Salvia Divinorum

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
lyijypatsas
Karvakuono

Re: Salvia Divinorum

Post by lyijypatsas »

Odotin salvialta paljon, mutta ei osoittautunut minun jutuksi. Yksin polttaessani meni liian pelottavaksi, tuli se sekoamisen tunne. Kavereiden kanssa nautittuna pientä hihittelyä.

Ehkäpä Sally antaa minun joskus tutustua itseensä paremmin. Ihan heti en ole kuitenkaan uusia treffejä tekemässä.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Eilisten amanitojen päälle mutustin salviaa saunassa. Maku oli hirveä ja laatta oli lentää noin 15min jälkeen ja oli pakko sylkeä pois. Tuore lehti menis varmaan paremmin. Meni kyllä aika kujalle siinä puolentunnin kohdilla ja maailma rupes pätkimään vähän kuin överi paukuissa. Saunasta pois lähdettyäni olo oli raikas, pumpulimainen, opiaattimainen ja menin katselemaan ulos pimeään tähti taivasta. Pimeässä liikkuminen ei ollut yhtään kuumottavaa ja olis voinut liikkua vaikka pimeän metsän halki ilman ongelmia.. fiilis että ei näe yhtään mitään, mutta silti näkee :?. Ja uni tuli yöllä loistavasti vaikka normaalisti on vaikeuksia nukahtamisen kanssa ja unet oli tosi aitoja.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Luotijuna
Psykonautti

Post by Luotijuna »

Sienien kanssa salvia sopii kyllä mahtavasti. Huippu oli jo ohi ja olo hieman tasoittunut niin salvia boostasi mukavasti. Ihan pelkkaa lehteä polttelin ja pärisi todella hyvin. Dextrometorfaaniinkin salvia tuo mukavasti uusia ulottuvuuksia.
Ehdottoman hyviä komboja. Dextron kanssa tulee jotenkin avaruusfiilis. Oliko tuo lehti extractia vai ihan muuttelematonta itseään? En ole itse muuta kuin noita extracteja harrastellut.
Insanity creeping]
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

SamaNisti wrote:
chibbo wrote:Nyt mietin kuinka hienoa olisi käydä Salvia-tripillä kylmässä suihkussa? Ajattelin kokeilla sitä seuraavilla kerroilla koska jäi kaihertamaan mieltä.
Suosittelen saunaa, bongia ja salviaa! Itseasiassa salvian kanssa pitäis aina olla alasti, salvia suorastaan pakottaa riisumaan vaatteet (sun pitää ensiks poistaa vaatteet ja aatteet et salvia voi tehdä saman sulle/sun edessä)! Oon muuten pikkusen amanitoissa :razz:, salviaa ja saunaa kuulostais tänään hyvältä.. Vois vaikka mutustella :shock:!
Komppaan, ekalla kerralla kokeillessa vaatteet tuntuivat hiostavilta ja epämukavilta.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

lyijypatsas wrote:Yksin polttaessani meni liian pelottavaksi, tuli se sekoamisen tunne.
Mitä tästä seuras? Miten elämäsi jatku kyseisen sekoamisen tunteen jälkeen? Sekositko?
Luotijuna wrote:On tässä mielessä pyörinyt sellainen ajatus, että josko olisin sitten kun uskallan ottanut salvia hitin happotripin huipulla. Kokemus voisi olla päräyttävä, toki kuumottava ajatus kombottaa. Joskus sienien yhteydessä olen salviaa polttanut ja täytyy sanoa, että syvällä mentiin. Onko kellään kokemusta tälläisistä komboista?
Pienesti, siis tosi varovaisesti neiti Sallyn kanssa eikä kyllä hapon huipulla. Tuntui synergiseltä, ajatuksena kuumottava mutta käytännössä meni sujuvasti. Kanavoin musisointiin, nautin kokemuksesta suunnattomasti, joitakin uusia puolia tuli taas esiin itsestä.
Luotijuna
Psykonautti

Post by Luotijuna »

