kyllä se voi hyvinkin jotain sanoo,riippuu ihmisestä.itse otan startiks 150-300mgWol wrote:Tuleeko 100mg:stä kodeiinia mitään? Onko pelkkää aineen tuhlausta?
Kodeiini
-
mauseri
- LD50
Re: panacod
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Happotatti
- Apteekki
Nyt vaikuttaa 120mg kodeiiniä+rentun rutku-savut.Poretabuina 4 lasiin ja alas, sitte parvekkeelle bongin kanssa..
mmmmh vähän on nauseaa
...
mmmmh vähän on nauseaa
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Tossa viikonloppuna pistin kahtena peräkkäisenä päivänä yhteensä 690, eli 360+330. Toimi kyllä ihan vitun kovaa. Paljon parempi, että ottaa isomman annoksen kerralla, ku tissuttelee jotan 100-150 huomaamattomia pikkunotkuja. Purjot tietty lensi jossaain vaiheessa molempina päivinä, mut nii kovaa potki muutenki, et ei haitannu! Semmonen leffankattelufiilis enemmänki ku mikään liikunta fiilinki. Hengailin vaan ja ihmettelin, et miten voi olla näin vitun hyvä fiilis!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
gerotimo
- Kameleontti
Nyt 144mg otettu kaks kertaa, Co-Codamoleista eroteltuna. Eipä paljoo sanonu toi kummallakkaan kerralla. Ensimmäisellä kerralla se meni erittäin tukevissa Spiceissa joskus kolmen aikaan yöllä. Jotain kevyttä lämpöä kehossa ja sitte nukkumaan mentyä varmaankin jotain hämärää valveunta, josta ei juuri muistikuvia.
Eilen otin sitte toisen annoksen selvinpäin ja perään paukun viinaa. Eipä paljoa sanonut sekään, pientä rentoutumista ja naamasta kuumottavaa oloa, ei euforiaa. Voipi olla, että kodeiinia oli yksinkertaisesti liian vähän, mutta negatiivisten kratom kokemustenkin jälkeen on kyllä mielenkiinto näihin hitaisiin aika nollassa. Ehkä seuraavan Eestin reissun jälkeen yksi selkeesti reilumpi annos ja mahdollista kompoilua.
Paljonkohan sitä kodeiinia mahtaa jäädä sinne pohjasakan sekaan ku luulis jo ton 144mg jotain antavan.
Eilen otin sitte toisen annoksen selvinpäin ja perään paukun viinaa. Eipä paljoa sanonut sekään, pientä rentoutumista ja naamasta kuumottavaa oloa, ei euforiaa. Voipi olla, että kodeiinia oli yksinkertaisesti liian vähän, mutta negatiivisten kratom kokemustenkin jälkeen on kyllä mielenkiinto näihin hitaisiin aika nollassa. Ehkä seuraavan Eestin reissun jälkeen yksi selkeesti reilumpi annos ja mahdollista kompoilua.
Paljonkohan sitä kodeiinia mahtaa jäädä sinne pohjasakan sekaan ku luulis jo ton 144mg jotain antavan.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
Happotatti
- Apteekki
Kuten kaverini eilen asian ilmaisi: Mä rakastan hitaita.<3<3<3<3<3
kodeiini = pure awesomeness!
kodeiini = pure awesomeness!
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
Poliklinikka
- OD
8/500 Co-Codamol Poretabletti (vesierottelu ja muuta)
Ostin tälläisiä PoreCodamooleja. Näissä on 8 mg Kodea, 500mg Parasetamolia, Sorbitolia ja Natriumia.
1. Onnistuuko Kylmävesierottelu?
2. Natriumia on ilmeisesti 300mg/per tabu, (onko liikaa?) esim 12tabun kokonaismäärässä.
3. Sorbitoli (Paska lentää?)
4. Vai Heitänkö vaan huiviin noi (esim 12kpl) enempiä mutisematta?
2. Natriumia on ilmeisesti 300mg/per tabu, (onko liikaa?) esim 12tabun kokonaismäärässä.
-
mauseri
- LD50
Re: 8/500 Co-Codamol Poretabletti (vesierottelu ja muuta)
enpä oo tommosista kuullut koskaa´n.mut jos niissä on noin vähän kodeiinia(8x12=96mg eli vastaa 3 tavallista)niin eipä niistä paljoo iloa oo.Poliklinikka wrote:Ostin tälläisiä PoreCodamooleja. Näissä on 8 mg Kodea, 500mg Parasetamolia, Sorbitolia ja Natriumia.
