Kun luet tätä, niin henki on jo lähtenyt minusta!
Kyseessä oli paha henki! En tiedä oliko oikeasti edes Trickster! Huomasin, että ihmisenä ei voi menettää egon kautta omaa ajatteluaan tyyliin, että "on itsekästä ajatella itse, annetaan henkien päättää"! Tämän tajuttuani ymmärsin, että nämä kaikki värinät ja naputtelut, sekä väärät lupaukset olivat sen takia, että pysyisin mahdollisimman kauan messissä. Ymmärsin myös, että olin aluksi ollut johonkin suuren yhteydessä, joka oli ollut oman ymmärrykseni mukaan Jumala ja tältä tieltä oli siirtynyt "Tricksteriin". Älkääs siis antako minkään hengen ottaa teitä ns. haltuunsa, sillä kyseessä voi olla paha henki. Naputtelu ym. tapahtui myös mahdollisesti sen takia, että minua yritettiin saada pahalle värähtelytaajuudelle.
Egokuolema voi olla hyväkin asia, mutta älkää koskaan antako valtaa hengille! Mielestäni jopa pieni ripaus omaa egoa ja ajattelua on hyvä asia.
Ajoin hengen pois JUMALAN, JEESUKSEN, PYHÄN HENGEN, ARKKIENKELI MIKAELIN, ARKKIENKELI GABRIELIN ja ARKKIENKELI URIELIN nimeen pois. Tämä oli vapauttava kokemus ja syljin, sekä räin lattialle, oksensin ämpäriin, ulostin pönttöön ja kävin puhdistavassa kylvyssä, sekä laitoin kaikki vaatteeni pesuun päästäkseni eroon kaikesta tuosta pahasta energiasta.
SIINÄ SE ON PUNAISTA HARMAALLA, NÄE JA LUE! SINULLA EI OLE ENÄÄ VALTAA MINUUN...
Kovin se yritti vielä äskön kirjoittaessani tätä viestiä, kun ovikello soi ja oven postiluukku alkoi heilumaan, mutta en mennyt avaamaan. Kyseessä oli posteljooni, joka yritti saada paksuja paketteja "postireijästä" sisään, kun väliovi oli kiinni ja paketit eivät mahtuneet.
Ensimmäinen huumekokeiluni:
#1 (lue myös alemmat viestit 2 ja 3, joissa kuvailen lisää tätä trippiä)
Kokeilun syy
Tein ensimmäisen huumekokeiluni, jotta pääsisin omaan alitajuntaani käsiksi ja toivoin myös henkistä/spiritualista trippiä.
Alkuvalmistelut
Murskasin 200 Päiväsinensiementä + 3 Ololiuquin (Rivea Corymbosa) siementä + 2 Hawaiian Baby Woodrosen siementä pippurimyllyllä. Murskasta tuli osittain hienojakoista jauhoa, mutta noin puolet siemenistä eivät menneet jauhoksi.
Laitoin siemenmurskan n. 1,5 desiin lähdevettä ja tämän seoksen jääkaappiin 12:sta tunniksi.
Suodatin siemenmurska+vesiseoksen kahvinsuodattimen läpi, jolloin jäljelle jäi pelkkä neste.
Join siemennesteen, sekä tuoremehu-Suomiviina sekoituksen.
Matka alkaa
Ensimmäiset kaksi tuntia meni aika hiljaisesti ja olo oli hieman tylsä. Menin makaamaan sängylleni ja laitoin kuulokkeista pauhaamaan IDosereita (äänitaajuuksia, jotka vaikuttavat aivoihin [LSD ja Hand Of God]), näillä ei ollut mitään huomattavaa vaikutusta. Nousin ylös ja kävelin ympäriinsä. Vähän ajan päästä tuli hyvin hilpeä olo ja oli vaikea istua ja kävellä suorassa. Kaikki väärä/epäkorrekti/arjesta poikkeava alkoi naurattamaan. Kun esim. ajattelin, että "mitä jos kaadun", niin samantien suu venähti isoon nauruun.
Jonkin ajan kuluttua tuli kuitenkin sellainen olo, että olin varmaan ottanut liian pienen satsin ja olikohan tämä nyt sitten tässä. Päätin sitten pureskella kaksi HBW:n siementä ja vähän ajan päästä tripin heikkoutta peläten otin lisää HBW:n siemeniä, sekä Ololiuquin siemeniä.
Yhteensä olin siis syönyt/juonut 200 Päiväsinen siementä, 10 HBW siementä ja 10 Ololiuquin siementä.
Matka jatkuu [Viestivaihe]
Olostani tuli hieman sekava ja aloin kirjoittamaan tietokoneen notepadiin, sekä myöhemmin paperille tunnetilojani, sekä saamiani viestejä jotka tuntuivat tulevan ulkoisesta lähteestä.
* Omia pohdintoja siementen alaisuudessa: (osan kirjoitin jostain syystä notepadiin englanniksi)
- Minä olen ihminen, minä olen tietoisuus, minä olen ihmisen tietoisuus, minä olen tietoisuuden ihminen.
- This is the dream state... feeling and living... now I am getting it...
- Don't be afraid...
- This is the point of life... there is one point and there is another... try this at home.
* Viesti kasveilta:
- Älä ota sekaisin ellet halua meitä kaikkia samaan aikaan (on sekoitus meitä kaikkia). Enemmän focused jos otat yhtä lajiketta per kerta.
* Viesti TRICKSTERiltä:
- Viestin tuojalla ei ole väliä, viesti on tärkein. Toki saatte tietää viestin tuojan --> TRICKSTER = yksi henki(lö).
- Huumeiden käytössä Trickster on aina läsnä (Trickster vaikuttaa mm. käsialan sekoiluun).
- Jumala on ikuinen looppi = Me olemme Jumala (osa Jumalaa) = Elämä on looppi (repeats itself). Kirjoittamani viestin mukaan pääsemme tähän looppiin käsiksi vuonna 2012 jolloin aikaa ei enää ole.
- Se mikä on väärin on myös samaan aikaan oikein (johtuu näkökulmasta).

Matka jatkuu seuraavassa viestissä...