Oloihin ilman ainetta?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Wol
Psykonautti

Re: Oloihin ilman ainetta?

Post by Wol »

Voisin nyt ihan erillisen viestin tähän lisätä, niinkuin teenkin. Elikkäs itse pääsen myös "Oloihin" ihan ilman mitään, illalla/yöllä kun makoilen selälläni sängyllä ja tuijotan katossa olevia varjoja ja valoisempia kohtia, kunnes ne sulautuvat toisiinsa, jonka jälkeen pääsen jännään tilaan, jossa näen visuaaleja. Kertokaa jos muillakin jotain vastaavaa :)!
Wöl, bongia polttava lohikäärme.
Awttu
Lepakko

Post by Awttu »

hoho. ei kestäis pää kokeilla. :)
yrtit pitävät minusta.
dimitri
Lepakko

Post by dimitri »

Wol wrote:Voisin nyt ihan erillisen viestin tähän lisätä, niinkuin teenkin. Elikkäs itse pääsen myös "Oloihin" ihan ilman mitään, illalla/yöllä kun makoilen selälläni sängyllä ja tuijotan katossa olevia varjoja ja valoisempia kohtia, kunnes ne sulautuvat toisiinsa, jonka jälkeen pääsen jännään tilaan, jossa näen visuaaleja. Kertokaa jos muillakin jotain vastaavaa :)!
Minulla on aivan samanlaisia varjojen ja valojen sulautumisia ja niitä seuraavat jännät eri väriset visuaalit, tosin katoavat heti, jos säpsähdän tai räpäytän silmäänikin. Joskus on tullut ihan hallusinaatioita ihmisistä, jotka penkoivat tavaroitani, enkä pystynyt poistumaan tuosta painostavasta tilasta, enkä tajunnut tapahtuvaa mielen tuotteeksi kuin vasta aamulla.
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Wol wrote:Voisin nyt ihan erillisen viestin tähän lisätä, niinkuin teenkin. Elikkäs itse pääsen myös "Oloihin" ihan ilman mitään, illalla/yöllä kun makoilen selälläni sängyllä ja tuijotan katossa olevia varjoja ja valoisempia kohtia, kunnes ne sulautuvat toisiinsa, jonka jälkeen pääsen jännään tilaan, jossa näen visuaaleja. Kertokaa jos muillakin jotain vastaavaa :)!
Aika lailla samaa settiä täällä.
back to basics rootbwoy
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

Tuttua huttua. Katson kattoon ja kaikki "leviää" ja "paisuu" takaisin. Vaatii tosin hyvin keskittyneen tilan. Sitten joskus jos on hämärää niin välillä kaikki tummenee ihan pimeeks ja hetken päästä tulee taas valoisaa... onkohan mun päässä jotain vikaa :foil:
bol
Kameleontti

Post by bol »

Kyllä itselläkin matot / kuvioidut lattiat alkavat hieman aaltoilemaan, jos jaksaa muutaman sekunnin keskittyä ja katsoa samaan kohtaan kokoajan. Jos katseen kiintopisteen vaihtaa, niin muljuaminen loppuu. Ei se joka päiväistä elämääni haittaa yhtään. Kiva istua paskalla ja katsoa todella vähän muljuavaa mattoa. :mrgreen:
tRip
Moderator

Post by tRip »

On se aika jännää.. Elämä on eläväistä. Mikäs siinä... 8)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

bol wrote:Kyllä itselläkin matot / kuvioidut lattiat alkavat hieman aaltoilemaan, jos jaksaa muutaman sekunnin keskittyä ja katsoa samaan kohtaan kokoajan. Jos katseen kiintopisteen vaihtaa, niin muljuaminen loppuu. Ei se joka päiväistä elämääni haittaa yhtään. Kiva istua paskalla ja katsoa todella vähän muljuavaa mattoa. :mrgreen:
Sama täällä + ympäristö näyttää toisinaan todella epätodelliselta. Kukat ja ruoho näyttävät kuin jostain mainoksesta revityiltä ja sellaista. Alkaa naurattamaan.
Mutta en usko, että se on päihteiden aiheuttamaa sinäänsä. Useimmat ihmiset eivät vaan jaksa istua aloillaan viittä sekuntia pidempää. Minä jaksan... ja silloin alkaa tuntea uusia asioita.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Joskus näyttää kaikki niin mystisen kauniilta..

