4-HO-MET / 4-AcO-MET

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
5-meo-EMT
Psykonautti

4-HO-MET / 4-AcO-MET

Post by 5-meo-EMT »

***********MODE***************
Perustietoja aineesta
4-HO-MET [4-hydroksi-metyylietyylitryptamiini] on alunperin Alexander Shulginin syntetisoima tryptamiini. Vaikutuksiltaan 4-HO-MET muistuttaa paljon psilosiinin lisäksi myös LSD:tä ja onkin tästä saanut lempinimen "happotatti". 4-HO-METin sanotaan olevan ominaisuuksiltaan melko lähellä 4-ACO-DMT:tä, joskin 4-HO-METiä kuvataan visuaalisemmaksi. Nousujen aikana saattaa ilmetä pahoinvointia.

Suositeltu käyttöannos: oraalisesti 10-30mg (myös huomattavasti suurempia käyttöannoksia raportoitu)
Kesto: 4-6h

TIHKAL
***********MODE***************
Alkuperäinen viesti:

Eli tälläiseen aineeseen törmäsin eräällä sivulla jonka linkitys taitaa olla kiellettyä.. Tietääkö kukaan onko laillista Suomessa? Aikalailla niukasti näyttää löytyvän tietoa tästä :? .
You know the mind has a thousand eyes..
Touchet
Moderator

Re: 4-HO-MET

Post by Touchet »

Ei ainakaan listoilta löydy. Kuulemma vastaa vaikutuksiltaan psilosiiniä.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Tätä ois tulossa. Saas kattoo.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Kiinnostais kanssa tuo... Harmi jos ei saa.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Jahas, hyvin tuli perille. Saas kattoa jos tämän päivän kiireiseen ohjelmaan vielä mahduttaisi testauksen.

järee.

E: 18mg söin, en jaksa tästä kerrasta raporttia vääntää kun ei mikään erityinen reissu ollut. Viikonloppuna ehkä uusiksi isommalla dosella. Jos koittaisi 22mg vaikka.
Last edited by sxoxyvg on Wed 12 Mar 2008, 14:44, edited 1 time in total.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

sxoxyvg wrote:järee.
Kirjotteles jonkinlaista raporttii kunha kerkeet. Kiinnostaa jostain syystä tämä aine. Informaatiomielessä :foil:
Ahab

Post by Ahab »

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=63399. Olisi kiva lukea myös suomeksi :razz:.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

10mg rektaalisesti oli viime yön reissu. Paljon vahvempi kuin 18mg syötynä.

NOTE TO SELF: Kirjoita se trippiraportti sitten kun olet mussuttanut tarpeeksi niitä bentsoja. 20min pääst kauppaan, homma nousus!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
jxx
Psykonautti

Post by jxx »

^sama. Toimii. Parhaillaan. Ei saatana. En taida ihan selvinpäin olla. Moido.
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.
Sekaisin vai ette
Karvakuono

Post by Sekaisin vai ette »

hyvin toi setti toimii kuhan on alla min. 10mg ja savut poltat
Muistapa vain, että se asenne jonka vallassa heräät, ratkaisee millainen päivästäsi tulee
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

kertokaas ny vähä lisää niist vaikutuksista, kiinnostas vähä tietää :>
when the going gets weird, the weird turn pro.
bom
Lepakko

Post by bom »

4-ho-dmt:n (psilosiini) sukua.
"I doubt that this ... could be distinguished from the methyl counterpart psilocin in any blind clinical study."

Pari kertaa ottanut oraalisesti 10mg. Kuin mieto annos silokkeja.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Huomasin eilen jännän sivuefektin 4-ho-met tripin jälkeen. Toisen silmän pupilli oli isompi kuin toinen.
Tämä tosin katosi yöunien jälkeen ja pupillit palautuivat samankokoisiksi.
Tuolloin kuitenkin kummatkin pupillit reagoivat valoon samalla tavalla mut toinen oli vaan isompi. Näköön tällä ei ollut vaikutusta eikä muita oireita esiintynyt joten tuskinpa kovin vaarallinen jälkitila. Aika skitson näköinen vaan kun toinen pupilli on normaalikokoinen ja toinen laajentunut. o_O.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Ahab

Post by Ahab »

Ihan kuin olisin itsekkin huomannut vastaavaa viimeksi 5-MeO-Miptillä tai jollain ja onhan näistä lukenut ennenkin.
Eihän silmät mitenkään identtiset ole. Kysy vaikka joltain kenellä on silmälasit että mitkä hänen näköarvonsa ovat. Tai kyllähän nuo arvot joskus terveystarkastuksissa tutkitaan hieman suurpiirteisemmin.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Mulla taas on toisessa silmässä huonompi näkö kun toisessa (siinä mikä eilen suurentuneeksi loppupäiväksi jäi), en tiedä oisko tolla mitään tekemistä tuon kanssa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Itse olen huomannut, kuinka itselläni saatta olla ihan selvinpäin, silmät vinksallaan... Pari kertaa tripeillä on mennyt sillein, että kun katseli itseään peilistä, niin pupillit muokkautui koko ajan pieniksi ja suuriksi, ja eri tahtiin... Joskus tuota pupillien erikokoa tulee itselleni, ymmärtääkseni ihan normaalia... Äipälläkin menee sillein... Mut joo...

Itse aiheeseen...
4-HO-met oli kyllä mukavaa tavaraa, taisin tuota ottaa yhtenä päivänä 50 mg, ja hauskaa tämä oli, lopussa otin jo alkoholia ja homma meni paljon parempaan tahtiin... Kivaa...