-
Poliklinikka
- OD
Otankin Tramadoli+Kodeiini. Huomenna ainakin.
Noi onki näitä päänsärkylääkkeitä joita sa virosta, isobritanniasta jne jne, ilman reseptiä.
Kyllä mulla ainakin tollanen 120mg toimii ihan hyvin.
Noi onki näitä päänsärkylääkkeitä joita sa virosta, isobritanniasta jne jne, ilman reseptiä.
-
zero
- Kameleontti
kertokaa mikä vittu on vialla kun ei kodeiini ja tramadoli yksinkertaisesti taho toimii tai vaikutukset on sit tosi minimis?
edit: heh, tuli postissa jotai ulkomaalasia kodeiinipitosia pillereitä, en ehtiny tsekkaa muutaku et siin on kodeiinii ku lähin niin kiireel tänne mainiemee.
edit: heh, tuli postissa jotai ulkomaalasia kodeiinipitosia pillereitä, en ehtiny tsekkaa muutaku et siin on kodeiinii ku lähin niin kiireel tänne mainiemee.
Last edited by zero on Fri 12 Sep 2008, 05:13, edited 1 time in total.
-
mauseri
- LD50
ai vittu ois kodeiinia,se sopii tramalin kans superhyvin.tulee jotenkin aktiivisempi olo.Poliklinikka wrote:Otankin Tramadoli+Kodeiini. Huomenna ainakin.
-
mauseri
- LD50
oisko tole?paljon oot vetänyt?zero wrote:kertokaa mikä vittu on vialla kun ei kodeiini ja tramadoli yksinkertaisesti taho toimii tai vaikutukset on sit tosi minimis?
-
zero
- Kameleontti
tramadolia meni tos muutama viikko sit lähemmäs 2000mg. kodeiinia oon yleensä sen 300mg ottanu. subua kyllä vedän aika useesti. taino, nythän oon ollu yli 3vk selvänä.mauser1911 wrote:oisko tole?paljon oot vetänyt?zero wrote:kertokaa mikä vittu on vialla kun ei kodeiini ja tramadoli yksinkertaisesti taho toimii tai vaikutukset on sit tosi minimis?
-
mauseri
- LD50
paha sanoo mistä johtuu ettei pelaa.mulla pelaa tommonen annos TOSI hyvin.kodeiini määrä on mun mielestä paras tramalin kans just toi 300mg.subusta se muuten voi johtua.se toimii niin kovaa että vaikka tramal+kode toimii normaalisti,ni tuntuu ettei toimi tarpeeks mutu mutu mutuzero wrote:tramadolia meni tos muutama viikko sit lähemmäs 2000mg. kodeiinia oon yleensä sen 300mg ottanu. subua kyllä vedän aika useesti. taino, nythän oon ollu yli 3vk selvänä.mauser1911 wrote:oisko tole?paljon oot vetänyt?zero wrote:kertokaa mikä vittu on vialla kun ei kodeiini ja tramadoli yksinkertaisesti taho toimii tai vaikutukset on sit tosi minimis?
-
eNZYMe
- OD
Ihan mahdollista että Kodeiini/Tramal ei ole oikein toiminut jos olet ottanut edellisen kolmen päivän sisällä buprea. Poistuu hitaasti elimistöstä ja sitoutuu vahvasti opiodireseptoreihin.
-
Poliklinikka
- OD
Kylmävesierottelu näyttää toimivan hyvin poretableteillekin.
-
zero
- Kameleontti
entä jos en ole?eNZYMe wrote:Ihan mahdollista että Kodeiini/Tramal ei ole oikein toiminut jos olet ottanut edellisen kolmen päivän sisällä buprea. Poistuu hitaasti elimistöstä ja sitoutuu vahvasti opiodireseptoreihin.