Joskus melko fantasialta..

Joskus sitä vain kävelee sen kaiken ohi, ikäänkuin sillä ei olisi mitään annettavaa
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
spasm
OD

Post by spasm »

Kyllä. Tulee harrastettua lähes joka kerta selvinpäin nukkumaan mennessä.. Se rentouttaakin..

Kuumeessa tullut viikon aikana katseltua erilaisia fraktaaleja ja topografisia muutoksia..
Mitä erilaisimpiin oloihin ilman ainetta pääsee kun värittää maailman milloin minkäkin väriseksi..Vain mielikuvitus on rajana..
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
bdxm

Post by bdxm »

absoluuttinen hiljaisuus.. lapin talvi..
vittu ku kesä tulee taas.
kunha provosoin : P
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

bdsm wrote:absoluuttinen hiljaisuus.. lapin talvi..
vittu ku kesä tulee taas.
kunha provosoin : P
Pyh. Täydellinen kesäpäivä on tavallinen ilmiö. Mukava kyllä, mahtava.. ei!

Mutta kun täydellinen talvipäivä koittaa niin siinä oikeasti voi nauttia luonnon ihmeistä. 5 astetta pakkasta, metri lunta, aurinko paistaa, ei tuulta <3 Tähän yhdistää hyvät ystävät ja laskettelukeskus niin jää rannalla makoilu synkkään varjoon... 8)
Assumption is the mother of all fuckups.
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

Joo, tuli hankittua tuo I-Doser.. Ihan jännä, ehkä aluks vähän pelottava :o täytyy vielä perehtyä tarkemmin. 8)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tuosta meditaatioista ja transseista on joku maininnut ohimennen tällä aiheella. Ja täytyy myöntää, että kyllä transsit, lucid unet, kehosta irtautumiset, astraali lennot ovat niitä jännimpiä tiloja mitä selvinpäin voi saavuttaa... Harjoituksella näitä voi kehittää....

Mutta oma resepti: Valvo niin kauan, että pystyt nukahtamaan erittäin nopeasti, kun pistät silmät kiinni ja asetut levolle... Ajattele erittäin tarkasti koko ajan, että kun nukahdat joko:

Kehosta irtautumista hankittaessa;
Että lähdet heti kehosta kunhan vain kehosi tunto poistuu unen tulon takia

Lucid uneen
Ymmärrät että seuraavaksi, kun näet jotain olet unessa...

Itselläni on nykyään tuo on aika varma tekniikka... TOISAALTA olen harjoitellut jo kaikennäköisiä vaihtoehtoisia tajunnantiloja jo muutaman vuoden...

Astraali projektio on myös helppo saavuttaa, mutta vaatii erittäin pitkä jänteistä harjoitusta... Mutta tämä on kyllä palkitsevaa...

Unen näkö ala Carlos Castaneda on myös mielenkiintoista, tai ainakin se mitä olen siitä tähän saakka harjoittanut, ongelmana vain tuohon hommaan minulla on, se, että harjoittelen Lucid unia ahkerasti jotenka aika ei riitä ihan kaikkeen...

Transseja on monenlaisia... Tai oikeastaan transsi tiloihin pudottaessa, hankalinta on se, että löytää sieltä sen mitä hakee...
Tässä yksi harjoitus: ps Olen täysin tosissani tämän kanssa, homma kuulostaa naurettavan helpolta ja muutenkin naurettavalta, mutta TOIMII!!!!