Aukikco wrote:
lyijypatsas wrote:Yksin polttaessani meni liian pelottavaksi, tuli se sekoamisen tunne.
Mitä tästä seuras? Miten elämäsi jatku kyseisen sekoamisen tunteen jälkeen? Sekositko?
Luotijuna wrote:On tässä mielessä pyörinyt sellainen ajatus, että josko olisin sitten kun uskallan ottanut salvia hitin happotripin huipulla. Kokemus voisi olla päräyttävä, toki kuumottava ajatus kombottaa. Joskus sienien yhteydessä olen salviaa polttanut ja täytyy sanoa, että syvällä mentiin. Onko kellään kokemusta tälläisistä komboista?
Pienesti, siis tosi varovaisesti neiti Sallyn kanssa eikä kyllä hapon huipulla. Tuntui synergiseltä, ajatuksena kuumottava mutta käytännössä meni sujuvasti. Kanavoin musisointiin, nautin kokemuksesta suunnattomasti, joitakin uusia puolia tuli taas esiin itsestä.
Joo ehkä kannattaa tosiaan ekaksi ottaa vaikka laskujen aikana, mutta taidan vielä jättää kuitenkin ajatuksen hautumaan ja keskittyä muihin juttuihin. Sallylla on itselläänkin vielä paljon annettavaa. Mutta kuulostaa hyvältä.

Muuten auckiko, kuuntelin tuon satumnaisuuden ja rakastuin ensi kuulemalla, ehdottoman hienoa musiikkia.
Insanity creeping]
Pentabarf
Lepakko

Post by Pentabarf »

Luotijuna wrote: Ehdottoman hyviä komboja. Dextron kanssa tulee jotenkin avaruusfiilis. Oliko tuo lehti extractia vai ihan muuttelematonta itseään? En ole itse muuta kuin noita extracteja harrastellut.
Ihan omista kasveista tipahtaneita lehtiä. Aika ison määrän niitä saa polttaa, mutta kyllä ne on pärissyt ihan kiitettävästi. Ekstrakteja ei ole tullut kokeiltua, mutta jos noita lehtiä saa kerättyä tarpeeksi niin ehkäpä voisi itse valmistaa.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Pentabarf wrote:
Luotijuna wrote: Ehdottoman hyviä komboja. Dextron kanssa tulee jotenkin avaruusfiilis. Oliko tuo lehti extractia vai ihan muuttelematonta itseään? En ole itse muuta kuin noita extracteja harrastellut.
Ihan omista kasveista tipahtaneita lehtiä. Aika ison määrän niitä saa polttaa, mutta kyllä ne on pärissyt ihan kiitettävästi. Ekstrakteja ei ole tullut kokeiltua, mutta jos noita lehtiä saa kerättyä tarpeeksi niin ehkäpä voisi itse valmistaa.
Joo niin vois. Mutta miten? itelläni tossa ~30 grammaa lehteä lojuu ja tuntuu, että styrkimpää pitäisi saada kuin lehteä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Pentabarf
Lepakko

Post by Pentabarf »

jesuiitta wrote:
Pentabarf wrote:
Joo niin vois. Mutta miten? itelläni tossa ~30 grammaa lehteä lojuu ja tuntuu, että styrkimpää pitäisi saada kuin lehteä.
Asetonillahan tuo kait onnistuu? Ohjeita löytyy vaikka erowidista.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
lyijypatsas
Karvakuono

Post by lyijypatsas »

Aukikco wrote:Mitä tästä seuras? Miten elämäsi jatku kyseisen sekoamisen tunteen jälkeen? Sekositko?
Psyykkeen kanssa on kyllä ollut viime ajat niin ja näin, mutta ei se salviasta johdu. Tripin jälkeen oli lähinnä masentunutta ja jollain tavoin pelokasta oloa päivä pari.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

lyijypatsas wrote:Psyykkeen kanssa on kyllä ollut viime ajat niin ja näin, mutta ei se salviasta johdu. Tripin jälkeen oli lähinnä masentunutta ja jollain tavoin pelokasta oloa päivä pari.
Mulla on ollu päinvastoin niin, että jos vaikka aamulla polttaisi niin ois kyl ainakin reilusti puoleen päivään positiivinen olo, afterglow.