-
Jeshu
- OD
Jeps... Hitaisiin tuntuu syntyvän pitkäaikaisella käytöllä jonkinlainen kesto-toleranssi. Siis sellaisellakin käytöllä joka muuten pitää toleranssin nollissa. Subuhan myös estää tramadolia ja kodeiinia toimimasta, mutta 3 viikon tauon jälkeen ei kyllä enää.mauser1911 wrote:paha sanoo mistä johtuu ettei pelaa.mulla pelaa tommonen annos TOSI hyvin.kodeiini määrä on mun mielestä paras tramalin kans just toi 300mg.subusta se muuten voi johtua.se toimii niin kovaa että vaikka tramal+kode toimii normaalisti,ni tuntuu ettei toimi tarpeeks mutu mutu mutu
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
trama
- Psykonautti
itellä ei jostan syystä toimi ollenkaa muutaku jos on pari tramal alla
-
Poliklinikka
- OD
Eräällä firmalla on valmiste "Migraine" jossa on 12,8mg Kodeiinia ja 200mg Ibuprofeenia, tollanenhan on loistava viihteilyyn. Ja eiku tulemaan... 
Co-codamol Effervescent, valmisteesta tuli pahoinvointia (lievää) ja toisella kerralla ylävatsakipua.
Co-codamol Effervescent, valmisteesta tuli pahoinvointia (lievää) ja toisella kerralla ylävatsakipua.
-
Jeshu
- OD
Oikeestaan oon pitkän aikaa ollu sitä mieltä, että kodeiini on lopulta vähän huono päihde. Tää olo mikä tulee on jotenkin häilyväinen, ei mitään varmaa tasapainosta euforiaa, ei itse asiassa välttämättä euforiaa ollenkaan (ainakaan koko aikaa), vaan tämmönen tyhjähkö sinänsä kuitenkin rento pöhnä. Ei oikein natsaa.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Maksa metaboloi kodeiinia max 400mg/6h, muistaakseni. Ja sama entsyymi ehtyy, kun otat tramalia (en tiedä, kuinka paljon tramali kuluttaa CYP2D6 entsyymiä, mikkä metaboloi molemmista noin 10% morfiiniksi, mikä on se vaikuttava aine). Siinä vois olla ainakin osatekiä.zero wrote:kertokaa mikä vittu on vialla kun ei kodeiini ja tramadoli yksinkertaisesti taho toimii tai vaikutukset on sit tosi minimis?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
mauseri
- LD50
aika hassua, koska mulla kodeiini voimistaa tramalia, tai ainakin niistä yhdessä tulee paljon parempi olo kun kummastakaan pelkistään..Tofupekoni wrote:Maksa metaboloi kodeiinia max 400mg/6h, muistaakseni. Ja sama entsyymi ehtyy, kun otat tramalia (en tiedä, kuinka paljon tramali kuluttaa CYP2D6 entsyymiä, mikkä metaboloi molemmista noin 10% morfiiniksi, mikä on se vaikuttava aine). Siinä vois olla ainakin osatekiä.zero wrote:kertokaa mikä vittu on vialla kun ei kodeiini ja tramadoli yksinkertaisesti taho toimii tai vaikutukset on sit tosi minimis?
-
Poliklinikka
- OD
Kyl kodeiini ainaki mulla potkii varsin mainiosti, vaikka käytän SSRI lääkkeitä ja Tramadolia. Olen yleensä yrittänyt olla ilman molempia ennen kodeiinia, kun tiedän ottavani. Tai jos otan tramadoleja ni otan sillon samaan aikaan molemmat, tai koden ekaksi.
-
jarru pala
- Karvakuono
Tervehdys kaikille, en ole keksinyt vielä edes avaa.
Mutta sellainen asia askarruuttaa, että mitä eroa on codeiinilla ja Dihydrocodeinella?
Eli onko jotain eroja tehossa tai rajoitteita käytössä toisiinsa nähden?
Yritin kyllä googlettaa asiasta, mutta ei tärpännyt.
Mutta sellainen asia askarruuttaa, että mitä eroa on codeiinilla ja Dihydrocodeinella?
Eli onko jotain eroja tehossa tai rajoitteita käytössä toisiinsa nähden?
Yritin kyllä googlettaa asiasta, mutta ei tärpännyt.
-
jarru pala
- Karvakuono
Teinpä itse tiedustelutyötä selvittääkseni tuon codeiinin ja Dihydrocodeiinin eroja. Dihydrocodeiini on synteettinen codeiini ja tunnettu jo 1900 luvulla. Joidenkin lähteiden mukaan se olisi puolet vahvempaa kuin luonnon codeiini, joten varovainen kannattaa olla. "Vahvuus morfiinin ja codeiinin väliltä."