1. Hae kaksi esinettä joita voit pitää käsissäsi ja joita voit käsilläsi paukuttaa yhteen...
2. Alat paukuttaan näitä, yhteen... Hanki jonkinlainen omalle mielelle sopiva rytmi...
3. Laita silmät kiinni...
4. Alussa keskity siihen, että paukutat vain kalikoita yhteen oikeassa rytmissä...
5. Kun pystyt tekemään oikeaa rytmiä vaikka puoli unessa niin ala kuuntelemaan rytmiä, erittäin tarkasti.
6. Visioiden alkaessa, ala niitä tutkimaan ja yritä paina mahdollissimman paljon mieleen...
7. Heräät tilasta joskus... Ehkä jo 30 minuutin päästä, mutta pisimmät ajat itselläni on pudonnut 3 tuntiin...
8. Herättyäsi tilasta varaa itsellsi suolaista ruokaa, kahvia ja mieluiten myös jotain makeaa... Luultavasti sinulla on vähän päätä huippaava olo muutaman tunnin ajan, jotenka muista ottaa rauhallisesti... Toinen vaihtoehto transsitilan jälkeen on mennä nukkumaan, mutta tämä hävittää usein viimeisetkin muistot matkaltasi jotenka en suosittele sitä...

Tuossa harjoituksessa tila jonka saavutat on jännittävä... Visioita ei yleensä pysty ollenkaan itse hallitsemaan (tai no ei ainakaan aloittelija), jotenka se muistuttaa uni tilaa, MUTTA unien tyyli on yleensä hyvinkin erilainen jotenka itse kutsun näitä visioiksi... Itse oikeastaan ajattelen, että tällä tekniikalla saavutetaan jonkinlainen ikkuna astraali tasolle, menemättä itse sinne.... Astraali tasoon, et voi joutu itse, koska kehosi on aktiivinen ja astraali tasolle päästäkseen täysin, kehon pitää olla passiivisessa muodossa, mutta visiot muistuttavat hyvinkin paljon astraali kokemusta...
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

Ite oon nähny jo useamman kerran aivan todentuntuisia unia missä oon ampunut ihmisiä.. Pelottaa aina vähän kun oon niiden jälkeen heränny..
Oon kokeillu noita valveunia, mutta ei onnistu. Oon myös kokeillu sillai et oon pistäny huoneen niin pimeeks ettei siellä näe mitään. Sitten vaan luurit korville ja jotain psy-trancee soimaan. Sitten kun vähän ajan päästä herää niin sydän hakkaa aivan julmatusti ja on sellanen ihme olo. Vähän kuin ois juossut henkensä edestä. :?
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Dexma wrote:Transseja on monenlaisia... Tai oikeastaan transsi tiloihin pudottaessa, hankalinta on se, että löytää sieltä sen mitä hakee...
Tässä yksi harjoitus: ps Olen täysin tosissani tämän kanssa, homma kuulostaa naurettavan helpolta ja muutenkin naurettavalta, mutta TOIMII!!!!

1. Hae kaksi esinettä joita voit pitää käsissäsi ja joita voit käsilläsi paukuttaa yhteen...
2. Alat paukuttaan näitä, yhteen... Hanki jonkinlainen omalle mielelle sopiva rytmi...
4. Alussa keskity siihen, että paukutat vain kalikoita yhteen oikeassa rytmissä...
5. Kun pystyt tekemään oikeaa rytmiä vaikka puoli unessa niin ala kuuntelemaan rytmiä, erittäin tarkasti.
6. Visioiden alkaessa, ala niitä tutkimaan ja yritä paina mahdollissimman paljon mieleen...
7. Heräät tilasta joskus... Ehkä jo 30 minuutin päästä, mutta pisimmät ajat itselläni on pudonnut 3 tuntiin...
8. Herättyäsi tilasta varaa itsellsi suolaista ruokaa, kahvia ja mieluiten myös jotain makeaa... Luultavasti sinulla on vähän päätä huippaava olo muutaman tunnin ajan, jotenka muista ottaa rauhallisesti... Toinen vaihtoehto transsitilan jälkeen on mennä nukkumaan, mutta tämä hävittää usein viimeisetkin muistot matkaltasi jotenka en suosittele sitä...

