Ayahuasca & analogit

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
_FOOL_
Apteekki

Re: Ayahuasca & analogit

Post by _FOOL_ »

aphos wrote:Huhhuh, olipahan kyytiä.

Opin tuntemaan sanan Purga ihan uudessa merkityksessä. Käsittämätöntä, ihan kuin DMT:n henki olisi taas mennyt ruumiseeni ja parantanut jännitystä ja kaikkea. Ihan hullu reissu, taidanpa pitää vähän breikkiä, oli niin fyysisesti rankka kokemus.

Beyond words.
Hienoa.
Saanko kysyä mitä joit?
Image
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

_FOOL_ wrote:Hienoa.
Saanko kysyä mitä joit?
4g Syrian Rue
8g MHRB (Jurema)

Molempia keitetty 30 min, suodatettu, ja sen jälkeen haudutettu about puoleen desiin. Vesi oli tavallista kraanavettä johon oli sekoitettu tuoremehua. Juremaa keitettäessä vesi värjäytyi samantien about veren väriseksi ja haidutuksen tulos oli about veren paksuista ja näköistä nestettä. Ensiksi about 20min jälkeen laatta ei meinannut tulla millään. Sitten pitkin tuntia sitä tuli jostain todella syvältä, voimalla ja paljon. Tuntui, että olisi oksentanut kuin puro. Luulisin, että 24h syömättömyys vaikutti tähän todella paljon.

Hallut olivat täysin kilareita, mutta vielä hullumpaa oli fyysiset tuntemukset. Ääni sanoi: Älä vastustele, anna hengen tehdä työtä.. ja niin annoin. Chakroja aukesi, jotain vapautui. Nyt tiedän, että fyysisen, organisoituneen maailman takana on jotain niin pelottavaa, etten edes oikeastaan halua sitä ajatella. Ehkä sitä tarkoitetaan ns. Jumalan armolla, että se/hän johdattaa ihmisiä. Ilman sitä olisimme täysin hukassa.

Ei voi muuta sanoa kun huuuhuh..

Vaikka annos ei ollut mikään älyttömän suuri, niin luulenpa, että tuo nimenomainen Mimosa on todella alkaloidipitoista.

EDIT: Tuli myös nättiä oppituntia ihmisen auraalisista kentistä. Ne ovat täysin todellinen asia, ne vaan ovat jonkinlaista henkistä jännitettä/energiaa. Käsinkosketeltavan/tunnusteltavan todellisia. Stressi/jännitys supistaa ja saastuttaa näitä kenttiä. Tuntuu, että DMT parantelee ongelmia pois tieltä, ennenkuin kunnon opetus voi alkaa. Se tuntee potilaan paremmin kuin tämä itse.
BTW, Suunnatonta hupia aiheutti eräs mainos, kun avasin telkkarin:

Eihän se karkki puussa kasva..
LOL, Siellä se nimenomaan kasvaa :mrgreen:

Onko jollain muuten jonkinlaisia kokemuksia ns. maan ulkopuolisen älyn kohtaamisesta näissä puuhissa? Minulla ei nimittäin ole mitään sen suuntaistakaan.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

aphos wrote:EDIT: Tuli myös nättiä oppituntia ihmisen auraalisista kentistä.
Puhutko siis ns. energiakentistä? Kyllä, jännä ilmiö joka näyttää jatkuvasti muuttuvan helpommin havaittaviksi. Vaikea määritellä mistä siinä on käytännössä kyse, mutta ehdottomasti havaittava ilmiö kuitenkin.
Onko jollain muuten jonkinlaisia kokemuksia ns. maan ulkopuolisen älyn kohtaamisesta näissä puuhissa? Minulla ei nimittäin ole mitään sen suuntaistakaan.
Hämärällä tavalla kyllä. Ei mitään selkeitä henkilöitä siinä mielessä kuin ihmiset ovat yksilöitä, mutta hämärä tuntemus vieraasta ja kuitenkin niin tutusta tietoisuudesta joka on läsnä. Päräyttävää kommunikaatiota ja vaikuttaa erittäin paljon esim. taiteeseen jota teen, äänessä ja kuvassa.