En malttanut millään olla copy peistaamatta tuota artikkelia kielikoneen kääntämänä, mutta kyllä siitä jotain irtikin saa:
"Ikä: 22
Paino: 75kg (165lb)
Yhteensä Annos:
304mg dihydrokodeiini tartraatti
Tämä alkaa yksi harmaa, pilvinen iltapäivällä, kun olen kyllästynyt kotona, ja sairaan kanssa isorintainen / möreä vika, joka tekee kiertää tällä hetkellä. Hillitä minun ikävystyminen, ja vapauttaa minun kurkkukipu, olin suunnittelun talteen noin kodeiini noin Panadeine tai jotain vastaavaa ja ottaa siitä. Sitten, kun katson minun lääke kaappi, mielestäni mielenkiintoinen pikku pullo merkitty Rikodeine. Vaikuttava aine, dihydrokodeiinia tartraatti, en ole kuullut ennen. Näkeminen mainita kodeiinia siellä, samoin kuin ei ole muita aktiivisia ainesosia, I hypätä verkosta selville, mitä olen tekemisissä. On käynyt ilmi, dihydrokodeiinia tartraatti on puoli-synteettinen opioidi aine, jonka vahvuus jonnekin välillä kodeiinia ja morfiinia (vain hieman vähemmän kuin kaksi kertaa vahvuus kodeiini yksi raportti). Fantastic!
17:00 - 38mg dihydrocodeine tartrate - Otan neste-ja ruokajätteen se noin minun suussa, kurlaus se, pidä se minun kielen, ja lopulta nielemään sen. Tämä on se, miten otan kaikki annokset. Annostelun jälkeen jopa minun pää omaan huoneeseen, avaa ikkunan joidenkin raitista ilmaa, sulje sokea, sulje ovi ja palo jopa todella täyteläinen sekoitus raitoja Winamp. Olen olla minun sänkyyn minun Nyrkkeilijät minun kuulokkeet päällä, suljen silmäni, ja odottaa.
18:50 - 76mg dihydrokodeiini tartraatti - ottaa tuntui hyvin vähän mitään vaikutuksia I päättää ottaa enemmän.
19:20 - 38mg dihydrokodeiini tartraatti - aika hieman
20:10 - 38mg dihydrokodeiini tartraatti - ehdottomasti alkaa tuntua vaikutuksia nyt. pupils are small. oppilaat ovat pieniä. kehon kuormitus sensaatio. Pulssi noin 108. chillailevan makaa sängyssä kuuntelee joitakin todella cruisy sävelet. huone on pimeä, ja olen erittäin mukava.
20:45 - 38mg dihydrokodeiini tartraatti - tuntuu todella rento. päätti kokeilla hieman enemmän, onko se lisäisi korkea. Olin ottaa hieman hengästymistä, mutta olen tehnyt sitä tähän isorintainen / möreä vika ja joitakin Ventolin ja Symbicort vaikuttaa huolehdittava tästä. Olen hengitys paljon paremmin nyt. raajojen tuntuu hieman hutera ja extremeties on siistimpi kuin normaalisti. oli hieman ongelmia urinating juuri nyt. Voisin tuntea minun aivot yrittävät kertoa minulle virtsarakon tehdä sitä työtä, mutta se näyttää viestit vain ei saada läpi. virtsaumpi on huomattava, side-vaikutus. edessä on tunne melko lämmin, vaikka tämä voisi johtua vaahdon padding minun kuulokkeet.
22:00 - 76mg dihydrokodeiini tartraatti - vaikutukset näyttävät olevan päällään pois, vaikka tämä voi johtua minun keskittyä tekee joitakin asioita minun kannettava tietokone sen sijaan valehtelee ja pimeässä ja kerroit korkean viedä minut. Olen jättää tietokone nyt (eli saada se takaisin puolella pöydän vieressä - minun ei ole poistunut salista ollenkaan) ja palaa siihen, miten olin matkustamisesta ennen. Olen nauttia tästä. En halua sitä lopettaa.
00:14 - tärkeimmät korkea on ohi ja olen nyt vasemmalla kanssa kivunlievityksen vaikutuksia (minun kurkkukipu vielä ei ole kipeä), pieni oppilaat, levottomuus, ja aching, pilvistä päätä. yksi muu asia, tätä tavaraa on tehnyt minusta _extremely_ suulas. inhottava.
