurinko näyttää pyhältä energianantajalta ja maailmanäidiltä... 2c-e:ssä aurinko on pelkkä aurinko. Se vaan näyttää pirun kirkkaalta ja on vihreä.

Tohon aistiyliherkkyyteen en osaa kyllä samaistua. Mielenkiintoista, mielenkiintoista... eihän sulla btw ole bipolaarisia taipumukisia?
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Mulla toi on ollut todella introspektriivinen. Joskus esim. ajattelin jo 2c-en laskiessa mutta vielä rajusti jylläten, että mussahan se paholainen asuukin :!: :idea:

Positiivista siinä on se, että läpimurrot muuttaa ihmistä. Järjestää palikat. Tän seikan takia vois ehkä suosia breik on truh to the other side annoksia, kun syvimmät jutut tulee esille...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

siis sellanen deeli pari ekaa kertaa joo tuli bodyload mut kertaakaan en tai vissiin ehkä en oksentanu ees mut sitä voi ottaa ja mennä minne vaan vaikka pikku siskon rippijuhlii kirkkoo 100mg sitä meni edellisenä yönä pappi oli huvittava tapaus :mrgreen:
wtf
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Asidyyli wrote:Tohon aistiyliherkkyyteen en osaa kyllä samaistua. Mielenkiintoista, mielenkiintoista... eihän sulla btw ole bipolaarisia taipumukisia?
Lähisuvussa on bipolaarisiksi todettuja tapauksia ja itseasiassa mullakin epäiltiin sitä heti mentyäni paikalliseen mielenterveystoimistoon - ja ne oikein tuputti sitä diagnoosia, kun olisivat sitten päässeet itse niin helpolla. Loppupeleissä kuitenkin päädyttiin ihan muihin häiriöihin (nimellisesti ADHD ja/tai Asperger, enkä itse edes allekirjoita niitä diagnooseja.) Mä olen vain herkkä.
mydriasis
Karvakuono

Post by mydriasis »

20mg napaan ja eikun odottelemaan ;)

huh nytten 40mg alla ja aikamoista visuaalista iloa :))))))
Kaikki ei aine mee niinku elokuvissa.
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

Osaako joku, jolla on omaa kokemusta, kertoa miten on tuon toleranssin kanssa? Löysin netistä melko ristiriitaista tietoa väittäen että..
1. Voi ottaa ainakin 2 kertaa peräkkäin ilman tolejen nousua.
2. Tolet nollaantuvat 1-2 päivässä.
3. Tolet nollaantuvat 6-7 päivässä.

Mikä näistä on lähimpänä totuutta?
ihmislaji
Psykonautti

Post by ihmislaji »

Drawsku wrote:Osaako joku, jolla on omaa kokemusta, kertoa miten on tuon toleranssin kanssa? Löysin netistä melko ristiriitaista tietoa väittäen että..
1. Voi ottaa ainakin 2 kertaa peräkkäin ilman tolejen nousua.
2. Tolet nollaantuvat 1-2 päivässä.
3. Tolet nollaantuvat 6-7 päivässä.

Mikä näistä on lähimpänä totuutta?
Riippunee aika pitkälti yksilöstä. Ainoastaan kokeilemalla selviää oma toleranssi.

2C-E:n toleranssi tulee minulle jo yhdestä kerrasta, ja taukoa täytyy pitää vähintään parisen viikkoa, ehkä jopa kuukausi, että se menee pois. Tämä ei tietenkään estä käyttämästä useammin, täytyy vain ottaa vähän enemmän ja hyväksyä se, ettei tripistä tule ihan niin siistiä kuin edellisellä kerralla.

Jos varman päälle haluat pelata, pidä vähintään kuukausi taukoa.
What is a mind, if not something to be messed with? What is consciousness, if not a state to be altered?
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

ihmislaji wrote:2C-E:n toleranssi tulee minulle jo yhdestä kerrasta, ja taukoa täytyy pitää vähintään parisen viikkoa, ehkä jopa kuukausi, että se menee pois. Tämä ei tietenkään estä käyttämästä useammin, täytyy vain ottaa vähän enemmän ja hyväksyä se, ettei tripistä tule ihan niin siistiä kuin edellisellä kerralla.
Korreloivatko teho ja siisteys?
ihmislaji
Psykonautti

Post by ihmislaji »

Aukikco wrote:
ihmislaji wrote:2C-E:n toleranssi tulee minulle jo yhdestä kerrasta, ja taukoa täytyy pitää vähintään parisen viikkoa, ehkä jopa kuukausi, että se menee pois. Tämä ei tietenkään estä käyttämästä useammin, täytyy vain ottaa vähän enemmän ja hyväksyä se, ettei tripistä tule ihan niin siistiä kuin edellisellä kerralla.
Korreloivatko teho ja siisteys?
Tässä yhteydessä, kyllä. Tripiltä on yleensä tarkoitus hakea jotain, eikä se tule pelkästä bodyloadista. Jos otan tarpeeksi usein, niin aineen psyykkiset vaikutukset laskevat suhteessa fyysisiin vaikutuksiin, eikä se nyt vaan ole enää niin kovin siistiä. 2C-E:n bodyload on ainakin minulle suhteellisen ikävä, jos annos on vähänkään isompi.
What is a mind, if not something to be messed with? What is consciousness, if not a state to be altered?
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

Täytyy sanoa että jännää tavaraa tämä. Aivan loistavaa pienessä kaveriporukassa. Meno on sopivan kaoottista hauskalla tavalla. En olisi uskonut että katulamputkin saisi heilumaan näin hurjasti. Yllättävintä oli vielä se, että pystyin nauttimaan 16 tunnin aikana 25 + 28mg ilman pahempia nauseoita tai minkäänlaisia bodyloadeja.

Onko kellään muuten ilmennyt minkäänlaista verenvuotoa nokittelun / juomisen jälkeen? Yhdellä kaverilla tuli hieman verta nenästä nokkakokeilun jälkeen ja toiselta tuli oksentaessa verta mukana.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Kyllä tää 2C-E on kyl mukavaa, kaunista ja yllättävän helppoa. Sais olla kyllä hieman enemmän henkistä.

Jos joillekkin teistä 2C-E aiheuttaa ylitsepääsemätöntä nauseaa / epämukavuutta vatsassa, niin kannattaa ottaa vähän tuoretta inkivääriä ( inkiväärinjuuri maksaa kaupassa alle 50 senttiä ), pieni paukku alkoholia ja nauttia 2c-e annos hitaasti. Itse join 2c-e DRINKKINI yhteen tuntiin ja 15 minuuttiin.

Noilla keinoin 2c-e ei aiheuttanut minulle juuri mitään nauseaa / epämukavuutta vatsassa, mitä olen ennen kokenut tämän substanssin parissa. Todella pientä epämukavuutta oli vatsassa, mutta se ei haitannut mitään. Pystyin kävellä ulkona, puhua kavereiden kanssa ja katsella elokuvaa.
Tekee mieli lisää :D.