Yrttisekoitukset
-
Asidyyli
- LD50
Re: Spice / Spice Gold
Aattelin perustaa oman nettikaupan ja alkaa myymään virvoitusjuomatuotetta jossa on kaljaan murskattuna diapamia ja buranaa nimellä MysticalMindFuck.
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Jos spicessa on näiden kaikkien yrttien ekstrakteja vielä tuossa sekoituksessa, niin en kyllä pidä kovin ihmeellisenä, että spice toimii niinkin voimakkaasti kuin se toimii...
Omien pohdintojeni mukaan spicen vaikutushan perustuu siihen, että otetaan hirveä kasa eri "vaihtoehtohöpöhöpöjä", ja sitten otetaan vaikkapa niistä se Wild Dagga, joka ei yksinään hirveän voimakkaasti toimi. Pistetään Wild daggaa niin suuri määrä, että Wild Daggan vaikutus tulee "maksimaaliseksi", ja sitten lisätään siihen lisäksi vaikkapa niitä lootuksia niin paljon että niistäkin tuleva vaikutus on maksimaalinen, sitten lisätään tähän vielä jotain muuta yrttiä, jotain neljättäkin, ja sitten kun on loppujen lopuksi kaikkien ties kuinka monen yrttin maksimivaikutukset päällekkäin, huomataankin että sekoitushan pärisee ja kunnolla... Erikoinen juttu on tietty se, että noita yrttejähän pitäisi polttaa vaikka kuinka paljon että ne nyt oikeasti toimisivat, mutta jos tuossa on ekstrakteja niin eihän se olekkaan enään niin ihmeellistä... hmmh
EDIT: olisi mielenkiintoista nähdä, jos joku tekisi niin että ostaisi kaikkia näitä spicen yrttejä erikseen(noita makua antavia juttuja ei tietenkään tarvitsisi ostaa), katsoisi kaikkien vaikkapa "hard dosaget" ja laittaisi tuon hard dosagen mukaiset määrät kaikkia noita yrttejä, tekisi niistä ekstraktin ja pajauttaisi sen... Luulenpa että aika paljon muistuttaisi spicea
Omien pohdintojeni mukaan spicen vaikutushan perustuu siihen, että otetaan hirveä kasa eri "vaihtoehtohöpöhöpöjä", ja sitten otetaan vaikkapa niistä se Wild Dagga, joka ei yksinään hirveän voimakkaasti toimi. Pistetään Wild daggaa niin suuri määrä, että Wild Daggan vaikutus tulee "maksimaaliseksi", ja sitten lisätään siihen lisäksi vaikkapa niitä lootuksia niin paljon että niistäkin tuleva vaikutus on maksimaalinen, sitten lisätään tähän vielä jotain muuta yrttiä, jotain neljättäkin, ja sitten kun on loppujen lopuksi kaikkien ties kuinka monen yrttin maksimivaikutukset päällekkäin, huomataankin että sekoitushan pärisee ja kunnolla... Erikoinen juttu on tietty se, että noita yrttejähän pitäisi polttaa vaikka kuinka paljon että ne nyt oikeasti toimisivat, mutta jos tuossa on ekstrakteja niin eihän se olekkaan enään niin ihmeellistä... hmmh
EDIT: olisi mielenkiintoista nähdä, jos joku tekisi niin että ostaisi kaikkia näitä spicen yrttejä erikseen(noita makua antavia juttuja ei tietenkään tarvitsisi ostaa), katsoisi kaikkien vaikkapa "hard dosaget" ja laittaisi tuon hard dosagen mukaiset määrät kaikkia noita yrttejä, tekisi niistä ekstraktin ja pajauttaisi sen... Luulenpa että aika paljon muistuttaisi spicea
-
Hz0
- Apteekki
Tosiaan 3g Spice Silveriä eli tavallista spiceä kolahti postiluukusta ja pitihän sitä kokeilla. Laitoin about vähän normaalia pienemmän jointin (jotain 0,3-0,5g) Spiceä tavallisen pitkän ventti filtterin perään ja paperia ympärille.