Mikä noita kokemuksia aiheuttaa? Olen aika avoin tulkinnoille. Käsitteet "entiteetti" tai "oikeasti sun ulkopuolellas olemassaoleva tietoisuus" tuntuvat jotenkin niin täysin epämääräisiltä, etten uskalla sanoa juuta enkä jaata.
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Aukikco wrote:
aphos wrote:EDIT: Tuli myös nättiä oppituntia ihmisen auraalisista kentistä.
Puhutko siis ns. energiakentistä? Kyllä, jännä ilmiö joka näyttää jatkuvasti muuttuvan helpommin havaittaviksi. Vaikea määritellä mistä siinä on käytännössä kyse, mutta ehdottomasti havaittava ilmiö kuitenkin.
En oikeastaan tiedä.

Se oli todella konkreettinen kokemus. En tiedä onko kyse jonkinlaisesta hengestä/sielusta (siltä se totta vie tuntui) vai jostain täysin biologisesta aurasta/kentästä joka kaikilla on. Tästä kai shamanistisessa parantamisessa nimenomaan on kyse. Voima oli nimenomaan parantava, rentouttava.. vähän, kuin olisi saanut jotain taivaallista hierontaa. Ei voi olla muuta kuin kiitollinen.
Ei mitään selkeitä henkilöitä siinä mielessä kuin ihmiset ovat yksilöitä, mutta hämärä tuntemus vieraasta ja kuitenkin niin tutusta tietoisuudesta joka on läsnä. Päräyttävää kommunikaatiota ja vaikuttaa erittäin paljon esim. taiteeseen jota teen, äänessä ja kuvassa.

Mikä noita kokemuksia aiheuttaa? Olen aika avoin tulkinnoille. Käsitteet "entiteetti" tai "oikeasti sun ulkopuolellas olemassaoleva tietoisuus" tuntuvat jotenkin niin täysin epämääräisiltä, etten uskalla sanoa juuta enkä jaata.
Olen muutenkin saanut ihan erillaisia visioita/fiiliksiä noista kuin mitä suurimmasta osasta trippirapotteja lukee. Ei mitään alieneja, keijuja tai maahisia ole todellakaan ilmaantunut. Päinvastoin, visiot ovat todellakin olleet paljon mielenkiintoisempia. Tekisi mieli vielä keittää loput aineksista, mutta reissu oli fyysisesti niin raju, että pitää vähän harkita.
ole11
Karvakuono

Post by ole11 »

Moi!

Olen tässä kuukauden päivät miettinyt teeni juomista. Päällä on paljon muita juttuja samaan aikaan, joten en ole päässyt keskittämään ajatuksiani pelkästään huascaan ja siihen liittyään paastoon. Nyt kysyisinkin kuinka tärkeä osa paasto on kokemusta ja miten eri asioiden säätäminen voi vaikuttaa kokemukseen? Ihmiset ovat yksilöitä, joten tietenkään ketään ei voi muuta kuin antaa suurinpiirteisiä neuvoja. Kahden viikon päästä muutan toiseen maahan ja se on vienyt ajatuksiani. Kunnioitus ayaa kohtaan on kova ja tällä hetkellä tuntuu, että aika olisi pian käsillä, vaikka en ole noudattanutkaan paastoa. Kokenemmat vinkkejä! ;)
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

ole11 wrote:Nyt kysyisinkin kuinka tärkeä osa paasto on kokemusta ja miten eri asioiden säätäminen voi vaikuttaa kokemukseen?
Kuten sanoitkin, ihmiset reagoivat asioihin eri tavalla, mutta näkisin tosi merkittävän elementin paastossa olevan se, että oikeasti keskittyy siihen mitä on tekemässä, valmistautuu henkisesti tulevaan kokemukseen, ja itse asiassa heittäytyy jo nyt käsillä olevaan kokemukseen intensiivisesti. Sekin vaikuttaa kuinka paljon uskot sen vaikuttavan, mutta uskostasi riippumatta sillä on kyllä joka tapauksessa paljon merkitystä.

