Yrttisekoitukset

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Sharydee
Karvakuono

Re: Spice / Spice Gold

Post by Sharydee »

seuraavaksi tilaukseen 3g Glodia ja vois myös kokeilla valmista salvia jointtia. :)
"One pill makes you larger and one pill makes you small"
Nuppi_

Re: Sence Smoking Mix

Post by Nuppi_ »

no ne on tilauksessa nyt, sit vaa odotellaan :razz:
Nuppi_

Post by Nuppi_ »

Sharydee wrote:seuraavaksi tilaukseen 3g Glodia ja vois myös kokeilla valmista salvia jointtia. :)
ei kannata salviaa, tulli puuttuu asiaan jos paska mäihä käy.
chibbo

Post by chibbo »

Sharydee wrote:...ja vois myös kokeilla valmista salvia jointtia.
Tyhjennä se jopo sit bongiin ja polta kunnon sytkärillä niin saattaa tuntuakin vähän :)
Sharydee
Karvakuono

Post by Sharydee »

Nuppi_ wrote:
Sharydee wrote:seuraavaksi tilaukseen 3g Glodia ja vois myös kokeilla valmista salvia jointtia. :)
ei kannata salviaa, tulli puuttuu asiaan jos paska mäihä käy.

auts. saapi nähä sitte uskaltaako tuota. :?
opari
Tuppisuu

Post by opari »

Jos spicet jää tulliin niin onko varmat kotietsinnät ym. vittuilut? :foil:
Onko kellään tietoo?
lyijypatsas
Karvakuono

Post by lyijypatsas »

Eihän siitä mitään tule, ainakaan jos ei mene tulliin avaamaan sitä pakettia. Ja melko paska munkki saa olla, jos tulli sen nappaa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Vaikka päätin olla tilaamatta niin sittenkin tilasin... Spicee tulee, ja vielä jotain extrastrong goldia...

Mitä eroa noilla kaikilla on: diamond silver etc etc... mää oon noooonoobn
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Dexma wrote:Vaikka päätin olla tilaamatta niin sittenkin tilasin... Spicee tulee, ja vielä jotain extrastrong goldia...

Mitä eroa noilla kaikilla on: diamond silver etc etc... mää oon noooonoobn
Kyllähän niillä paljon eroja on, kokeilemalla selviää. Esim. silver ei fudannu juurikaan, goldi bongista vei aika pitkälle. Diamond aika mukavaa, ja taas hakemaan nyt tuosta kyliltä ku äippä tilaili 9g.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Adrenochrome
Psykonautti

Post by Adrenochrome »

lyijypatsas wrote:Eihän siitä mitään tule, ainakaan jos ei mene tulliin avaamaan sitä pakettia. Ja melko paska munkki saa olla, jos tulli sen nappaa.
Eikö tuo sama päde myös salviaan, ja vähän kaikkeen muuhunkin? Vai onko ne koirat koulutettu salviaa haistelemaan vai mitä? Luulisi että samalla todennäköisyydellä jää tulliin kuin spicetkin (eli aika harvoin?).
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
Nuppi_

Post by Nuppi_ »

Diamondi ei mielestäni ole niin vahvaa kuin goldi mutta pitää paremmin hereillä. goldi on hyvää jumitusta ja hyvä unilääke :)
lyijypatsas
Karvakuono

Post by lyijypatsas »

Adrenochrome wrote:
lyijypatsas wrote:Eihän siitä mitään tule, ainakaan jos ei mene tulliin avaamaan sitä pakettia. Ja melko paska munkki saa olla, jos tulli sen nappaa.
Eikö tuo sama päde myös salviaan, ja vähän kaikkeen muuhunkin? Vai onko ne koirat koulutettu salviaa haistelemaan vai mitä? Luulisi että samalla todennäköisyydellä jää tulliin kuin spicetkin (eli aika harvoin?).
Ei kai ne mustit haista kuin budit, pirit, kolat jne?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

lyijypatsas wrote:
Adrenochrome wrote:
Ei kai ne mustit haista kuin budit, pirit, kolat jne?
niin mäkin oon käsittänyt, se just oli se pointti, kai se on vaan tuurista kiinni mitä ne kattelee tarkemmin.. jos on niin mun tuurilla varmaan jää tulliin.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mauseri
LD50

Post by mauseri »

mitenkähän toi toimis mun frendillä, joka on polttanut päivittäin vuosia hyvää pilvee/kukkaa?
Sharydee
Karvakuono