Kaiken kaikkiaan minun olisi pitänyt sanoa, että pidän tätä kamaa. Tapa, jolla yritän ainetta, ensimmäisen kerran luultavasti parantamisen varaa. Kuten voitte nähdä, annostelu, minulla on tapana aloittaa vähän ja sitten, joka perustuu vaikutusten saan siitä, että olen enemmän ja enemmän kunnes joko loppuvat, häipyä, tai vain saada tylsistynyt. Olen sitä mieltä, että on parempi aloittaa pieniä, mikä minä, mutta jättää vielä aikaa, jolloin voi yrittää suuremman annoksen. Olen sitä mieltä, että jos olen seurannut oman neuvoja tässä luultavasti ei olisi niin suulas, tai että tämä ärsyttävää Pilvisyyden ja VRK päässäni.
Yhteenvetona voidaan todeta, dihydrokodeiinia tartraatti on hyvä vaihtoehto kodeiini tai propoksifeeni. Uskon, että tulevaisuudessa olisi mukava kokeilla sitä jonkin verran ruohoa, joka voi auttaa kanssa arvonalennus, samoin kuin lisätä enemmän euforinen makua matkaa. The Rikodeine olen ollut ei ole muita aktiivisia ainesosia. Kuten aina, varmista, että tiedättekö, mitä käyttö on acetominophen (alias parasetamoli), aspiriini, ibuprofeeni, tai mitä tahansa. erityisesti on kauheaa teidän maksan suurina annoksina.
Thanks for listening! Kiitos, että kuuntelet!"
En malttanut millään olla copy peistaamatta tuota artikkelia kielikoneen kääntämänä, mutta kyllä siitä jotain irtikin saa:
"Ikä: 22
Paino: 75kg (165lb)
Yhteensä Annos:
304mg dihydrokodeiini tartraatti
Tämä alkaa yksi harmaa, pilvinen iltapäivällä, kun olen kyllästynyt kotona, ja sairaan kanssa isorintainen / möreä vika, joka tekee kiertää tällä hetkellä. Hillitä minun ikävystyminen, ja vapauttaa minun kurkkukipu, olin suunnittelun talteen noin kodeiini noin Panadeine tai jotain vastaavaa ja ottaa siitä. Sitten, kun katson minun lääke kaappi, mielestäni mielenkiintoinen pikku pullo merkitty Rikodeine. Vaikuttava aine, dihydrokodeiinia tartraatti, en ole kuullut ennen. Näkeminen mainita kodeiinia siellä, samoin kuin ei ole muita aktiivisia ainesosia, I hypätä verkosta selville, mitä olen tekemisissä. On käynyt ilmi, dihydrokodeiinia tartraatti on puoli-synteettinen opioidi aine, jonka vahvuus jonnekin välillä kodeiinia ja morfiinia (vain hieman vähemmän kuin kaksi kertaa vahvuus kodeiini yksi raportti). Fantastic!
17:00 - 38mg dihydrocodeine tartrate - Otan neste-ja ruokajätteen se noin minun suussa, kurlaus se, pidä se minun kielen, ja lopulta nielemään sen. Tämä on se, miten otan kaikki annokset. Annostelun jälkeen jopa minun pää omaan huoneeseen, avaa ikkunan joidenkin raitista ilmaa, sulje sokea, sulje ovi ja palo jopa todella täyteläinen sekoitus raitoja Winamp. Olen olla minun sänkyyn minun Nyrkkeilijät minun kuulokkeet päällä, suljen silmäni, ja odottaa.
18:50 - 76mg dihydrokodeiini tartraatti - ottaa tuntui hyvin vähän mitään vaikutuksia I päättää ottaa enemmän.
19:20 - 38mg dihydrokodeiini tartraatti - aika hieman
20:10 - 38mg dihydrokodeiini tartraatti - ehdottomasti alkaa tuntua vaikutuksia nyt. pupils are small. oppilaat ovat pieniä. kehon kuormitus sensaatio. Pulssi noin 108. chillailevan makaa sängyssä kuuntelee joitakin todella cruisy sävelet. huone on pimeä, ja olen erittäin mukava.
20:45 - 38mg dihydrokodeiini tartraatti - tuntuu todella rento. päätti kokeilla hieman enemmän, onko se lisäisi korkea. Olin ottaa hieman hengästymistä, mutta olen tehnyt sitä tähän isorintainen / möreä vika ja joitakin Ventolin ja Symbicort vaikuttaa huolehdittava tästä. Olen hengitys paljon paremmin nyt. raajojen tuntuu hieman hutera ja extremeties on siistimpi kuin normaalisti. oli hieman ongelmia urinating juuri nyt. Voisin tuntea minun aivot yrittävät kertoa minulle virtsarakon tehdä sitä työtä, mutta se näyttää viestit vain ei saada läpi. virtsaumpi on huomattava, side-vaikutus. edessä on tunne melko lämmin, vaikka tämä voisi johtua vaahdon padding minun kuulokkeet.