No sitten siirryin alas polttelemaan, poltin koko jointin ja noin 2 minuuttia sisälle tulon jälkeen alkaa hyvin pilvimäiset vaikutukset, naurattaa vieläkin
nyt on siis menny 30min, vittu päässä surisee
jalka nykii ja tekee mieli vaan loikoilla ja popitella.silmät ihan punaset. Surisee ihan vitusti
df.
ihme tavaraa ku toimii
No sitten siirryin alas polttelemaan, poltin koko jointin ja noin 2 minuuttia sisälle tulon jälkeen alkaa hyvin pilvimäiset vaikutukset, naurattaa vieläkin
ihme tavaraa ku toimii
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Hz0
- Apteekki
Huhhuh. Edellisestä viestistä on kolmisen tuntia aikaa ja alkaa selvetä vähän. Semmonen perusjumi vieläkin. Mutta olo on tasoittunu ku edellisessä viestissä oltiin vielä nousuissa 
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Poliklinikka
- OD
Veikkaan, että "mausteet" ovat "hieman" terveellisempiä vetää ku katulätkä vaikkei kokemusta olekaan
.
Pitäisikä tästä Flataatti-potaatista nyt sitten huolestua?
Nyt on tullu Iso-E:hen uusia pilviÄ!!
Sence
Scullcap extract, Kanna extract, Blue Lotus extract, Wild Dagga extract, Mexican Tarragon extract, Red Raspberry Leaf, Dream Herb extract, Verbascum Thapsis, Leonurus Sibiricus extract, Jasmine Flower
Tässä voisi olla potkua
EX-Ses
Baybean, Blue Lotus, Indian Warrior, Maconha Brava, Damiana, Marshmallow
Experience Smoking Blend
(monia eri "makuja")
Löytyy Kraattomia ja vaikka mitä
Smoke Smoking Blend
tästä en tiedä
Vaikuttaa potentiaalilta
-Siinä vaiheessa kun "Ghanja Alternativet" laitetaan huumausainelistalle (tai niin ettei saa suomeen), muutan pois Suomesta!!! Ikuisesti
Pitäisikä tästä Flataatti-potaatista nyt sitten huolestua?
Nyt on tullu Iso-E:hen uusia pilviÄ!!
Sence
Scullcap extract, Kanna extract, Blue Lotus extract, Wild Dagga extract, Mexican Tarragon extract, Red Raspberry Leaf, Dream Herb extract, Verbascum Thapsis, Leonurus Sibiricus extract, Jasmine Flower
Tässä voisi olla potkua
EX-Ses
Baybean, Blue Lotus, Indian Warrior, Maconha Brava, Damiana, Marshmallow
Experience Smoking Blend
(monia eri "makuja")
Löytyy Kraattomia ja vaikka mitä
Smoke Smoking Blend
tästä en tiedä
Vaikuttaa potentiaalilta
-Siinä vaiheessa kun "Ghanja Alternativet" laitetaan huumausainelistalle (tai niin ettei saa suomeen), muutan pois Suomesta!!! Ikuisesti
-
eNZYMe
- OD
Poliklinikka wrote:Veikkaan, että "mausteet" ovat "hieman" terveellisempiä vetää ku katulätkä vaikkei kokemusta olekaan.
Ei taatusti ole. Katulätkääkin on hyvää ja ei siinä useimmiten ole juuri mitään haitallista mukana. Tälläisen miksin pitkä-aikaisvaikutuksista ei taas ole mitään tutkimuksia tehty.
Voihan toi ihan kelpo polttoa olla, mutta en ite oikein ymmärrä tätä spice villititystä. Onko se oikeasti muka halvempaa kuin aito Ganja?
Jos mulla alkaa savut kiinnostamaan niin saan ainakin itse melkein aina halpaa kukkaa ja välillä laatu lätkääkin.
-
Poliklinikka
- OD
En tiedä hinnasta, mutta millekään lätkälle mitään tutkimuksia tehä. Juu joo KAnnabista on tarjolla joka nurkalla. Kaverit on joko tuurijuoppoja tai absolutisteja ja tosi lähellä sitä kukkaa onki!!!eNZYMe wrote:Poliklinikka wrote:Veikkaan, että "mausteet" ovat "hieman" terveellisempiä vetää ku katulätkä vaikkei kokemusta olekaan.
Ei taatusti ole. Katulätkääkin on hyvää ja ei siinä useimmiten ole juuri mitään haitallista mukana. Tälläisen miksin pitkä-aikaisvaikutuksista ei taas ole mitään tutkimuksia tehty.
Voihan toi ihan kelpo polttoa olla, mutta en ite oikein ymmärrä tätä spice villititystä. Onko se oikeasti muka halvempaa kuin aito Ganja?