Koska ayahuasca puhdistaa, on aika selvää että mahdolliset epäpuhtaudet kehossasi voivat aiheuttaa jos jonkinlaisia tuntemuksia, joista osa voi olla vitun rankkoja, mutta ei sekään kai huono juttu ole.

Kunhan vältät niitä kiellettyjä ruokia ainakin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

aphos wrote:
EDIT: Tuli myös nättiä oppituntia ihmisen auraalisista kentistä. Ne ovat täysin todellinen asia, ne vaan ovat jonkinlaista henkistä jännitettä/energiaa. Käsinkosketeltavan/tunnusteltavan todellisia. Stressi/jännitys supistaa ja saastuttaa näitä kenttiä. Tuntuu, että DMT parantelee ongelmia pois tieltä, ennenkuin kunnon opetus voi alkaa. Se tuntee potilaan paremmin kuin tämä itse.
BTW, Suunnatonta hupia aiheutti eräs mainos, kun avasin telkkarin:

Vähän off topic ei niin ayahuascaan...

Ensin auroista itse näen ns. auroja ilmankin deelejä, homma toimii mun mielestä niitä tuijottamalla... Otat vaikka kätesi ja alat tuijottamaan yhteenpisteeseen samalla antaa katseesi laajentua... Värit ilmestyvät, hankalaa on oppia näitä lukemaan... Itse väitän, että niitä oppii lukemaan vain katsomalla omia ja muita auroja... Pikkuhiljaa rupeaa oppimaan näistä auroista kaikenlaista...

Toisaalta enemmän itse käytän jotain erikois tunnettani joka minulla on ollut lapsesta saakka tutkiakseni, auran tapaista energiaa...

Itselläni on myös jonkun verran kokemusta maan ulkopuolisesta älystä, hengistä ja juurikin jopa niistä maahisista... Erikoisia todellakin ovat, ja kokemuksen äänellä, en itse ihan heti vannoituisi, että nämä ovat minun päästäni... JOS ovat, niin vittu mulla on mahtava pää!
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

ole11 wrote:Nyt kysyisinkin kuinka tärkeä osa paasto on kokemusta ja miten eri asioiden säätäminen voi vaikuttaa kokemukseen?
En tiedä mitä tarkoitat säätämisellä, mutta mielestäni paasto on hyvin tärkeä kokemuksen kannalta. Kannattaa miettiä miksi ottaa Ayahuascaa. Jos on mahdollista tehdä asiat oikein ja hyvin, niin miksi tyytyä vähempään. Kokemuksesta saa paljon enemmän irti mikäli paastoaa. Mikäli tarkoitat säätämisellä kaikkea turhaa säntäilyä ja kiirettä, niin se on juuri se mitä pitää välttää. Tärkeintä on omistautua Ayahuascalle ja valjastaa itsensä ainoastaan kokemusta varten. Kaiken muun voi tehdä myöhemmin.

Paasto heikentää ihmisen. Ravinnottomuus hiljentää elimistön ja mielen. Ihmisen huomio ei säntäile paikasta toiseen vaan keskittyy hyvin suppealle kaistalle hengissä pysymiseksi. Paastotessa ei jaksa tuhlata energiaansa turhuuksiin. Nälkä on egon tapa valittaa totutusta poikkeavasta tyytymättömästä tilasta, mutta sen saa sammumaan pitämällä päämääränsä mielessä. Joskus paasto heikentää niin, että mielessä ei ole muuta kuin hengittäminen ja syy, miksi paastoaa. Lyhyet paastot eivät ole vaarallisia, vaikka mieli yrittääkin näin väittää. Paastoamiseen tulee kuitnekin totutella vähitellen ja varovasti. Elimistön on annettava kärsiä, jotta mieli karaistuu. Kun karaistunut mieli kohtaa Ayahuascan kaltaisen lääkkeen, se pystyy keskittymään samalla kapealla huomiolla elimistön elossapitämiseen ja tällöin lääkkeen tuottama aistikokemus tapahtuu sillä alueella, jota ei tuki muu normaali havainnointi. Sama esim. pimeässä etc...