Post by Sharydee »

tiistaina laitoin tilauksen 3g goldia ja sit sitä gold extra strongia myös. aikaisemmin tilasin vain tota extra strongia testille. joten luultavasti viim. ens viikon ma pitäis tulla paketti. täytyy sanoa edelleenkin että itellä alkoholin kanssa tuo on aivan mahtava yhdistelmä. :)
1979
Tuppisuu

Post by 1979 »

Sharydee wrote:tiistaina laitoin tilauksen 3g goldia ja sit sitä gold extra strongia myös. aikaisemmin tilasin vain tota extra strongia testille. joten luultavasti viim. ens viikon ma pitäis tulla paketti. täytyy sanoa edelleenkin että itellä alkoholin kanssa tuo on aivan mahtava yhdistelmä. :)
Tämän erään suositun kaupan foorumin adminin mukaan kyseessä on yks ja sama tuote, eli ei ole olemassa mitään gold extra strongia vaan se lisänimi on ajalta jolloin gold tuli markkinoille silverin kaveriks ja sitä piti markkinoida vahvempana. Sillon goldia myytiin silverin näkösessä pussissa.
Sharydee
Karvakuono

Post by Sharydee »

1979 wrote:
Sharydee wrote:tiistaina laitoin tilauksen 3g goldia ja sit sitä gold extra strongia myös. aikaisemmin tilasin vain tota extra strongia testille. joten luultavasti viim. ens viikon ma pitäis tulla paketti. täytyy sanoa edelleenkin että itellä alkoholin kanssa tuo on aivan mahtava yhdistelmä. :)
Tämän erään suositun kaupan foorumin adminin mukaan kyseessä on yks ja sama tuote, eli ei ole olemassa mitään gold extra strongia vaan se lisänimi on ajalta jolloin gold tuli markkinoille silverin kaveriks ja sitä piti markkinoida vahvempana. Sillon goldia myytiin silverin näkösessä pussissa.

Ahaa, okei. :D Good to know. :)
TilTo
Karvakuono

Post by TilTo »

itsellä polkas ihan lepikkoon 400mg tuota extra strongia (tai perus goldia)
istuin suihkun lattialla ja suihkusta satoi laavaa jääkuutioiden kera (tai siis siltä se tuntui)
sitten ajatukset levisivät ylös vasemmalle :?: :lol:
loppuaika menikin sohvan pohjalla ollessa, ei siinä oikeen mitään voinu tehdä ku jokainen ajatus kesti millisekunnin
pienempi annos toimii "paremmin" :)
bUkkA

Post by bUkkA »

Tilasin joskus 30g tuota spice goldia ja polttelin sitten n. viikon sitä jokapäivä. Vähän pilven oloiset vaikutukset, mutta paljon kauheampi jumi/väsymys kuin ganjasta. Tämän viikon putken jälkeen tuo väsymys jatkui vielä pari päivää jotka nukuin putkeen. =/ Aika paska hatsin korvike siis.
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Enpä menisi sanomaan paskaksi, itsellä pärissy väh. yhtä hyvin kuin keskiverto indicainen kukka. Mahtavaa. Tosellakin Mahtavaa. Taas tilauksessa diamondia.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Thoxium

Post by Thoxium »

Huomasin että sopivasti bentsoja alle kun ottaa, niin spicea pystyy polttamaan niin paljon kuin haluaa. Ei ala kuumottaa, eikä mee övereiks. Jossain vaiheessa tulee helvetin lämmin olo, opiaattimainen. Mahtaisko kyseessä olla Blue Lotus, jota Spice sisältää, ja joka itsessään sisältää taas jotain opioidi-antogistia?
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Thoxium wrote:Huomasin että sopivasti bentsoja alle kun ottaa, niin spicea pystyy polttamaan niin paljon kuin haluaa. Ei ala kuumottaa, eikä mee övereiks. Jossain vaiheessa tulee helvetin lämmin olo, opiaattimainen. Mahtaisko kyseessä olla Blue Lotus, jota Spice sisältää, ja joka itsessään sisältää taas jotain opioidi-antogistia?
Hassua että otit asian esille... poltin taannoin spice goldia kaverin kanssa ja hän huomautti että olo on vähän kuin olisi vahvoissa kipulääkkeissä. Toisaalta hän oli niin pihalla siinä vaiheessa etten tiedä mitä hän alunperin tarkoitti.