Tuossa harjoituksessa tila jonka saavutat on jännittävä... Visioita ei yleensä pysty ollenkaan itse hallitsemaan (tai no ei ainakaan aloittelija), jotenka se muistuttaa uni tilaa, MUTTA unien tyyli on yleensä hyvinkin erilainen jotenka itse kutsun näitä visioiksi... Itse oikeastaan ajattelen, että tällä tekniikalla saavutetaan jonkinlainen ikkuna astraali tasolle, menemättä itse sinne.... Astraali tasoon, et voi joutu itse, koska kehosi on aktiivinen ja astraali tasolle päästäkseen täysin, kehon pitää olla passiivisessa muodossa, mutta visiot muistuttavat hyvinkin paljon astraali kokemusta...
Kuulostaa kyllä hyvin mielenkiintoselta. Mitähän jos kombottais vaikka kevyen kärpässieniannoksen ja/tai kannabiksen kanssa? :D
dagai^
Karvakuono

Post by dagai^ »

Dexma wrote:
Transseja on monenlaisia... Tai oikeastaan transsi tiloihin pudottaessa, hankalinta on se, että löytää sieltä sen mitä hakee...

aika mielen kiintoisen kuuloista.. täytyy kokeilla mahdollisimman pian :)
Olit etsimässä tietoa jostakin?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Pakanasoturi wrote:
Dexma wrote:Transseja on monenlaisia... Tai oikeastaan transsi tiloihin pudottaessa, hankalinta on se, että löytää sieltä sen mitä hakee...

Kuulostaa kyllä hyvin mielenkiintoselta. Mitähän jos kombottais vaikka kevyen kärpässieniannoksen ja/tai kannabiksen kanssa? :D
Kärppyjen kanssa kannattaa kokeilla... Yleensäkkin monien psykedeelejen kanssa voi kokeilla... Kannabista itse en suosittle, koska kannabis jättää ihmisen aika pinnalliseen tilaan, tällöin et pääse niihin syvimpiin paikkoihin.... Mutta tämä on vain oma mielipide kannabiksesta...

Mutta mitä kannattaa tehdä pilvessä! Kokeilkaa tätä...

Tähän tarvitset kaverin ja pilveä...
Lukekaa ohjee huolellisesti jotta osaatte tämän ulko kun kokeilette tätä...

1. Poltat Helvetin kovat paukut, mahdollissimman nopeasti ja mahdollisimman paljon...
2. Sido jokin liina pääsi ympärille, ettet näe mitään jos avaat silmäsi... Mene makuulle LATTIALLE (lattialla olo on erittäin tärkeää...)
3. Kaverisi nyt laittaa kätensä sinun naamallesi ja sinun mahanpäälle lähelle napaa... Kaverisi kysyy onko kädet mukavasti sinun päälläsi (kädet eivät saa painaa liikaa/olla millään tavalla epämukavia...) Tähän kysymykseen vastattuasi et saa enään puhua...
4. Nyt keskityt ERITTÄIN tarkasti kaverisi käsiin, "siirrät" kaikki tuntoaistisi siihen... Yritä "sulkea" näkö, haju ja makuaistin... Tämä sulkeminen tapahtuu ihan siten, että et keskity näihin... Keskityt vain siihen, että tunnet kaverisi kädet.
5. Keskittymiseen menee muutama minuutti... Tai oikeastaan mitä pidempään sitä parempi... Mutta sovitte kaverin kanssa ennen homman aloittamista kuinka pitkä aika... Muutama minuutti yleensä riittää...
6. Kaverisi laskee hitaasti 1-10 ja takaisin 10-1... Tämä pitää tapahtua hitaasti, mutta tasaisesti...
7. Laskennan jälkeen odottatte hyvin lyhyen hetken, jonka aikana vielä maassa makaava "sulkee" kuuloaistinsa, keskittyminen tarttee olla PELKÄSTÄÄN kaverin käsissä...
8. Kaveri aloittaa nostamaan käsiä TASAISESTI ja erittäin HITAASTI varsinkin...
9. Kaveri nousee pystyyn, ja nostaa noin 1 metriin sinusta...
10. Kaveri pyytää sinua avaamaan sinun "sisäiset" silmät, eli et avaa sinun oikeita silmiä vain ne silmät jotka sinulla on mielen sisällä... Parhaimmassa mahdollisessa tilanteessa et edes pystyisi avaamaan oikeita silmiä...