Passton lisäksi on myös muita tehokkaita lisätoimia heikentymiseen, kuten ulkona liikkuminen. Urheilla ei kannata, sillä tällöin huomion on kasvettava elimistön tarkkailuun ja ylimääräisen rasituksen ylläpitoon. Kevyt liikunta ja raitis ilma tekevät ihmeitä. Sauna on myös kova juttu, mutta liian kovaa löylyä pitää välttää. Tarkoitus ei ole taaskaan ruoskata ihoaan kovilla löylyillä irvistellen vaan istua hiljentyen ja hioten. Rauhallinen liikkuminen, sosiaalinen eristäytyminen sekä puhumattomuus ovat myös uskomattoman tehokkaita keinoa syventymiseen. Kylmän tunne on hyvä merkki, sillä kun paleltaa niin tietää että heikkenee. Kun lämpö palaa takaisin, on heikentynyt pykälän verran enemmän.

MAOI- dietti on sitten erikseen.

Esimerkkinä mainitsen oman "valmistautumisriittini". Olen kasvissyöjä, joten en tarvitse pitää sen pidempiä taukoja liharuokiin. En myöskään käytä mitään lääkeaineita, joten niistä en tarvitse myöskään huolehtia. Mitään päihteitä en ota ainakaan viikkoon, ja kannabiksesta pysyn erossa ainakin kolme viikkoa. Olen syömättä ja juomatta mitään nesteitä vähintään 12 tuntia. Jos suuta kuivaa voi huoneenlämpöistä vettä purskutella suussa ja sylkeä pois. Pukeudun kevyisiin vaatteisiin ja pyrin välttämään seksin lisäksi kaikkea turhaa sosiaalista kanssakäymistä. Mikäli keittelen samana päivänä, en tee muuta. Mikäli en keittele ulkoilen metsässä tai muualla missä ei ole turhaa hälyä ja ihmisiä. Poltan paljon sätkätupakkaa, koska saan siitä voimaa, mutten suosittele tätä. Toisinaan juon kevyitä Ayahuasca hörppyjä päivän mittaan(pelkkää B.Caapia). Joskus kuuntelen rauhallista musiikkia tai soittelen didgeridoota. Toisinaan saunon pitkiäkin aikoja. En lue, surffaile netissä tai katso televisiota. Kun on aika juoda, valmistan tilan, juoman ja asettelun hiljalleen ilman kiireitä. Liikun rauhallisesti ja määrätietoisesti, enkä katso kelloa muutakuin illan viimeisinä tunteina. Juon juomani aina klo 21 ja 02 välillä. En juo kesäkuukausina ollenkaan.
Mikäli laistan laiskuuttani ylläolevasta "rituaalista" jollakin tapaa, enkä tee niitä asioita, jotka käyvät intuitiona mielessä, kokemuksesta jää aina uupumaan se jokin jonka olisi voinut saavuttaa. Kun tuntee tehneensä kaikkensa, kokemukselta saa kaiken takaisin.

"Para curar, solimente para curar"
Image
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Tuosssa sitä nyt sitten olisi 100g harmalaa ja 20g mimosaa. Neuvoisin, että ei kannata kuumoilla sitä netistä tilaamista ihan hirveänä. jos sattuukin tulliin jäämään, niin kiistää kaiken. Paasto aloitettu n.klo 23 eilen illalla. jos sitä nyt pääsis tutkimusmatkalle. Ainiin, oliko tuo peganum harmala UV-aktiivista? Jos on, niin kaverilla onneksi UV-lamppu kämpillä. :D
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Happotatti wrote:Tuosssa sitä nyt sitten olisi 100g harmalaa ja 20g mimosaa. Neuvoisin, että ei kannata kuumoilla sitä netistä tilaamista ihan hirveänä. jos sattuukin tulliin jäämään, niin kiistää kaiken. Paasto aloitettu n.klo 23 eilen illalla. jos sitä nyt pääsis tutkimusmatkalle. Ainiin, oliko tuo peganum harmala UV-aktiivista? Jos on, niin kaverilla onneksi UV-lamppu kämpillä. :D
Jos saa kysyä: miksi ihmeessä tilasti harmalaa noin paljon verrattuna Mimosaan? Tuo maärä Mimosaa riittää max. kolmeen satsiin, kun taas nuo harmalat kolmeenkymmeneen.