Jos mulla alkaa savut kiinnostamaan niin saan ainakin itse melkein aina halpaa kukkaa ja välillä laatu lätkääkin.
Kyllä sanon, että Spice on ihan tasan yhtä turvallista ku muutkin pilvet!
Eli todisteita, muiltakin kui munattomalta tiedemieheltä
-
Poliklinikka
- OD
Laitoin tulee ihan killeri setin Editistä

-
Touchet
- Moderator
Offtopic: Briteissä peruslätkää nimitetään osuvasti "saippuapalaksi," jonka koostumusta on kyllä mietiskelty tarkemminkin: http://www.evilweeds.com/html/dodgyhash.htm
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Mushroombear
- Tuppisuu
Helppo tilata internetistä ja vähemmällä kuumotuksilla ja suuremmalla Suomeentuloprosentilla kuin Ganja.Poliklinikka wrote: Voihan toi ihan kelpo polttoa olla, mutta en ite oikein ymmärrä tätä spice villititystä. Onko se oikeasti muka halvempaa kuin aito Ganja?.
-kadulla myyjät pelottaa, rikollisuus jne. nettikauppa taas tuntuu luotettavammalta.
Kyllä ne kasvatussettienkin hinnat vaikka kuinka yrittäs lähtee halvalla niin voi olla monelle silläkin saralla kova kynnys, plus sitten se että asutaan viel kotona kaupungissa.
Varsinkin kun siemenistä maksetaan saman verran kuin pussukallisesta maustetta niin go figure.
-
eNZYMe
- OD
Mielenkiintoinen artikkeli. Kiitos tästä. Henna, mehiläisvaha jne. on aika perus jatkeita varmaankin lätkässä. Tärpätti tuossa reseptissä on mikä arveluttaa.Touchet wrote:Offtopic: Briteissä peruslätkää nimitetään osuvasti "saippuapalaksi," jonka koostumusta on kyllä mietiskelty tarkemminkin: http://www.evilweeds.com/html/dodgyhash.htm
Kuitenkin, vaikka kukalla on nykyään valta-asema, niin suomessakin on oikeasti aika hyvää hasista liikkeellä. Ei se aina ole sitä ruskeaa ja kovaa saippuaa.
Onhan lätkä varmasti raskaampaa keuhkoille, mutta sitä on ainakin poltettu täälläkin jostain 60-luvun lopulra saakka enemmän tai vähemmän, eikä mitään järkyttäviä terveyshaittoja ole tullut.
-
eNZYMe
- OD
Olet oikeassa. Ei ollut tarkoitus dissata. Tuskinpa tuo nyt mitään kovin vaarallista ole. Kannabistuotteilla vaan on niin pitkä käyttöhistoria ja sen vaikutukset tiedetään. Itse ainakin luotan siihen enemmän.Mushroombear wrote:Helppo tilata internetistä ja vähemmällä kuumotuksilla ja suuremmalla Suomeentuloprosentilla kuin Ganja.Poliklinikka wrote: Voihan toi ihan kelpo polttoa olla, mutta en ite oikein ymmärrä tätä spice villititystä. Onko se oikeasti muka halvempaa kuin aito Ganja?.
-kadulla myyjät pelottaa, rikollisuus jne. nettikauppa taas tuntuu luotettavammalta.
Kyllä ne kasvatussettienkin hinnat vaikka kuinka yrittäs lähtee halvalla niin voi olla monelle silläkin saralla kova kynnys, plus sitten se että asutaan viel kotona kaupungissa.
Varsinkin kun siemenistä maksetaan saman verran kuin pussukallisesta maustetta niin go figure.
-
Mushroombear
- Tuppisuu
Mitähän oikein luit viestistäni?
Pointtinani oli se että se ei aina ole pelkästään aineen pitkäikäinen luotettavuus+hinta millä niitä päätöksiä tehdään.
Kyllä minäkin itse suosin aitoa tavaraa mutta kyllä toi joillekkin sitte voi upotakkin.
Kysymys kysyttiin, minä vastasin jotain.
Pointtinani oli se että se ei aina ole pelkästään aineen pitkäikäinen luotettavuus+hinta millä niitä päätöksiä tehdään.
Kyllä minäkin itse suosin aitoa tavaraa mutta kyllä toi joillekkin sitte voi upotakkin.
-
eNZYMe
- OD
Kyllä mä luin ja ymmärsin pointin viestistäsi. Jos juttuni oli vähän sekavaai, niin voi johtua että en ole ihan selvinpäin just nyt.Mushroombear wrote:Mitähän oikein luit viestistäni?