Avattuasi silmäsi sinä olet ehkä, (jos harjoitus on onnistunut kunnolla) kehostasi ulkopuolella ja olet saavuttanut eetteri tason...
Tällöin kaikki näyttää samalta ympäristössä missä olet ollutkin, yleensä näet ensimmäisenä oman kehosi makaavan maassa... Tämän jälkeen voit onnistua lähtemään lentoon ja viemään "eetteri kehoasi" suuntaan jos toiseen... Parhaimmassa mahdollisessa tilanteessa pystyt lentämään vaikka kuuhun saakka... Ongelmana on vain se, että mitä kauemmaksi kehostasi lähdet niin sitä enemmän kehosi vetää sinua puoleensa... Mutta harjoituksella pystyt kehittämään eetteri kehoasi ja sen mahdollisuuksia...

Kehoosi pääset takaisin, kun pyrit liikuttamaan vain jotain oman fyysisen kehon osaa. Tämän jälkeen ennen kun avaat silmäsi kokeilla tarkasti kaikki kehon osat ja palauttaa tuntoaistit normaaliksi... Tämän jälkeen siirryt muihin aisteihin... Kun olet taas itsesi mielestä taas omassa kehossa, voit avata silmät...

Toinen tapa päästä takaisin kehoosi: Lennät lähelle kehoasi ja tämän jälkeen sulaudut ja laskeudut kehoosi... Tämän jälkeen toistat tuon mitä ylemmäksi kirjoitin...

Tämä harjoitus on suhteellisen helppo tapa päästä eetteri tasoon, mutta silti voi vaatia jonkun verran harjoitusta... Tärkeintä on se, että pystyt keskittymään todella tarkasti kaverisi käsiin...
JennyMyrmeli
Karvakuono

Post by JennyMyrmeli »

Orgasmin ja rankan seksin jälkeen tulee kauhea hyperaktiivinen olo :D
Alan esim. siivoamaan ja häsläämään kaikkea. Ei pysty rauhottumaan. Vähän kuin olis pireissä :mrgreen:
Mirrorland33
Psykonautti

Post by Mirrorland33 »

Unet on kovinta douppii. Tietoisuus ulkomaailmasta häviää ja näkee hallusinaatioita, joita luulee todeksi.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
bol
Kameleontti

Post by bol »

Viime yönä tapahtui outo, mutta hieno tapahtuma.
Näin unta missä olin metsässä kaverini kanssa. Jäimme loskaiseen metsään jumiin, koska kivikoista tuli kyykäärmeitä vastaan. Kaverini hätääntyi hyvin paljon. Lähdimme juoksemaan sulavassa harmaassa talvipäivässä metsään kyykäärmeitä pakoon. Olimme juosseet noin 300 metriä, kunnes huomasin metsästä tulevan karhun, joka juoksi minua kohti (pelotti aika helvetisti). Tässä vaiheessa koin, miltä kuolema tuntuu. Täysin pimeältä, tyhjältä ja hiljaiselta.

Kun olin kokenut kuoleman päätin herätä ja silmissä näkyy sellainen perusvilinä, mikä näkyy aina kun herään syvästä unesta. Kello oli jotain 02:30. Yleensä olen aina päättänyt sulkea vain silmäni ja jättää sen perusvilinän huomiotta ja jatkaa uniani. Kunnes yht' äkkiä muistin tarinan, missä joku kertoi näkevänsä 'ayahuascamaisia'-kuvioita, kun joku kerta heräsi kesken unen.
Itse päätin suunnata katseeni oman huoneen seinään ja keskityin seinän tujoitukseen. Sekunnin jälkeen keskittymisestä näin todella vahvoja ja isoja OEVejä oman huoneeni seinällä ( väriltään vihreitä ). Ne olivat ison lumihiutaleen muotoisia. OEVit kestivät noin 3-5 sekuntia, jonka jälkeen päätin jatkaa uniani.