Anyway, hyvää matkaa. Aika tiukka kuri _FOOL_:illa, pitää itsekkin koittaa joskus paastota pari päivää. Sosiaalinen kanssakäymättömyys ja rauhoittuminen on aina ollut itestäänselvyys niinä päivinä kun hörppii.
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Tilailin sivulta, missä 100g/7,5e, ajattelin, että ei tarvi enää jatkossa vähään aikaan tilata kuin tuota specialsalvian Juremaa. Sillä sivulla oli kaikki nuo specialsalvian tuotteet ilman postikuluja, niin siinäkin sitten säästää.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
spasm
OD

Post by spasm »

Kyllä. Ayahuasca todella puhdistaa. Nyt myöhemmin poltettu savu teki ihmeellisiä asioita..
(hmm jatkan kohta)
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Saksikäsi
Karvakuono

Post by Saksikäsi »

Doodiin. Aloitin tossa justiinsa mimosan keittelemisen ja huomenna tarkoitus nauttia. Toivottavasti kaikki menee hyvin. :)

Edit: Ja nyt rupesin keittelemään harmalaa. Mimosat on jo umpijäässä ja rupesin sulattelemaan. Mietin vielä sen kananmunatekniikan käyttämistä dekantoinnin lisäksi. Onko muuten oleellista että se valkuainen laitetaan molempiin keitoksiin?

Keskustelua! Jännittää vähän. :foil:
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Mikä on "helpoin kasvatettava" DMT-yrtti tai kukka. Haluaisin ite kasvattaa Ayahuasca kasvin, omasta takaa löytyy mm Moclobemidiä ja banisteriopsis Caapia, eli MaoI: ta on riittämiin asti.
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Suht helppoja tietääkseni ovat:
-Desmanthus illinoensis
-Mimosa scabrella (Jos en oo ihan väärää tietoa lukenut, niin sisältää suurinpiirtein yhtä paljon DMT:tä kuin hostilis, mutta myös rungon kaarnassa. Epäilen ettei silti oo yhtä paljon.)
-Mimosa hostilis
Kaikkia ylläolevia pitää kylläkin kasvattaa useampi vuosi ennen kuin on mitään nautittavaksi asti.

-Psychotria viridis on kai melko helppo kasvattaa pistokkaasta, siementen itävyys on vähän niin ja näin, lehtiä tarvitaan aika kasa yhteen annokseen.
Image
ukko73
Tuppisuu

Post by ukko73 »

Kaiken maailman tähtiässille tiedoks että tää on ihan puhasta fiktiota, mut jokatapauksessa.

Tuli vedeltyä mimohuaskaa ja ajattelin jakaa kokemukseni tänne jos joku vaikka tästä tekstistä jotain hyötyis.

Mä törmäsin infoon kyseisestä aineesta noin vuosi sitten ja päätin että pitää kokeilla joku päivä. Ainot asia mistä en hirveästi innostunut oli kauhea hehkutus henkisistä jupinoista, mun ihan perus arkeen kuuluu tarpeeks kelailua ja henkistä pähkäilyä, eikä tollanen ai of tiger meininki missä paastotaan, käydään lenkillä ja vahditaan silmä kovana keitoksia innostanut.

Päätin suhtautua aineeseen niin kun mihin tahansa vahvempaan, eli terveellä kunnioituksella mutta ilman mitään jee jee jeesus lentää hörhöilyä. Paasto oli ainoa asia mihin mielestäni piti kiinnittää huomiota ihan ton harmalan takia. Onneks oon muutenkin diettaillut tässä eli sekin meni oikeestaan samaan syssyyn.