SamaNistilln tekstissä oli paljon tuttua. En mä alistuneeksi itteäni salvioissa tunne, mut on se silti armoton substanssi jotenkin. Näyttää aina maailman jostain uudesta vinkkelistä, eikä kysele haluaako trippailija sitä nähdä. Salvia on kaveri :)
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

lyijypatsas wrote:Psyykkeen kanssa on kyllä ollut viime ajat niin ja näin, mutta ei se salviasta johdu.
Yleisenä juttuna, ja etenkin kun psykedeeleistä puhutaan, oon ainaki ite kokenu hyvänä pitää itteni avoimena sille ajatukselle että kaikki johtuu kaikesta enemmän tai vähemmän. Toki siis sunkin psyykkeen tila varmasti ensisijaisesti on seurausta jostain ihan muusta, mutta asiat oikeasti vaikuttavat toisiinsa yllättävilläkin tavoilla... Avoimuus tälle voi tuoda jänniä oivalluksia.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Aukikco wrote:
lyijypatsas wrote:Psyykkeen kanssa on kyllä ollut viime ajat niin ja näin, mutta ei se salviasta johdu.
Yleisenä juttuna, ja etenkin kun psykedeeleistä puhutaan, oon ainaki ite kokenu hyvänä pitää itteni avoimena sille ajatukselle että kaikki johtuu kaikesta enemmän tai vähemmän. Toki siis sunkin psyykkeen tila varmasti ensisijaisesti on seurausta jostain ihan muusta, mutta asiat oikeasti vaikuttavat toisiinsa yllättävilläkin tavoilla... Avoimuus tälle voi tuoda jänniä oivalluksia.
Haha maailma on sekopäinen. Tai siis se on seko koska mä oon seko. Mut ajatukset luo maailman... Jos ajattelee, varmaan jokaisella on TYHJÄÄ sielussa. Ihminen luontaisesti kuitenkin aina täyttää tyhjät kohdat. Siinä syntyy ihmisen mielikuvitusmaailma, pelkojen ja toiveiden sävyttämä. Ja tää sitten luo sitä maailmaa :)
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Oikeesti mä vaan pelkään hylätyks tulemista, sitä et mua ei hyväksytä sellaisenaan. eiks se oo se pahin asia..?
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

jesuiitta wrote:Oikeesti mä vaan pelkään hylätyks tulemista, sitä et mua ei hyväksytä sellaisenaan. eiks se oo se pahin asia..?
On se ihan vitun paha. Ainoa järkevä antidootti tuntuu olevan se että hyväksyt vaan ittes niin paljon ku voit, tajuut et oot ihan vitun hyvä jätkä, ei ylimielisesti vaan niin nöyrästi ku mahollista. Sen myötä muutkin alkaa hyväksyä.

Meniks ny oikeeseen topiciin? :D
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Aukikco wrote:
jesuiitta wrote:Oikeesti mä vaan pelkään hylätyks tulemista, sitä et mua ei hyväksytä sellaisenaan. eiks se oo se pahin asia..?
On se ihan vitun paha. Ainoa järkevä antidootti tuntuu olevan se että hyväksyt vaan ittes niin paljon ku voit, tajuut et oot ihan vitun hyvä jätkä, ei ylimielisesti vaan niin nöyrästi ku mahollista. Sen myötä muutkin alkaa hyväksyä.
Vois alottaa esim. siitä et myöntää tulleensa hylätyks/whatever.
Meniks ny oikeeseen topiciin? :D
joo ei

mut itepähän alotit ^^ :D
Katsu
Tuppisuu

Post by Katsu »

mulla oli ennen se ongelma etten saanut mistään käsiini sallya muutakun ehkä kaverilta kerran vuodessa. noh, nyt sekin ongelma ratkesi. perkele mutsilla on kaappi täynnä sitä, mikron päällä kuivumassa uus satsi ja kasvihuoneessa kasvaa lisää. pelottavaa.
Ahab

Post by Ahab »

MILT - Mother I'd Like to Trip with. :mrgreen:
bol
Kameleontti

Post by bol »