Hauska verrata, että täsmääkö OEVit ( vai tuleeko niitä ollenkaan ? ), jos joskus hamassa tulevaisuudessa olen valmis ayahuascalle.
Jokaisessa deeleissä on itselläni ollut erinlaiset cevit ja oevit.
Thoxium

Post by Thoxium »

Sänkyyn kun menee makamaan, niin kehon valtaa miellyttävä hieman opiaattimainen ja bentsomainen rentoutuminen. Sängyssä kannattaa vain nukkua (ja harrastaa irstaita puuhia), eikä esim. lukea kirjaa tai tehdä muuta vastaavaa, aivot assosiaatioi sängyn sitten muuhunkin kuin nukkumiseen, uni ei tulekaan silloin enää niin helposti.

Toinen jännä fiilis on tavallaan psyykata itsensä "hämärään" tilaan, tulee semmoinen sumumainen ja todella hämärä olotila, mielenkiintoista. 8)
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Euforisten olotilojen saavuttaminen ajatusten voimalla on yhtä helppoa kuin oman käden nostaminen ajatusten voimalla. Ongelma on se, että lihakset ovat surkastuneet. Joten pitää harjoitella ja aluksi tuntuu aralta, mutta kun terve toiminnalisuus on palautettu mitään ongelmaa ei ole. Oikealla harjoittelulla tilaan pääsee halutessaan silmänräpäyksessä.

En liioittele. Kaikki mikä voidaan tehdä kemikaaleilla voidaan tehdä ilman niitä. Ja miettikääpä kumman rajat tulevat ensin vastaan, kemikaalien vai aivojen?

Pitkällisten selvitysten jälkeen en näe oleellisia eroja hypnoottisten, meditatiivisten ja transsitilojen välillä. Vaikuttaisi siltä, että nämä nimikkeet eivät kuvaa selkeästi erillisiä ilmiöitä vaan viittaavat tietyntyyppiisiin tajunnantiloihin joiden välillä on runsaasti päällekkäisyyksiä.

Nämä ovat asioita joita pitäisi opettaa koulussa.
Ahab

Post by Ahab »

Lymykonna wrote:Nämä ovat asioita joita pitäisi opettaa koulussa.
Juuri näin!
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Lymykonna wrote:Euforisten olotilojen saavuttaminen ajatusten voimalla on yhtä helppoa kuin oman käden nostaminen ajatusten voimalla.
totta. jotenkin mitä enemmän antautuu intensiivisyydelle kaikessa kokemisessa, sitä euforisemmaksi kaikki muuttuu.

koe kaikki täysillä! jos on ihan vitun mahtava olo, koe se täydellä intensiteetillä! jos on ihan vitun hajottavan ahdistunut olo, koe se täydellä intensiteetillä! jos on semisti mitäänsanomattomalla tavalla kuiva olo, koe sekin täydellä intensiteetillä!

vuosi vuodelta euforian määrä tuntuu kasvavan, ja kasvavan, ja kasvavan.
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

itse ainakun menen sänkyyn makaamaan ja laitan silmät kiinni alan näkemään kaiken maailman visuaaleja, geometrisia kuvioita, muotoja ja hahmoja, oikeestaan ihan mitä tahansa. Uni ei tule helposti kun jää vain katselemaan näitä tai sitten näkee jotain ihan hullua eikä saa unta enää. Ois ihan mielenkiintoista tietää mistä johtuu. Onko kellään muulla tämmöistä?
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

I-Dosereita tuli joskus kokeiltua ja tuloksena oli lähinnä vain hieman iloisempi olotila (voi olla placeboa), mutta kokeilin myös syötyäni siemeniä kaksi I-Doseria putkeen ja koin aika huonon kokemuksen. En suosittele I-Dosereita käytettäväksi huumeiden kanssa, mutta ihan mukavaa viihdettä sellaisenaan.
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

Valaistunut wrote:I-Dosereita tuli joskus kokeiltua ja tuloksena oli lähinnä vain hieman iloisempi olotila (voi olla placeboa), mutta kokeilin myös syötyäni siemeniä kaksi I-Doseria putkeen ja koin aika huonon kokemuksen. En suosittele I-Dosereita käytettäväksi huumeiden kanssa, mutta ihan mukavaa viihdettä sellaisenaan.
I-Doserit toimii yhtä hyvin ku paska puhdistusaineena.
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.