Ihan hyväähän tämä voi olla. Alkoi itse asiassa himottamaan itsekin tilata pieni testeri tätä. Ainakin saisi käsityksen mistä puhutaan.
-
Hz0
- Apteekki
Eli ovatko synteettiset kannabinoidit laittomia Suomessa?It's not HU-210 (which is covered by the THC derivatives - replacement of the 3-penyl group by any alkyl group - modification order of the Misuse of Drugs Act), but something that lives under the jolly little name of 1-pentyl-3-naphthoylindole. It's a synthetic CB1 agonist that's active at 2-5mg and is fairly indistinguishable from cannabis in effect other than feeling a bit cleaner and not lasting as long. No doubt the other shit (sorry active herbs) probably only contribute to the heavy body feeling from reading the list of ingredients.
Eli kemiallisesti eri tavaraa ku THC?[...] but it does have a cannabinomimetic compound that;s a naphthoylindole derivative. It is incredibly similar to THC & in the same potency range [...]
-
bol
- Kameleontti
Mielestäni kyllä.Eli ovatko synteettiset kannabinoidit laittomia Suomessa?
-
sxoxyvg
- OD
Eipä ole Suomessa mitään analogilakeja joten eivät ne ole laittomia elleivät huumausaine- tahi lääkeaikelistalla ole.bol wrote:Mielestäni kyllä.Eli ovatko synteettiset kannabinoidit laittomia Suomessa?
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
Hz0
- Apteekki
Eli totuushan on nyt se että Spicessä olevat yrtit ovat siinä vain mausteena. Itse ainakin tuntuisi siltä että siinä on jotain muuta kannabinoidia ku THC:tä, efektit on ainakin ihat samat, tosin pienin lisävivahtein mutta perusjutut on täysin samat ku ganjassa, silmien punoitus, suun kuivuminen, mässyt, jne
Toleranssi tuntuisi tulevan nopeastI; nyt 2 päivää hiisannut spiceä ja näyttäisi siltä että toleranssin kasvaessa se on lähinnä tämmönen body high. Hyvältähän se tuntuu. Itselläni aukesi jumittunut selän lihas 
Toi on outo toi pidempi jumitus, tuntuu vielä poltteluillan jälkeisenä aamuna. Kahvi tosin auttaa.
Toi on outo toi pidempi jumitus, tuntuu vielä poltteluillan jälkeisenä aamuna. Kahvi tosin auttaa.
-
Pakanasoturi
- Lepakko
No ei kyllä ole, yksi epätodennäköinen mahdollisuus vain...Hz0 wrote:Eli totuushan on nyt se että Spicessä olevat yrtit ovat siinä vain mausteena.
Ja itseasiassa, "mini marihuanasta" eli tuosta siberian motherwortista jota on spicessakin, sanoo enkkuwiki näin: "The plants buds and sometimes leaves are used to smoke to achieve a mild to intense high somewhat similar to marijuana. Although the plant does not contain THC, it contains a similar compound." Eli siis jos tuo "similar compund" tarkoittaisi vaikka jotain kannabinoidia tai vastaavaa, sehän tarkottaisi että spicessa on kuin onkin ainakin pieni määrä jotain kannabinoidia?
-
Thoxium
Jätkä puhuu taas semmosta paskaa, et huh huh.Hz0 wrote:Eli totuushan on nyt se että Spicessä olevat yrtit ovat siinä vain mausteena. Itse ainakin tuntuisi siltä että siinä on jotain muuta kannabinoidia ku THC:tä, efektit on ainakin ihat samat, tosin pienin lisävivahtein mutta perusjutut on täysin samat ku ganjassa, silmien punoitus, suun kuivuminen, mässyt, jneToleranssi tuntuisi tulevan nopeastI; nyt 2 päivää hiisannut spiceä ja näyttäisi siltä että toleranssin kasvaessa se on lähinnä tämmönen body high. Hyvältähän se tuntuu. Itselläni aukesi jumittunut selän lihas
-
Poliklinikka
- OD
Pitäisikö SG:stä tai yleensäkin kannabiksesta tulla euforinen olotila?
Mä en ainakaan tästä Goldista euforiaa saa. Lähinnä rentoutuneisuutta ja letkeä olotila hieman mukavampi fiilis ku yleensä, muttei euforinen.