Ahab wrote:MILT - Mother I'd Like to Trip with. :mrgreen:
Tulihan se sieltä, mutta nerokkaasti sanaa ja kirjainta vaihtamalla.. :D
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

Katsu wrote:mulla oli ennen se ongelma etten saanut mistään käsiini sallya muutakun ehkä kaverilta kerran vuodessa. noh, nyt sekin ongelma ratkesi. perkele mutsilla on kaappi täynnä sitä, mikron päällä kuivumassa uus satsi ja kasvihuoneessa kasvaa lisää. pelottavaa.
Ettet vaan nyt viittaisi maustesalviaan? On meinaan täy-sin eri asia kuin Salvia Divinorum. Saa olla aikamoinen noita mutsina, että se salviaa kasvattaa.

Muistan kerran, kuinka yksi nyttemmin "en enää käytä hUUUmeita, juon vain viinaa koska on se ny vähä eri asia ku joku piri" -asenteella liikkuva vanhempi kaverini kertoi salviakokemuksestaan. "Me poltettiin kerran kaverin kaa 14-vuotiaina salviaa ku oltiin kuultu että siitä sais jotai vaikutuksii. En kyl suosittele, olin vaan seittemän minuuttia ihan sekasin, kauppareissu oli ihan outo ja sit tuli huono olo". "Okei", kysyin, "mistä hitosta sait salviaa 14-vuotiaana?" "No mutsi kasvattaa sitä!" kuului vastaus. "Siis jumalauta, sulla on kyllä siisti mutsi kun salviaa kasvattaa!" "Siis mitä sä höpiset? Salvia on ihan yleinen maustekasvi. Siis sellane mitä laitetaa lihakastikkeisiin ja kaikkee."

"......."

Että juu, zonk sadf
Mieli on mukava paikka asua.
Ahab

Post by Ahab »

Mutta että kasvattaisi maustesalviaa kaapissa?
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Mä kun ymmärsin että kasvihuoneessa kasvavat, ja (mauste)kaappi täynnä, mut se on vaan mun oletus. :roll: No mikä jottei olis mahdollista. Kysäises äidiltäsi että officinalistako (ryytisalvia) kasvatat vai divinorumia? Onhan noita muitakin mahdollisuuksia:
Wikipedia
* Salvia apiana - White sage, California white sage.
* Salvia argentea - Silver clary, Silver sage.
* Salvia arizonica - Arizona sage, Desert indigo sage, a purple-flowering annual.
* Salvia austriaca - Austrian sage.
* Salvia azurea - Blue sage, Azure blue sage; very big bright blue flowers.
* Salvia candelabrum - a blue-flowering scented sage.
* Salvia clevelandii - Blue sage, Cleveland sage, Fragrant sage.
* Salvia coccinea - Blood sage, a scarlet-flowered tender perennial
* Salvia columbariae - Chia, Chia sage, California chia.
* Salvia discolor
* Salvia divinorum - Diviner's sage.
* Salvia dorrii - Ute Tobacco Sage (mild hallucinogen when smoked)
* Salvia elegans
* Salvia farinacea - Mealycup sage, annual in temperate climates will survive mild winters
* Salvia fulgens - Cardinal sage, Mexican red sage, a red-flowering perennial
* Salvia funerea – Death Valley sage
* Salvia glutinosa
* Salvia greggii - Autumn sage, a red-flowered sage with a very strong scent
* Salvia guaranitica - Anise sage or hummingbird sage.
* Salvia hispanica - the Chia of commerce.
* Salvia leucantha - Mexican bush sage, velvety spikes of violet-purple and white, 3' tall.
* Salvia leucophylla - Purple sage.
* Salvia libanotica - Mediterranean or middle eastern sage
* Salvia longistyla - Mexican sage.
* Salvia lyrata - Lyre-leaved sage, Lyreleaf sage.
* Salvia mexicana - Mexican sage, medium blue to violet and lavender, 8' to 10' tall.
* Salvia mohavensis - Mojave sage
* Salvia microphylla
* Salvia miltiorrhiza - Chinese sage
* Salvia nemorosa - Meadow sage
* Salvia officinalis - Common sage.
* Salvia patens - a blue-flowering sage.
* Salvia polystachya - Chia sage, Chia seed.
* Salvia potus - Chia.
* Salvia pratensis - Meadow clary or Meadow sage.
* Salvia roemeriana - Cedar Sage; this species prefers shady moist areas
* Salvia sclarea - Clary or Clary sage.
* Salvia spathacea - Pitcher sage or Hummingbird sage.
* Salvia splendens - Scarlet sage.
* Salvia superba
* Salvia transylvanica
* Salvia uliginosa
* Salvia verbenaca - Wild clary, Wild sage.
* Salvia verticillata - Whorled clary, Lilac sage, a white- or blue-flowering perennial with the scent of Clary.
* Salvia viridis (syn.: S. horminum) - Annual clary..
Jos olis tilaa vois kerätä koko suvun! :lol:

Ananassalvia (Salvia elegans) on aika jännä, harmi et sekin kuoli.
Image
Banke
Tuppisuu

Post by Banke »

Onko mahdollista tilata suomeen "laillisesti" jonkun netti sivun kautta? Vastauksiaaa
Ahab

Post by Ahab »

Banke wrote:Onko mahdollista tilata suomeen "laillisesti" jonkun netti sivun kautta? Vastauksiaaa
On mahdollista tilata mutta se lienee lääkeainerikkomus. Nettisivujen osoitteita ei valitettavasti tällä forumilla saa julkaista.
Banke
Tuppisuu

Post by Banke »

Ahab wrote:
Banke wrote:Onko mahdollista tilata suomeen "laillisesti" jonkun netti sivun kautta? Vastauksiaaa
On mahdollista tilata mutta se lienee lääkeainerikkomus. Nettisivujen osoitteita ei valitettavasti tällä forumilla saa julkaista.

Jos tilaa niin eiks siin oo aika pieni mahdollisuus et se pääsee tullist läpi? Oon kuullu huhua et koirat haistais salvian,tietääkö kukaa et haistaako? :D
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

Banke wrote:
Ahab wrote:

Jos tilaa niin eiks siin oo aika pieni mahdollisuus et se pääsee tullist läpi? Oon kuullu huhua et koirat haistais salvian,tietääkö kukaa et haistaako? :D
Tämä kaikki on käsitelty. En digaa ajatuksesta vihamielisistä internet-yhteisöistä ja ärsyttävistä wanhoista parroista foorumeilla, mutta käytä nyt sitä hakua ja päätäsi.
Mieli on mukava paikka asua.
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

Banke wrote:
Ahab wrote:

Varmasti haistaa! Sally haisee niin voimakkaalle että ihminenkin haistaa avatun paketin metrien päähän.
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

osu_ja_uppos wrote:
Varmasti haistaa! Sally haisee niin voimakkaalle että ihminenkin haistaa avatun paketin metrien päähän.
Eiku salviamolekyylit on sen verran kryptisiä, että ne menee koirien nenän LÄPI!

Kysehän on siis siitä minkä koira merkkaa. En lyö päätäni pantiksi, mutta hyvin varmasti koirat EIVÄT merkkaa salviaa.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
mauseri
LD50

Post by mauseri »

daenkki wrote:
osu_ja_uppos wrote:
Eiku salviamolekyylit on sen verran kryptisiä, että ne menee koirien nenän LÄPI!

Kysehän on siis siitä minkä koira merkkaa. En lyö päätäni pantiksi, mutta hyvin varmasti koirat EIVÄT merkkaa salviaa.
aamen!
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Ei mun mielestä Salvia niiiiin vahva haju ole, hyvä minttumainen tuoksu kylläkin. Ja tuskinpa koiria opetetaan Salviaa haistamaan, on sen osuus niin pieni ja mitätön laittomassa kaupassa. Uskon ettei suuri osa viranomaisista ole kuullutkaan Salviasta.

Pääsin vihdoin ja viimein ottamaan kontaktia Salviamaailman hahmoihin, aiemmin en vieraita ole tavannut. Otimme yhteyttä pyörivän sinisen planeettarenkaan avulla.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!