Eli alotin ekana päivänä varovasti testaamalla allergiat sun muut eli vetäsin n3g harmalaa ja kun ei näppylöitä näkynyt ja olokin tuntu ihan hyvältä niin noin 5g mimosaa päälle. Keitokset oli ihan kauhean makusia ja noin 30min tuli yrjöt ja ripulit. Suosittelen ainakin ekoilla kerroilla paikaks missä odotela nousuja niin vessaa ja asusteeks synnyinasua. Tota purgaamista ei voi tajuta ennen kun sen on kokenut, se on väkivaltasta mutta kuitenkin oudosti mukavaa. Tulin siihen tulokseen etten ole allerginen ja kaikki toimii niin kuin pitää joten heitin n5g syrian rueta turpaan ja 15min noin 10g mimosaa. Nasta trippi poltin pari jointtia ja söin leipää. Tulin siihen tulokseen että olo on vähän kun sais selkähierontaa kaverilta samalla kun harrastaa seksiä kirkossa.

Lepäsin päivän ja jatkoin. Kun allergiat sun muut oli testattu ja jonkinmoinen tunne siitä mitä tää on muodostettu, halusin nostaa vähän panoksia ja välttyä useammalta purgaus keikalta joten tälläsin eka noin 5g harmalaa turpaan ja hetken päästä n20g mimosaa. Trippi oli aika ankea bydy stone ilman kunnon visuaaleja. Kävi mielessä että yletön hanskaan hakkaaminen jota olin harrastanut kun odotin keitosten kiehuntaa jotenkin haittasi, kun noissa jeesus lentää tarinoissa on että paaston lisäks ei sais myöskään kosketella itseään. No en tiedä mikä oli mutta ei oikeen lähtenyt. Siis oli se ihan trippi kuitenkin mutta edellisellä kerralla olin hetken saanut makua siitä mitä vois olla ja kun niihin sfääreihin ei päässyt niin olin vähän pettynyt.

Seuraavana päivänä päätin lopettaa leikkimisen ja vaikka vähän pelotti niin vedin n10g harmalaa ja n30g mimosaa. Sit lähti totaalisesti lapasesta seuraavat 8h oli yhtä tähän astisen elämän kovinta kieputusta. Makasin sohvalla käärintyyneenä peittoon ja huutelin tai vaikersin lisää nousuja ja päästelin outoja seksiääniä se oli kun olis rakastellut universumin ydintä, noin 30min nousuissa oli puhdasta valoa ja sähköä, ihan mieletöntä.

Loppu sanoiks että suosittelen kokemus oli hieno, ja vaikka en tykkää henki häröilystä tai usko että mikään kasvi yksin hirveästi valaisee niin pakko myöntää että yllättävän paljon oppi kaikenlaista. En suosittele ainetta hirveän nuorille tai jos ei oo sinut oman pään kanssa. Kokemus oli hienoudesta huolimatta rankka. Ja jos päättää kokeilla niin kannattaa alottaa pienellä ja ettiä se ittelle sopiva annostus ja noissa dietti harmala jutuissa niin ihan pikku hiljaa kokeilla mitä saa alas jos tulee nälkä, ja kinnittää tietty huomiota ettei syö mitään kielettyä. Ite join paljon kahvia ja söin leipää, makaroonista tuli paha olo.
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

ukko73 wrote:...
Is this guy for real? :lol:
ukko73
Tuppisuu

Post by ukko73 »

Nipistin ja kokeilin, tulin johtopäätökseen että olen for real. Mikäs noin naurattaa?
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Must ukko73:n tarina oli aika hauska ja sympaattinen. Ei sitä ny tarvii niin vakavasti ottaa ettei joku muu ota vakavia asioita vakavissaan. Ja ilmeisesti kuitenkin hömsselistä asenteesta huolimatta jotain tuli opittua.
ukko73 wrote:Tulin siihen tulokseen että olo on vähän kun sais selkähierontaa kaverilta samalla kun harrastaa seksiä kirkossa.
Tää oli must aika mahtava :D
bdxm