Mä en ainakaan tästä Goldista euforiaa saa. Lähinnä rentoutuneisuutta ja letkeä olotila hieman mukavampi fiilis ku yleensä, muttei euforinen.
-
osu_ja_uppos
- Psykonautti
Onko nämä Spice tuotteet tuleet tullin läpi ilman ongelmia?
Onko tarkempaa tietoa miten nuo Spice merkit eroaa toisistaan esim Gold vs Diamond?
Onko tarkempaa tietoa miten nuo Spice merkit eroaa toisistaan esim Gold vs Diamond?
-
Thoxium
No se euforia syntyy, sekä kannabiksen että spicen kanssa, tekemällä jotain mielenkiintoista, esim. kuuntelemalla musiikkia. Eihän ne oo mitään opiaatteja, et vetää pari nappia ja sit käy makuulle ja nauttii euforiasta. Tietenkin aika yksilökohtaista. Kombottamallahan kummastakin sitten saa paljno enemmän irti.Poliklinikka wrote:Pitäisikö SG:stä tai yleensäkin kannabiksesta tulla euforinen olotila?
-
gerotimo
- Kameleontti
Kyllä on tullu ja varmaankin tulee jatkossakin ilman ongelmia. Koirat ei merkkaa ja muutenhan peruskuoria on vähän saatanan vaikee syynätä.
Goldin ja Diamondin eroista on yhen D ja kahen G pussin jälkee paha sanoo mitään tarkkaa, mutta eroa on. Jotenkin Diamond tuntuu tuottavan kokonaisvaltaisemman ja harmonisemman olon. Tämä tosin tasaantuu ku pidempään kerralla polttelee eikä eroa enää huomaa ja tuo pussukka meniki sitte parissa päivässä. Jos pystyy kerran kaksi viikossa imemään pari pesällistä, on Diamond varmasti rahan arvoista.
edit. Analysoin tuonne Psychetoxicationiin viime viikolla tarkemmin vaikutuksen alaisena. Lukase sivulta 111 jos kiinnostaa.
Goldin ja Diamondin eroista on yhen D ja kahen G pussin jälkee paha sanoo mitään tarkkaa, mutta eroa on. Jotenkin Diamond tuntuu tuottavan kokonaisvaltaisemman ja harmonisemman olon. Tämä tosin tasaantuu ku pidempään kerralla polttelee eikä eroa enää huomaa ja tuo pussukka meniki sitte parissa päivässä. Jos pystyy kerran kaksi viikossa imemään pari pesällistä, on Diamond varmasti rahan arvoista.
edit. Analysoin tuonne Psychetoxicationiin viime viikolla tarkemmin vaikutuksen alaisena. Lukase sivulta 111 jos kiinnostaa.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
Ragnak
- Tuppisuu
Kerrankin itse sai Spicen kunnolla toimimaan. Tämä tuntuisi boostaavan alkoholin vaikutusta positiivisella tavalla, mutta silti saamaan olon jotenkin selvemmäksi. Parhautta.
-
peili
- Psykonautti
Mulla kyllä gold toimii tosi hyvin, mutta uni meinaa tulla noin tunnin kuluttua nauttimisesta lähes joka kerta.
-
Thoxium
Itselläni vain Spice Silverin kanssa. On se tosiaan kyllä melko ärsyttävää, kun juuri on tosi mukavissa oloissa niin nukuttaakin jo helvetisti.peili wrote:Mulla kyllä gold toimii tosi hyvin, mutta uni meinaa tulla noin tunnin kuluttua nauttimisesta lähes joka kerta.
-
peili
- Psykonautti
Mulla taas silverin kanssa tätä ei ollut. Tosin silveriä oli vain yksi pre-rolled jonka poltin kahdessa osassa.Thoxium wrote:Itselläni vain Spice Silverin kanssa. On se tosiaan kyllä melko ärsyttävää, kun juuri on tosi mukavissa oloissa niin nukuttaakin jo helvetisti.
-
sxoxyvg
- OD
Aiemmin olin saanut kuvan että Spicessä on jotain synteettistä kannabinoidia pelkästään lukemani perusteella. Nyt sitten Goldia testanneena sanon että jos Spice Gold EI sisällä jotain kannabinoidia(aminoalkyyli-indoli ryhmä on tarkempi veikkaukseni), lupaan imeä Thoxiumin pippeliä.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Poliklinikka
- OD
BTW. Miten tämän vaikutukset eroavat sitten Kannabiksesta. Vai eroaako yhtään?