Vaikutksiin kuului niin hallitsematonta informaatio tulvaa, ja värejä... Hyvin sellainen trippi, kuin luulisin psilon olla... Mielenkiintoinen kemikaali.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Usoda wrote:Mulla taas on toisessa silmässä huonompi näkö kun toisessa (siinä mikä eilen suurentuneeksi loppupäiväksi jäi), en tiedä oisko tolla mitään tekemistä tuon kanssa.
Uskon että voi johtua mm. tosta.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Thoxium

Post by Thoxium »

Tää onkin melko hyvä deeli, visuaaleja kyllä puskee oikein kunnolla 20mg+ annoksilla. Kyllä tästä terapiaan on, viime tripiltä tuli otettua talteen yhtä sun toista. :)
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Visuaaleja piisasi, mutta syvemmälle tällä ei oikein päässyt. Vika joka annoksessa, aineessa tai aineen ottajassa.
All things are equal, there are no special things.
Thoxium

Post by Thoxium »

Kalavale wrote:Visuaaleja piisasi, mutta syvemmälle tällä ei oikein päässyt. Vika joka annoksessa, aineessa tai aineen ottajassa.
Osuit naulan kantaan. Tätä tosiaan voi ottaa vaikka silmämääräisesti, kun on melko turvallista, ei edes 200mg annokset ole tappaneet ketään. Mutta kannattaa kombottaa tätä vaikka kannabiksen kanssa, tai minkä tahansa muun joka tuottaa syvällisen olotilan, sitten tää alkaa näyttää todellisen luonteensa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kalavale wrote:Visuaaleja piisasi, mutta syvemmälle tällä ei oikein päässyt. Vika joka annoksessa, aineessa tai aineen ottajassa.
Itselläni ainakin meni enemmän toisteppäin, visuaaleja oli tietenkin mutta syvälle pääsin. TOISAALTA en katso visuaaleja niin paljon, vain tutkin heti itseäni ja maailmaa...
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Dexma wrote:
Itselläni ainakin meni enemmän toisteppäin, visuaaleja oli tietenkin mutta syvälle pääsin. TOISAALTA en katso visuaaleja niin paljon, vain tutkin heti itseäni ja maailmaa...
En ota psykedeelejä ollenkaan visuaalien takia, siksi oli kyllä pettymys tämä tavara. Ei tuolla vain päässyt haihattelua pidemmälle, tosin haihattelukin on kivaa. "Oi jospa" jne.

Edelleen vika voi olla missä vain.
All things are equal, there are no special things.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kalavale wrote:
Dexma wrote:
En ota psykedeelejä ollenkaan visuaalien takia, siksi oli kyllä pettymys tämä tavara. Ei tuolla vain päässyt haihattelua pidemmälle, tosin haihattelukin on kivaa. "Oi jospa" jne.

Edelleen vika voi olla missä vain.
Vika voi tosiaan olla ihan missä vain... Itselläni Hometi teki minusta taas kerran lapsen... Olin jo pitkän aikaa muistellut lapsuuttani ja niitä kokemuksia sieltä, sitten yhtäkkiä 4-Ho-Met teki minusta taas lapsen... Sanotaan näin, että näin maailman lapsen silmin, pelästyin omaa ääntäni leikin sillä, leikin vedellä koska se oli kiintoisaa... jne jne... Jotain mää sieltä opin toisaalta nämä tulivat päähäni ihan peruspilareihin saakka jotenka yksittäiset asiat ovat pienet... Mutta joo tilanne hetki, se on tärkeää kokemuksen kannalta...
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

siis pieniä visuaaleja 10mg/20mg ja naurua kmobotettuna ihan jees eri substanssien kans nimen omaan sienienkaltainen vaikutus mutta ei niin henkinen olen ottanut tota nyt 2c-e ja 2c-t-7 kans ja ihan pelkiltään se 20mg on jo ihan hauskaa mutta luulisin itse tarvitsevani 30mg niin sais kunnon vekkuli meiningit paras ehkä rc-deeleistä mun mielestä koska tykkään sienistä ;)
wtf
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Tuleeko tästä bodyloadia? Mietin kans et 4-AcO-DMT vai 4-HO-MET?
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
bom
Lepakko

Post by bom »

Itellä keholliset fiilikset oli kohtuullisen mietoja ja aika sienimäisiä.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
sxoxyvg
OD

4-ACO-MET

Post by sxoxyvg »

4-AcO-MET on tulossa tällä viikolla ilmeisesti. Saas nähdä onko ero samanlainen kuin 4-AcO-DMT/4-HO-DMT

E:Hitaat runkkarit..
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
purple
Karvakuono

Post by purple »

njooh tulihan siinä monta kertaa koettua ego kuolemat.. ihan kivaa hauskaa ehkä vähän kamalaa, hysteeristä.. kuitenki kannatti, varastoon ''säilömään''.. stoori myöhemmin..
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

sxoxyvg, varmaan sama vendori meillä. Mulle tuli 4-ho-metin sijasta 4-aco-metiä kun alkoin vähän kovistelemaaan. Maanantaina lähettivät sitten ja nyt tuli luukusta.
Eli, tilasin 5.3.2009 4-ho-metiä 100mg, pari viikkoa odottelin ja ei kuulunut mitään.
Otin vendoriin yhteyttä, ei vastausta.
Viikon verran odottelin vielä.
Uudestaan otin yhteyttä, tälläkertaa vihaisempana. Vastaus tuli seuraavana aamuna ja lupasivat lähettää 4-ho-metin sijaan 4-aco-metiä pyynnöstäni, koska hometiä ei ollutkaan varastossa enää.
Tänään sitten tuli kotiin 250mg 4-aco-metiä. Kohta testataan. :)
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?