Spice Goldista vielä että todellakin on eroa polttaako tätä ilman filtteriä vai filtterin kanssa. En tiedä miksi mutta ilman filtteriä ja bongista spice gold potkii niin ettei meinaa jalat alla pysyä. Polttelin itse tänään noin 17:15 ison jopon ja olen vieläkin niin pilvessä etten tajua mistään mitää. Ja alussa oli kaikkea outoa ilmiöö, niiku esim. semmonen normaali värähtely päässä vahvistuu ja ajatusprosessi vaihtuu, keksin jotain ihme sanoja ja mielleyhtymiä. No vittu. Jään jumitta välillä pitkiä lauseita enkä sit huomaa mitä oon kirjoittanu eteen tahi loppuun.tää spice gold tuntuu vahvistuvan kokoajan pelkällä tahdonvoimalla ... pystyn määräämään milloin meno menee psykedeeliseen suuntaan, jotain outoa tässä kyllä on. oon juonu tässä nyt yhden kaljan ja olo on todella hieno. musa on siistiä.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Raportoippa jos tuli perille.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Nuppi_

Post by Nuppi_ »

Huh huh alkaa jännittää että mitä on oikee tapahtunu ku ei oo vieläkää tullu ja yleensä kolmes päiväs tulee ja nyt viikko on menny :o :shock:
Konnabis
Karvakuono

Post by Konnabis »

Voin nyt vastata Nupin puolesta, että mitä on käynyt ja tahtoisin myös teiltä hieman neuvoja.

Eli tilasin viikko sitten kaksi pussia Spice Goldia ja yhden pussin Senceä. Spicet tullu aina ongelmitta perille, mutta nyt sitten tulikin postin lappu, jossa lukee TULLISELVITETTÄVÄ. Käväisin tuossa lähipostissa varmistamassa, että olisivatko mahdollisesti tulleet sinne, mutta sanoivat, että tullissa ne on.

Kannattaako niitä käydä sieltä kyselemässä? Sencen joku yrtti kenties lääkeainelistalla? Mitä ne siellä mahdollisesti kyselevät, ja voiko siitä tulla jotain seuraamuksia?
Konnabis
Karvakuono

Post by Konnabis »

Huomasin yhden seikan noissa Spicen yrteissä.

Spicessä on nk. Lion's Tail, ja tuota nimeä käytetään kasvista Leonotis leonurus(ei lääkeainelistalla), mutta samaa nimeä käytetään myös kasvista Leonurus cardiaca, joka sittentaas löytyy lääkeainelistalta. Kumpaakohan kasvia tämä Spice sitten sisältää...
Adrenochrome
Psykonautti

Post by Adrenochrome »

Konnabis wrote:Kannattaako niitä käydä sieltä kyselemässä? Sencen joku yrtti kenties lääkeainelistalla? Mitä ne siellä mahdollisesti kyselevät, ja voiko siitä tulla jotain seuraamuksia?
Eikös blue lotus ole myös lääkeainelistalla ja sitä on ainakin Spicessa?

Ei ole kokemusta tullin toiminnoista.
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

http://www.laakelaitos.fi/instancedata/ ... 12-08_.pdf

Ei ole Blue Lotus lääkeaineluettelossa. Eli Spicelle ei nyt ole mitään laillisia esteitä jos siihen pussin kylkeen on luottaminen.
Konnabis
Karvakuono

Post by Konnabis »

Otin sitten riskin ja kävin siellä tullissa kyselemässä pakettiani. Yli puolentunnin odottelun jälkeen en kuitenkaan saanut pakettia, vaan menee kuulemma huomiseen kun ottavat selvää mitä nämä Spicen kyljessä olevat kasvit ovat. Helsingin tullissa oli pakettiini kirjoitettu että: Spice = reseptilääke. Täällä Turun tullissa kuitenkin viranomaiset olivat aivan ulkona koko asiasta.

Mitä nyt itse olen selvää ottanut, niin mikään spicen kylkeen leimatuista kasveista ei ole lääkeaine listalla, samoin sencen. Huomenna pitäisi sitten saada tietää, että saanko paketin vai en.

Jos ne paskiaiset nyt päättävät niiden yhtäkkiä olevan laitonta, niin tuleeko minulle lääkeainerikos, ja mitä se sitten käytännössä tarkoittaa?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Konnabis wrote: Jos ne paskiaiset nyt päättävät niiden yhtäkkiä olevan laitonta, niin tuleeko minulle lääkeainerikos, ja mitä se sitten käytännössä tarkoittaa?
vittumaista touhua, mulla on yks lääkeainerikos, kai siitä pienet sakot tulee.. (se oli mulla muitten juttujen yhteydes. ni en osaa tarkemmin sanoo)