22:00 - 76mg dihydrokodeiini tartraatti - vaikutukset näyttävät olevan päällään pois, vaikka tämä voi johtua minun keskittyä tekee joitakin asioita minun kannettava tietokone sen sijaan valehtelee ja pimeässä ja kerroit korkean viedä minut. Olen jättää tietokone nyt (eli saada se takaisin puolella pöydän vieressä - minun ei ole poistunut salista ollenkaan) ja palaa siihen, miten olin matkustamisesta ennen. Olen nauttia tästä. En halua sitä lopettaa.
00:14 - tärkeimmät korkea on ohi ja olen nyt vasemmalla kanssa kivunlievityksen vaikutuksia (minun kurkkukipu vielä ei ole kipeä), pieni oppilaat, levottomuus, ja aching, pilvistä päätä. yksi muu asia, tätä tavaraa on tehnyt minusta _extremely_ suulas. inhottava.
Kaiken kaikkiaan minun olisi pitänyt sanoa, että pidän tätä kamaa. Tapa, jolla yritän ainetta, ensimmäisen kerran luultavasti parantamisen varaa. Kuten voitte nähdä, annostelu, minulla on tapana aloittaa vähän ja sitten, joka perustuu vaikutusten saan siitä, että olen enemmän ja enemmän kunnes joko loppuvat, häipyä, tai vain saada tylsistynyt. Olen sitä mieltä, että on parempi aloittaa pieniä, mikä minä, mutta jättää vielä aikaa, jolloin voi yrittää suuremman annoksen. Olen sitä mieltä, että jos olen seurannut oman neuvoja tässä luultavasti ei olisi niin suulas, tai että tämä ärsyttävää Pilvisyyden ja VRK päässäni.
Yhteenvetona voidaan todeta, dihydrokodeiinia tartraatti on hyvä vaihtoehto kodeiini tai propoksifeeni. Uskon, että tulevaisuudessa olisi mukava kokeilla sitä jonkin verran ruohoa, joka voi auttaa kanssa arvonalennus, samoin kuin lisätä enemmän euforinen makua matkaa. The Rikodeine olen ollut ei ole muita aktiivisia ainesosia. Kuten aina, varmista, että tiedättekö, mitä käyttö on acetominophen (alias parasetamoli), aspiriini, ibuprofeeni, tai mitä tahansa. erityisesti on kauheaa teidän maksan suurina annoksina.
Thanks for listening! Kiitos, että kuuntelet!"
-
lahke
Foorumia jo vuoden lueskellut, ja nyt 6 tablettia alla päätin vihdoin liittyä
Hieno lääke tämä panacod =)
EDIT: Niin ja mitenköhän onnistuis nokittaminen? Kukaan koskaan kokeillut?
-
Pentabarf
- Lepakko
Ei paljoa kannata nokittaa, koska kodeiini itsessään ei toimi vaan sen pitää maksassa metabolisoitua morfiiniksi (~10% kodeiinista).lahje wrote:Foorumia jo vuoden lueskellut, ja nyt 6 tablettia alla päätin vihdoin liittyäHieno lääke tämä panacod =)
http://www.drugrehabamerica.net/FAQ-codeine.htm
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
dredi
- LD50
En suosittelisi nokittamaan. Nokittamalla kodeiini joutuu sellaisenaan aivoihin kulkematta maksan kautta joka voi aiheuttaa histamiiniperäisen allergisen reaktion joka voi olla vaarallinenkin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
lahke
Aivan. Noh, tuskin jään paljosta paitsi, vaikka tämä temppu nyt jäisikin kokeilematta.. 
-
Freshi
- Psykonautti
Minä olen aika paljon viime vuosina panacodin kanssa leikkinyt. Nykyään teen niin, että otan 1-2 kahvikupillisen kanssa samaan aikaan muutaman panacodin, jolloin potkaisee aika hyvin. Ennen käytin kodeiinia säännöllisesti, mutta tuolloin tein lähes aina kylmävesierottelun, ja vain hätätapauksessa otin tabut kokonaisina.