Post by bdxm »

ukko73 wrote:Kaiken maailman tähtiässille tiedoks että tää on ihan puhasta fiktiota, mut jokatapauksessa.
__________________________________________________________________________________________________________________
Kuinka kauan paaston tulisi kestää ja mitä sen aikana saa/kannattaa nauttia? Pahoittelen jos kysyn jotain, joka olisi selvinnyt normaalissa vireystilassa luettuna, en nähnyt kovin selkeää/riittävän tarkkaa (en muista) ohjetta. Ja jos näinkin, en muista sitä enään.
whenuntillthen

Post by whenuntillthen »

Moi!
Tänä huasca kiinnostaa kovin. Onko kukaan keitellyt tällaisista aineksista täällä liemiä:

- Psychotria viridis
- Mimosa hostilis
- Peganum harmala
- Banisteriopsis caapi

Ajattelin ensiksi tehdä pelkästä caapista ja viridiksestä sopat, mutta toi vois olla ihan jännää kombottaa tuolleen..

Mitenkäs kokeneemmat käyttäjät tästä tuumaa?
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Itse en laittas noita samaan pataan koskaan.
Image
whenuntillthen

Post by whenuntillthen »

itseasiassa ajattelinkin näin:

Ensimmäinen päivä, ayahuascaa liaanittain eli caapi ja viridiksittäin.

Ellei toimi, koska kyseessä olisi kahdelle henkilölle vielä tuoreusasteeltaan määrittelemätöntä liaania ja lehtimateriaalia, niin seuraavaksi päiväksi olisi harmala siiduja + mimosaa.
whenuntillthen

Post by whenuntillthen »

_FOOL_ wrote:Itse en laittas noita samaan pataan koskaan.
miksi näin?
lahke

Post by lahke »

Kun näitä kertomuksia lueskelee, niin yhä vaan enemmän alkaa sylki valua suupielistä :D Tekispä mieleni jo kokeilla tätä kunnioitettavaa avaruusrakettia, mutta tiedän, etten ihan vielä oo valmis tämän luokan kokemukseen.. Voiko tähän treenata millään laimeammalla aineella? LSA:ta ja dexmiä oon vedelly muutaman kerran ja niillä ajattelin jatkaa treenausta talven yli :)
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

lahje wrote:Kun näitä kertomuksia lueskelee, niin yhä vaan enemmän alkaa sylki valua suupielistä :D Tekispä mieleni jo kokeilla tätä kunnioitettavaa avaruusrakettia, mutta tiedän, etten ihan vielä oo valmis tämän luokan kokemukseen.. Voiko tähän treenata millään laimeammalla aineella? LSA:ta ja dexmiä oon vedelly muutaman kerran ja niillä ajattelin jatkaa treenausta talven yli :)
En osaa aidosta-aidosta Aya-sopasta sanoa, koska olen kokeillut vain mimosa+harmala-komboa, mutta DMT on kuitenkin tryptamiini, joten voisi kuvitella, etta jotkut "miedommat" tryptamiinit (sienet?) voisivat toimia johdatuksena DMT:n maailmaan.

Kuitenkin DMT-kokemus on niin rankka ja voimakas, että siihen on periaatteessa mahdoton varautua millään muulla tavoin kun dietillä/paastolla ja yleisellä rauhoittumisella. Kokemus on kuitenkin suurimmalle osalle aina positivinen (loppuen lopuksi).
Ahab

Post by Ahab »

Juo pelkkää harmalaa tai pelkkää liaania.
Mutta dissosiatiivikokemukset on ollu mulle paljon rankempia.
ukko73
Tuppisuu

Post by ukko73 »

Turha se on jos ei tunnu sille. Mut joku sano et se on aika nastaa.
dredi
LD50

Post by dredi »

harmala + sienet on kiva kombo. tykkään kovin
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Charly
Karvakuono

Post by Charly »

komppaan kyllä edellistä. kiva combo tosiaan